Ik heb het over z'n manier van praten...zo quasi spannend. Niet z'n looks natuurlijk. Net ongedierte.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nou zo spannend ziet dat er anders niet uit![]()
ECHT luisteren kan die ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub doet erg nonchalant met de mededeling van Syl...![]()
Denk het ook... De reactie zit nu ook te gniffelen en wachten nog even met de uitslag om de bewonders warm te houden. (en ons : )quote:
Toch...Het is toch zijn vriendin...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tsjah, het spel gaat nu eenmaal door en ze hadden verwacht dat Syl wel door bleef slapen.
Ik ga er toch vanuit de Stijn niet het IQ heeft van Snollie, kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:57 schreef Suikeroom het volgende:
Als Stijn Sylvia niet laat gaan dan heeft ie echt een IQ van een tuinhek.. unaniem is duidelijk
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het bijna zo gebeurt. Wij noemen dat het poldermodelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo moesten we het in de politiek ook maar gaan doen ... iedereen stemmen en als de uitkomst ons niet bevalt gewoon nog een keer stemmen .... net zo lang tot we allemaal ons zin hebben !
zeker weten go Huubie en Syl unaniem go racing. hahahahaha dit moet gewoon doorgaan mensenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:57 schreef Suikeroom het volgende:
Als Stijn Sylvia niet laat gaan dan heeft ie echt een IQ van een tuinhek.. unaniem is duidelijk
waarom. straks gaat ze lekker racen. Ze heeft neits verloren want ze kreeg toch al nooit wat van ze qua uitjesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:58 schreef Gigageil het volgende:
Dit is echt de DOMSTE stap die Sylvia heeft gezet in DGK zolang het bezig is.
Hieraan zie je dat ze onder de plak van Huub zit.
Natasia is haar baard aan het trimmen.....![]()
![]()
![]()
Mag het een beetje vriendelijker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n groot bord voor je hoofd? Het is tot dusver totaal niet zeker of het wel of niet doorgaat.
dát is geen sfeertje, dat is een voorraad galbakken bij elkaar verzameld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wahhahahahaaaaaaaaaa, een heerlijk sfeertje bij Jaap, Brian en Natasia.
Jaap: ik wil graag voor Sylvia een skelter bestellen.![]()
En nu nog een keer recht in het gezicht. In plaats van alles alleen bij vriend Brian.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wahhahahahaaaaaaaaaa, een heerlijk sfeertje bij Jaap, Brian en Natasia.
Jaap: ik wil graag voor Sylvia een skelter bestellen.![]()
Lees de Update even.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:59 schreef michelle23 het volgende:
kan iemand even snel een kleine samenvatting geven van deze hele topic!! Ik snap er niks van, paar uurtjes gemist...
Ik hoop dat ie klapt voordat ze haar 2 uur krijgtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef ruby het volgende:
"Ik kan gewoon naar m'n ventje. Ik ben zo vet blij", aldus Natasia klapkut.
Nee, het is ff stoomafblazen van alle pesterijen van Huub en zijn buikspreekpop Eric.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:01 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
dát is geen sfeertje, dat is een voorraad galbakken bij elkaar verzameld.
Je mag best eens een update of verslag schrijven over wie je wel leuk vindt, hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij verslag doet.......ik kan dat trailertrash gedoe niet aanhoren.
Geen bord maar een complete porseleinwinkel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n groot bord voor je hoofd? Het is tot dusver totaal niet zeker of het wel of niet doorgaat.
motorrijlesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef StephanL het volgende:
Waarom heeft Syl een helm in huis?
Same here... En syl beschuldigen van alles dat ze zelf zijn: misselijk, achterbaks, etc.... Oeh kan ik hier slecht tegen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Doet syl eindelijk eens goed mee met het spel en slaat ze eindelijk eens terug
gaat zo'n kutstagiare het meteen verpesten
er was verdomme toch al unaniem gestemd op syl binnen de tijd
dit slaat echt nergen op hoor
als ze dit niet recht breien van achter dan halen ze alle lol voor syl huub en eric (en voor vele streamers ) eruit want brian, natasia en amanda verdienen deze triomf écht niet
die hebben zelf al zoveel vieze spelletjes gespeeld en sylvia zoveel misgunt en trouwns ook
huub zijn pokertournee door de neus geboord
ne dat pokeren moest weer zo nodig naar die klote fucking bart die er niets van kon
stom zooitje
ja ik ben pissed ja mag het
Af en toe treedt ze op als Willempiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef StephanL het volgende:
Waarom heeft Syl een helm in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |