Koop een taart en vier 'tquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:48 schreef cerror het volgende:
Het boeit me geen reet.
Toch post je.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:48 schreef cerror het volgende:
Het boeit me geen reet.
Die mocht hij helaas 2 jaar geleden al wettelijk gezien nuttigenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:44 schreef CXX het volgende:
Denk je dat hij zijn eerste biertje gaat overleven?![]()
Dus ik ben 2 jaar te laat met reagerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die mocht hij helaas 2 jaar geleden al wettelijk gezien nuttigen![]()
Ja maar dat geeft nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef CXX het volgende:
[..]
Dus ik ben 2 jaar te laat met reageren![]()
Boh, hij leeft ook nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:58 schreef Ruuub het volgende:
gefeliciteerd jong
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef Sala-adin het volgende:
Maikuuul is een lul en ik ga hem niet feliciteren
Nog niet geboren...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef isama het volgende:
18 oke, en verstandelijk?
Voor als zijn naam gejat wordt ofzo?!quote:
Dat zijn mensen die maikuuul willen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor als zijn naam gejat wordt ofzo?!
Vaag, drie fotboeklollerpwns.
Mag ik niet zeggen van me moeder.quote:
Die hadden er al lang al moeten zitten hoor. Da's niet normaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
Dankjewel allemaal.
Maar ik heb een vraag, ik ben nu 18.
Maar wanneer krijg ik godverdomme eens haren bij mijn geslachtsdelen ?
Hoefk wel niks traf te shavenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die hadden er al lang al moeten zitten hoor. Da's niet normaal
Waarschijnlijk blijf je eeuwig lichamelijk 11 jaar![]()
![]()
![]()
Zo is dat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoefk wel niks traf te shavenweets.
Eeuwig zeg je he ?
FOK FOR T3H LIFE 1!!
Zaterdagavond is pas de avond dat allemaal mensen komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ga je nog taart eten met Jennifuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ?
Mwehehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jennifer gaat zondag met mij grieken
Grieks uitetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Mag dat alleen als je meerderjarig bent?![]()
Veel plezier en griek ze, dan maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zaterdagavond is pas de avond dat allemaal mensen komen.
En jennifer gaat zondag met mij grieken
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Dactus het volgende:
Gefeliciteerd Maikuuul....
[afbeelding]
Geef je dit jaar ook weer een Oempa Loempa feestje...?![]()
Souflaki en lamskorteletjesquote:
Cadeautje van vriendin > uitetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg maikel, nog cadeautjes gekregen van vader/moeder van der Hendig Sjiek of van jennifuuur of maddoxx?
Rijlessen doek pas rond januari februari volgend jaar met de volgende reden:quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik feliciteer
MITS!
er hendig sjieke paints komen van je rijlespeuns![]()
en je hendig sjieke fox?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Cadeautje van vriendin > uiteten
Ouders > geld jeweet
Maddoxx > wij geven nooit cadeautjes( en nee ook geen gaysex
)
* Maikuuul wilt eigenlijk alleen maar geld, kank tenminste kenker vette shit kopen weets !
Jeh gek kweethet niet, mijn remmen beginnen gaar te wordne ofzo maar slippen word met de dag kutter gekquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en je hendig sjieke fox?, heeft die je nog een goede slipdag bezorgt?
en wiezo denk je dat ik denk dat maddoxx jou keiharde neuqsekcs zou geven?![]()
die kneuzen op de originele foto hebben serieus hun koppen zo bruin om er 'neger' uit te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Dactus het volgende:
Gefeliciteerd Maikuuul....
[afbeelding]
Geef je dit jaar ook weer een Oempa Loempa feestje...?![]()
wat nou als het tijd wordt on je foxje spreekwoordelijk aan de wilgen te hangen?, wat dan,stoppen met slippen of nieuwe fox kopen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek kweethet niet, mijn remmen beginnen gaar te wordne ofzo maar slippen word met de dag kutter gek
Geen idee wat jij denkt over rofldox
Dat doe ik na niveau 4quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maikuuul, gefeliciteerd mien jong, geis se nog HBO doon?
Misschien kan ik em voor 750 verpatsen gek, koop ik gewoon weer een fox.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat nou als het tijd wordt on je foxje spreekwoordelijk aan de wilgen te hangen?, wat dan,stoppen met slippen of nieuwe fox kopen?
Ga je daar eco doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat doe ik na niveau 4
School pwnt, beter dan werken![]()
Kdenk het, misschien vind ik dat ook niet veel en doek wat anders.quote:
En dan, de uni pwnen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kdenk het, misschien vind ik dat ook niet veel en doek wat anders.
Niks mis met een beetje rondneuzen wat kicks is. zolang de papiertjes binnenkomen
oude liefde roest nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Misschien kan ik em voor 750 verpatsen gek, koop ik gewoon weer een fox.
erg fijne brommers
Vielleicht, als ik het aankan wel.quote:
of weer bij de loller1000, kun je die 15 jarige puistenkoppen laten zien hoe het moet gekquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vielleicht, als ik het aankan wel.
En anders ga ik bij de macdonalds werken
Zulks een late reactie !quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Dirktator het volgende:
Lollerkuuuuuuuuuul is jarig! O wat zijn we blij!
Geroflciteerd gek! Mogen er veel harers op die verschrompelde balzak van je komen!
Ik ben sjus terug van een conferentie, gek! Maar om het goed te maken, mag je mijn fallus strelen volgende week als ik in Mestreech ben!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zulks een late reactie !
Dat stelt me teleur ( nee geen tleur als bord int maastrichts. )
vette sais gek, zaterdag is denk ik stappen weetsquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik ben sjus terug van een conferentie, gek! Maar om het goed te maken, mag je mijn fallus strelen volgende week als ik in Mestreech ben!![]()
Wat een kickquote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Schatgraver het volgende:
Maikuuuu<knip>uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |