Snollie............ze is toch niet leuker dan mijquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
brian wil een nieuwe bewoonster met donker krullend haar
amanda; ja ben je eindelijk van dat blond af
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Snollie had een vriendje die was eerst prof-voetballer, daarna schilder en daarna vuilnisman,
veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je schilderen?quote:
Tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Snollie had een vriendje die was eerst prof-voetballer, daarna schilder en daarna vuilnisman,
veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
daar moet je eens een live-optreden van meemaken, die vent is echt steengoed en weet zijn publiek heel goed te betrekken bij de muziek, zijn muzikanten zijn ook echt te gek !quote:
ik heb niets met vrouwen met een broodtrommeltje in hun buik met een groot voorhoofd en een attitude van lik mijn vestje...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ga je schilderen?
Ben jij Ton de klusjesman?
Klopt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
daar moet je eens een live-optreden van meemaken, die vent is echt steengoed en weet zijn publiek heel goed te betrekken bij de muziek, zijn muzikanten zijn ook echt te gek !
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb niets met vrouwen met een broodtrommeltje in hun buik met een groot voorhoofd en een attitude van lik mijn vestje...
Keep the soul alivequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Klopt!
Ik ben ook bij optredens van Boris geweest en heb CD-s vna hem in mijn collectie.
Het is een ras-muzikant die jongen, en een geweldige performer.
Ik wacht op de ondertiteling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef 2live het volgende:
wat zien meisjes toch in Brian? er komt geen zinnig woord uit, en hij lacht als een wijf![]()
Mss word ik gewoon te oud hiervoor![]()
Die heb ik lang niet gehoord zeg!quote:
Dat geeft toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
spuit 11
(die term heeft ie al niet meer gebruikt sinds 2005)
Wat is er mis met ali b???quote:
Waar is je gevoel voor humor?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
spuit 11
(die term heeft ie al niet meer gebruikt sinds 2005)
Dus dat kunnen we wel vergeten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ali b???
Je had hem van de week bij Jensen moeten horen over "moeder" Natasia in de gouden kooi![]()
![]()
Helemaal waar wat Amanda zegt, Brian geilt zelfs op de dingen die hij Amanda probeert te ontfutselen, wat een achterbakse loser BAHquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Het paard Fries staat in de bak met een stijve.
Snollie tegen Braaaaaaaaajen.........jullie hebben veel gemeen![]()
Ik denk dat je dat idd verkeerd ziet, Judith is meer een "laat zich niet in de zeik nemen" wijfquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Taurus het volgende:
Beetje 'n zeikwijf die Judith, of zie ik dat verkeerd?![]()
soms wordt ik een beetje moe van oubollige grapjes, en dit was daar weer een goed voorbeeld vanquote:
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Helemaal waar wat Amanda zegt, Brian geilt zelfs op de dingen die hij Amanda probeert te ontfutselen, wat een achterbakse loser BAH![]()
![]()
![]()
1) Hij is Marokkaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wat is er mis met ali b???
Je had hem van de week bij Jensen moeten horen over "moeder" Natasia in de gouden kooi![]()
![]()
Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
1) Hij is Marokkaan.
2) Hij is nog commercieler dan McDonalds
3) Hij is Marokkaan.
etc.
Spuitendquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.
Echt, ik werd para, brodda.
Tot dat er iemand een topic opende met de titel: wtf hebben jullie tegen Brian?
Toen liep ik werkelijk leeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weg, Brian!!!!quote:
Onvoorstelbaar dat iemand hier een topic over opendquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb me heel lang, heel druk lopen maken over deze jongen.
Echt, ik werd para, brodda.
Tot dat er iemand een topic opende met de titel: wtf hebben jullie tegen Brian?
Toen liep ik werkelijk leeg![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |