Exact. Maar de redactie schijnt al te hebben gezegd dat ze best de stemmen nog mochten veranderen. Ik hoop dat SHE dan echt de ballen heeft om op te treden tegen de makers van het programma. Huub weet dat ze hem niet weg willen hebben, dus ik zou echt heel ver gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
en hoezo zou je er 2 keer unaniem uit moeten komen? 1 keer unaniem is genoeg
Dus het was weer een leugen van Natasia dat indien Brian mee met carnaval had gestemd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia was fel tegen en stemde telkens als één van de eersten.
Brian stemde telkens ná Natasia, en steunde haar uiteraard.
Of hij als enige zou hebben tegengestemd leek mij toen niet waarschijnlijk
Nou lijkt me dat de uitslag duidelijk is. Redactie was fout dus Syl gaat lekker racen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Frank en Stijn.....de opperhoofden, mop.
Brian laat zijn ware gezicht zien... met zijn belachelijke gedichten website en stupide foto album online! blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
PARDON!
WAT EEN AFPERSER IS DIE VIEZE RAFELIGE ANTILAAN!
Aan smerige praktijken geen gebrek hoor!
Dit is pure afpersing! Dat is strafbaar! Alweer. Er komt geen einde aan de criminele prraktijken van die lui!
Ook van NastyAss ( met haar dikke vieze smeerboel reet, niks prachtige black ass, vieze naaikont van die straathoer) en van Amoebe
Prutswerk van de redactie dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt dom. Het is gewoon heel erg duidelijk hoe de regels zijn.
Moet unaniem zijn, dan stopt de tijd.
Dat is dus grappig, dat er iemand moet komen, omdat zelfs achter de regels niet bekend zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef Kinga het volgende:
F of S komt eraan...
En morgen knuffeld ze Syl weerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef ruby het volgende:
Sylvia is een slang volgens Natasia. Dat wist ze altijd al.
wat een lampelulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Brian laat zijn ware gezicht zien... met zijn belachelijke gedichten website en stupide foto album online! blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik ben blij dat jij verslag doet.......ik kan dat trailertrash gedoe niet aanhoren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef ruby het volgende:
Klopt, ze heeft de kans niet gekregen, het enige dat is blijven staan, is de unanieme stemming voor Syl.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef tipsch het volgende:
waar gaat dit over, Sylvia heeft nog niet eens uitgesproken wie ze meeneemt, of heb ik dat mis? ze is begonnen haar keuze toe te lichten, mar de keuze had ze nog niet gemaakt, of wel?
Nee hoor heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat Natasia na de carnavalsstemming tegen Sylvia heeft gezegd dat Brian tegen zou blijven stemmen. Als ik me goed herriner liep Natasia na een gesprek naar boven en schudde nee. Volgens mij heeft Brian toen besloten om Nee te blijven zeggen en kwam Brian toen ook niet na Natasia aan de beurt met die stemming. Of ben ik nou gek?
Ik weet zeker dat Brian telkens NA Natasia kwam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat Natasia na de carnavalsstemming tegen Sylvia heeft gezegd dat Brian tegen zou blijven stemmen. Als ik me goed herriner liep Natasia na een gesprek naar boven en schudde nee. Volgens mij heeft Brian toen besloten om Nee te blijven zeggen en kwam Brian toen ook niet na Natasia aan de beurt met die stemming. Of ben ik nou gek?
Ik weet ook altijd al wat Natasia is. Alleen zeg ik dat maar niet omdat ik geen ban wilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef ruby het volgende:
Heb je je dagelijkse broek op de enkels momentje weer gehad ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk ook wel een beetje treurig, voor het eerst in 5 maanden doet Sylvia iets gemeens, en het lukt niet.
Hoe weet je dat zo zeker, zit jij bij de buren? Het wordt tijd voor post!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk ook wel een beetje treurig, voor het eerst in 5 maanden doet Sylvia iets gemeens, en het lukt niet.
Waarom heb jij zo'n groot bord voor je hoofd? Het is tot dusver totaal niet zeker of het wel of niet doorgaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nou zo spannend ziet dat er anders niet uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer zo spannend. Alsof ie klaar gaat komen. Zoiets.
Ik kom net aanwaaien dus ik kan het wel aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij verslag doet.......ik kan dat trailertrash gedoe niet aanhoren.
ook al zou Sylvia niet mag gaan, Brian gaat ook niet dus er is altijd winst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Lukt eg welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk ook wel een beetje treurig, voor het eerst in 5 maanden doet Sylvia iets gemeens, en dan lukt het niet.
Ik heb niets tegen Natasia en kan ik (soms) ook el van d'r genieten alleen wil ik niet dat ze wint.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Brian telkens NA Natasia kwam.
Misschien is Natasia wel zo vals om de schuld op Brian te schuiven
Je moet toegeven, ze is een briljante speler
Dus ze vonden haar een prachtmens, nou als die personen zo omgaan met prachtmensen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap over Sylvia: Ze gaat van vlinder naar pop.
volg je alles wel dan in DGK. sylvia heeft altijd iedereen alles gegund. ze wilde graag naar carneval. klaar toen, en dit is haar goed recht. en wat SHE heeft gedaan is toppie. ze heeft niet toegezegd dat ze brainless mee ging nemen. ze zei alleen dat ze wilde dat iemand met een rijbewijs mee wilde nemen. en in haar achterhoofd die carneval en toch huub meenemen. goed zo SHE een hele goede actiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef maril het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat er mensen zijn die hier van kunnen genieten ik baal echt van wat SHE heeft gedaan, ik hoop dat er hel snel een nieuwe komt(die leuk is) zodat ik weer kan genieten.
Is voor mij ook het belangrijkste Brian gaat niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
ook al zou Sylvia niet mag gaan, Brian gaat ook niet dus er is altijd winst.
Brian gaat niet![]()
Dat heeft ze ook gedaan .. in een gevoelig onder-vier-ogen gesprekje met Sylvia.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Brian telkens NA Natasia kwam.
Misschien is Natasia wel zo vals om de schuld op Brian te schuiven
je vergeet alleen dat ze hun stem met een voorwaarde uitbrachten....ook Natas en Amanda stemden alleen maar Sylvia als ze Brian mee zou nemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
Vind het echt zielig, Jaap&Co
Alleen maar omdat Brain niet meemag, stemmen ze opeens tegen, beetje triest
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:56 schreef ruby het volgende:
Sylvia gaat van vlinder naar rups ipv andersom, aldus Jaap.
Brian noemt Jaap poëtisch.
Tsjah, het spel gaat nu eenmaal door en ze hadden verwacht dat Syl wel door bleef slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub doet erg nonchalant met de mededeling van Syl...![]()
Mooi dat Brian niet gaat maar Syl weet wel dat ze hierdoor geen enkel uitje meer krijgt. Toch geef ik haar volkomen gelijk in hoe ze het heeft gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
ook al zou Sylvia niet mag gaan, Brian gaat ook niet dus er is altijd winst.
Brian gaat niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |