Dan mag je hier helemaal niet komen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die streamverslaving ben ik inmiddels wel vanaf, nou m'n FOK!verslaving nog![]()
Heerlijk zo'n lichtbuikige vrouw.quote:
Als Jaap gaat fietsen zet ik ze ZELF wel op zwart........(hoezo een Nicolaas-achtig erg Lekker Ding, wat moet ik met die info.......quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stonden vanmiddag in eens per ongeluk "spontaan" op het kantoor wat vandaag off-limits is...
En daar zaten 3 onbekende heren (waarvan 1 Nicolaas-achtig erg Lekker Ding) aan een pokertafel...
uuhuhuhuhuhuuhuhuh: ik voel me gekwetst en jij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:30 schreef AnTjUh het volgende:
wat word je toch moe van elk gesprek wat brian voert
konstant valt de naam huub of nena
en uuhhhh uuhhhhhhhhhh uhhhhhhhhh uuuhhhh
De hoop hier (bij de dames) was eigenlijk dat het een potentiële nieuwe bewoner was...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Jaap gaat fietsen zet ik ze ZELF wel op zwart........(hoezo een Nicolaas-achtig erg Lekker Ding, wat moet ik met die info.......)
juf judith raakte op het juiste moment een gevoelige snaar. let's bring her on...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:32 schreef AnTjUh het volgende:
ik geloof dat juf judith maar weer eens moet bellen
Ik zeg het even op voor een paar minuten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:31 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga ook even door met mijn leven...
En dan komt Martin zo ook nog.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:34 schreef Elounda het volgende:
Hij maakt haar zo murf met zijn gelul, dat over een jaar kan hij haar inderdaad zonder problemen een hele avond achter het CS achterlaten.
Brrrr..... de griebels lopen nu echt over mijn grabbels...
ik zeg: "Hoe dan?"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik zeg het even op voor een paar minuten.
Hallo!
Was sich liebt, neckt sichquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:37 schreef the_undertaker het volgende:
IK HAAAAAAAAAAAAAAT BRIAN TOT IN MIJN KLEINE TEEN![]()
Kindje van god hè?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel in, en het eerste was ik hoor is 'schoolpleins"
Brainless zou gewoon eens wat vaker de streams moeten volgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef Yollie het volgende:
Brian begrijpt maar niet dat Huub zo popi is bij de kijker. Pesten kan nooit goed zijn. Brian ziet maar niet in dat Huub eerlijk is en recht voor zijn raap. Hijzelf is sneaky. Daar draait alles om Brian
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless zou gewoon eens wat vaker de streams moeten volgen.
En daarvoor, nog erger, stelde hij Lange Frans voor als artiest op hun feessie.quote:
Brian toch?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
brian vraagt of amanda wel eens een vriend heeft gehad die niet veel geld had.
Ik zeg: ik hou der niet van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef anno-i-mus het volgende:
straks komen ze nog met geer en goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |