Nou, de humor!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wahhahahahaaaaaaaaaa, een heerlijk sfeertje bij Jaap, Brian en Natasia.
Jaap: ik wil graag voor Sylvia een skelter bestellen.![]()
stagairequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:07 schreef scrabbie het volgende:
het gaat gewoon door. dit gaat altijd zo en die stagaire moet maar weg daarachter. dit zou echt heel dom zijn van DGK
Niet kapot wel beschadigd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef kybe het volgende:
Heeft die Brian nu weer die helm kapot gemaakt?En dat mag allemaal wel?
Ja, z'n ballen dreigen er binnenkort af te rotten. Heel naar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:09 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft een SOA test gedaan?! Dat hoor ik voor het eerst....
welnee een stootje tegen de deurpost meer nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef kybe het volgende:
Heeft die Brian nu weer die helm kapot gemaakt?En dat mag allemaal wel?
Heeeeeeeeeeeeeeel juist!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:08 schreef Heathen het volgende:
Als de redactie het niet laat gaan dan weten ze dat er nooit meer een stemming gaat.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
Brian gaat over het gebeurde bloggen, zegt hij op een triomfantelijke manier tegen Jaap.
Niemand weet WAT er is gezegd. Natas heeft de mededeling gedaan !! Dus .. gewoon unaniem gestemd en het is een keer gelukt..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft in feite deze geweldige actie van Sylvia al behoorlijk om zeep geholpen. Ze krijgt het uitje natuurlijk wel, unaniem is unaniem.. klaar, maar het effect is al niet meer zo geweldig als het even een paar seconden was. Waarom hebben ze dit in vredesnaam geflikt. Heeft de verkeerde persoon opgenomen en het verkeerde gezegd? Een hele grote en vreemde misser in ieder geval.
Niet zeuren, dat is nog maar sinds oktober zoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:
De hele DGK begint ongeloofwaardig te worden. Zo zitten ze elkaar uit te maken voor van alles en kunnen ze elkaar wel schieten, en zo staan ze weer te ginnegappen in de tuin....![]()
Klok had gewoon van het scherm weeggehaald moeten worden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft in feite deze geweldige actie van Sylvia al behoorlijk om zeep geholpen. Ze krijgt het uitje natuurlijk wel, unaniem is unaniem.. klaar, maar het effect is al niet meer zo geweldig als het even een paar seconden was. Waarom hebben ze dit in vredesnaam geflikt. Heeft de verkeerde persoon opgenomen en het verkeerde gezegd? Een hele grote en vreemde misser in ieder geval.
Och, verbaasd je het nog? Regels worden om de haverklap veranderd of genegeerd, de een zegt dit, de ander weer dat. Volgens mij is er achter de schermen een gigantisch communicatie probleem, want er gaat altijd wel iets mis in dit programma...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Heeft de verkeerde persoon opgenomen en het verkeerde gezegd? Een hele grote en vreemde misser in ieder geval.
Daar heb je gelijk in. De actie van Sylvia heeft door de redactie al flink in kracht verloren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Maandag volgens mij. Een dame van een jaar of 19 ... ( Ik kan het bewijs ff niet terug vinden )quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef maril het volgende:
Wanneer komt er eindelijk weer eens een nieuwe bewoner.? ze komen me allemaal de strot uit Huub en eric die hun vriendin hebben bestolen, Brain die te onpas met iemand vrijt die hij niet wilt(naar eigen woorden) En Natasia die overal zich inspeelt, Jaap ja Jaap wat moet ik daar nou van zeggen, vind ik gewoon niet sociaal genoeg .
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef scrabbie het volgende:
SOA: Seks Op Amanda is de nieuwe vertaling.
Precies niet veilig meer !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als een helm alleen al op de vloer valt moet je hem vervangen of
laten nakijken !
Het begint ook een heel bizar psychologisch spelletje te worden, zonder spelregels of met spelregels die opkomen als poepen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
oh bah ! ... wat ze allemaal niet doen uit onzekerheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
ZIELIG TOCH??????????????
Inderdaad.. ik had al de hoop toen ze naar buiten gingen dat Brian in een klap zijn nek zou breken tegen de deurpost.quote:
Ik hoop dat het da wel iemand is die Brain kan weerstaan anders krijgen we weer een Nene of Amandaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandag volgens mij. Een dame van een jaar of 19 ... ( Ik kan het bewijs ff niet terug vinden )![]()
Maar kan nog worden hersteld, natuurlijk - Als de redactie (de niet stagaires) even heel duidelijk stelling nemen door een videoboodschap!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De actie van Sylvia heeft door de redactie al flink in kracht verloren.
Asbak kan onder ' niet persoonlijk' vallen maar de rest valt er zeker onder!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef kybe het volgende:
[..]
+asbak leegooien op bed!
Dat zijn er al drie!
Ze weten gewoon dat ze dit bij Sylvia wel kunnen flikken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, verbaasd je het nog? Regels worden om de haverklap veranderd of genegeerd, de een zegt dit, de ander weer dat. Volgens mij is er achter de schermen een gigantisch communicatie probleem, want er gaat altijd wel iets mis in dit programma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |