Vergeet je goede raad aan mij nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...Krijgen we dát weer...
Krijgen we dát weer...
Maar hebben ze haar echt op kwetsende manier nagedaan dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat idd verkeerd ziet, Judith is meer een "laat zich niet in de zeik nemen" wijf![]()
Streams zijn er mee gestopt, maar ik zag ze net nog liggen, knusjes op bed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef 2live het volgende:
eric , huub en natsaia zijn wel hilarisch samen op dit moment
It's me, Renee of the resistancequote:
Natasia bevalt mij sowieso vrij goed de laatste weekquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef 2live het volgende:
eric , huub en natsaia zijn wel hilarisch samen op dit moment
O, ja.. Bedanktquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je goede raad aan mij niet![]()
Ja mij ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Natasia bevalt mij sowieso vrij goed de laatste week
Verluld, verluld, je hebt je vet verluldquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Daar kwam de aap uit de mouw:
Natasia: "Jullie zijn draken! Jullie zijn nog erger dan Jenne en Jairo ... en erger kan bijna niet!"
Wat was er grappig aan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Taurus het volgende:
Het was toch 'grappig'? Heeft ze wel gevoel voor humor?
It is I, Michelle and i shall say this only once......quote:
Zo klonk het inderdaad. Zo heeft dat nog niet eerder zo uitgesproken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verluld, verluld, je hebt je vet verluld
nenenenenene, je bent er gloeiend bij..
Je bent gewoon een moeder die haar 2 kliertjes niet aan kan en daaarom zit je hiehier!!!!
Ik mis alleen de slagroom nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Huub drinkt Irish Coffee met véél Whiskey.... en denkt serieus dat hij Sven Vath naar DGK kan lokken
dat is toch het enige wat die kan, het uitspelen via anderen en nooit eens op de man af. verbaast me niks deze plannen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:15 schreef schatje het volgende:
Laffe hond, om Sylvia te betrekken in de spelletjes tussen Huub/Eric en Brian/Jaap.
inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Stupidisco het volgende:
een kat (rat) in het nauw, maakt rare sprongen.
psies DAT is Brian, zo walgelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef jacqjacq het volgende:
brian wil huub en eric pakken via sylvia.
de klootzak is alleen even vergeten dat sylvia morgen haar vader gaat begraven, hoe gevoelloos kun je zijn?
Daarom zei Huub net ook niet zomaar dat ze een "verraadster" isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
trut ...........nu waait ze weer met brain rat mee....neeee ik neem geen stelling aan
Neeeee, ik ben het...Noekjequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Verwarrend, we hebben nu een Noekie en een Noekje.
Lang leve de avatars.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Neeeee, ik ben het...Noekje![]()
Ik heb een andere avatar. Die mond maakte dat ik een grote bek had. Vanmiddag geleerd en ik heb een zuinig mondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |