Dat doe ik na niveau 4quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maikuuul, gefeliciteerd mien jong, geis se nog HBO doon?
Misschien kan ik em voor 750 verpatsen gek, koop ik gewoon weer een fox.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat nou als het tijd wordt on je foxje spreekwoordelijk aan de wilgen te hangen?, wat dan,stoppen met slippen of nieuwe fox kopen?
Ga je daar eco doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat doe ik na niveau 4
School pwnt, beter dan werken![]()
Kdenk het, misschien vind ik dat ook niet veel en doek wat anders.quote:
En dan, de uni pwnen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kdenk het, misschien vind ik dat ook niet veel en doek wat anders.
Niks mis met een beetje rondneuzen wat kicks is. zolang de papiertjes binnenkomen
oude liefde roest nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Misschien kan ik em voor 750 verpatsen gek, koop ik gewoon weer een fox.
erg fijne brommers
Vielleicht, als ik het aankan wel.quote:
of weer bij de loller1000, kun je die 15 jarige puistenkoppen laten zien hoe het moet gekquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vielleicht, als ik het aankan wel.
En anders ga ik bij de macdonalds werken
Zulks een late reactie !quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Dirktator het volgende:
Lollerkuuuuuuuuuul is jarig! O wat zijn we blij!
Geroflciteerd gek! Mogen er veel harers op die verschrompelde balzak van je komen!
Ik ben sjus terug van een conferentie, gek! Maar om het goed te maken, mag je mijn fallus strelen volgende week als ik in Mestreech ben!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zulks een late reactie !
Dat stelt me teleur ( nee geen tleur als bord int maastrichts. )
vette sais gek, zaterdag is denk ik stappen weetsquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik ben sjus terug van een conferentie, gek! Maar om het goed te maken, mag je mijn fallus strelen volgende week als ik in Mestreech ben!![]()
Wat een kickquote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Schatgraver het volgende:
Maikuuuu<knip>uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |