Hallo
Daar ben ik dan eindelijk
![]()
Even in het kort:
Ik kreeg op woe.7 maart om 14:05u wee 1 en toen nog 3 in dat uur.Om 15:00u kreeg ik er 3 om de 5 minuten,vlos gebeld en toen braken de vliezen en toen kreeg ik er 3 in 7 minuten en moesten we rennen.
We waren om 16:00u in het zieken huis en om 19:11u ben ik bevallen van een zoon en hij heet:
Quinten John
![]()
3665 gram en 51 cm.lang.
Moest snel geboren worden,dus infuus erin en heel snel omhoog gedraaid,niet echt een weeënstorm gehad.
Toen zei de gyn:en nu moet hij eruit,de harttonen gaan te ver dippen,naar 60.
Ze gingen de vacuum klaarleggen maar daar had deze mamma geen zin in,dus 2 enorme persweeën erna was hij er
Wel een knip en die is naar achter toe en omhoog uitgescheurt
![]()
3 kwartier hechtwerk en toen heb ik liggen gillen,dat ze moesten stoppen.Toen kreeg ik er 3 prikken bij en konden ze verder hechten.
De harttonen van Quinten waren helaas nog niet goed en hij moest dus meteen die nacht op de verkoef aan de hartmonitor
![]()
Daar heb ik 's nachts wel mogen voeden en dat ging redelijk.De dag erna is nog een hartfilmpje gemaakt en daar was de onregelmatigheid niet te zien.Maar omdat het een momentopname was,moest die nog eens herhaald worden.
Do.middag mocht Quinten met me mee naar de kraamafdeling en mocht hij op zaal staan.Als het de volgende ochtend goed zou zijn,dan mochten we naar huis.........
Helaas,Quinten werd geel.Hij is toen geprikt op bilirubine,dit was niet te hoog,dus niet onder de lamp,maar wel nog een nachtje blijven.
De volgende dag was het wel te hoog,dus een dag en nacht onder de lamp.
Affijn,we moesten dus 6 dagen blijven uiteindelijk en ik had de 2 laatste nachten enorme rotnachten.Eerst lag hij onder de lamp en moest hij veel drinken en kreeg hij kramp en kreeg de verpleging m niet stil,dus toen ben ik ruim 3 uur in de nacht zelf met m bezig geweest.....lekker met zo'n beurse onderkant en jankbuien
De afgelopen 3 dagen thuis waren ook heftig,omdat we erg aan het rommelen zijn met de bv.
Hij pakt de tepel alleen met tepelhoedje en ik moet ook nog wat afkolven voor evt.een beetje bijvoeden als hij om nog meer vraagt.
Verder ook veel problemen met de poeperij
![]()
en eet me ongans aan fruit en zit nu aan de laxo,want het word er niet beter op.In het zh.ook 1x een klysma ervoor gekregen omdat ik zat de brullen op de pot v/d pijn
Jullie lezen ,een heftige bevalling,gelukkig niet zo lang en van begin tot eind maar in 5 uurtjes.....kwam mijn wens toch uit.
Maar ik vond het verschrikkelijk pijnlijk,kon het me niet zo erg meer herinneren van mijn oudste,die pijn
Mijn jongste dochter is er uiteindelijk bij gebleven tot het persen en toen ging ze de gang op ,de oudste is er de hele tijd bij gebleven en heeft met al haar kracht in mijn rug staan duwen,geweldig
De jongste kwam er helaas bij het hechten weer bij en is enorm geschrokken van mijn geschreeuw,die wil voorlopig dus geen kids
Oh ja,manlief heeft het de hele tijd volgehouden,niet gevloerd en heeft zelfs de navelstreng doorgeknipt
Dat ik dus thuiskwam,had ik nog maar recht op 2 dagen kraamzorg.........ook leuk
Ze zijn toen meteen gaan bellen voor verlening dus toen kreeg ik er nog 2 bij en morgen is dus de laatste dag
Maar goed,dan gaat het me vast alleen lukken.
Nou,tot zover even mijn verhaal.Sorry dat ik niet eerder kon komen,maar zelfs nu kan ik nog niet lang achter elkaar zitten.Morgen ga ik proberen bij te lezen vanaf 7 maart en dan hopenlijk weer even wat reageren.
Groetjes,Minoes
[ Bericht 2% gewijzigd door minoes_ op 16-03-2007 21:37:38 ]