Die zanglessen horen bij het acteergebeuren, dus geen zangles is geen acteerles, lijkt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Ik zit naar filmpjes te kijken van de preek van Judith....met alle respect (en ik vind Brian een lul)...wat voor bullshit is dit allemaal....de zanglessen zijn toch geen verplichting...Brian wordt toegesproken als een klein kind....misschien vinden sommigen dit terecht maar ze doet alsof zij zijn moeder is...
Vervelende autoritaire juf Judith is die dame....
Maar de spraaklessen waren verplicht vanuit de redactie. De zanglessen zijn op verzoek van Brian zelf. Dus ik snap dat ze inzet verwacht en al helemaal geen belachelijkmaking achter haar rug om. Dat kun je Judith niet aanrekenen maar Brian die gewoon respect moet hebben voor de tijd die Judith aan hem besteed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef Haroula het volgende:
[..]
Vond het ook wat overdreven, alsof bv Bart indertijd zoveel plezier aan de lessen had. Persoonlijk denk ik dat het een set-up is van Judith en de redactie om weer een mooie aflevering te vullen met in de hoofdrol juf Judith (song Het Dorp /boosheid ) met als mikpunt Brian deze keer... Weer eens wat anders dan de eeuwige jaccuzi beelden..
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een verplichting van de redactie om het spel te spelen. Dat is Sylvia bijna op de toneelhaak komen te staan. Ze moeten er mee bezig zijn. Huub weet heus wel dat Brian er niet uit kan/gaat maar hij speelt in op de emotie van Brian gister en koppelt daar het spel element aan. Ik durf wel te zeggen dat een groot deel van de continuering van DGK komt door de inbreng van Huub. Zeker ook gezien de hele week dat Huub uit het huis was waar niets van in de tv uitzending te zien was en de ca. 100.000 extra kijkers sinds hij er weer in zit.
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Weer denkt Huub dat hij het spel moet spelen
Te vroeg .... zonder overleg met S&E .... wederom op een domme manier.
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.
Je weet nooit hoe een ander denkt.
En iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ik vind Huub ook vaak te impulsief en ondoordacht in de stappen die hij speltechnisch denkt te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Weer denkt Huub dat hij het spel moet spelen
Te vroeg .... zonder overleg met S&E .... wederom op een domme manier.
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:04 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.
Er zijn verschillende manieren om het spel te spelen en huub denkt dat hij {door zijn te grote ego} het verschil maakt en een breuk kan forseren.
Prima dat jij dat vindt ... dan denk ik dat jij een te roze bril op hebt ten opzichte van Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.
Je moet je momenten kiezen.
plezier maken kan je wel altijd doen.
reactie op voorhand mocht de vraag komen:
Dat Bart is opgestapt heeft niks met zijn spelwijze te maken maar met andere factoren.
Precies .... maar dan moet ie niet openlijk vragen gaan stellen omtrendt het eruit stemmen van brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.
Huub doet iets en denkt dan pas na.
Is soms een klote eigenschap.
weet er alles van.
Maar zoals Huub het aan Eric uitlegde vannacht ziet hij alles donders goed.
Je moet die rat slinks pakken en niet openlijk.
Natasia voeren met geslijm en die rat isoleren.
Eensch is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef snetje het volgende:
halloooo redactie !!! het is al 1 uur geweest ..... wakker worden![]()
Ene Annetquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
Wie hebben we daar?
Dat weet ik nog niet, gaat ze vast zo vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |