Vind ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het lijkt wel alsof Sylvia steeds mooier wordt .....
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl IS mooi, van binnen en van buiten.
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik denk toch dat menig man Amanda mooier vindt dan Sylvia.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat maakt Syl nog niet lelijk.![]()
Een paar maanden geleden misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat zegt mij genoeg over jou.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Na Judith keert ook al Martin zich tegen Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
oh brian gooit kruiden in martins eten, daar is hij niet van gediend.
boeie wat jij vindtquote:
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooiquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. Sylvia is een maatje, Amanda een gelegenheid.
amanda is dom, dom en nep... en vooral domquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:25 schreef Sporti het volgende:
Martin de kok : die rijstkoker is te kutterig
merciquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
legendarische uitspraken van Kok Martin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |