Vind ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het lijkt wel alsof Sylvia steeds mooier wordt .....
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl IS mooi, van binnen en van buiten.
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.![]()
Een paar maanden geleden misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg over jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Na Judith keert ook al Martin zich tegen Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
oh brian gooit kruiden in martins eten, daar is hij niet van gediend.
boeie wat jij vindtquote:
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.
amanda is dom, dom en nep... en vooral domquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:25 schreef Sporti het volgende:
Martin de kok : die rijstkoker is te kutterig
merciquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!
Ze is gewoon lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik (ik weet hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef partyyboyy het volgende:
Weet je wie er vandaag goed uitziet....??![]()
Ikkequote:Op donderdag 15 maart 2007 18:32 schreef partyyboyy het volgende:
Weet je wie er vandaag goed uitziet....??![]()
haha..verdomme!quote:
nou jij ziet er ook lekker uit vandaag hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha..verdomme!Ik wilde zelf al antwoorden met:
Ik![]()
ik weet ..je laat me blozen..hiihiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou jij ziet er ook lekker uit vandaag hoor![]()
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
... gut, wat ziet Brian er artistiek uit met die sjaal om zijn nek ... zo ... zo ... Montmartre jaren 70.
Of is de sjaal om zijn stem te sparen voor de komende zangles misschien ...
lachen is moeilijk met die vetkop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Kan Jaap nou nooit is blij kijken? of iig neutraal, altijd die ontevreden saggo kop
Je hebt groot gelijk, alleen ze rookt als een ketter en dat maakt haar gezicht bleker dan dat het zou moeten zijn. Jammer en zonde dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja een natural beauty.............(vind ik)![]()
Daar kun je anders hele leuke dingen mee doen hoor, als je zo down als Brian bent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.![]()
Ben je gek laat hem dat houden.......quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK redactie zou eigenlijk sjaals riemen, schoenveters enz.. van Brain moeten afpakken.![]()
..sssssssst !!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je anders hele leuke dingen mee doen hoor, als je zo down als Brian bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |