Net zo veel als van Jaap; helemaal niks dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
.... nog nieuws over de buurman van Jaap gehoord vandaag?
Begrijp nou toch dat Wilgo allang uit beeld is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit die feeks zich weer op te dringen bij Brian.
Ze druipt gewoon.
Als ze de kans kreeg , zou ze Wilgo zo inruilen voor Brian.
Ik zou nooit in de schoenen van Wilgo willen staan met zo'n vrouw die voortaan in heel Nederland
(negatief) bekend staat en als zij zou winnen de baas is van de Villa en het geld.
Ik denk dat ze helemaal los slaat en of ze zich dan wat van de wachtende Wilgo aantrekt betwijfel ik.![]()
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
en van mij mag hij ze nog hebben ook, als natas ze maar niet krijgt !quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...
...ja, dat gevoel bekroop mij gisteren ook toen hij het verpletterende nieuws bracht dat zijn buurman gedotterd was ..... ben benieuwd naar vanavond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat nieuws was een beetje ondergesneeuwd toen Brainless ging janken. Maar we zullen wel meer over de buurman gaan horen tijdens de stemming vanavond. Ik heb een voorgevoel dat dat varken nu ineens ook die 2 uur wilt hebben...
Hij is gedottert en is weer thuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
Is al weer thuis, las ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal
Zal wel na 21:00uur ergens zijn verwacht ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wanneer de stemming vanavond is?
... en bedankt ...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Voor de mensen die nog moeten eten, Billie zit aan zijn voeten te frutten.
Syl IS mooi, van binnen en van buiten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het lijkt wel alsof Sylvia steeds mooier wordt .....
ja een natural beauty.............(vind ik)quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat is ook zo. Bijna onvoorstelbaar het verschil tussen haar uitstraling in het begin en nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |