truste Pietjequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
Moeten de COSsen trouwens ook niet op slot vanaf 02:30?
Dat scheelt de SC-politie ook weer een hoop gesurveilleer.
OnTopic: Men slaapt, en ik verklaar me solidair!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Nou liever niet.
We gingen slapen toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Err... beetje rare TT?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, zie het nu ook, moet met een "d"![]()
Jammer dat je vannacht niet even mee doorhaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Het hoéft niet.
Tenzij je nog te veel "energie" over hebt natuurlijk.
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je, en waarom raar Ian_Nick ?? Ik denk dat Brainless toch
een aardige tik heeft gekregen vanavond ..... terecht trouwens.
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zekerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...
Waar iedereen braaf om half drie gaat slapen
Ofzoiets had ik verwacht...
Begrijp me nou niet verkeerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zeker
twintig minuten op zitten "loeren". Maar zal het niet meer doen![]()
Ja, duidelijk geen enkel probleem. Wilde gewoon eens een topic openen, alleenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begrijp me nou niet verkeerd![]()
Open gerust vaker topics, ik vergiste me gewoon...
Editjequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*werpt blik op leeg bed*
Niemand...![]()
Prospera![]()
![]()
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Jazeker, gelukkig wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keer![]()
Het is toch een prima topic geworden uiteindelijk?
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig wel.
Off Topic: Heeft iemand hier interessse in audio files, ik neem niet vaak
streams op, maar record heel veel audio als .wav files. Het gesprek van
Judith vanavond met Brainless heb ik als een complete audio file als
iemand dat leuk vindt ..... (kan het me bijna niet voorstellen![]()
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Dat nieuwe COS nummer deed ik dan wel goed ......quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Wat prospera zegt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussen
Judith en Brainless trouwens. Hoop dat de overige bewoners dat
ook nog eens te zien/horen krijgen ....
Ja, ik blijf hopen![]()
Ja, goeie vraag ... ik weet niet precies waarom, maar ik vind het opnemen van dequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?
Check mijn posthistory eenschquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream momenteel 12 uur per dag, iemand meer ??
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Point taken, sorry ...... weltrusten, werken over 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |