truste Pietjequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
Moeten de COSsen trouwens ook niet op slot vanaf 02:30?
Dat scheelt de SC-politie ook weer een hoop gesurveilleer.
OnTopic: Men slaapt, en ik verklaar me solidair!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Nou liever niet.
We gingen slapen toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Err... beetje rare TT?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, zie het nu ook, moet met een "d"![]()
Jammer dat je vannacht niet even mee doorhaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Het hoéft niet.
Tenzij je nog te veel "energie" over hebt natuurlijk.
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je, en waarom raar Ian_Nick ?? Ik denk dat Brainless toch
een aardige tik heeft gekregen vanavond ..... terecht trouwens.
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zekerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een oude COS was die nog openstond aangezien juf Judith niet echt wat actueels heeft gedaan enzo...
Waar iedereen braaf om half drie gaat slapen
Ofzoiets had ik verwacht...
Begrijp me nou niet verkeerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, geen probleem. Vond het wel leuk om eens een topic te openen, heb er zeker
twintig minuten op zitten "loeren". Maar zal het niet meer doen![]()
Ja, duidelijk geen enkel probleem. Wilde gewoon eens een topic openen, alleenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begrijp me nou niet verkeerd![]()
Open gerust vaker topics, ik vergiste me gewoon...
Editjequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*werpt blik op leeg bed*
Niemand...![]()
Prospera![]()
![]()
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Anyway, nog even een joekel van een spelfout uit de TT gehaald, hier moeten we nu de nacht wel mee door weten te komen.
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keerquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Jazeker, gelukkig wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och gewoon iets zorgvuldiger zijn volgende keer![]()
Het is toch een prima topic geworden uiteindelijk?
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig wel.
Off Topic: Heeft iemand hier interessse in audio files, ik neem niet vaak
streams op, maar record heel veel audio als .wav files. Het gesprek van
Judith vanavond met Brainless heb ik als een complete audio file als
iemand dat leuk vindt ..... (kan het me bijna niet voorstellen![]()
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry Gert, het was mijn eerste poging (en laatste voorlopig denk ik ....![]()
Dat nieuwe COS nummer deed ik dan wel goed ......quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Wat prospera zegt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, ik heb ook tig topics verkloot door verkeerde cosnummers.![]()
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussenquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben bang dat je aanbod overbodig is dankzij HIDIHo...
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Was wel een geweldig telefoongesprek tussen
Judith en Brainless trouwens. Hoop dat de overige bewoners dat
ook nog eens te zien/horen krijgen ....
Ja, ik blijf hopen![]()
Ja, goeie vraag ... ik weet niet precies waarom, maar ik vind het opnemen van dequote:Op donderdag 15 maart 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom neem je die audio files eigenlijk op?
Check mijn posthistory eenschquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stream momenteel 12 uur per dag, iemand meer ??
quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Point taken, sorry ...... weltrusten, werken over 6 uur.
De prullenmand?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef dieenebart het volgende:
Hoera! De koffie is opgelost en de laptop doet het weer! (voor de zekerheid toch maar een ander computertje opgesteld).
Wat een saaie boel in dat huis. Alles slaapt nog. HALLO WAKKER WORDEN
Vraagje: filmpjes, radio en al het andere geluid komen nu door op 120% van de snelheid. Iemand een ideetje hoe ik daar weer vanaf kom?
Nee die is ook sneller geworden...quote:
Wil je niet zo schreeuwen? Ik lag nog net zo lekker...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef dieenebart het volgende:
Hoera! De koffie is opgelost en de laptop doet het weer! (voor de zekerheid toch maar een ander computertje opgesteld).
Wat een saaie boel in dat huis. Alles slaapt nog. HALLO WAKKER WORDEN
Vraagje: filmpjes, radio en al het andere geluid komen nu door op 120% van de snelheid. Iemand een ideetje hoe ik daar weer vanaf kom?
Heb jij wel genoeg geslapen, vent?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen? Ik lag nog net zo lekker...
Maar ok... Mogguh!
Heb jij nou ontdekt dat caffeïne niet alleen stimulerend werkt in het menselijk lichaam maar ook in laptops? Gooi deze vondst even snel op het overclockersforum! Of nee... vraag er patent op aan!
In zijn bed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:36 schreef demins het volgende:
Goedemorgen! Waar slaapt JJ?
Dit is een nu al legendarisch vroege post van Demins!
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:44 schreef blomst het volgende:
[..]
In zijn bed.
Als je Jaap bedoeld die slaapt in het bed waar voorheen Eric sliep.
Nee, eigenlijk niet, maar ik slaap nou eenmaal licht en schrok wakker van een schreeuwende stem die me heel bekend voorkwam.quote:
Dan heeft Brian ook een goed gesprek met Natasia gehad denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...
Wordt tijd dat dat jong weer eens op tv komt, dit is geen doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik slaap nou eenmaal licht en schrok wakker van een schreeuwende stem die me heel bekend voorkwam.![]()
wie is die judith eigenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde Juf Judith! Meestal slapen dames na een goed gesprek bij Brian...
Psies! Beetje achterover hangend op zijn lauweren rusten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:48 schreef demins het volgende:
[..]
Wordt tijd dat dat jong weer eens op tv komt, dit is geen doen!![]()
Da's een blondje op weg naar een legendarische status in het DGK-gebeuren.quote:
JA WAT NNNOU!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies! Beetje achterover hangend op zijn lauweren rusten.
Tsssk, wat denkt ie wel? Dat hij de allereerste winnaar van een reallive tv-soap was of zo?
Flat screen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ik zit hier thuis al sinds half acht bovenop de Samsung, en ik krijg langzaam een houten reet. Ben wel weer genoeg op tv geweest vandaag.
Zijn jullie ook zo benieuwd wie de allerlaatste winnaar van een realitysoap gaat zijn?
Heb jij de speciale notenhouten megabreedbeeld-HDTV-editie? Ben normaal nooit afgunstig, maar sex met Sabine en zo'n TV....quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ik zit hier thuis al sinds half acht bovenop de Samsung, en ik krijg langzaam een houten reet. Ben wel weer genoeg op tv geweest vandaag.
Zijn jullie ook zo benieuwd wie de allerlaatste winnaar van een realitysoap gaat zijn?
Dat weet ik! Frits Spelbrugge uit Hoogkarspel. Mark my words!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
Ja dat houdt me dagelijks bezig, ik sta ermee op en ik ga ermee naar bedquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
JA WAT NNNOU!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al gevonden, ergens hangend aan een touw?
Mornig y'all!
Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Mornig y'all!
Dat zou idd geniaal zijn, maar ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()
En dan de Para Brodda remix erachteraan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.
dit was ik niet, hier spreekt mijn andere ik
Geloof er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()
Een te mooi einde voor een slecht mens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de Para Brodda remix erachteraan!
/evil twin signing out.
Kan beter niet te snel gevonden worden dan kunnen ze hem na een paar weken echt aanzien voor een dooie rat en hem over de schutting gooienquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Mornig y'all!
Lekker, Palma bashen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric bestellen koffie en thee bij Palma. Ze kunnen het krijgen als ze aan tafel zitten. Ze springen uit bed, handdoek om en aan tafel.. "Palma waar blijft die koffie!!"![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'
Lijkt me wel lekker hoor, daar in Eemnes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef AnTjUh het volgende:
en weer ff palma bashen
eric kan niet bij de asbak en nu roepen ze palma
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |