da's mijn idee ook....quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij sopt ze al vanaf dag 1 op die Brian.
En je weet: wat Mama Tasia wil, dat zou zomaar eens kunnen gebeuren!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij sopt ze al vanaf dag 1 op die Brian.
So what, jij loopt toch ook leeg door Brian, en je bent vrij voor alternatieve oplossingen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je weet: wat Mama Tasia wil, dat zou zomaar eens kunnen gebeuren!
Je denkt toch niet dat ze naar huis gaat als Wilgo het niet meer pikt?? Die regelt gewoon snel wat anders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:48 schreef Lynn-Live het volgende:
Ga maar doen Natasia, dat zal Wilgo leuk vinden en ben je heel snel weer thuis bij je kindjes, daar waar jij hoort!!!!!!!!!
Ze heeft gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Natasia vindt neuken met Wilgo belangrijker dat haar kindjes zien![]()
Je moet mijn quotes niet gaan verbouwen, dat slaat nergens op.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk
Neuken is belangrijker dan kinderen
Een model Fordquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je moet mijn quotes niet gaan verbouwen, dat slaat nergens op.
Dat leeglopen dat moet je anders opvatten; in de zin van "ik heb er geen zin meer in, ik ben er klaar mee".
Als je dat in die context niet kunt begrijpen ligt dit aan jou, maar dan moet je mijn quotes niet zo vernaggelen, dat het lijkt alsof ik sop op Brian.
Want da's dus niet het geval.
Capice???
(Of weet je niet wat dat betekent?)
fout dat is een Capri!quote:
Veel post krijgen is dat zo belangrijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:28 schreef schatje het volgende:
Tof dat SHE bergen met post krijgen van buitenstanders en JBAN niet.
Het herrinnert Brainless en NatasJa eraan hoe mensen over hun denkt, omdat zij alleen post van familie krijgen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef rencho03 het volgende:
Veel post krijgen is dat zo belangrijk?
Het laat wel zien dat er mensen zijn die met je meeleven en je de moeite waard vinden om een hart onder de riem te steken. Het zegt iets over de populariteit dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Veel post krijgen is dat zo belangrijk?
Neequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:57 schreef Gigageil het volgende:
Is de Touareg nog geweest deze week, eigenlijk? Die zou toch voor een proefritje komen?![]()
Ik zou niemand kunnen verdenken van prettige gedachten richting LocoB.quote:
Martin heeft een leuke asociale vorm van humor. Het is alleen jammer dat ie de kok is, ik zou zelf nooit iets van hem willen eten!quote:
Net zo veel als van Jaap; helemaal niks dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
.... nog nieuws over de buurman van Jaap gehoord vandaag?
Begrijp nou toch dat Wilgo allang uit beeld is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit die feeks zich weer op te dringen bij Brian.
Ze druipt gewoon.
Als ze de kans kreeg , zou ze Wilgo zo inruilen voor Brian.
Ik zou nooit in de schoenen van Wilgo willen staan met zo'n vrouw die voortaan in heel Nederland
(negatief) bekend staat en als zij zou winnen de baas is van de Villa en het geld.
Ik denk dat ze helemaal los slaat en of ze zich dan wat van de wachtende Wilgo aantrekt betwijfel ik.![]()
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
en van mij mag hij ze nog hebben ook, als natas ze maar niet krijgt !quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...
...ja, dat gevoel bekroop mij gisteren ook toen hij het verpletterende nieuws bracht dat zijn buurman gedotterd was ..... ben benieuwd naar vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...
Hij is gedottert en is weer thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
Is al weer thuis, las ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
Zal wel na 21:00uur ergens zijn verwacht ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wanneer de stemming vanavond is?
... en bedankt ...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Voor de mensen die nog moeten eten, Billie zit aan zijn voeten te frutten.
Syl IS mooi, van binnen en van buiten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het lijkt wel alsof Sylvia steeds mooier wordt .....
ja een natural beauty.............(vind ik)quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat is ook zo. Bijna onvoorstelbaar het verschil tussen haar uitstraling in het begin en nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |