abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:17:58 #31
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_47294617
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

• Hoeveel hongerige afrikanen hadden hiervan gevoed kunnen worden?
  • Hoeveel kinderen van arme gezinnen hadden hier op schoolreisje van gekunt?
  • Dat niet alleen: het komt van het "Rotterdamse Milieucentrum"! En dan sturen ze ze op vliegreis naar een warm land?
    censuur :O
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:18:08 #32
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47294625
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Serieus? Oftewel vraag 3 is gewoon weggegooit geld?
    Aan wie zou er dan betaald moeten worden om vraag 3 te beantwoorden?

Beeeetje nadenken Mutant.
    pi_47294631
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo naief om te denken dat die jongeren hun leven hierdoor gaan beteren? Die lachen zich nu (terecht) helemaal krom om dit land.
    Dit project zuigt aan alle kanten, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het nogal voorbarig om van die rare conclusies te trekken slechts aan de hand van de KOSTEN van het project.

Een beter project was trouwens geweest als ze in de sloppenwijken de lokale bevolking moesten helpen. Het opruimen van vuil, het opbouwen van huizen en scholen...dat soort zaken zouden nuttig zijn geweest voor a) de lokale bevolking daar b) voor de jongeren (ze leren er dingen bij) c) voor Nederland - besparing kosten qua cel/reclassering etc-
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47294645
    Ik vind het wel een leuk project
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_47294650
    Hmmz, ik geloof dat wij als middelbare school ook altijd klassen hadden die naar boekieboekie gingen voor uitwisseling, en die kinderen kwamen dan weer hierheen en zo... Is dat niet gewoon redelijk normaal? Maar omdat het nu Marokkaanse jongeren betreft, is het nieuws?

Waarom zie ik nooit koppen met "VWO scholieren 2 weken naar Tsjechiė!!!!" Alsof ze daar iets anders doen dan zuipen.

En idd, weet je wat al die achterlijke kamervragen van Geert kosten?
    pi_47294664
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou en? Dat is toch ook het weggooien van geld? Dus als het weer naar de overheid gaat is het geen geld dat je wegpleurt...
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:19:34 #37
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_47294680
    En mensen vragen zich af waarom men op Geert Wilders stemt
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:19:54 #38
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47294691
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou en? Dat is toch ook het weggooien van geld? Dus als het weer naar de overheid gaat is het geen geld dat je wegpleurt...
    Het wordt niet betaald. Het is niet iets wat per vraag afgetikt wordt oid.
    pi_47294692
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit project zuigt aan alle kanten, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het nogal voorbarig om van die rare conclusies te trekken slechts aan de hand van de KOSTEN van het project.

Een beter project was trouwens geweest als ze in de sloppenwijken de lokale bevolking moesten helpen. Het opruimen van vuil, het opbouwen van huizen en scholen...dat soort zaken zouden nuttig zijn geweest voor a) de lokale bevolking daar b) voor de jongeren (ze leren er dingen bij) c) voor Nederland - besparing kosten qua cel/reclassering etc-
    Dat ben ik met je eens.
    pi_47294716
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:
    Dit is voor mij nog geen reden om op Geertje te stemmen hoor.
    pi_47294735
    Waarom wordt de PvdA eigenlijk niet verboden, net als CP'86?
    pi_47294746
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:
    Dus als de SGP iets roept waar je het een keer mee eens bent, ga je op de SGP stemmen.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_47294812
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

Ik voel zelf meer voor een georganiseerde tours langs de sloppenwijken en gevangenissen in Marokko. Waarna ze er fijntjes aan herinnerd worden dat er ook verplichtingen samenhangen met een Nederlands paspoort. Dan mogen ze er bij thuiskomst van mij zelf een rap over maken.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:27:52 #44
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_47294920
    30.000 Euro voor zeg 20 man waarvan 16 hangjongeren voor 2 weken op cursus. Vind het wel meevallen eigenlijk, let wel dat er 16 hangjongeren 2 weken lang weg waren uit het straatbeeld, dat zla ongetwijfeld de gemeenschap/gemeente geld hebben bespaard... en wie weet op lange termijn zullen de kosten er indirect zo uitzijn?

Zou wel een clausule inbouwen, mochten de vakantie gangers weer op het verkeerde pad raken moeten ze zelf maar voor de kosten opdraaien
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:27:56 #45
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_47294923
    Dus marokkaans tuig van hier gaat terug naar Marokko om een beetje gesusidiėerd vlinders op softboard te spijkeren?

Waar is de Partij van de Dieren als je ze nodig hebt?
    "L'homme naīt sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le mźme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_47294967
    Als de PVV vakantiereisjes zou uitdelen aan autochtone jongeren en de Marokkaanse gemeenschap voor die reisjes laat opdraaien zouden de linkse partijen (PvdA en GL vooral) moord en brand schreeuwen over racisme.

Nu loopt de PvdA voor de zoveelste keer Marokkanen voor te trekken en alleen de PVV trekt aan de bel.
    pi_47295064
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef Jan_Klaassen het volgende:
    Kamervragen zijn ook niet gratis. Wilders' gezeur hierover kost ongeveer ¤7000. Wilders' gezeur van vandaag kost ongeveer ¤19000, tot nu toe tenminste.
    Wat kost een kamervraag dan?
    Ik heb alleen dit kunnen vinden, ca. 1750 euro per vraag. (Maar deze 'berekening' is gebaseerd op de kosten van een kamervraag in 1969, gecorrigeerd voor de gestegen ambtenarensalarissen en zegt dus niet zo veel naar mijn idee)
    Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:33:06 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_47295090
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef rebel6 het volgende:
    Als de PVV vakantiereisjes zou uitdelen aan autochtone jongeren en de Marokkaanse gemeenschap voor die reisjes laat opdraaien zouden de linkse partijen (PvdA en GL vooral) moord en brand schreeuwen over racisme.

Nu loopt de PvdA voor de zoveelste keer Marokkanen voor te trekken en alleen de PVV trekt aan de bel.
    Inderdaad, waarom nou alleen maar marokkaans tuig? Waarom geen antillianen, turken, belgen, nederlanders en engelsen?

Discriminatie is het!
    "L'homme naīt sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le mźme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_47295209
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het Pieter Baan Centrum natuurlijk. Die moet controleren of de heren Hirsch Ballin en Koenders en mevrouw Vogelaar 'knettergek' zijn geworden
    Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
    pi_47295319
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Toeps het volgende:
    Hmmz, ik geloof dat wij als middelbare school ook altijd klassen hadden die naar boekieboekie gingen voor uitwisseling, en die kinderen kwamen dan weer hierheen en zo... Is dat niet gewoon redelijk normaal? Maar omdat het nu Marokkaanse jongeren betreft, is het nieuws?
    Omdat die reisjes alleen aan Marokkanen worden uitgedeeld.
    quote:
    Waarom zie ik nooit koppen met "VWO scholieren 2 weken naar Tsjechiė!!!!" Alsof ze daar iets anders doen dan zuipen.
    Die zijn alleen voor niet-Marokkanen?
    quote:
    En idd, weet je wat al die achterlijke kamervragen van Geert kosten?
    De PvdA mag dit betalen, zij komen met racistisch beleid en niemand houdt ze tegen.
    Logisch dat de PVV zo'n schandaal aan de kaak stelt.
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:44:01 #51
    61660 Lariekoek
    Zo, jij bent echt grappig.
    pi_47295462
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:32 schreef ijsbrekertje het volgende:

Wat kost een kamervraag dan?
    Ik heb alleen dit kunnen vinden, ca. 1750 euro per vraag. (Maar deze 'berekening' is gebaseerd op de kosten van een kamervraag in 1969, gecorrigeerd voor de gestegen ambtenarensalarissen en zegt dus niet zo veel naar mijn idee)
    Hadden ze in 1969 ook al de Euro?
    la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
    pi_47295513
    ze hadden die schoffies hier beter van aan het werk kunnen zetten in een gesubsidieerde baan!

Gave vraag van Wilders!
    Helemaal to the point!
    60.000 euro potdomme zeg dat is veel geld!!!!!!!
    Hoeveel kost een vakantie naar marok nu eigenlijk toch niet zoveel?
    Ze hadden beter alle 64 hangers daarheen kunnen sturen( voorgoed ) van dat geld..
    djezus
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:46:45 #53
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_47295558
    de mogelijkheid dat dit soort beleid leidt tot minder criminaliteit is natuurlijk een schande...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_47295563
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef zhe-devilll het volgende:
    ze hadden die schoffies hier beter van aan het werk kunnen zetten in een gesubsidieerde baan!
    Dat mag niet want ze zullen nog wel een leerplicht hebben.
    pi_47295633
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als politieke partijen geen kamervragen meer mogen stellen over vermeende wanpraktijken kan jouw clubje wel inpakken, met Femke voorop.
    Ik heb geen clubje .

Maar volgens mij wint de PVV het echt van b.v. GL qua aantal kamervragen .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:48:42 #56
    121315 LENUS
    UFC undisputed 2009
    pi_47295637
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef rebel6 het volgende:

Ja maar voor Marokkanen bestaan aparte regels, dus is het geen discriminatie
    JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
    pi_47295639
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Re het volgende:
    de mogelijkheid dat dit soort beleid leidt tot minder criminaliteit is natuurlijk een schande...
    Nou, denk dat vlinders dat niet kunnen bereiken. Ze hadden ze dan beter op een ander project kunnen sturen, bv in een ontwikkelingsland helpen een school op te bouwen ofzo.

Dit lijkt me een beetje zinloos. In een dierentuin heb je ook een vlindertuin, hadden ze dan net zo goed daar een dagje heen kunnen worden gestuurd.
    pi_47295692
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, denk dat vlinders dat niet kunnen bereiken. Ze hadden ze dan beter op een ander project kunnen sturen, bv in een ontwikkelingsland helpen een school op te bouwen ofzo.

Dit lijkt me een beetje zinloos. In een dierentuin heb je ook een vlindertuin, hadden ze dan net zo goed daar een dagje heen kunnen worden gestuurd.
    leeuwenjacht leek me een beter idee
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_47295827
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ja maar voor Marokkanen bestaan aparte regels, dus is het geen discriminatie
    Oh ja, even vergeten.
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:56:28 #60
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_47295892
    Ik vind dit een beetje spijkers op laag water zoeken; op een dergelijke wijze wordt nog een stuk meer subsidiegeld besteed, en vaak gaat het daarbij om een stuk hogere bedragen dan bij dit project. Je kunt uiteraard twijfelen aan de nut van dergelijke projecten, maar zie dat dan wel in de context van het subsidiebeleid an sich; dit is incidentenpolitiek.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')