Dat niet alleen: het komt van het "Rotterdamse Milieucentrum"! En dan sturen ze ze op vliegreis naar een warm land?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Hoeveel hongerige afrikanen hadden hiervan gevoed kunnen worden? Hoeveel kinderen van arme gezinnen hadden hier op schoolreisje van gekunt?
Aan wie zou er dan betaald moeten worden om vraag 3 te beantwoorden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Serieus? Oftewel vraag 3 is gewoon weggegooit geld?![]()
Dit project zuigt aan alle kanten, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het nogal voorbarig om van die rare conclusies te trekken slechts aan de hand van de KOSTEN van het project.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo naief om te denken dat die jongeren hun leven hierdoor gaan beteren? Die lachen zich nu (terecht) helemaal krom om dit land.![]()
Nou en? Dat is toch ook het weggooien van geld? Dus als het weer naar de overheid gaat is het geen geld dat je wegpleurt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aan wie zou er dan betaald moeten worden om vraag 3 te beantwoorden?
Beeeetje nadenken Mutant.
Het wordt niet betaald. Het is niet iets wat per vraag afgetikt wordt oid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is toch ook het weggooien van geld? Dus als het weer naar de overheid gaat is het geen geld dat je wegpleurt...![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit project zuigt aan alle kanten, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het nogal voorbarig om van die rare conclusies te trekken slechts aan de hand van de KOSTEN van het project.
Een beter project was trouwens geweest als ze in de sloppenwijken de lokale bevolking moesten helpen. Het opruimen van vuil, het opbouwen van huizen en scholen...dat soort zaken zouden nuttig zijn geweest voor a) de lokale bevolking daar b) voor de jongeren (ze leren er dingen bij) c) voor Nederland - besparing kosten qua cel/reclassering etc-
Dit is voor mij nog geen reden om op Geertje te stemmen hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:
En mensen vragen zich af waarom men op Geert Wilders stemt
Dus als de SGP iets roept waar je het een keer mee eens bent, ga je op de SGP stemmen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:
En mensen vragen zich af waarom men op Geert Wilders stemt
Ik voel zelf meer voor een georganiseerde tours langs de sloppenwijken en gevangenissen in Marokko. Waarna ze er fijntjes aan herinnerd worden dat er ook verplichtingen samenhangen met een Nederlands paspoort. Dan mogen ze er bij thuiskomst van mij zelf een rap over maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
Dit project zuigt aan alle kanten, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het nogal voorbarig om van die rare conclusies te trekken slechts aan de hand van de KOSTEN van het project.
Een beter project was trouwens geweest als ze in de sloppenwijken de lokale bevolking moesten helpen. Het opruimen van vuil, het opbouwen van huizen en scholen...dat soort zaken zouden nuttig zijn geweest voor a) de lokale bevolking daar b) voor de jongeren (ze leren er dingen bij) c) voor Nederland - besparing kosten qua cel/reclassering etc-
Wat kost een kamervraag dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef Jan_Klaassen het volgende:
Kamervragen zijn ook niet gratis. Wilders' gezeur hierover kost ongeveer ¤7000. Wilders' gezeur van vandaag kost ongeveer ¤19000, tot nu toe tenminste.
Inderdaad, waarom nou alleen maar marokkaans tuig? Waarom geen antillianen, turken, belgen, nederlanders en engelsen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef rebel6 het volgende:
Als de PVV vakantiereisjes zou uitdelen aan autochtone jongeren en de Marokkaanse gemeenschap voor die reisjes laat opdraaien zouden de linkse partijen (PvdA en GL vooral) moord en brand schreeuwen over racisme.
Nu loopt de PvdA voor de zoveelste keer Marokkanen voor te trekken en alleen de PVV trekt aan de bel.
Het Pieter Baan Centrum natuurlijk. Die moet controleren of de heren Hirsch Ballin en Koenders en mevrouw Vogelaar 'knettergek' zijn gewordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aan wie zou er dan betaald moeten worden om vraag 3 te beantwoorden?
Beeeetje nadenken Mutant.
Omdat die reisjes alleen aan Marokkanen worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Toeps het volgende:
Hmmz, ik geloof dat wij als middelbare school ook altijd klassen hadden die naar boekieboekie gingen voor uitwisseling, en die kinderen kwamen dan weer hierheen en zo... Is dat niet gewoon redelijk normaal? Maar omdat het nu Marokkaanse jongeren betreft, is het nieuws?
Die zijn alleen voor niet-Marokkanen?quote:Waarom zie ik nooit koppen met "VWO scholieren 2 weken naar Tsjechiė!!!!" Alsof ze daar iets anders doen dan zuipen.
De PvdA mag dit betalen, zij komen met racistisch beleid en niemand houdt ze tegen.quote:En idd, weet je wat al die achterlijke kamervragen van Geert kosten?
Hadden ze in 1969 ook al de Euro?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wat kost een kamervraag dan?
Ik heb alleen dit kunnen vinden, ca. 1750 euro per vraag. (Maar deze 'berekening' is gebaseerd op de kosten van een kamervraag in 1969, gecorrigeerd voor de gestegen ambtenarensalarissen en zegt dus niet zo veel naar mijn idee)
Dat mag niet want ze zullen nog wel een leerplicht hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ze hadden die schoffies hier beter van aan het werk kunnen zetten in een gesubsidieerde baan!
Ik heb geen clubjequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als politieke partijen geen kamervragen meer mogen stellen over vermeende wanpraktijken kan jouw clubje wel inpakken, met Femke voorop.
Ja maar voor Marokkanen bestaan aparte regels, dus is het geen discriminatiequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef rebel6 het volgende:
Als de PVV vakantiereisjes zou uitdelen aan autochtone jongeren en de Marokkaanse gemeenschap voor die reisjes laat opdraaien zouden de linkse partijen (PvdA en GL vooral) moord en brand schreeuwen over racisme.
Nu loopt de PvdA voor de zoveelste keer Marokkanen voor te trekken en alleen de PVV trekt aan de bel.
Nou, denk dat vlinders dat niet kunnen bereiken. Ze hadden ze dan beter op een ander project kunnen sturen, bv in een ontwikkelingsland helpen een school op te bouwen ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Re het volgende:
de mogelijkheid dat dit soort beleid leidt tot minder criminaliteit is natuurlijk een schande...
leeuwenjacht leek me een beter ideequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, denk dat vlinders dat niet kunnen bereiken. Ze hadden ze dan beter op een ander project kunnen sturen, bv in een ontwikkelingsland helpen een school op te bouwen ofzo.
Dit lijkt me een beetje zinloos. In een dierentuin heb je ook een vlindertuin, hadden ze dan net zo goed daar een dagje heen kunnen worden gestuurd.
Oh ja, even vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja maar voor Marokkanen bestaan aparte regels, dus is het geen discriminatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |