truste Pietjequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
Moeten de COSsen trouwens ook niet op slot vanaf 02:30?
Dat scheelt de SC-politie ook weer een hoop gesurveilleer.
OnTopic: Men slaapt, en ik verklaar me solidair!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Nou liever niet.
We gingen slapen toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Err... beetje rare TT?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, zie het nu ook, moet met een "d"![]()
Jammer dat je vannacht niet even mee doorhaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Het hoéft niet.
Tenzij je nog te veel "energie" over hebt natuurlijk.
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je, en waarom raar Ian_Nick ?? Ik denk dat Brainless toch
een aardige tik heeft gekregen vanavond ..... terecht trouwens.
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zekerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...
Waar iedereen braaf om half drie gaat slapen
Ofzoiets had ik verwacht...
Begrijp me nou niet verkeerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zeker
twintig minuten op zitten "loeren". Maar zal het niet meer doen![]()
Ja, duidelijk geen enkel probleem. Wilde gewoon eens een topic openen, alleenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begrijp me nou niet verkeerd![]()
Open gerust vaker topics, ik vergiste me gewoon...
Editjequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*werpt blik op leeg bed*
Niemand...![]()
Prospera![]()
![]()
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Jazeker, gelukkig wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keer![]()
Het is toch een prima topic geworden uiteindelijk?
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig wel.
Off Topic: Heeft iemand hier interessse in audio files, ik neem niet vaak
streams op, maar record heel veel audio als .wav files. Het gesprek van
Judith vanavond met Brainless heb ik als een complete audio file als
iemand dat leuk vindt ..... (kan het me bijna niet voorstellen![]()
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Dat nieuwe COS nummer deed ik dan wel goed ......quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Wat prospera zegt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussen
Judith en Brainless trouwens. Hoop dat de overige bewoners dat
ook nog eens te zien/horen krijgen ....
Ja, ik blijf hopen![]()
Ja, goeie vraag ... ik weet niet precies waarom, maar ik vind het opnemen van dequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?
Check mijn posthistory eenschquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream momenteel 12 uur per dag, iemand meer ??
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Point taken, sorry ...... weltrusten, werken over 6 uur.
De prullenmand?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef dieenebart het volgende:
Hoera! De koffie is opgelost en de laptop doet het weer! (voor de zekerheid toch maar een ander computertje opgesteld).
Wat een saaie boel in dat huis. Alles slaapt nog. HALLO WAKKER WORDEN
Vraagje: filmpjes, radio en al het andere geluid komen nu door op 120% van de snelheid. Iemand een ideetje hoe ik daar weer vanaf kom?
Nee die is ook sneller geworden...quote:
Wil je niet zo schreeuwen? Ik lag nog net zo lekker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef dieenebart het volgende:
Hoera! De koffie is opgelost en de laptop doet het weer! (voor de zekerheid toch maar een ander computertje opgesteld).
Wat een saaie boel in dat huis. Alles slaapt nog. HALLO WAKKER WORDEN
Vraagje: filmpjes, radio en al het andere geluid komen nu door op 120% van de snelheid. Iemand een ideetje hoe ik daar weer vanaf kom?
Heb jij wel genoeg geslapen, vent?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen? Ik lag nog net zo lekker...
Maar ok... Mogguh!
Heb jij nou ontdekt dat caffeïne niet alleen stimulerend werkt in het menselijk lichaam maar ook in laptops? Gooi deze vondst even snel op het overclockersforum! Of nee... vraag er patent op aan!
In zijn bed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:36 schreef demins het volgende:
Goedemorgen! Waar slaapt JJ?
Dit is een nu al legendarisch vroege post van Demins!
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:44 schreef blomst het volgende:
[..]
In zijn bed.
Als je Jaap bedoeld die slaapt in het bed waar voorheen Eric sliep.
Nee, eigenlijk niet, maar ik slaap nou eenmaal licht en schrok wakker van een schreeuwende stem die me heel bekend voorkwam.quote:
Dan heeft Brian ook een goed gesprek met Natasia gehad denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...
Wordt tijd dat dat jong weer eens op tv komt, dit is geen doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik slaap nou eenmaal licht en schrok wakker van een schreeuwende stem die me heel bekend voorkwam.![]()
wie is die judith eigenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...
Psies! Beetje achterover hangend op zijn lauweren rusten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:48 schreef demins het volgende:
[..]
Wordt tijd dat dat jong weer eens op tv komt, dit is geen doen!![]()
Da's een blondje op weg naar een legendarische status in het DGK-gebeuren.quote:
JA WAT NNNOU!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies! Beetje achterover hangend op zijn lauweren rusten.
Tsssk, wat denkt ie wel? Dat hij de allereerste winnaar van een reallive tv-soap was of zo?
Flat screen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ik zit hier thuis al sinds half acht bovenop de Samsung, en ik krijg langzaam een houten reet. Ben wel weer genoeg op tv geweest vandaag.
Zijn jullie ook zo benieuwd wie de allerlaatste winnaar van een realitysoap gaat zijn?
Heb jij de speciale notenhouten megabreedbeeld-HDTV-editie? Ben normaal nooit afgunstig, maar sex met Sabine en zo'n TV....quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ik zit hier thuis al sinds half acht bovenop de Samsung, en ik krijg langzaam een houten reet. Ben wel weer genoeg op tv geweest vandaag.
Zijn jullie ook zo benieuwd wie de allerlaatste winnaar van een realitysoap gaat zijn?
Dat weet ik! Frits Spelbrugge uit Hoogkarspel. Mark my words!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ja dat houdt me dagelijks bezig, ik sta ermee op en ik ga ermee naar bedquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al gevonden, ergens hangend aan een touw?
Mornig y'all!
Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Mornig y'all!
Dat zou idd geniaal zijn, maar ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()
En dan de Para Brodda remix erachteraan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.
dit was ik niet, hier spreekt mijn andere ik
Geloof er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()
Een te mooi einde voor een slecht mens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de Para Brodda remix erachteraan!
/evil twin signing out.
Kan beter niet te snel gevonden worden dan kunnen ze hem na een paar weken echt aanzien voor een dooie rat en hem over de schutting gooienquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Mornig y'all!
Lekker, Palma bashen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric bestellen koffie en thee bij Palma. Ze kunnen het krijgen als ze aan tafel zitten. Ze springen uit bed, handdoek om en aan tafel.. "Palma waar blijft die koffie!!"![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'
Lijkt me wel lekker hoor, daar in Eemnes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef AnTjUh het volgende:
en weer ff palma bashen
eric kan niet bij de asbak en nu roepen ze palma
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'
Als Huub de Kooi nog eens uitkomt kan hij voor JdM de hele zenderprogrammering opvullen:quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef Twarres het volgende:
Gisteren maakte iemand de opmerking dat het net Geer en Goor zijn. Die vinnik zelf best treffend.
Maar dan leuker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Huub de Kooi nog eens uitkomt kan hij voor JdM de hele zenderprogrammering opvullen:
Overdag belspelletjes, 's avonds Deal or No Deal, dan Leuter en Neuter over de Vloer en tenslotte de avondvullende erotische talkshow Late Night With Huub Hefner.
Het is best rustig idd, voor zover je daarvan kan spreken met een Huub in het huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:42 schreef Twarres het volgende:
Is het zo bizar rustig in dat huis joh??
(zit op m'n werk, dus helaas geen streams)
Goed idee! Is weer eens wat anders dan die paarden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Polonium-120 het volgende:
Huub wil kippen gaan houden.
Was het z'n buurman maar?? Ik dacht dat het gisteren nog om familie ging?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Het gaat goed met de buurman van Billie![]()
Die mogen ze niet eten. Huub wil de eieren en kippen eten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef Twarres het volgende:
[..]
Goed idee! Is weer eens wat anders dan die paarden.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Ik werd gisteravond gebeld door talpa tv. Ik dacht eerst O nee ze gaan me toch niet vragen voor het feest.maar nee ik heb een prijs gewonnen omdat ik 1, ja echt 1 smsje had gestuurd voor Huub.
Een verwenpakket bij een kapsalon![]()
Hifi of zo
Hé wat gaaf!! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Ik werd gisteravond gebeld door talpa tv. Ik dacht eerst O nee ze gaan me toch niet vragen voor het feest.maar nee ik heb een prijs gewonnen omdat ik 1, ja echt 1 smsje had gestuurd voor Huub.
Hifi of zo
't zijn ook altijd dezelfden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Hifi of zo
Dat zou je niet zeggen na al die acties met Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef noekje het volgende:
Amanda lust geen biologisch of ecologisch vlees.
huh![]()
krijg je alles in stereo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Hifi of zo
Goed zo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Die mogen ze niet eten. Huub wil de eieren en kippen eten.
No way.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
't zijn ook altijd dezelfden...
gefeliciflapstaart!
(zou je naar het feestje gegaan zijn eigenlijk?)
ja ik zal de naam wel verkeerd zeggen.quote:
Dan zijn ze er snel doorheen. Eerst ff fokken en dan kun je de kippen opeten en de kuikens lekker vet mesten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Die mogen ze niet eten. Huub wil de eieren en kippen eten.
kijk maar even op www.hizihair.nlquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik zal de naam wel verkeerd zeggen.
Ik reageerde helemaal enthousiast, toen vroeg hij me of ik wel wist wat ik gewonnen had. erm, nee eigenlijk niet.![]()
Leuk voor jequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Hifi of zo
Nou bijna goed. hifi hair of hizi, 1 lettertje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kijk maar even op www.hizihair.nl![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef itsme het volgende:
Hizihair verwenarrangementen
Tijd voor ADSLquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef dieenebart het volgende:
bufferdebuffer...![]()
M'n streams gaan nu zo snel, dat het bij mij al zaterdagmiddag is. Natasia klinkt als Tajana en Huub als Kermit de Kikker. lekker dan.
Wat zit die Amanda nou de hele tijd haar tieten op te hijsen? Hebben ze op donderdag extra zwaartekracht?
Of juist niet. Ze gaan te snel, dus moet er maar weer ingebeld gaan worden door dieenebart.quote:
Vertel ons dan even of Natasia die stemming van vanavond heeft gekregen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef dieenebart het volgende:
bufferdebuffer...![]()
M'n streams gaan nu zo snel, dat het bij mij al zaterdagmiddag is. Natasia klinkt als Tajana en Huub als Kermit de Kikker. lekker dan.
Wat zit die Amanda nou de hele tijd haar tieten op te hijsen? Hebben ze op donderdag extra zwaartekracht?
Ja, ik zag wel iets langskomen, tussen 08.01.15 en 08.01.25, maar de uitslag is mij onduidelijk. Iedereen klinkt als'ie in een Witness Protection Program zit. Of de Mistery Geast is bij Koffietijd ofzo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vertel ons dan even of Natasia die stemming van vanavond heeft gekregen.
Ik bel me suf met de redactie, maar die kunnen er ook niets aan doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:03 schreef Twarres het volgende:
[..]
Of juist niet. Ze gaan te snel, dus moet er maar weer ingebeld gaan worden door dieenebart.
Die zijn gewoon veel te druk met het herschrijven van het script na de bonding tussen Huub en Jaap. En dan moeten ze ook nog eens die stukjes voor op de 10-site uit hun dikke duim zuigen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik bel me suf met de redactie, maar die kunnen er ook niets aan doen![]()
Okee okee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Er gebeurt zeker niets daar? Het staat hier weer vol met Off topic geleuter. Mag dat please in SC dan kan ik tijdens mijn werk snel even bijlezen zonder pagina's met onzin door te moeten
nou zoals je ziet zou je dan heel snel klaar zijn. 1 post. dus ga maar weer hard werken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef happyme28 het volgende:
Er gebeurt zeker niets daar? Het staat hier weer vol met Off topic geleuter. Mag dat please in SC dan kan ik tijdens mijn werk snel even bijlezen zonder pagina's met onzin door te moeten
linkquote:AMSTERDAM - John de Mol ontkent dat het einde van Tien in zicht is, maar zegt wel met verschillende partijen in gesprek te zijn over het voortbestaan van de televisiezender. "Dat zal mogelijk leiden tot strategische beslissingen in de nabije toekomst", zegt de mediamagnaat donderdag in De Telegraaf.
Tien begon in 2005 hoopvol onder de naam Talpa, maar heeft al tijden te kampen met tegenvallende kijkcijfers.
Volgens de krant is een mogelijk scenario een samenwerking tussen Tien en RTL Nederland, dat de zenders RTL 4, 5 en 7 exploiteert. Daar zou bijvoorbeeld RTL 8 bij kunnen komen. Met het eredivisievoetbal van Tien kan RTL 7 dan een volwaardige sportzender worden.
Een woordvoerder van de Italiaanse televisiemaatschappij Mediaset, dat in handen is van oud-premier Silvio Berlusconi, zegt in de krant graag samen met De Mol een bod te willen doen op Endemol. Een woordvoerder van De Mol wilde het bericht niet bevestigen.
John de Mol moet even tot tien tellen. Geldt als een goede remedie tegen onbezonnen gedrag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze hebben het er over dat ze de krant niet hebben gehad, en Brainless weet ook al waarom dat is.
Hij heeft op Nu.nl dit bericht gelezen:
[..]
link
Ja, maar Brian snapt blijkbaar niet dat dit helemaal niet betekent dat het programma stopt o.i.d. Waarom zouden zij dit dan niet mogen lezen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze hebben het er over dat ze de krant niet hebben gehad, en Brainless weet ook al waarom dat is.
Hij heeft op Nu.nl dit bericht gelezen:
[..]
link
Ik denk dat hij beter weet dan jij wat hij moet doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
John de Mol moet even tot tien tellen. Geldt als een goede remedie tegen onbezonnen gedrag.
Ja dat is waar. Eerst je zender Talpa noemen wat zoveel betekend als mol en etterende puist. Vooral dat laatste is het geworden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter weet dan jij wat hij moet doen
maar wel in een week verdienen wat jij in nog geen jaar verdiend;)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Eerst je zender Talpa noemen wat zoveel betekend als mol en etterende puist. Vooral dat laatste is het geworden.
En hij is multimiljonair en jij zit hier op Fok!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Eerst je zender Talpa noemen wat zoveel betekend als mol en etterende puist. Vooral dat laatste is het geworden.
Gelukkig iemand die het nog helder ziet. Alsof Natasia echt ooit Brian eruit zal stemmen en dingen voor hem 'geheim' zal houden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Sylvia denkt dat Natas aan het infiltreren is. Ze vindt haar gehaaid.
Jaaa de SOA Boys.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef Dutchguy het volgende:
Nou ja als Tien stopt zal dat langzaam tot in het huis merkzaam zijn d.m.v. besparingen. Dan gaat de jacuzzi ineens weg en krijgen ze een rubberbadje, in plaats de Soca boys komt er een vent met een draaiorgel en Palma weg en zelf Swifferen.
NatasJA doet ook opeens een stuk liever..ze weet ook wel dat als ze een bitch blijft ze dingen niet voor elkaar krijgt, laag in de popularitietspoll zal staan en bij een vroeg einde van DGK houdt dit ook in dat zij het huis niet krijgt..aangezien Tien echt niet het huis aan een gehaat persoon zal geven. Dan is heel het programma een anti-climaxquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Kon de zanger van Boney M wel zijn. Ook zo'n slechte perfomer met grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DIe zanger van de Soco boys staat in de Party met een heel interview. Hij zegt o.a. dat hij Amanda ook had kunnen versieren. Dat 10 minuten na hun intrede in het huis er 1.5 miljoen mensen naar de streams keken. Dat de danseres wel 200 keer gebeld is en dat ze zich verschrikkelijk voelt en nu het huis in wil. Ook zegt hij dat hij duizenden reacties op zijn website kreeg..hoop bullshit dus.
Ook een stukje dat de receptioniste van de Party Natasja diste door te vragen of ze wel met contactpunten belde.
1,5 miljoen mensen keken naar de streamsquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DIe zanger van de Soco boys staat in de Party met een heel interview. Hij zegt o.a. dat hij Amanda ook had kunnen versieren. Dat 10 minuten na hun intrede in het huis er 1.5 miljoen mensen naar de streams keken. Dat de danseres wel 200 keer gebeld is en dat ze zich verschrikkelijk voelt en nu het huis in wil. Ook zegt hij dat hij duizenden reacties op zijn website kreeg..hoop bullshit dus.
Ook een stukje dat de receptioniste van de Party Natasja diste door te vragen of ze wel met contactpunten belde.
Die samenhang mis ik even. Of voelt ze zich verschrikkelijk omdat ze Brian zo mist?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat de danseres wel 200 keer gebeld is en dat ze zich verschrikkelijk voelt en nu het huis in wil.
Syl is zéér scherp. Dat wordt langzamerhand steeds meer duidelijk. Huub zal haar keihard nodig hebben om tot in de eindfase te komen, en als ie dat redt en hij verandert zijn instelling niet zal hij het van haar verliezen door onderschattingquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dat weet ik ook wel..alleen ik vind de uitlatingen die de soa boy deed, dat die echt niet door de beugel kunnen. Waar het op neer kwam was dat Amanda een slet was en Brian niet..dat hij een reality soap met Jaap gaat doen en zichzelf de Tappers gaan noemen...was een Z-artiest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Prosac het volgende:
Party, Weekend, Story, Telegraaf, .. allemaal roddelbladen die je niet serieus hoeft te nemen
mogguh trouwens
Misschien om een andere kant van zichzelf te laten zien ofzo.. De eerste 30 minuten dat ze in het huis zat was iedereen hier wild van haar...dat was snel over haha.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die samenhang mis ik even. Of voelt ze zich verschrikkelijk omdat ze Brian zo mist?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom springt dat kut paard eigenlijk niet over dat kut hek heen?
Waaruit concludeer je dat hij de structuur van SHE ondermijnt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef anno-i-mus het volgende:
Huub denkt dat hij slim speelt maar hij is in werkelijk de structuur van SHE aan het ondermijnen.
Waarom? Omdat hij zijn Ego laat winnen van zijn rationeel denken.
Eric en Sylvia dienen met zijn 2-en door te gaan en Huub nu verlopig nog maar gebruiken voor hun positie .... maar hij moet niet meer de strategie gaan bepalen voor SHE .... dat moeten Eric en Sylvia doen.
gefeliciteerd nogquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef itsme het volgende:
Morgen. Guess what.
Hifi of zo
Dat idee heb ik ook al een tijdje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
Sylvia: volgens mij wil Brian naar huis maar weet hij dat zelf nog niet.
en toch heb ik liever Brian eruit dan Natasia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:48 schreef Ms.Poes het volgende:
Inside info
Mijn vriendin was naar de screening geweest, zelf was ze niet door naar de volgende ronde. Degenen die wel door waren, hadden alledrie nogal vurig hetzelfde geantwoord op de vraag wie ze als eerste het huis uit zouden willen stemmen: NatasJA.
Hoeft niet direct iets te betekenen maar ik vond het toch het vermelden waard.
We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag met natuurlijk een foto van vóór de make-over, en van erna.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
thanks. partyboy en blomst.![]()
Kan wel even een verwenpakket gebruiken.![]()
Misschien ziet de redactie ook dat hij het allemaal niet zo goed meer trekt en vanzelf wel weggaat? Natasja heeft daar echt een beetje hulp bij nodig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch heb ik liever Brian eruit dan Natasia.
Je geeft het zelf al aan eigenlijk .... Hij probeert deals te sluiten met bijv Jaap , maar niet om de deal maar om iemand te backstabben ... Eric en Sylvia weten ook dat hij dit bij hen gaat doen en alleen het tijdstip weten ze niet.... Dit alleen al ondermijnt de structuur.... Maar ze weten wel dat je Huub niet op zijn woord kan vertrouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat hij de structuur van SHE ondermijnt?
Ik ben het wel met je eens dat Huub allesbehalve strategisch denkt en doet. Hij handelt zéér korte termijn, en denkt eigenlijk nooit meer dan 1 zet vooruit.
Hopelijk voor hem komt hij op een bepaald moment tot het inzicht dat het juist dát is waar het in zijn karakter aan ontbreekt.
Ik denk dat de redactie Natasia eruit wil hebben, zich realiserende dat zij juist geen tv meer maakt. Mensen haken af, worden moe van haar..het is altijd hetzelfde als ze ruzie maakt..echt vernieuwend is ze niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch heb ik liever Brian eruit dan Natasia.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag met natuurlijk een foto van vóór de make-over, en van erna.![]()
Ik mag hopen dat hij er niet in komt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Een vriend van mij heeft zich opgegeven voor de screening, maar volgt het programma niet echt..maar hij zei dat hij die "ex-hoer kapot wil maken" lol.
Het is je gegundquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen daarom ziet jouw verpakking er goed uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Huub heeft alleen gezegd dat Eric en Syl eruit moeten als de rest weg is, absoluut niet eerder. Overigens heeft ook Eric dit gezegd en Syl vindt het niet zo belangrijk zegt ze. Ik denk dat ze elkaar prima aanvullen binnen SHE en dat het daarom goed werkt. Syl en Eric werken ook niet zonder Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan eigenlijk .... Hij probeert deals te sluiten met bijv Jaap , maar niet om de deal maar om iemand te backstabben ... Eric en Sylvia weten ook dat hij dit bij hen gaat doen en alleen het tijdstip weten ze niet.... Dit alleen al ondermijnt de structuur.... Maar ze weten wel dat je Huub niet op zijn woord kan vertrouwen.
En als jij Eric of Sylvia zou wezen zou je Huubs uitspraak blindelings geloven???? Beetje naiefquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub heeft alleen gezegd dat Eric en Syl eruit moeten als de rest weg is, absoluut niet eerder. Overigens heeft ook Eric dit gezegd en Syl vindt het niet zo belangrijk zegt ze. Ik denk dat ze elkaar prima aanvullen binnen SHE en dat het daarom goed werkt. Syl en Eric werken ook niet zonder Huub.
Dat doet ie al de hele tijd; met ademhalingsoefeningen. Maar dat ziet die k....rhoer van een Juf Judith natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef the_undertaker het volgende:
Is para al met zijn stem aan het oefenen ?
En toch zal Eric er best wel rekening mee hebben gehouden bij zijn keuze om huub er niet uit te stemmen dat Huub het waarschijnlijk door zijn agressie niet tot de eindstreep red. Op deze manier is hij er in ieder geval niet verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub heeft alleen gezegd dat Eric en Syl eruit moeten als de rest weg is, absoluut niet eerder. Overigens heeft ook Eric dit gezegd en Syl vindt het niet zo belangrijk zegt ze. Ik denk dat ze elkaar prima aanvullen binnen SHE en dat het daarom goed werkt. Syl en Eric werken ook niet zonder Huub.
Wat zijn gesprek met Jaap betreft was het niet zozeer om het echt sluiten van een deal, maar om Jaap in verwarring te brengen. Daarbij ging die zogenaamde deal over het bewerkstelligen vaneen exit van Brainless, en dat is toch heus wel volgens het vastgestelde SHE-beleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan eigenlijk .... Hij probeert deals te sluiten met bijv Jaap , maar niet om de deal maar om iemand te backstabben ... Eric en Sylvia weten ook dat hij dit bij hen gaat doen en alleen het tijdstip weten ze niet.... Dit alleen al ondermijnt de structuur.... Maar ze weten wel dat je Huub niet op zijn woord kan vertrouwen.
En dan ben ik nog niet eens over zijn gedrag begonnen en met name zijn aggressie die ie duidelijk niet in de hand heeft.
Ja, dat zou ik wel doen ja. Hij heeft meerdere malen bewezen aan hun dat hij te vertrouwen is. Huub is wat dat betreft erg loyaal als je aan hem ook loyaal bent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:56 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
En als jij Eric of Sylvia zou wezen zou je Huubs uitspraak blindelings geloven???? Beetje naief
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen daarom ziet jouw verpakking er goed uit.
Weet ik niet. Hij ging gisteravond na het gesprek met Huub wel bij d'r liggen en aan d'r zitten kroelen en kleffen, maar van die aanblik werd ik al zo misselijk dat ik het geluid er maar niet bij heb aangezet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian eigenlijk tegenover Natasia iets losgelaten over de reprimande die hij van Judith kreeg?
Ja, ik zag er ook een stukje van, en had dezelfde reactie als jij (er kwamen zelfs stukjes terugquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet. Hij ging gisteravond na het gesprek met Huub wel bij d'r liggen en aan d'r zitten kroelen en kleffen, maar van die aanblik werd ik al zo misselijk dat ik het geluid er maar niet bij heb aangezet.
En ik overdrijf niet eens.![]()
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Twarres het volgende:
Ik denk niet dat Huub ze (Sylvia en Eric) gaat laten vallen. Daarvoor zijn ze te dikke vriendjes met elkaar en te trouw naar elkaar toe. En misschien ook wel te lief voor elkaar voor. Er zijn maar weinig momenten waarop ze elkaar op hun fouten wijzen.
Misschien moet juist Huub dan wel gaan oppassen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.
Ja ... en waarom zou dat wezen denk je ..... omdat huub zo betrouwbaar is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Misschien moet juist Huub dan wel gaan oppassen...
Iedereen gaat eruit en als ze met z'n 3-en overzijn zal er waarschijnlijk een sms-stemming komen oid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.
Omdat ze allemaal willen winnen! Het gaat daar niet om knikkers natuurlijk. Maar ik denk dat ze het aan het publiek zullen overlaten wie gaat winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ja ... en waarom zou dat wezen denk je ..... omdat huub zo betrouwbaar is?
Zal wel vanaf een uur of negen zijn. Ik had begrepen dat kok Martin vanavond eerst nog komt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat is die stemming vanavond?
Ben rond half8 thuis, Lost kijken, daarna mag de stemming beginnen
bron: 10quote:De donderdag breekt aan en ook vandaag belooft het weer een stralende dag te worden. Huub en Eric liggen nog lekker knus lepetje-lepeltje. Hoe zullen ze geslapen hebben in hun nieuwe kamer?
quote:
Dat is duidelijk. Vooral daar ik net las dat Sylvia door Natasia's slijm offensief heen priktquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:23 schreef Yollie het volgende:
Denken jullie dat Jaap ingaat op Huub zijn ' voorstel' of zal hij het doorvertellen aan Brian?
als dat zo is zal Sylvia winnen. Let maar op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen gaat eruit en als ze met z'n 3-en overzijn zal er waarschijnlijk een sms-stemming komen oid.
[..]
Omdat ze allemaal willen winnen! Het gaat daar niet om knikkers natuurlijk. Maar ik denk dat ze het aan het publiek zullen overlaten wie gaat winnen.
Huub had Syl al beloofd zeker 100.000 euro teven en samen een wereldreis te gaan maken. Syl leek daar al heel tevreden mee te zijn. Ik geloof ook echt dat ze niet zo nodig hoeft te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat huub en sylvia met zijn tweetjes overblijven, en dan in gemeenschap van goederen gaan trouwen.
OMGquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream momenteel 12 uur per dag,
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.
Eentje toch nog? Stefan is echt weggestemd en daar komt dan toch geen nieuwe voor?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub had Syl al beloofd zeker 100.000 euro teven en samen een wereldreis te gaan maken. Syl leek daar al heel tevreden mee te zijn. Ik geloof ook echt dat ze niet zo nodig hoeft te winnen.
Maar waar hebben we het over, ze zijn net een half jaar bezig en er moeten nog zeker 2 nieuwe komen. Het is daar nog lang niet over hoor.
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:34 schreef Twarres het volgende:
[..]
Eentje toch nog? Stefan is echt weggestemd en daar komt dan toch geen nieuwe voor?
FYSIEK GEWELD!!! !quote:
Downloaden. Gisteravond is in Amerika de nieuwe aflevering uitgezonden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar waar kijk jij dan Lost? Ik weet niet beter dan dat het op vrijdag bij Net5 te zien is.
Ik denk niet dat angelique vervangen gaat worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.
Over de exit van Angelique is nooit verteld of deze vervangen zou worden. Theoretisch zou deze wel vervangen worden, want zijn viel nog onder de regel dat iedere vertrekkende miljonair in het eerste jaar vervangen wordt. Pas na de ontslagronde voor Nicolaas is deze regel aangepast. Dus zij kan nog vervangen worden.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.
Oke. My bad. Ik dacht met z'n 9-en. Dan mogen ze wel eens opschieten. Als ik het zo lees, zijn er genoeg gegadigden en zulke hoge standaarden heeft de redactie niet aan de huidige bewoners te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.
Over de exit van Angelique is nooit verteld of deze vervangen zou worden. Theoretisch zou deze wel vervangen worden, want zijn viel nog onder de regel dat iedere vertrekkende miljonair in het eerste jaar vervangen wordt. Pas na de ontslagronde voor Nicolaas is deze regel aangepast. Dus zij kan nog vervangen worden.
zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat huub en sylvia met zijn tweetjes overblijven, en dan in gemeenschap van goederen gaan trouwen.
ilonaquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat angelique vervangen gaat worden.
Maar klopt dit dan, zijn er dan nog miljonairs die vervangen moeten worden buiten haar?
Ok dus we hebben inderdaad toch nog officieel recht op 1 nieuwe bewoner.quote:
Zolang er nog verhaallijnen zijn, zullen ze wachten met een nieuwe. Ik denk pas na de volgende stemming wanneer Jaap niet meer immuun is. Ze wachten op een strategisch moment lijkt me.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke. My bad. Ik dacht met z'n 9-en. Dan mogen ze wel eens opschieten. Als ik het zo lees, zijn er genoeg gegadigden en zulke hoge standaarden heeft de redactie niet aan de huidige bewoners te zien.
Sonja Bakker??quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok dus we hebben inderdaad toch nog officieel recht op 1 nieuwe bewoner.
Laat maar komen.
Ik las weer een berichtje op de talpa site, wat me deed demken dat de nieuwe bewoner ene vriend voor Jaap gaat worden.
even zoeken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Op twee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Laat maar komen.
Ik las weer een berichtje op de talpa site, wat me deed demken dat de nieuwe bewoner ene vriend voor Jaap gaat worden.
even zoeken.
Nope. "Wij" hebben nergens "recht"op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat woordje KAN heb ik niet zélf in hoofdletters geschreven, maar dat staat zo op de site. Het is dus duidelijk dat er (uiteraard) alleen een nieuwe bewoner in komt als de redactie denkt dat dit een goed idee is, en niét omdat alle vertrekkers per se vervangen zouden moeten worden.quote:* Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
* Vanaf heden vindt er om de week een ontslagvergadering plaats waarin de Miljonairs de mogelijkheid hebben een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd, wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
Dat kan ze prima combineren met een eigen lingerielijn én een kalender! Tenminste, in het filmsegment waarin ik Amanda het snelst 'furore' zie maken. Ligt er misschien ook wel een opblaasbare versie van haar in het verschiet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Amanda; ik weet wat ik wil worden; actrice!
Leren zingen is toch één van de doelen die Brian zichzelf heeft gesteld? Dan moet je er wel wat voor doen. En het enige wat Brian doet is schmieren, niet luisteren en er met de pet naar gooienquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Ik zit naar filmpjes te kijken van de preek van Judith....met alle respect (en ik vind Brian een lul)...wat voor bullshit is dit allemaal....de zanglessen zijn toch geen verplichting...Brian wordt toegesproken als een klein kind....misschien vinden sommigen dit terecht maar ze doet alsof zij zijn moeder is...
Kan amerikaanse tv zenders ontvangenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zal wel vanaf een uur of negen zijn. Ik had begrepen dat kok Martin vanavond eerst nog komt.
Maar waar kijk jij dan Lost? Ik weet niet beter dan dat het op vrijdag bij Net5 te zien is.
Ook de docent geeft vandaag weer aan dat ze echt wat moeten doen, anders kunnen ze opzoutenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leren zingen is toch één van de doelen die Brian zichzelf heeft gesteld? Dan moet je er wel wat voor doen. En het enige wat Brian doet is schmieren, niet luisteren en er met de pet naar gooien.
lol....zo 1 waar je niet zo makkelijk door heen priktquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ze prima combineren met een eigen lingerielijn én een kalender! Tenminste, in het filmsegment waarin ik Amanda het snelst 'furore' zie maken. Ligt er misschien ook wel een opblaasbare versie van haar in het verschiet.
ze hebben groot gelijk [docent en juf judith] ze krijgen op deze manier kansen en daar moet je gebruik van maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook de docent geeft vandaag weer aan dat ze echt wat moeten doen, anders kunnen ze opzouten
Vond het ook wat overdreven, alsof bv Bart indertijd zoveel plezier aan de lessen had. Persoonlijk denk ik dat het een set-up is van Judith en de redactie om weer een mooie aflevering te vullen met in de hoofdrol juf Judith (song Het Dorp /boosheid ) met als mikpunt Brian deze keer... Weer eens wat anders dan de eeuwige jaccuzi beelden..quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Ik zit naar filmpjes te kijken van de preek van Judith....met alle respect (en ik vind Brian een lul)...wat voor bullshit is dit allemaal....de zanglessen zijn toch geen verplichting...Brian wordt toegesproken als een klein kind....misschien vinden sommigen dit terecht maar ze doet alsof zij zijn moeder is...
Vervelende autoritaire juf Judith is die dame....
dacht al dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
S1 lijkt hier down te zijn (rest doet het wel)
Het is een verplichting van de redactie om het spel te spelen. Dat is Sylvia bijna op de toneelhaak komen te staan. Ze moeten er mee bezig zijn. Huub weet heus wel dat Brian er niet uit kan/gaat maar hij speelt in op de emotie van Brian gister en koppelt daar het spel element aan. Ik durf wel te zeggen dat een groot deel van de continuering van DGK komt door de inbreng van Huub. Zeker ook gezien de hele week dat Huub uit het huis was waar niets van in de tv uitzending te zien was en de ca. 100.000 extra kijkers sinds hij er weer in zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Weer denkt Huub dat hij het spel moet spelen
Te vroeg .... zonder overleg met S&E .... wederom op een domme manier.
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Die zanglessen horen bij het acteergebeuren, dus geen zangles is geen acteerles, lijkt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Vervelende autoritaire juf Judith is die dame....
Maar de spraaklessen waren verplicht vanuit de redactie. De zanglessen zijn op verzoek van Brian zelf. Dus ik snap dat ze inzet verwacht en al helemaal geen belachelijkmaking achter haar rug om. Dat kun je Judith niet aanrekenen maar Brian die gewoon respect moet hebben voor de tijd die Judith aan hem besteed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef Haroula het volgende:
[..]
Vond het ook wat overdreven, alsof bv Bart indertijd zoveel plezier aan de lessen had. Persoonlijk denk ik dat het een set-up is van Judith en de redactie om weer een mooie aflevering te vullen met in de hoofdrol juf Judith (song Het Dorp /boosheid ) met als mikpunt Brian deze keer... Weer eens wat anders dan de eeuwige jaccuzi beelden..
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een verplichting van de redactie om het spel te spelen. Dat is Sylvia bijna op de toneelhaak komen te staan. Ze moeten er mee bezig zijn. Huub weet heus wel dat Brian er niet uit kan/gaat maar hij speelt in op de emotie van Brian gister en koppelt daar het spel element aan. Ik durf wel te zeggen dat een groot deel van de continuering van DGK komt door de inbreng van Huub. Zeker ook gezien de hele week dat Huub uit het huis was waar niets van in de tv uitzending te zien was en de ca. 100.000 extra kijkers sinds hij er weer in zit.
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.
Je weet nooit hoe een ander denkt.
En iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ik vind Huub ook vaak te impulsief en ondoordacht in de stappen die hij speltechnisch denkt te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:04 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.
Er zijn verschillende manieren om het spel te spelen en huub denkt dat hij {door zijn te grote ego} het verschil maakt en een breuk kan forseren.
Prima dat jij dat vindt ... dan denk ik dat jij een te roze bril op hebt ten opzichte van Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.
Je moet je momenten kiezen.
plezier maken kan je wel altijd doen.
reactie op voorhand mocht de vraag komen:
Dat Bart is opgestapt heeft niks met zijn spelwijze te maken maar met andere factoren.
Precies .... maar dan moet ie niet openlijk vragen gaan stellen omtrendt het eruit stemmen van brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.
Huub doet iets en denkt dan pas na.
Is soms een klote eigenschap.
weet er alles van.
Maar zoals Huub het aan Eric uitlegde vannacht ziet hij alles donders goed.
Je moet die rat slinks pakken en niet openlijk.
Natasia voeren met geslijm en die rat isoleren.
Eensch is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef snetje het volgende:
halloooo redactie !!! het is al 1 uur geweest ..... wakker worden![]()
Ene Annetquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
Wie hebben we daar?
Dat weet ik nog niet, gaat ze vast zo vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |