Veel plezier Gertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.
Uh.... ik bedoel dus Guinness (het is St Patricksday)
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Op wie quote je hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Ehm, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.
Ik moet er niet aan denken, zelfs niet voor 2 miljoen plus een villa van 2 miljoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Zo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
Tis inderdaad goed om te zien dat het gros van de mensen toch nog goed van slecht kan onderscheiden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er zijn zaken die spelen in DGK die ik gewoon naar vindt om te zien ... het helpt weleens als je dan terug leest dat anderen dat dan ook naar vinden.
Qquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee zeg eens niet van die rare dingen jij![]()
Ehm..... mijn opmerking was wel serieus??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Q
Au ... twas cynish hoor... Dammmm....Misschein moet je zelf ook es terug lezen zoals je soms ander fokkers
afbekt![]()
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, ik ga mijn mand in , tot morgen![]()
![]()
Lekker makkelijk maar goed truste meis we kunnen toch meestal wel door 1 deurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ja goeie docu he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo!Ik zit sinds BB1 op Fok!, dit is prachtig!
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef itsme het volgende:
truste.![]()
Tor morgen, ben elke ochtend benieuwd wat me weer te wachten staat ivm DGK.![]()
OMG...Echt bewust van was ik nooit, wat een prachtig verhaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
quote:
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiekquote:
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiek![]()
Zal het luchtiger opvatten voortaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?
Ik had al gezegd dat die opmerking niet serieus bedoeld was, maar ik heb al eerder gemerkt dat je geintjes van mij niet altijd als geintje inschat...... dat geeft op zich nix maar het is wel jammer.
Have funquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen lieverds
Verbod is een zwaar woord, maar ben nu idd alc.vrijquote:
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal het luchtiger opvatten voortaan.Soms komen teksten harder aan dan dat het is bedoeld. Daar kan een smiley niet aan tippen..
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.quote:
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Op zich is het bij mij altijd vrij duidelijk: ik speel in principe niet op de man en in de COS al helemaal weinig, maar ik denk dat je door de SC van ergens afgelopen week ook een beetje.... verward bent, ik merkte dat toen al aan je reacties, maar het feit was toen dat een paar etterbakjes uit PUB en ONZ wel even dachten de SC van DGK te "kapen"
Dat is dan dus een ander verhaal, dan is het gallen en klieren over en weer....
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen zequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef maril het volgende:
[..]
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.
kweet het, desalnietemin....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze![]()
Lekker laten gaan, er zitten nou eenmaal schrikbarend veel newbies in DGK....
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankalles weer uitgesproken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |