Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat S3+4 een regiefoutje was .......
quote:
quote:
Ja, dat viel me ook op. Wellicht zag iemand de caps ..... hahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bij
Heb je hem weer onder controle?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Ik niet zeg, kom op.
Ja, gaat weer goed nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je hem weer onder controle?![]()
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logischquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef FSR het volgende:
Is wel apart allemaal..
Eerst zij S3 en S4 dicht dan dit.... Hmmm makes me wonder.....
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logisch
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...
Boeven zijn hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..
Eg nie! Die heeft gewoon van de redactie per bewoner veel info gehad om dat in haar verhaaltje te verwerken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef FdW het volgende:
Juf Annet heeft heel slim vooraf de streams goed bestudeerd..
Dat zeg ik, nepzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eg nie! Die heeft gewoon van de redactie per bewoner veel info gehad om dat in haar verhaaltje te verwerken.
Net zoals Judith door de redactie is ingeseind om Brainless even recht te zetten.
Ik schakel net in, 1 minuut geleden, maar kan het nu al niet meer aanhorenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:43 schreef Elounda het volgende:
Het is wel iemand die lekker weg kletst, juf Annet.
Tjee wat kan dat mens kleppen zeg!
quote:
Alleen raar dat Huub er nog geen brief over heeft gekregen. Een officiele waarschuwing gebeurt toch altijd via een brief?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Btw, we vergeten allemaal dat Billie helemaal niks heeft gehoord over het Huub-incident. Huub een officiele waarschuwing en Billie niks, of heb ik wat gemist?
Nou!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef AnTjUh het volgende:
gezellig
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de innerlijke kabouter van Brian gevonden... de foto verklaart een hoop![]()
[afbeelding]
Huub zei dat hij een officiele waarschuwing had. Daar is voor zover ik weet geen officiele brief oid op gevolgd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Btw, we vergeten allemaal dat Billie helemaal niks heeft gehoord over het Huub-incident. Huub een officiele waarschuwing en Billie niks, of heb ik wat gemist?
Die nacht vertelde hij dat hij via de foon had doorgekregen van de officiele waarschuwing. Ik snap het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen raar dat Huub er nog geen brief over heeft gekregen. Een officiele waarschuwing gebeurt toch altijd via een brief?
Met andere woorden: het was getreiter over en weer en ze zaten allebei fout.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub zei dat hij een officiele waarschuwing had. Daar is voor zover ik weet geen officiele brief oid op gevolgd.
Jaap is die avond alleen aan de telefoon tot de orde geroepen, en wilde daar niets over zeggen.
Dat zeg ik. Nepzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die nacht vertelde hij dat hij via de foon had doorgekregen van de officiele waarschuwing. Ik snap het ook niet meer.
Misschien valt er uit de rook van de sigaret ook nog iets af te leidenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
Huub heeft trek in een sigaret, met andere woorden: schiet op Annet!!
Oooh, Martin!!quote:
Hear hear.. Kunnen we hiermee het incident afsluiten??quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: het was getreiter over en weer en ze zaten allebei fout.
Dan gaan bij toch maar een uurtje de streams uit. Anders smaakt m'n eten niet meer ......quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Daar word ik nou moe van, van de vieze rochelende aso.
Hahah, leuk even kijken wat hij over Jaap te zeggen heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Ik verwacht toch dat dat vrij hilarisch gaat worden, de confrontatie van Martin met Jaap (en vice versa)quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan gaan bij toch maar een uurtje de streams uit. Anders smaakt m'n eten niet meer ......
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
Ook is Annet al oma, 1 kleinkind van 10 en 1 van 14.
Annet haar pincode weet ik nog niet, maar daar is beequeen met een beetje speurwerk zo achter.
ik hoop van wel , ze is nu zwak en een hereniging met haar thuis zou genoeg kunnen zijn om haar te breken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop toch zo dat de stemming van vanavond niet naar natas gaat
maar ik ben toch wel bang van wel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda heeft een goeie stokwisseling
Oh nee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
Amanda wil weten of Annet ook kan zien wie er vroeg rimpels krijgt.
Annet: rimpels zijn een beloning, dat komt door het denken
Amanda: oooohh, maar ik denk wel![]()
Eierstok danspasjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks mis met Amanda haar stokwisseling, nee.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dat idd hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik hoop van wel , ze is nu zwak en een hereniging met haar thuis zou genoeg kunnen zijn om haar te breken.
ik kan het natuurlijk ook mis hebben![]()
Niet makkelijk: je ergste nachtmerrie. Een conflict met je onderlip ..... omgquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Eric krijgt een conflict met z'n onderlip.
Lijkt me toch niet makkelijk.
Dat vragen wij ons ook al 2 COSSEN lang af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
wat is dit voor onzin...
Ik neem alvast afscheid van je, lieve schat. Want jij gaat het druk krijgen de komende tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Eindconclusief over BQ.
Ik moet naar de siegiater, siegoloog, dieetist, huisarts, kapper(voor extentions), visagist(wenkbrauwen tatoeeren), rekenleraar(gat in mijn hand).
Nou Menzis, maak je borst maar nat.
![]()
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
wat is dit voor onzin...
En dat vind ik dan ook wel weer ontwapend van Amanda.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda vond dit tot nu toe de leukste workshop die zij heeft gehad
Als jij je afspraken nou 's morgens maakt, dan maak ik ze 's middags... anders blijven we elkaar tegenkomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Eindconclusief over BQ.
Ik moet naar de siegiater, siegoloog, dieetist, huisarts, kapper(voor extentions), visagist(wenkbrauwen tatoeeren), rekenleraar(gat in mijn hand).
Nou Menzis, maak je borst maar nat.
![]()
Edit:en sexuoloog.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....
Alleen bij Jaap is die innerlijke kabouter heel zichtbaar: Huub.
En bedankt hè, ik gooi weer een wat over mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....
Nee da's léuk joh, sexgrappen met een plat mokums accent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Walgelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgen we kok Martin voor onze kiezen? Gister nog gezien op TV Noord Holland.........
was weer hilarisch...
![]()
Waar Amanda juist op zoek is naar uitwendige kabouters, vooral die van Brainless.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein kaboutertje... wie stuurt Amanda een vergrootglas??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar Amanda juist op zoek is naar uitwendige kabouters, vooral die van Brainless.
Ze belazert wel goedgelovige gelukszoekers met die onzin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
Complete bullshit maar wel een lieve vrouw.
Nou Gert: ik ben al 35 jaar Jordanese, Ik seg: ik houw d'er niet fan, fan die soort homor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's léuk joh, sexgrappen met een plat mokums accent.
Ik zou de cateraar al gaan bellen, als ik daar woonde. Geen hap zou ik eten van waar die smeerpijp ook maar bij in de buurt is geweest, brrr.![]()
Ja maar ik moet er wel om lachen.......niet te vreten die gast......quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Walgelijk.
Hij staat te rochelen in zijn klauw, steekt zijn neus in een Hazebout.
En gaat hem vervolgens bereiden.
Viezerik![]()
![]()
Daarom heeft ze relatief sukses vanmiddag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze belazert wel goedgelovige gelukszoekers met die onzin.
Niet doehoen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
En bedankt hè, ik gooi weer een wat over mijn toetsenbord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Oldbies ook![]()
En als je puistjes krijgt: bel Annet.
Te erg, en die vent achter hem wist niet of hij lachen of huilen moest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er wel om lachen.......niet te vreten die gast......
"Ga je die hazebout klaarmaken?"
M: "Dan moet je hem aan zijn pik trekken om hem klaar te maken.....ik ga hem bereiden...BEREIDEN heet dat!"
![]()
En nou maar hopen dat hij het ook kan spellen, en niet per ongeluk "berijden" schrijft....quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
M: "Dan moet je hem aan zijn pik trekken om hem klaar te maken.....ik ga hem bereiden...BEREIDEN heet dat!"
![]()
Het geeft toch alleen maar een zgn inzicht in jezelf. Dit is wie je bent en meer niet. Een goedgelovige gelukzoeker kan het beter elders zoeken, op parabeurzen etc.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij ons, in de jordaaan .., . .. , .. zolang de lepel in de snotpot staat, hatsjie..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
goedgelovige gelukszoekersquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
whehehe kuchkuch rochel rochel, rochel, lekker steif, die slagroom hoor... Neij, ken nog feel steiver...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij ons, in de jordaaan .., . .. , .. zolang de lepel in de snotpot staat, hatsjie..![]()
![]()
![]()
Kansloos, maar wel in touch met hun innerlijke kabouterquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
goedgelovige gelukszoekers![]()
![]()
kansloos noem ik die![]()
Ben je kokkin Martina?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
whehehe kuchkuch rochel rochel, rochel, lekker steif, die slagroom hoor... Neij, ken nog feel steiver...
Aet smaokeleik, menze!!
Joah, hey der probleme mee, mot je het ffe segge, stuur ik me kerol op je af.quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
was wel een leuke workshop dit..
"Gelukszoeker" bedoelde ik létterlijk. Ongelukkige mensen, al dan niet met serieuze psychische problemen, komen vaak in het "alternatieve circuit" terecht. Waar dit soort charlatans er dan een slaatje uit slaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het geeft toch alleen maar een zgn inzicht in jezelf. Dit is wie je bent en meer niet. Een goedgelovige gelukzoeker kan het beter elders zoeken, op parabeurzen etc.
Die streamverslaving ben ik inmiddels wel vanaf, nou m'n FOK!verslaving nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Uitermate effectief tegen mijn streamverslaving.
Als deze mevrouw op dagelijkse basis zou kunnen komen ben ik binnen de kortste keren weer helemaal maatschappelijk verantwoord bezig.
Maareuh... wat voor feestje is er vanavond?![]()
Jaap en zijn innerlijke sport kabautah.quote:
OK, ik ben overtuigd, je bent geen fan ondanks dat je jordanezin bent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
whehehe kuchkuch rochel rochel, rochel, lekker steif, die slagroom hoor... Neij, ken nog feel steiver...
Aet smaokeleik, menze!!
Waarschijnlijk heeft Jehp niet goed uit-gepoept vanochtend en zit er nog een stukkie voor de deur.quote:
Ze kan er vanaf door een vrijpartij, maar als ze dat doet zal Brian er ook wel weer een mening over hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit weer tegen amanda te zeveren over dat zij huub zijn dienstmeisje is
Hij geeft al kopjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Jehp niet goed uit-gepoept vanochtend en zit er nog een stukkie voor de deur.
(najah...)
dat zeg ik , kansloos dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Gelukszoeker" bedoelde ik létterlijk. Ongelukkige mensen, al dan niet met serieuze psychische problemen, komen vaak in het "alternatieve circuit" terecht. Waar dit soort charlatans er dan een slaatje uit slaat.
Zijn chagrijn over juf Judith's berispingen afreageren op een onschuldige maagd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef Elounda het volgende:
O, en Amanda krijgt weer onder uit de zak van Brian.
pffffff.
It takes one to know one, denk ik dan maar weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
En dat uit de mond van Braaaaaajen tegen Snollie..........je bent gepimpt duur Huub![]()
![]()
Toch leuk als we een DGK-Fok!meet hebben, dan kun jij gewoon een beetje boven ons zweven...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond de workshop helemaal top, ik ga er mee verder
Natuurlijk en jaap heeft dat ook gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:25 schreef AnTjUh het volgende:
aiaiaia amanda vertelt dat huub haar heeft gevraagd of ze brian eruit zou stemmen
Die stonden vanmiddag in eens per ongeluk "spontaan" op het kantoor wat vandaag off-limits is...quote:
Ik ben een zwevertjequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch leuk als we een DGK-Fok!meet hebben, dan kun jij gewoon een beetje boven ons zweven...
Dan mag je hier helemaal niet komen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die streamverslaving ben ik inmiddels wel vanaf, nou m'n FOK!verslaving nog![]()
Heerlijk zo'n lichtbuikige vrouw.quote:
Als Jaap gaat fietsen zet ik ze ZELF wel op zwart........(hoezo een Nicolaas-achtig erg Lekker Ding, wat moet ik met die info.......quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stonden vanmiddag in eens per ongeluk "spontaan" op het kantoor wat vandaag off-limits is...
En daar zaten 3 onbekende heren (waarvan 1 Nicolaas-achtig erg Lekker Ding) aan een pokertafel...
uuhuhuhuhuhuuhuhuh: ik voel me gekwetst en jij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:30 schreef AnTjUh het volgende:
wat word je toch moe van elk gesprek wat brian voert
konstant valt de naam huub of nena
en uuhhhh uuhhhhhhhhhh uhhhhhhhhh uuuhhhh
De hoop hier (bij de dames) was eigenlijk dat het een potentiële nieuwe bewoner was...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Jaap gaat fietsen zet ik ze ZELF wel op zwart........(hoezo een Nicolaas-achtig erg Lekker Ding, wat moet ik met die info.......)
juf judith raakte op het juiste moment een gevoelige snaar. let's bring her on...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:32 schreef AnTjUh het volgende:
ik geloof dat juf judith maar weer eens moet bellen
Ik zeg het even op voor een paar minuten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:31 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga ook even door met mijn leven...
En dan komt Martin zo ook nog.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:34 schreef Elounda het volgende:
Hij maakt haar zo murf met zijn gelul, dat over een jaar kan hij haar inderdaad zonder problemen een hele avond achter het CS achterlaten.
Brrrr..... de griebels lopen nu echt over mijn grabbels...
ik zeg: "Hoe dan?"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik zeg het even op voor een paar minuten.
Hallo!
Was sich liebt, neckt sichquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:37 schreef the_undertaker het volgende:
IK HAAAAAAAAAAAAAAT BRIAN TOT IN MIJN KLEINE TEEN![]()
Kindje van god hè?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel in, en het eerste was ik hoor is 'schoolpleins"
Brainless zou gewoon eens wat vaker de streams moeten volgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Yollie het volgende:
Brian begrijpt maar niet dat Huub zo popi is bij de kijker. Pesten kan nooit goed zijn. Brian ziet maar niet in dat Huub eerlijk is en recht voor zijn raap. Hijzelf is sneaky. Daar draait alles om Brian
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless zou gewoon eens wat vaker de streams moeten volgen.
En daarvoor, nog erger, stelde hij Lange Frans voor als artiest op hun feessie.quote:
Brian toch?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
brian vraagt of amanda wel eens een vriend heeft gehad die niet veel geld had.
Ik zeg: ik hou der niet van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef anno-i-mus het volgende:
straks komen ze nog met geer en goor
Snollie............ze is toch niet leuker dan mijquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
brian wil een nieuwe bewoonster met donker krullend haar
amanda; ja ben je eindelijk van dat blond af
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Snollie had een vriendje die was eerst prof-voetballer, daarna schilder en daarna vuilnisman,
veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je schilderen?quote:
Tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Snollie had een vriendje die was eerst prof-voetballer, daarna schilder en daarna vuilnisman,
veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
daar moet je eens een live-optreden van meemaken, die vent is echt steengoed en weet zijn publiek heel goed te betrekken bij de muziek, zijn muzikanten zijn ook echt te gek !quote:
ik heb niets met vrouwen met een broodtrommeltje in hun buik met een groot voorhoofd en een attitude van lik mijn vestje...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ga je schilderen?
Ben jij Ton de klusjesman?
Klopt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
daar moet je eens een live-optreden van meemaken, die vent is echt steengoed en weet zijn publiek heel goed te betrekken bij de muziek, zijn muzikanten zijn ook echt te gek !
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb niets met vrouwen met een broodtrommeltje in hun buik met een groot voorhoofd en een attitude van lik mijn vestje...
Keep the soul alivequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Klopt!
Ik ben ook bij optredens van Boris geweest en heb CD-s vna hem in mijn collectie.
Het is een ras-muzikant die jongen, en een geweldige performer.
Ik wacht op de ondertiteling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef 2live het volgende:
wat zien meisjes toch in Brian? er komt geen zinnig woord uit, en hij lacht als een wijf![]()
Mss word ik gewoon te oud hiervoor![]()
Die heb ik lang niet gehoord zeg!quote:
Dat geeft toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
spuit 11
(die term heeft ie al niet meer gebruikt sinds 2005)
Wat is er mis met ali b???quote:
Waar is je gevoel voor humor?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
spuit 11
(die term heeft ie al niet meer gebruikt sinds 2005)
Dus dat kunnen we wel vergeten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ali b???
Je had hem van de week bij Jensen moeten horen over "moeder" Natasia in de gouden kooi![]()
![]()
Helemaal waar wat Amanda zegt, Brian geilt zelfs op de dingen die hij Amanda probeert te ontfutselen, wat een achterbakse loser BAHquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Het paard Fries staat in de bak met een stijve.
Snollie tegen Braaaaaaaaajen.........jullie hebben veel gemeen![]()
Ik denk dat je dat idd verkeerd ziet, Judith is meer een "laat zich niet in de zeik nemen" wijfquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Taurus het volgende:
Beetje 'n zeikwijf die Judith, of zie ik dat verkeerd?![]()
soms wordt ik een beetje moe van oubollige grapjes, en dit was daar weer een goed voorbeeld vanquote:
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Helemaal waar wat Amanda zegt, Brian geilt zelfs op de dingen die hij Amanda probeert te ontfutselen, wat een achterbakse loser BAH![]()
![]()
![]()
1) Hij is Marokkaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ali b???
Je had hem van de week bij Jensen moeten horen over "moeder" Natasia in de gouden kooi![]()
![]()
Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
1) Hij is Marokkaan.
2) Hij is nog commercieler dan McDonalds
3) Hij is Marokkaan.
etc.
Spuitendquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.
Echt, ik werd para, brodda.
Tot dat er iemand een topic opende met de titel: wtf hebben jullie tegen Brian?
Toen liep ik werkelijk leeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weg, Brian!!!!quote:
Onvoorstelbaar dat iemand hier een topic over opendquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.
Echt, ik werd para, brodda.
Tot dat er iemand een topic opende met de titel: wtf hebben jullie tegen Brian?
Toen liep ik werkelijk leeg![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet je goede raad aan mij nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...
Krijgen we dát weer...
Maar hebben ze haar echt op kwetsende manier nagedaan dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat idd verkeerd ziet, Judith is meer een "laat zich niet in de zeik nemen" wijf![]()
Streams zijn er mee gestopt, maar ik zag ze net nog liggen, knusjes op bed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef 2live het volgende:
eric , huub en natsaia zijn wel hilarisch samen op dit moment
It's me, Renee of the resistancequote:
Natasia bevalt mij sowieso vrij goed de laatste weekquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef 2live het volgende:
eric , huub en natsaia zijn wel hilarisch samen op dit moment
O, ja.. Bedanktquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je goede raad aan mij niet![]()
Ja mij ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Natasia bevalt mij sowieso vrij goed de laatste week
Verluld, verluld, je hebt je vet verluldquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Daar kwam de aap uit de mouw:
Natasia: "Jullie zijn draken! Jullie zijn nog erger dan Jenne en Jairo ... en erger kan bijna niet!"
Wat was er grappig aan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Taurus het volgende:
Het was toch 'grappig'? Heeft ze wel gevoel voor humor?
It is I, Michelle and i shall say this only once......quote:
Zo klonk het inderdaad. Zo heeft dat nog niet eerder zo uitgesproken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verluld, verluld, je hebt je vet verluld
nenenenenene, je bent er gloeiend bij..
Je bent gewoon een moeder die haar 2 kliertjes niet aan kan en daaarom zit je hiehier!!!!
Ik mis alleen de slagroom nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Huub drinkt Irish Coffee met véél Whiskey.... en denkt serieus dat hij Sven Vath naar DGK kan lokken
dat is toch het enige wat die kan, het uitspelen via anderen en nooit eens op de man af. verbaast me niks deze plannen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:15 schreef schatje het volgende:
Laffe hond, om Sylvia te betrekken in de spelletjes tussen Huub/Eric en Brian/Jaap.
inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Stupidisco het volgende:
een kat (rat) in het nauw, maakt rare sprongen.
psies DAT is Brian, zo walgelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef jacqjacq het volgende:
brian wil huub en eric pakken via sylvia.
de klootzak is alleen even vergeten dat sylvia morgen haar vader gaat begraven, hoe gevoelloos kun je zijn?
Daarom zei Huub net ook niet zomaar dat ze een "verraadster" isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
trut ...........nu waait ze weer met brain rat mee....neeee ik neem geen stelling aan
Neeeee, ik ben het...Noekjequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Verwarrend, we hebben nu een Noekie en een Noekje.
Lang leve de avatars.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Neeeee, ik ben het...Noekje![]()
Ik heb een andere avatar. Die mond maakte dat ik een grote bek had. Vanmiddag geleerd en ik heb een zuinig mondje.
Lijkt me wat krapjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef milk-shake het volgende:
nou dus krijgen we jaap er ook niet meer uit...........die zit bij brain in zijn ass![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |