Flauw zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 04:00 schreef DarkManta het volgende:
False start, Ready?
Niet fucken jij, dit is mijn eerste topic ooitquote:Op donderdag 15 maart 2007 04:00 schreef DarkManta het volgende:
False start, Ready?
Ik hoop dat je je heel erg vereerd voelt!quote:
Flauw? Het was al flauw genoeg dat deze in de active topics stond.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Wij zijn heul niet verslaafd joh, dat hier nog een hele SC wordt volgeluld terwijl de streams al zo lang stil zijn dat er met goed fatsoen echt nix meer in de COS te posten valt zegt dan ook helemaal nix![]()
Ik ben verslaafd aan koffie, telt dat ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:33 schreef Nebu het volgende:
op 3fm hebben ze het over verslavingen. zo erg dat je leven ontregeld wordt.zijn hier misschien verslaafde mensen????
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Is die populariteitspol nou al geweest ??? Ben echt even de draad kwijt
Dank je, denk dat ik maar even hulp ga zoeken in het alternatieve circuitquote:
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutavond zeg.
Ik heb mijn geloof in DGK, als ik het al had, totaal verloren.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Ik hoop dat ik afscheid kan nemen van DGK, want hooked ben ik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar
Ik heb mezelf ook zo vaak nachtrust beloofd maar helaas... DGK wint het steeds weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutavond zeg.
Ik heb mijn geloof in DGK, als ik het al had, totaal verloren.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Ik hoop dat ik afscheid kan nemen van DGK, want hooked ben ik.
24/7 open I presume?? Met slaapgelegenheid??quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
Ik vind niet alleen de streams niet meer leuk, ik vind de COSsen ook ronduit waardeloos worden...
En dan las ik gisteren iets over dat er in de eerste maanden COSsen waren die na een paar dagen pas vol waren... en dat er nu meerdere per dag zijn. Het kwam over als zijnde een vooruitgang![]()
Alleen toen kon je in de COSsen nog wel lezen wat er in het huis gebeurd was, nu weet je precies wat er met Pietje en Marie aan de hand is, maar wat er in het huis gebeurt krijg je vrijwel niets van mee..
De dromenpersoon van vanmorgen was weer een goed voorbeeld... als het goed is was er iemand maar ik heb in de COS geen foto's gezien of gelezen wat er door die dromenpersoon verteld werd, ik heb wel gelezen dat half Fok wel eens droomt dat ze vliegen en dat er een aantal users zijn die de meest ranzige dingen dromen en dat ondertussen half slaapwandelend nog uitvoeren ook.
Ik zal direct toegeven dat ik me er ook schuldig aan maak, maar het lijkt de laatste tijd over alle grenzen heen te gaan, en dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.
En ik vind het zelf ook vervelend als ik de cossen doorleest als er teveel offtopic geklets in voorkom. Maar ik denk ook dat het mens eigen is. Je gaat al snel mee op reakties van anderen. Of door iets wat gebeurt in de kooi geef je iets aan uit je eigen leven/wereld. IK lees ook meestal 's ochtends ff de streamverslagen op Vol door, want die worden er netjes bijgehouden.
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Petra en Leandra, jullie hebben helemaal gelijk, en ook ik laat me weleens meeslepen, dat is mens eigen denk ik.
Maar idd, af en toe is het van de dolle als je al die Cossen door moet spitten met soms oeverloos gelul.
Ik ga ook naar VOL en lees daar de SV.
Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef Day het volgende:
Dit is geen persoonlijk aanval hoor, maar ik snap niet dat men toegeeft dat ze zelf ook off topic posten in COS, zichzelf irriteren aan het nalezen van de COS-topics, omdat er zoveel off topic gezever in staat en daaarom maar de SV's bij VOL gaan lezen. Je kan het zelf toch voorkomen door niet off topic te posten?
Of begrijp ik dat nou verkeerd??
Er is hier gelegenheid genoeg om off topic met elkaar te kletsen. Als dat ook gewoon gebeurd, vervuilen de COS-topics minder (want 100% on topic lukt gewoon nooit) en kunnen ze weer dienen waarvoor ze in het leven geroepen zijn, nl. het nalezen wat wat er op de streams gebeurd is..
Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.
Een COS is geen streamverslag, dat is al een groot verschil. Bij COS is veel meer interactie dan in een streamverslag.
Ik lees bij Vol de SV-s om snel op de hoogte te kunnen zijn. Als ik 's morgens zien dat er in 1 nacht behoorlijk wat COSSEN zijn aangemaakt, dan weet ik al heel snel dat het vol met shit staat en daar heb ik geen zin in. Bovendien hebben wij bijna geen streamers, al ga ik bij ons dan nog wel even door de updates en de streamverslagen die meestal door tuinfluiter worden geschreven.
Als je de COSSEN schoon wilt houden, dan kun je maar beter de quoteknop slopen, dan is dat over en weer geneuzel zo over. Als ik zelf eens off topic ga, kom ik er daarna niet meer op terug. Door de quote knop kom je van sommige opmerkingen gewoon niet meer af, want die blijven maar terugkomen.
Wat mij ook opvalt is dat sommige users elkaar continu in het vaarwater zitten en dat in een COS proberen te beslechten en dat is jammer, want daar is de COS inderdaad niet voor.
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik ben niet roomser dan de Paus dus ik zal voor mezelf ook strakker zijn in de COSSEN.
Ja. Einde Bericht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.
Ik zal daar, als mod, alleen tegen optreden als de discussie te lang duurt of te ver afdwaalt (tot bvb. persoonlijke aanvallen).
Andere zaken, zoals verjaardagen, persoonlijke misère of gewoon slap ouwehoeren horen echter niet in de COS-topics, daar is de SC-reeks wel weer goed voor. En ik heb er totaal geen problemen mee dat persoonlijke zaken worden besproken. We zitten al een tijdje hier met elkaar opgescheepten dan is het menselijk dat er persoonlijke relaties en interesse in elkaar ontstaat. Maar niet iedereen is daarvan gediend, er zijn user die het aleen over DGK-gerelateerde zaken willen hebben. Om irritaties te voorkomen, zeg ik, scheid het dan en meld niet aan DGK-gerelateerde berichten in de SC-reeks.
Uh... ik ga daar geen geld mee verdiénen hoor... wèl 75 eurootjes op toeleggen.quote:
Grote pot thee?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo... we hebben vanavond Brownies gebakken, dus ik heb maar een pot Chinese afslank-thee gezet... dan kan die Brownie vast geen kwaad![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah... voor "te lief" moet je wel heel erg in de slijmmodus zitten hoor
Hou het maar in t middenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, je bent op zoek naar die dunne grens tussen "aantrekkelijk stoer maar toch gevoelig" en "te lief, dus een watje" ??![]()
Dan zit je warmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Ja dat bedoelde ik..... die aantrekkelijke grens daartussen (in het midden)![]()
Ddweeks drink ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Damn, als jij van 1 biertje al trager van begrip wordt dan pleit dat niet echt voor je hè![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, das idd meer dan 'een biertje', dat is 9 fluitjes, dan mag je idd wat trager van begrip zijn
Ik zou het wel trekken (2 avonden) maar dan ben ik wel erg verzuurd, en chagerijnig op maandag etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Je drinkt maar 1 van de 2 weekend-avonden??
Uit principe of omdat je inmiddels zo oud bent dat je het gewoon niet meer trekt om 2 avonden achter elkaar te zuipen??![]()
Maar wél gelezenquote:
Ach ik zou dat kunnen "repareren" dmv een biertje of een wijntje maar dan voel ik me nog erg verrot, zeker de dag daarop dus ik doe mezelf die slijtage slag niet aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
<knip>
Ik kan me overigens voorstellen dat je er niet op zit te wachten om zondag zwaar verkaterd bij paps op visite te komen... dat trek ik bij mijn ouders ook niet![]()
Helemaal waar iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Zie je wel, het verstand komt toch met de jaren![]()
Uppie en gewoon gezellig op FOK! en de streamsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
Oeh, echt verstandig, maarre....... heb je dan visite op zo'n alco-avond of zit je in je uppie aan t bier??
Zal ik zo voor je maken, heb hem nog niet onlinequote:
Okay...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uppie en gewoon gezellig op FOK! en de streams
Knapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
Okay...
Ik kan soms weken gewoon geen druppel alcohol binnen krijgen (behalve dan die cognac die rijkelijk door de pastasaus geroerd wordt) en ik drink dus eigenlijk nooit alleen of thuis, ik drink voornamelijk in de kroeg.
Ik kan daarentegen net zo makkelijk op de Spa Blauw in de kroeg zitten, dan vermaak ik me ook wel
Ook in t weekend zit ik net zo makkelijk aan de Spa Blauw in de kroeg, als ik moet rijden dan drink ik maximaal 2 biertjes, maar het komt vaker voor dat ik die niet neem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Knap
Zeker je laatste punt dat je ook in de kroeg aan de spa blauw kan zitten (ik zou dan liever koffie of thee nemen, aangenomen dat het een ddweekse dag is)
Het mag hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Hey Prospera![]()
Gezellig dat je er ook bent
![]()
Nee, dat kan ik nou weer niet, als ik iets drink dan wil ik ook knallen, of ik drink niets of ik ga losquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook in t weekend zit ik net zo makkelijk aan de Spa Blauw in de kroeg, als ik moet rijden dan drink ik maximaal 2 biertjes, maar het komt vaker voor dat ik die niet neem.
Dat hebben meer mensen hoor, maar het interesseert me gewoon vrij weinig of ik wel of niet kan drinken... en als ik met de auto ben kan het iig niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nou weer niet, als ik iets drink dan wil ik ook knallen, of ik drink niets of ik ga los
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen hoor, maar het interesseert me gewoon vrij weinig of ik wel of niet kan drinken... en als ik met de auto ben kan het iig niet.
Hoewel ik het wel lekker vond dat ik vorige week wel op auto-afstand in de kroeg zat en toch kon drinken, dat dan wel weer![]()
Ach tja, tis wat je zelf wilquote:Ik wou alleen dat ik kon roken zoals ik kan drinken...... het lijkt al de goeie kant op te gaan maar nog net niet helemaal![]()
Gertje toch, heb je een nachtelijk ADHD aanvalletje, of speelt er iets andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |