Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat S3+4 een regiefoutje was .......
quote:
quote:
Ja, dat viel me ook op. Wellicht zag iemand de caps ..... hahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bij
Heb je hem weer onder controle?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Ik niet zeg, kom op.
Ja, gaat weer goed nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je hem weer onder controle?![]()
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logischquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef FSR het volgende:
Is wel apart allemaal..
Eerst zij S3 en S4 dicht dan dit.... Hmmm makes me wonder.....
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logisch
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...
Boeven zijn hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..
Eg nie! Die heeft gewoon van de redactie per bewoner veel info gehad om dat in haar verhaaltje te verwerken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef FdW het volgende:
Juf Annet heeft heel slim vooraf de streams goed bestudeerd..
Dat zeg ik, nepzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eg nie! Die heeft gewoon van de redactie per bewoner veel info gehad om dat in haar verhaaltje te verwerken.
Net zoals Judith door de redactie is ingeseind om Brainless even recht te zetten.
Ik schakel net in, 1 minuut geleden, maar kan het nu al niet meer aanhorenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:43 schreef Elounda het volgende:
Het is wel iemand die lekker weg kletst, juf Annet.
Tjee wat kan dat mens kleppen zeg!
quote:
Alleen raar dat Huub er nog geen brief over heeft gekregen. Een officiele waarschuwing gebeurt toch altijd via een brief?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Btw, we vergeten allemaal dat Billie helemaal niks heeft gehoord over het Huub-incident. Huub een officiele waarschuwing en Billie niks, of heb ik wat gemist?
Nou!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef AnTjUh het volgende:
gezellig
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de innerlijke kabouter van Brian gevonden... de foto verklaart een hoop![]()
[afbeelding]
Huub zei dat hij een officiele waarschuwing had. Daar is voor zover ik weet geen officiele brief oid op gevolgd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Btw, we vergeten allemaal dat Billie helemaal niks heeft gehoord over het Huub-incident. Huub een officiele waarschuwing en Billie niks, of heb ik wat gemist?
Die nacht vertelde hij dat hij via de foon had doorgekregen van de officiele waarschuwing. Ik snap het ook niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen raar dat Huub er nog geen brief over heeft gekregen. Een officiele waarschuwing gebeurt toch altijd via een brief?
Met andere woorden: het was getreiter over en weer en ze zaten allebei fout.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub zei dat hij een officiele waarschuwing had. Daar is voor zover ik weet geen officiele brief oid op gevolgd.
Jaap is die avond alleen aan de telefoon tot de orde geroepen, en wilde daar niets over zeggen.
Dat zeg ik. Nepzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die nacht vertelde hij dat hij via de foon had doorgekregen van de officiele waarschuwing. Ik snap het ook niet meer.
Misschien valt er uit de rook van de sigaret ook nog iets af te leidenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
Huub heeft trek in een sigaret, met andere woorden: schiet op Annet!!
Oooh, Martin!!quote:
Hear hear.. Kunnen we hiermee het incident afsluiten??quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: het was getreiter over en weer en ze zaten allebei fout.
Dan gaan bij toch maar een uurtje de streams uit. Anders smaakt m'n eten niet meer ......quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Daar word ik nou moe van, van de vieze rochelende aso.
Hahah, leuk even kijken wat hij over Jaap te zeggen heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Ik verwacht toch dat dat vrij hilarisch gaat worden, de confrontatie van Martin met Jaap (en vice versa)quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan gaan bij toch maar een uurtje de streams uit. Anders smaakt m'n eten niet meer ......
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
Ook is Annet al oma, 1 kleinkind van 10 en 1 van 14.
Annet haar pincode weet ik nog niet, maar daar is beequeen met een beetje speurwerk zo achter.
ik hoop van wel , ze is nu zwak en een hereniging met haar thuis zou genoeg kunnen zijn om haar te breken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop toch zo dat de stemming van vanavond niet naar natas gaat
maar ik ben toch wel bang van wel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda heeft een goeie stokwisseling
Oh nee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
Amanda wil weten of Annet ook kan zien wie er vroeg rimpels krijgt.
Annet: rimpels zijn een beloning, dat komt door het denken
Amanda: oooohh, maar ik denk wel![]()
Eierstok danspasjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks mis met Amanda haar stokwisseling, nee.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dat idd hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ik hoop van wel , ze is nu zwak en een hereniging met haar thuis zou genoeg kunnen zijn om haar te breken.
ik kan het natuurlijk ook mis hebben![]()
Niet makkelijk: je ergste nachtmerrie. Een conflict met je onderlip ..... omgquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Eric krijgt een conflict met z'n onderlip.
Lijkt me toch niet makkelijk.
Dat vragen wij ons ook al 2 COSSEN lang af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
wat is dit voor onzin...
Ik neem alvast afscheid van je, lieve schat. Want jij gaat het druk krijgen de komende tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Eindconclusief over BQ.
Ik moet naar de siegiater, siegoloog, dieetist, huisarts, kapper(voor extentions), visagist(wenkbrauwen tatoeeren), rekenleraar(gat in mijn hand).
Nou Menzis, maak je borst maar nat.
![]()
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:05 schreef MarkNMGN het volgende:
wat is dit voor onzin...
En dat vind ik dan ook wel weer ontwapend van Amanda.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda vond dit tot nu toe de leukste workshop die zij heeft gehad
Als jij je afspraken nou 's morgens maakt, dan maak ik ze 's middags... anders blijven we elkaar tegenkomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Eindconclusief over BQ.
Ik moet naar de siegiater, siegoloog, dieetist, huisarts, kapper(voor extentions), visagist(wenkbrauwen tatoeeren), rekenleraar(gat in mijn hand).
Nou Menzis, maak je borst maar nat.
![]()
Edit:en sexuoloog.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....
Alleen bij Jaap is die innerlijke kabouter heel zichtbaar: Huub.
En bedankt hè, ik gooi weer een wat over mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Annet zoekt contact met de innerlijke kabouter van de bewoners... Psychognomie....
Nee da's léuk joh, sexgrappen met een plat mokums accent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Oooh, Martin!!
Walgelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
Krijgen we kok Martin voor onze kiezen? Gister nog gezien op TV Noord Holland.........
was weer hilarisch...
![]()
Waar Amanda juist op zoek is naar uitwendige kabouters, vooral die van Brainless.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein kaboutertje... wie stuurt Amanda een vergrootglas??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar Amanda juist op zoek is naar uitwendige kabouters, vooral die van Brainless.
Ze belazert wel goedgelovige gelukszoekers met die onzin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
Complete bullshit maar wel een lieve vrouw.
Nou Gert: ik ben al 35 jaar Jordanese, Ik seg: ik houw d'er niet fan, fan die soort homor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's léuk joh, sexgrappen met een plat mokums accent.
Ik zou de cateraar al gaan bellen, als ik daar woonde. Geen hap zou ik eten van waar die smeerpijp ook maar bij in de buurt is geweest, brrr.![]()
Ja maar ik moet er wel om lachen.......niet te vreten die gast......quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Walgelijk.
Hij staat te rochelen in zijn klauw, steekt zijn neus in een Hazebout.
En gaat hem vervolgens bereiden.
Viezerik![]()
![]()
Daarom heeft ze relatief sukses vanmiddag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze belazert wel goedgelovige gelukszoekers met die onzin.
Niet doehoen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
En bedankt hè, ik gooi weer een wat over mijn toetsenbord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Oldbies ook![]()
En als je puistjes krijgt: bel Annet.
Te erg, en die vent achter hem wist niet of hij lachen of huilen moest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er wel om lachen.......niet te vreten die gast......
"Ga je die hazebout klaarmaken?"
M: "Dan moet je hem aan zijn pik trekken om hem klaar te maken.....ik ga hem bereiden...BEREIDEN heet dat!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |