Ja, ik zag er ook een stukje van, en had dezelfde reactie als jij (er kwamen zelfs stukjes terugquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet. Hij ging gisteravond na het gesprek met Huub wel bij d'r liggen en aan d'r zitten kroelen en kleffen, maar van die aanblik werd ik al zo misselijk dat ik het geluid er maar niet bij heb aangezet.
En ik overdrijf niet eens.![]()
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Twarres het volgende:
Ik denk niet dat Huub ze (Sylvia en Eric) gaat laten vallen. Daarvoor zijn ze te dikke vriendjes met elkaar en te trouw naar elkaar toe. En misschien ook wel te lief voor elkaar voor. Er zijn maar weinig momenten waarop ze elkaar op hun fouten wijzen.
Misschien moet juist Huub dan wel gaan oppassen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Zodra Brian en/of Natasia weg zijn dan moeten Eric en Sylvia gaan oppassen ... dat denk ik.
Ja ... en waarom zou dat wezen denk je ..... omdat huub zo betrouwbaar is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Misschien moet juist Huub dan wel gaan oppassen...
Iedereen gaat eruit en als ze met z'n 3-en overzijn zal er waarschijnlijk een sms-stemming komen oid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.
Omdat ze allemaal willen winnen! Het gaat daar niet om knikkers natuurlijk. Maar ik denk dat ze het aan het publiek zullen overlaten wie gaat winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ja ... en waarom zou dat wezen denk je ..... omdat huub zo betrouwbaar is?
Zal wel vanaf een uur of negen zijn. Ik had begrepen dat kok Martin vanavond eerst nog komt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat is die stemming vanavond?
Ben rond half8 thuis, Lost kijken, daarna mag de stemming beginnen
bron: 10quote:De donderdag breekt aan en ook vandaag belooft het weer een stralende dag te worden. Huub en Eric liggen nog lekker knus lepetje-lepeltje. Hoe zullen ze geslapen hebben in hun nieuwe kamer?
quote:
Dat is duidelijk. Vooral daar ik net las dat Sylvia door Natasia's slijm offensief heen priktquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik den eerder dat Huub moet oppassen...Huub staat niet zo sterk als hij denkt hoor. Sylvia staat het sterkst van die 3.
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:23 schreef Yollie het volgende:
Denken jullie dat Jaap ingaat op Huub zijn ' voorstel' of zal hij het doorvertellen aan Brian?
als dat zo is zal Sylvia winnen. Let maar op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen gaat eruit en als ze met z'n 3-en overzijn zal er waarschijnlijk een sms-stemming komen oid.
[..]
Omdat ze allemaal willen winnen! Het gaat daar niet om knikkers natuurlijk. Maar ik denk dat ze het aan het publiek zullen overlaten wie gaat winnen.
Huub had Syl al beloofd zeker 100.000 euro teven en samen een wereldreis te gaan maken. Syl leek daar al heel tevreden mee te zijn. Ik geloof ook echt dat ze niet zo nodig hoeft te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat huub en sylvia met zijn tweetjes overblijven, en dan in gemeenschap van goederen gaan trouwen.
OMGquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream momenteel 12 uur per dag,
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.
Eentje toch nog? Stefan is echt weggestemd en daar komt dan toch geen nieuwe voor?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub had Syl al beloofd zeker 100.000 euro teven en samen een wereldreis te gaan maken. Syl leek daar al heel tevreden mee te zijn. Ik geloof ook echt dat ze niet zo nodig hoeft te winnen.
Maar waar hebben we het over, ze zijn net een half jaar bezig en er moeten nog zeker 2 nieuwe komen. Het is daar nog lang niet over hoor.
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:34 schreef Twarres het volgende:
[..]
Eentje toch nog? Stefan is echt weggestemd en daar komt dan toch geen nieuwe voor?
FYSIEK GEWELD!!! !quote:
Downloaden. Gisteravond is in Amerika de nieuwe aflevering uitgezonden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar waar kijk jij dan Lost? Ik weet niet beter dan dat het op vrijdag bij Net5 te zien is.
Ik denk niet dat angelique vervangen gaat worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.
Over de exit van Angelique is nooit verteld of deze vervangen zou worden. Theoretisch zou deze wel vervangen worden, want zijn viel nog onder de regel dat iedere vertrekkende miljonair in het eerste jaar vervangen wordt. Pas na de ontslagronde voor Nicolaas is deze regel aangepast. Dus zij kan nog vervangen worden.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik durf me niet te verplaatsen in de geest van Jaap. Ik heb sowieso al aanleg om dik te worden, en voor ik het weet moet ik ook bij de tentenafdeling van Perry Sport mijn garderobe gaan uitzoeken.
Oke. My bad. Ik dacht met z'n 9-en. Dan mogen ze wel eens opschieten. Als ik het zo lees, zijn er genoeg gegadigden en zulke hoge standaarden heeft de redactie niet aan de huidige bewoners te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n 10-en begonnen en alleen Stephan is via ontslagrond unaniem weggestemd dus dat is potentieel nog 2 personen.
Over de exit van Angelique is nooit verteld of deze vervangen zou worden. Theoretisch zou deze wel vervangen worden, want zijn viel nog onder de regel dat iedere vertrekkende miljonair in het eerste jaar vervangen wordt. Pas na de ontslagronde voor Nicolaas is deze regel aangepast. Dus zij kan nog vervangen worden.
zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat huub en sylvia met zijn tweetjes overblijven, en dan in gemeenschap van goederen gaan trouwen.
ilonaquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat angelique vervangen gaat worden.
Maar klopt dit dan, zijn er dan nog miljonairs die vervangen moeten worden buiten haar?
Ok dus we hebben inderdaad toch nog officieel recht op 1 nieuwe bewoner.quote:
Zolang er nog verhaallijnen zijn, zullen ze wachten met een nieuwe. Ik denk pas na de volgende stemming wanneer Jaap niet meer immuun is. Ze wachten op een strategisch moment lijkt me.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke. My bad. Ik dacht met z'n 9-en. Dan mogen ze wel eens opschieten. Als ik het zo lees, zijn er genoeg gegadigden en zulke hoge standaarden heeft de redactie niet aan de huidige bewoners te zien.
Sonja Bakker??quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok dus we hebben inderdaad toch nog officieel recht op 1 nieuwe bewoner.
Laat maar komen.
Ik las weer een berichtje op de talpa site, wat me deed demken dat de nieuwe bewoner ene vriend voor Jaap gaat worden.
even zoeken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
thanks. partyboy en blomst.![]()
Kan wel even een verwenpakket gebruiken.![]()
Op twee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Laat maar komen.
Ik las weer een berichtje op de talpa site, wat me deed demken dat de nieuwe bewoner ene vriend voor Jaap gaat worden.
even zoeken.
Nope. "Wij" hebben nergens "recht"op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat woordje KAN heb ik niet zélf in hoofdletters geschreven, maar dat staat zo op de site. Het is dus duidelijk dat er (uiteraard) alleen een nieuwe bewoner in komt als de redactie denkt dat dit een goed idee is, en niét omdat alle vertrekkers per se vervangen zouden moeten worden.quote:* Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
* Vanaf heden vindt er om de week een ontslagvergadering plaats waarin de Miljonairs de mogelijkheid hebben een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd, wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
Dat kan ze prima combineren met een eigen lingerielijn én een kalender! Tenminste, in het filmsegment waarin ik Amanda het snelst 'furore' zie maken. Ligt er misschien ook wel een opblaasbare versie van haar in het verschiet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Amanda; ik weet wat ik wil worden; actrice!
Leren zingen is toch één van de doelen die Brian zichzelf heeft gesteld? Dan moet je er wel wat voor doen. En het enige wat Brian doet is schmieren, niet luisteren en er met de pet naar gooienquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Ik zit naar filmpjes te kijken van de preek van Judith....met alle respect (en ik vind Brian een lul)...wat voor bullshit is dit allemaal....de zanglessen zijn toch geen verplichting...Brian wordt toegesproken als een klein kind....misschien vinden sommigen dit terecht maar ze doet alsof zij zijn moeder is...
Kan amerikaanse tv zenders ontvangenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zal wel vanaf een uur of negen zijn. Ik had begrepen dat kok Martin vanavond eerst nog komt.
Maar waar kijk jij dan Lost? Ik weet niet beter dan dat het op vrijdag bij Net5 te zien is.
Ook de docent geeft vandaag weer aan dat ze echt wat moeten doen, anders kunnen ze opzoutenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leren zingen is toch één van de doelen die Brian zichzelf heeft gesteld? Dan moet je er wel wat voor doen. En het enige wat Brian doet is schmieren, niet luisteren en er met de pet naar gooien.
lol....zo 1 waar je niet zo makkelijk door heen priktquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ze prima combineren met een eigen lingerielijn én een kalender! Tenminste, in het filmsegment waarin ik Amanda het snelst 'furore' zie maken. Ligt er misschien ook wel een opblaasbare versie van haar in het verschiet.
ze hebben groot gelijk [docent en juf judith] ze krijgen op deze manier kansen en daar moet je gebruik van maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook de docent geeft vandaag weer aan dat ze echt wat moeten doen, anders kunnen ze opzouten
Vond het ook wat overdreven, alsof bv Bart indertijd zoveel plezier aan de lessen had. Persoonlijk denk ik dat het een set-up is van Judith en de redactie om weer een mooie aflevering te vullen met in de hoofdrol juf Judith (song Het Dorp /boosheid ) met als mikpunt Brian deze keer... Weer eens wat anders dan de eeuwige jaccuzi beelden..quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Ik zit naar filmpjes te kijken van de preek van Judith....met alle respect (en ik vind Brian een lul)...wat voor bullshit is dit allemaal....de zanglessen zijn toch geen verplichting...Brian wordt toegesproken als een klein kind....misschien vinden sommigen dit terecht maar ze doet alsof zij zijn moeder is...
Vervelende autoritaire juf Judith is die dame....
dacht al dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
S1 lijkt hier down te zijn (rest doet het wel)
Het is een verplichting van de redactie om het spel te spelen. Dat is Sylvia bijna op de toneelhaak komen te staan. Ze moeten er mee bezig zijn. Huub weet heus wel dat Brian er niet uit kan/gaat maar hij speelt in op de emotie van Brian gister en koppelt daar het spel element aan. Ik durf wel te zeggen dat een groot deel van de continuering van DGK komt door de inbreng van Huub. Zeker ook gezien de hele week dat Huub uit het huis was waar niets van in de tv uitzending te zien was en de ca. 100.000 extra kijkers sinds hij er weer in zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Weer denkt Huub dat hij het spel moet spelen
Te vroeg .... zonder overleg met S&E .... wederom op een domme manier.
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Die zanglessen horen bij het acteergebeuren, dus geen zangles is geen acteerles, lijkt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Vervelende autoritaire juf Judith is die dame....
Maar de spraaklessen waren verplicht vanuit de redactie. De zanglessen zijn op verzoek van Brian zelf. Dus ik snap dat ze inzet verwacht en al helemaal geen belachelijkmaking achter haar rug om. Dat kun je Judith niet aanrekenen maar Brian die gewoon respect moet hebben voor de tijd die Judith aan hem besteed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef Haroula het volgende:
[..]
Vond het ook wat overdreven, alsof bv Bart indertijd zoveel plezier aan de lessen had. Persoonlijk denk ik dat het een set-up is van Judith en de redactie om weer een mooie aflevering te vullen met in de hoofdrol juf Judith (song Het Dorp /boosheid ) met als mikpunt Brian deze keer... Weer eens wat anders dan de eeuwige jaccuzi beelden..
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een verplichting van de redactie om het spel te spelen. Dat is Sylvia bijna op de toneelhaak komen te staan. Ze moeten er mee bezig zijn. Huub weet heus wel dat Brian er niet uit kan/gaat maar hij speelt in op de emotie van Brian gister en koppelt daar het spel element aan. Ik durf wel te zeggen dat een groot deel van de continuering van DGK komt door de inbreng van Huub. Zeker ook gezien de hele week dat Huub uit het huis was waar niets van in de tv uitzending te zien was en de ca. 100.000 extra kijkers sinds hij er weer in zit.
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Die jongen snapt het niet hoe het spel te spelen .... hij is echt de weg kwijt sinds de laatste popo
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snappen wij dan wel hoe we het spel moeten spelen.
Je weet nooit hoe een ander denkt.
En iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ik vind Huub ook vaak te impulsief en ondoordacht in de stappen die hij speltechnisch denkt te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef anno-i-mus het volgende:
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:04 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Onzin ... hij speelt zijn kaarten in het spel veel te snel en zonder overleg met zijn partners ... dat is heel dom.
Er zijn verschillende manieren om het spel te spelen en huub denkt dat hij {door zijn te grote ego} het verschil maakt en een breuk kan forseren.
Prima dat jij dat vindt ... dan denk ik dat jij een te roze bril op hebt ten opzichte van Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, ik denk dat je zelf een te groot ego hebt om te denken dat je weet hoe het spel gespeeld moet worden.
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Bart bijvoorbeeld wist beter wanneer hij moest spelen en wanneer niet.
Je moet je momenten kiezen.
plezier maken kan je wel altijd doen.
reactie op voorhand mocht de vraag komen:
Dat Bart is opgestapt heeft niks met zijn spelwijze te maken maar met andere factoren.
Precies .... maar dan moet ie niet openlijk vragen gaan stellen omtrendt het eruit stemmen van brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Bart was ook een heel ander persoon dan Huub.
Huub doet iets en denkt dan pas na.
Is soms een klote eigenschap.
weet er alles van.
Maar zoals Huub het aan Eric uitlegde vannacht ziet hij alles donders goed.
Je moet die rat slinks pakken en niet openlijk.
Natasia voeren met geslijm en die rat isoleren.
Eensch is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef snetje het volgende:
halloooo redactie !!! het is al 1 uur geweest ..... wakker worden![]()
Ene Annetquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
Wie hebben we daar?
Dat weet ik nog niet, gaat ze vast zo vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |