Flauw zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 04:00 schreef DarkManta het volgende:
False start, Ready?
Niet fucken jij, dit is mijn eerste topic ooitquote:Op donderdag 15 maart 2007 04:00 schreef DarkManta het volgende:
False start, Ready?
Ik hoop dat je je heel erg vereerd voelt!quote:
Flauw? Het was al flauw genoeg dat deze in de active topics stond.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Wij zijn heul niet verslaafd joh, dat hier nog een hele SC wordt volgeluld terwijl de streams al zo lang stil zijn dat er met goed fatsoen echt nix meer in de COS te posten valt zegt dan ook helemaal nix![]()
Ik ben verslaafd aan koffie, telt dat ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:33 schreef Nebu het volgende:
op 3fm hebben ze het over verslavingen. zo erg dat je leven ontregeld wordt.zijn hier misschien verslaafde mensen????
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Is die populariteitspol nou al geweest ??? Ben echt even de draad kwijt
Dank je, denk dat ik maar even hulp ga zoeken in het alternatieve circuitquote:
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutavond zeg.
Ik heb mijn geloof in DGK, als ik het al had, totaal verloren.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Ik hoop dat ik afscheid kan nemen van DGK, want hooked ben ik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar
Ik heb mezelf ook zo vaak nachtrust beloofd maar helaas... DGK wint het steeds weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutavond zeg.
Ik heb mijn geloof in DGK, als ik het al had, totaal verloren.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Ik hoop dat ik afscheid kan nemen van DGK, want hooked ben ik.
24/7 open I presume?? Met slaapgelegenheid??quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
Ik vind niet alleen de streams niet meer leuk, ik vind de COSsen ook ronduit waardeloos worden...
En dan las ik gisteren iets over dat er in de eerste maanden COSsen waren die na een paar dagen pas vol waren... en dat er nu meerdere per dag zijn. Het kwam over als zijnde een vooruitgang![]()
Alleen toen kon je in de COSsen nog wel lezen wat er in het huis gebeurd was, nu weet je precies wat er met Pietje en Marie aan de hand is, maar wat er in het huis gebeurt krijg je vrijwel niets van mee..
De dromenpersoon van vanmorgen was weer een goed voorbeeld... als het goed is was er iemand maar ik heb in de COS geen foto's gezien of gelezen wat er door die dromenpersoon verteld werd, ik heb wel gelezen dat half Fok wel eens droomt dat ze vliegen en dat er een aantal users zijn die de meest ranzige dingen dromen en dat ondertussen half slaapwandelend nog uitvoeren ook.
Ik zal direct toegeven dat ik me er ook schuldig aan maak, maar het lijkt de laatste tijd over alle grenzen heen te gaan, en dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.
En ik vind het zelf ook vervelend als ik de cossen doorleest als er teveel offtopic geklets in voorkom. Maar ik denk ook dat het mens eigen is. Je gaat al snel mee op reakties van anderen. Of door iets wat gebeurt in de kooi geef je iets aan uit je eigen leven/wereld. IK lees ook meestal 's ochtends ff de streamverslagen op Vol door, want die worden er netjes bijgehouden.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Petra en Leandra, jullie hebben helemaal gelijk, en ook ik laat me weleens meeslepen, dat is mens eigen denk ik.
Maar idd, af en toe is het van de dolle als je al die Cossen door moet spitten met soms oeverloos gelul.
Ik ga ook naar VOL en lees daar de SV.
Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef Day het volgende:
Dit is geen persoonlijk aanval hoor, maar ik snap niet dat men toegeeft dat ze zelf ook off topic posten in COS, zichzelf irriteren aan het nalezen van de COS-topics, omdat er zoveel off topic gezever in staat en daaarom maar de SV's bij VOL gaan lezen. Je kan het zelf toch voorkomen door niet off topic te posten?
Of begrijp ik dat nou verkeerd??
Er is hier gelegenheid genoeg om off topic met elkaar te kletsen. Als dat ook gewoon gebeurd, vervuilen de COS-topics minder (want 100% on topic lukt gewoon nooit) en kunnen ze weer dienen waarvoor ze in het leven geroepen zijn, nl. het nalezen wat wat er op de streams gebeurd is..
Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.
Een COS is geen streamverslag, dat is al een groot verschil. Bij COS is veel meer interactie dan in een streamverslag.
Ik lees bij Vol de SV-s om snel op de hoogte te kunnen zijn. Als ik 's morgens zien dat er in 1 nacht behoorlijk wat COSSEN zijn aangemaakt, dan weet ik al heel snel dat het vol met shit staat en daar heb ik geen zin in. Bovendien hebben wij bijna geen streamers, al ga ik bij ons dan nog wel even door de updates en de streamverslagen die meestal door tuinfluiter worden geschreven.
Als je de COSSEN schoon wilt houden, dan kun je maar beter de quoteknop slopen, dan is dat over en weer geneuzel zo over. Als ik zelf eens off topic ga, kom ik er daarna niet meer op terug. Door de quote knop kom je van sommige opmerkingen gewoon niet meer af, want die blijven maar terugkomen.
Wat mij ook opvalt is dat sommige users elkaar continu in het vaarwater zitten en dat in een COS proberen te beslechten en dat is jammer, want daar is de COS inderdaad niet voor.
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik ben niet roomser dan de Paus dus ik zal voor mezelf ook strakker zijn in de COSSEN.
Ja. Einde Bericht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.
Ik zal daar, als mod, alleen tegen optreden als de discussie te lang duurt of te ver afdwaalt (tot bvb. persoonlijke aanvallen).
Andere zaken, zoals verjaardagen, persoonlijke misère of gewoon slap ouwehoeren horen echter niet in de COS-topics, daar is de SC-reeks wel weer goed voor. En ik heb er totaal geen problemen mee dat persoonlijke zaken worden besproken. We zitten al een tijdje hier met elkaar opgescheepten dan is het menselijk dat er persoonlijke relaties en interesse in elkaar ontstaat. Maar niet iedereen is daarvan gediend, er zijn user die het aleen over DGK-gerelateerde zaken willen hebben. Om irritaties te voorkomen, zeg ik, scheid het dan en meld niet aan DGK-gerelateerde berichten in de SC-reeks.
Uh... ik ga daar geen geld mee verdiénen hoor... wèl 75 eurootjes op toeleggen.quote:
Grote pot thee?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo... we hebben vanavond Brownies gebakken, dus ik heb maar een pot Chinese afslank-thee gezet... dan kan die Brownie vast geen kwaad![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah... voor "te lief" moet je wel heel erg in de slijmmodus zitten hoor
Hou het maar in t middenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, je bent op zoek naar die dunne grens tussen "aantrekkelijk stoer maar toch gevoelig" en "te lief, dus een watje" ??![]()
Dan zit je warmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Ja dat bedoelde ik..... die aantrekkelijke grens daartussen (in het midden)![]()
Ddweeks drink ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Damn, als jij van 1 biertje al trager van begrip wordt dan pleit dat niet echt voor je hè![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, das idd meer dan 'een biertje', dat is 9 fluitjes, dan mag je idd wat trager van begrip zijn
Ik zou het wel trekken (2 avonden) maar dan ben ik wel erg verzuurd, en chagerijnig op maandag etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Je drinkt maar 1 van de 2 weekend-avonden??
Uit principe of omdat je inmiddels zo oud bent dat je het gewoon niet meer trekt om 2 avonden achter elkaar te zuipen??![]()
Maar wél gelezenquote:
Ach ik zou dat kunnen "repareren" dmv een biertje of een wijntje maar dan voel ik me nog erg verrot, zeker de dag daarop dus ik doe mezelf die slijtage slag niet aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
<knip>
Ik kan me overigens voorstellen dat je er niet op zit te wachten om zondag zwaar verkaterd bij paps op visite te komen... dat trek ik bij mijn ouders ook niet![]()
Helemaal waar iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Zie je wel, het verstand komt toch met de jaren![]()
Uppie en gewoon gezellig op FOK! en de streamsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
Oeh, echt verstandig, maarre....... heb je dan visite op zo'n alco-avond of zit je in je uppie aan t bier??
Zal ik zo voor je maken, heb hem nog niet onlinequote:
Okay...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uppie en gewoon gezellig op FOK! en de streams
Knapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
Okay...
Ik kan soms weken gewoon geen druppel alcohol binnen krijgen (behalve dan die cognac die rijkelijk door de pastasaus geroerd wordt) en ik drink dus eigenlijk nooit alleen of thuis, ik drink voornamelijk in de kroeg.
Ik kan daarentegen net zo makkelijk op de Spa Blauw in de kroeg zitten, dan vermaak ik me ook wel
Ook in t weekend zit ik net zo makkelijk aan de Spa Blauw in de kroeg, als ik moet rijden dan drink ik maximaal 2 biertjes, maar het komt vaker voor dat ik die niet neem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Knap
Zeker je laatste punt dat je ook in de kroeg aan de spa blauw kan zitten (ik zou dan liever koffie of thee nemen, aangenomen dat het een ddweekse dag is)
Het mag hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Hey Prospera![]()
Gezellig dat je er ook bent
![]()
Nee, dat kan ik nou weer niet, als ik iets drink dan wil ik ook knallen, of ik drink niets of ik ga losquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook in t weekend zit ik net zo makkelijk aan de Spa Blauw in de kroeg, als ik moet rijden dan drink ik maximaal 2 biertjes, maar het komt vaker voor dat ik die niet neem.
Dat hebben meer mensen hoor, maar het interesseert me gewoon vrij weinig of ik wel of niet kan drinken... en als ik met de auto ben kan het iig niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nou weer niet, als ik iets drink dan wil ik ook knallen, of ik drink niets of ik ga los
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen hoor, maar het interesseert me gewoon vrij weinig of ik wel of niet kan drinken... en als ik met de auto ben kan het iig niet.
Hoewel ik het wel lekker vond dat ik vorige week wel op auto-afstand in de kroeg zat en toch kon drinken, dat dan wel weer![]()
Ach tja, tis wat je zelf wilquote:Ik wou alleen dat ik kon roken zoals ik kan drinken...... het lijkt al de goeie kant op te gaan maar nog net niet helemaal![]()
Gertje toch, heb je een nachtelijk ADHD aanvalletje, of speelt er iets andersquote:
Ik kan ook wel een tijd zonder sigaretten (zolang ik maar niet in de kroeg kom) maar na een avondje stappen, zoals vorig weekend, merk ik toch dat ik nadat de sigaretten van het stappen op zijn nog zeker 1 pakje rook... das dan weer zwaktebod natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach tja, tis wat je zelf wilIk geniet van mn sigaretje maar komt ook omdat ik veel thuis zit dus dan maakt het ook niet veel uit, en op mn werk pas ik me gewoon aan, dan kan ik het ook blokkeren (dat ik minder kan roken), dus ondervind ook geen directe hinder van het Anti Rookbeleid wat nu erg "in" is
Ik ben gewoon nog wakker.. kan toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gertje toch, heb je een nachtelijk ADHD aanvalletje, of speelt er iets anders![]()
Dus je bent meer een uitgaans/gelegenheids rookster?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een tijd zonder sigaretten (zolang ik maar niet in de kroeg kom) maar na een avondje stappen, zoals vorig weekend, merk ik toch dat ik nadat de sigaretten van het stappen op zijn nog zeker 1 pakje rook... das dan weer zwaktebod natuurlijk.
Ik zit hier dus alweer sinds dinsdag niet te roken...... maar eigenlijk had ik maandag al geen sigaretten meer moeten halen.
Dat probeer ik mezelf wijs te maken ja...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus je bent meer een uitgaans/gelegenheids rookster?
Mja, ik zoek geen excuus voor mijn "verslaving" en een rookverslaving is heel wat minder ernstig dan een alcoholverslaving m.i.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf wijs te maken ja...
In werkelijkheid ben ik meer een verslaafde die gewoon een excuus zoekt om te kunnen roken...
Volgens mij blijf je, net als met een alcoholverslaving, tussen je oren heel lang verslaafd...
Great Minds Think Alikequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is nou net die afkorting die ik nog niet ken![]()
Great Minds Think Alikequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is nou net die afkorting die ik nog niet ken![]()
Haha, GMTA voor ons dus (we zeggen precies hetzelfde)quote:
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik zoek geen excuus voor mijn "verslaving" en een rookverslaving is heel wat minder ernstig dan een alcoholverslaving m.i.Tuurlijk is roken ook slecht maar alcohol maakt je gemoedstoestand anders en dat doet roken niet (althans niet direct, je wordt er hoogstens wat ontspanner van) dus ik pluk de dag en mocht ik ooit longkanker krijgen (na tig jaar hopelijk) dan kunnen ze dat mss genezen en zo niet dan heb ik pech
En dat doe ik stevig in het weekend dus dat compenseert de boelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
Het ontspannende van roken is dat je even geen afkickverschijnselen hebt.
Verder stijgt je bloeddruk, verkrampen je vaten (dat is weer te verhelpen met een glas wijn) en doet roken je zenuwstelsel onder spanning staan.![]()
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveauquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...![]()
Ik lig er niet wakker van, snap dat het in jouw geval anders is natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...![]()
Tsss... net was het nog bier..... bier is geen wijn, weet jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat doe ik stevig in het weekend dus dat compenseert de boel
Zeker, zie de Documantaire over FOK! heel erg boeiend: FOK!Docu (45MB)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveau![]()
Dat begint ook al verslavende vormen aan te nemen......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveau![]()
Wijn na bier geeft plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... net was het nog bier..... bier is geen wijn, weet je![]()
Ik ben zelf ook schuldigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
Ja daar zat ik op te wachten: ga jij ff de voordelen van roken opnoemen![]()
Idd, dus als ik morgen weer van mijn zoon op mijn donder krijg omdat ik sigaretten gekocht heb dan zeg ik gewoon "het is Prospera dr schuld, kijk maar in SC # 14"quote:
thanx Bongetje, mag ik er nog 1 voor de nacht, het is half 3 geweest dus ik moet ook naar bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, zie de Documantaire over FOK! heel erg boeiend: FOK!Docu
Zeker de moeite waard om te kijken(is een directe download link)
Das een vroegertje voor jouw begrippenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
thanx Bongetje, mag ik er nog 1 voor de nacht, het is half 3 geweest dus ik moet ook naar bed.
Truste![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, dus als ik morgen weer van mijn zoon op mijn donder krijg omdat ik sigaretten gekocht heb dan zeg ik gewoon "het is Prospera dr schuld, kijk maar in SC # 14"![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hier loopt dat net wat anders, ik was weer eens gestopt met roken in september, maar met de kerst ging dat een beetje fout, dus inmiddels weer gestopt maar vrijdagavond wezen stappen, niet van een ander willen bietsen dus zelf sigaretten gekocht...
Enfin, maandagavond toch ook nog maar een pakje gekocht want ik zat zo lekker in een rookritme![]()
Komt de kid dinsdagavond thuis (die was er maandag niet) ruikt dat er gerookt is in huis, en begint gelijk "ik mag toch hopen dat het na dit pakje weer afgelopen is met dat roken hè" waarop hij naar de kast loopt en in het pakje sigaretten kijkt hoeveel er nog inzitten...
Ik heb een kwartiertje later nog iets geroepen over rolverdeling in huis enzo, maar toen kwam er iets terug in de trant van "moet jij maar niet de eigenwijze puber lopen uithangen"![]()
Ik snap niet waar hij het van heeft![]()
Verplichtingen morgenvroegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das een vroegertje voor jouw begrippen
Op zaterdag?quote:
Shit die post had ik gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog wakker.. kan toch?
Hou u zo hier nog, op dit tijdstip?
[afbeelding]
Truste Leandraquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
Mooi moment om m'n bed in te gaan dus.......
Truste![]()
Bronquote:Therapietrip naar Suriname
door Harrie Nijen Twilhaar
PARAMARIBO - Patiënten met psychische klachten die stuklopen op hun behandeling in ons land, kunnen binnenkort op kosten van de Nederlandse belastingbetaler in Suriname herstellen.
Tot rust komen
Pro Mente Europe, onderdeel van de Nederlandse instelling voor geestelijke gezondheidszorg, GGNet, probeert door groepsgewijze behandeltrajecten patiënten in (sub)tropische landen tot rust te laten komen. In Suriname vindt momenteel onderzoek plaats op welke wijze de behandelingen daar plaats kunnen vinden. Er wordt met lokale psychiaters gesproken om de eerste groep van twaalf Nederlanders over te laten vliegen. Ze mogen zo lang blijven als dat voor de behandeling noodzakelijk wordt geacht.
"Alle verblijfs- en behandelingskosten worden betaald volgens de algemene wet bijzondere ziektekosten (awbz)", aldus Erik Reurekas namens Pro Mente Europe/GGNet.
Patiënten die in Nederland soms jarenlang bij een psycholoog of psychiater lopen, genezen in een ander land met een afwijkende cultuur sneller. De uiteindelijke kosten van een dergelijke behandeling in Suriname vallen aanzienlijk lager uit dan die van behandelingsplannen in eigen land", stelt Reurekas. Pro Mente Europe heeft intussen met het Psychiatrisch Centrum Suriname afspraken gemaakt. De zorginstelling heeft de nieuwe vorm van behandeling in Spanje een jaar lang uitgetest.
Waar kan ik me melden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
Waar Natasia zo verbaasd door keek:
[..]
Bron
[afbeelding]
Hear, hearquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.... Het is hier ook al één groot drama![]()
Toch weer grappig dat de zachte sector dit bedenkt: natuurlijk "genezen" mensen in een tropisch klimaat sneller... alles wat maar weg van Nederland is en z'n kortzichtige regeltjes en andere deprimerende zaken (zoals bijvoorbeeld de telefoon of energienota) is volgens mij de oorzaak dat mensen sneller herstellen... alleen al het simpele feit dat ze ver weg zijn van hun omgeving, en zich nergens zorgen over hoeven te maken.
Maar goed, ik zal er wel weer niet genoeg verstand van hebben, en verder ben ik voor: gooi de hele softe sector naar een tropisch klimaat en je gaat een vermogen besparen op de gezondheidszorg.
Hier niet te genezen is iig duurder dan elders niet te genezen.
Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Brian gaat over het gebeurde bloggen, zegt hij op een triomfantelijke manier tegen Jaap.
Upgraden hebben ze over t algemeen minder moeite mee dan downgradenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet is idd wel een pursejurkerm'n contract loopt nog tot juli, want ze willen volgens mij niet upgraden tussendoor.
Een uurtje streamen per nacht moet wel lukken, ook al vind hetnet dat niet![]()
Zelfde vraag hier........................ wil het echt graag weten. En ook hoe je over moet stappen, zonder internet een dag te verliezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Iemand een suggestie voor de ideale provider dan?
Oeh ik heb ook chello...... gaan we vertellen of zal ik gewoon de linkjes naar de scheldpartijen op mijn weblog plaatsen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
Dan zal ik jullie mn chello horror verhaal besparen
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Iemand een suggestie voor de ideale provider dan?
Schat, ik heb altijd gehoord: Of nooit een probleem, of altijd. Helaas zit ik in de laatste groepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh ik heb ook chello...... gaan we vertellen of zal ik gewoon de linkjes naar de scheldpartijen op mijn weblog plaatsen?![]()
Oh...............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??![]()
Zo eentje die dag en nacht klaar voor je staatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??![]()
Het ligt ook nooit aan hun hè....... altijd aan jouw PC, en als het daar niet aan ligt dan ligt het aan jezelfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, ik heb altijd gehoord: Of nooit een probleem, of altijd. Helaas zit ik in de laatste groep
En als dat een vrouw is, wat danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
We moeten ( of ik moet) een compu nerd als partner hebben, anders gaat het echt bergafwaards hier
En ze spreken in een taal die ik niet versta ( beetje zuidelijk)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt ook nooit aan hun hè....... altijd aan jouw PC, en als het daar niet aan ligt dan ligt het aan jezelf![]()
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaanquote:
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft word voor deze opmerkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
Geen Chello dus
Geen Hetnet, mits je een full zakelijk account hebt ivm de streams.
Planet is een duurdere versie van Hetnet.
Das kortquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft wordt voor deze opmerking)
Toen ik echter een verse PC kocht (mei 2005) was het 1 groot drama, en dat lag echt niet aan hun.. hielden ze een week lang vol![]()
Toen mijn vader in 2003 verhuisde, heeft Hetnet 5 maanden lopen klooien voordat ze de goede knop hadden gevonden om hem online te zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft wordt voor deze opmerking)
Toen ik echter een verse PC kocht (mei 2005) was het 1 groot drama, en dat lag echt niet aan hun.. hielden ze een week lang vol![]()
Is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaan
Maffia, dat is hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen mijn vader in 2003 verhuisde, heeft Hetnet 5 maanden lopen klooien voordat ze de goede knop hadden gevonden om hem online te zetten![]()
Zag tussen de cossen je overlijdens verhaal voorbij komenquote:
Mocht je behoefte aan leesvoer hebben:quote:
Jemig, ben net begonnen aan mn cursus bij Anettequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mocht je behoefte aan leesvoer hebben:
20 mei 2005
23 mei 2005
25 mei 2005
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaan
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maandenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zag tussen de cossen je overlijdens verhaal voorbij komen![]()
Wat heeft dat met Anette te maken ? Het hoofd van de kabouter schedel ? of de achterkant ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel opgelet toen Annet er was??
Ik denk dat dat de reden was dat mijn probleempje met Chello toen maar een week duurde: mijn ex is IT-er en die lulde dus iedere eerste-lijns figuur van Chello gelukkig in 3 zinnen onder zijn helldesk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
We moeten ( of ik moet) een compu nerd als partner hebben, anders gaat het echt bergafwaards hier
Echt vreselijk meisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maanden![]()
En heel onverwachts ook, foutje van de gezondheidszorg![]()
Mijn ex lulde mij onder zn hell desc, de rest vertel ik liever nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de reden was dat mijn probleempje met Chello toen maar een week duurde: mijn ex is IT-er en die lulde dus iedere eerste-lijns figuur van Chello gelukkig in 3 zinnen onder zijn helldesk.
Darn, das wel heel kort op elkaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maanden![]()
En heel onverwachts ook, foutje van de gezondheidszorg![]()
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerst feest te vieren
Nee lief, geeft niks. Ik vroeg het aan Prospera, das mijn foutquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
Oh sorry ik lees nu pas naar boven. Mijn bericht is niet zo gepast![]()
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.quote:
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerst feest te vieren
Lekker op tijd toch, je kunt het ook laten hangen, het is zo weer kerst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimd![]()
Damn wat een verhaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.
Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.
Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock![]()
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over![]()
Je lichtgevende raamkabouter ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimd![]()
Kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
SC dus alles behalve DGK toch?
Nou het waren van die leuke stervormige lampjes van Ikea die heel gezellig op de vensterbank lagen te liggen (en idd eigenlijk al nooit meer aan waren), maar m'n hulp had ze vd week na het schoonmaken van de vensterbank niet weer (voor de zoveelste maal na kerst) teruggelegd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker op tijd toch, je kunt het ook laten hangen, het is zo weer kerst.
Sorry schat, we hebben allemaal onze eigen shit, maar normaal ben ik heel vrolijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit ook met mn shit, en wil ook vrolijk blijven. Das best lastig in de SC
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.
Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.
Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock![]()
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over![]()
Het komt gewoon vaak dichterbij dan je lief is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streamsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Daarom begrijp ik ook zo goed, dat als een familielid of geliefde overlijdt je je zo kan voelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Waarom sussie?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Héhéquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......
Het deed me direct hieraan denken:
[afbeelding]
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bot...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
Top dat je eraan wilt werken, je weet nooit wat er uit gaat komen met je vader.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programmaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
Op een of andere manier heeft mij Sylvia echt aan het denken gezet over hoe en wat...En ze blijft maar zeggen dat zij in DGK moest zijn, dat voelt zegt ze...En ik maar me niet kunnen voorstellen waarom...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Gezelligquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
Gewoon schofferend, ook voor mensen die iets dergelijks niet hebben meegemaakt. Empathie is soms ver te zoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend is.
Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe jezelf niet te kort. Niemand is in staat tot zulke gesprekken omdat ze met woorden niet te zeggen zijn. Maar een gevoel van snappen is al genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaat
(Ben niet echt goed in dit soort gesprekken, maar hoop je toch op deze manier een hart onder de riem te kunnen steken)
Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.
Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middel
Dat snap ik ook heel goed. Negger het op het forum. Maar walg in het algemeen gewoon van mensen die zo snel oordelen over iets wat ze niet kennen of denken te kennen. Dat geldt voor alles.
Tuurlijk snap ik dat Jaap dik is en dat het niet ok is om hem te pesten.
Maar los daarvan probeer ik hem te snappen en hem ook te zien als eikel door zn gedrag.
Daarnaast ben ik geen heilige en kan ook schelden en flirten![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?![]()
Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgen
Bedankt voor de edit, veel plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.
Uh.... ik bedoel dus Guinness (het is St Patricksday)
Welkomquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.
Lief, ik val je niet aan !!! Ik val mezelf aan en talpa. Maar vertel, als je wilt ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.
Wat er gebeurt is dat er dingen voorbij komen die sommige mensen herkennen.
Als je dat op jezelf betrekt, komt het extra hard aan, geloof me, ik weet er alles van.
goed dat je het er even bij zegt ... kreeg er een beeld bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?![]()
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...
Een gemeenschap gevoel is altijd ok.
Thanks voor de knuffelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
Prospera. Ik schrik erg van je verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je vol boosheid zit.
Dikke knuffel![]()
Kleinzusje, ja mensen oordelen heel snel over anderen die op TV komen. (Ik ook zelf hoor) Ik weet dat er redenen kunnen zijn waarom een mens geen contact meer heeft met zijn of haar ouders. Zelf heb ik dat gelukkig niet, heb beide ouders nog.![]()
Kijk zelf ook minder naar de streams omdat ik me te veel liet opfokken. Te veel scriptjes![]()
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.
Ze heeft zich niet laten opnaaien door medebewoners die vonden dat ze dan maar moest vertrekken en heeft het wel voor elkaar gekregen die 12 uur in 3en te splitsen.
Ze doet dus wat zij vindt dat goed is, en dat vind ik verstandig.
Ik hb nog een liter shouf Nice mag dat ook (ben geen Ier)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ach, dat overkomt ons allemaal wel eensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.![]()
Veel plezier Gertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Op wie quote je hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Ehm, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.
Ik moet er niet aan denken, zelfs niet voor 2 miljoen plus een villa van 2 miljoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Zo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
Tis inderdaad goed om te zien dat het gros van de mensen toch nog goed van slecht kan onderscheiden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er zijn zaken die spelen in DGK die ik gewoon naar vindt om te zien ... het helpt weleens als je dan terug leest dat anderen dat dan ook naar vinden.
Qquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee zeg eens niet van die rare dingen jij![]()
Ehm..... mijn opmerking was wel serieus??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Q
Au ... twas cynish hoor... Dammmm....Misschein moet je zelf ook es terug lezen zoals je soms ander fokkers
afbekt![]()
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, ik ga mijn mand in , tot morgen![]()
![]()
Lekker makkelijk maar goed truste meis we kunnen toch meestal wel door 1 deurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ja goeie docu he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo!Ik zit sinds BB1 op Fok!, dit is prachtig!
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef itsme het volgende:
truste.![]()
Tor morgen, ben elke ochtend benieuwd wat me weer te wachten staat ivm DGK.![]()
OMG...Echt bewust van was ik nooit, wat een prachtig verhaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
quote:
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiekquote:
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiek![]()
Zal het luchtiger opvatten voortaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?
Ik had al gezegd dat die opmerking niet serieus bedoeld was, maar ik heb al eerder gemerkt dat je geintjes van mij niet altijd als geintje inschat...... dat geeft op zich nix maar het is wel jammer.
Have funquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen lieverds
Verbod is een zwaar woord, maar ben nu idd alc.vrijquote:
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal het luchtiger opvatten voortaan.Soms komen teksten harder aan dan dat het is bedoeld. Daar kan een smiley niet aan tippen..
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.quote:
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Op zich is het bij mij altijd vrij duidelijk: ik speel in principe niet op de man en in de COS al helemaal weinig, maar ik denk dat je door de SC van ergens afgelopen week ook een beetje.... verward bent, ik merkte dat toen al aan je reacties, maar het feit was toen dat een paar etterbakjes uit PUB en ONZ wel even dachten de SC van DGK te "kapen"
Dat is dan dus een ander verhaal, dan is het gallen en klieren over en weer....
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen zequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef maril het volgende:
[..]
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.
kweet het, desalnietemin....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze![]()
Lekker laten gaan, er zitten nou eenmaal schrikbarend veel newbies in DGK....
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankalles weer uitgesproken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |