Rennies mogen toch niet tijdens de zwangerschap? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Gelukkig nog geen last van, maar denk dat ik voor het geval dat... toch maar Rennies in huis ga halen.
Wel vreselijk veel moeite met in slaap vallen...
Even opgezocht...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Rennies mogen toch niet tijdens de zwangerschap? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Maar omdat ze zei dat haar oudste hier wel wat zou laten weten... daarom is het toch wat 'vreemd'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als het uiteindelijk toch een keizersnee is geworden, dan is minoes vast nog in het ziekenhuis. En Kleintje je hebt volgens mij nog geen last van zwangerschapsdementie hoor, want ik kan me dat ook herinneren.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef bixister het volgende:
dat zou dan iets voor m@x geweest zijn. die had toch zo'n onbedwingbare trek in krijtjes? ik weet 't niet meer precies, ik vond ze wel lekker, en -niet geheel onbelangrijk- ze hielpen!
Jeetje maar 3quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:52 schreef Memmel het volgende:
Hier gelukkig nog geen maagzuur problemen. Wel iets dat lijkt op een beknelde zenuw in mijn linkerbil. Wat doet dat pijn zeg! Ik denk dat ik daar toch maar even mee naar de dokter ga.
P_iglet, hoe is je zwangerschapsgym bevallen? Ben gisteren weer geweest en het clubje was al uitgedund tot wel drie dames.
wel erg lang hoor in het zkh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als het uiteindelijk toch een keizersnee is geworden, dan is minoes vast nog in het ziekenhuis. En Kleintje je hebt volgens mij nog geen last van zwangerschapsdementie hoor, want ik kan me dat ook herinneren.
Nee, geen idee. Bij ons is het gewoon 's avonds. Ik weet alleen dat les 5 bijzonder is, in verband met de "interessante" video en de partners die erbij zijn. Maar veel van die cursussen gaan er inderdaad vanuit dat je, zodra je zwanger bent alle tijd van de wereld hebt! Alsof je dan niet meer hoeft te werken ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Jeetje maar 3. En de rest komt ook gewoon niet meer?
Ik heb as dinsdag de eerste les daarvan. Ik ben heel benieuwd. Ik zag op het schema dat ik toegestuurd kreeg dat de laatste les overdag is.... Uhm hallo, dan heb ik nog geen verlof ofzo hoor. Weet jij wat er met die laatste les de bedoeling is?
Cursusleidster is Truska.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Bij ons is het gewoon 's avonds. Ik weet alleen dat les 5 bijzonder is, in verband met de "interessante" video en de partners die erbij zijn. Maar veel van die cursussen gaan er inderdaad vanuit dat je, zodra je zwanger bent alle tijd van de wereld hebt! Alsof je dan niet meer hoeft te werken ofzo.
Gisteren het hoofdstuk weeën en persweeën behandeld. Volgende week: de uitdrijving. Wat een woord...
Wie is je cursusleidster?
Niet tijdens een zwangerschapquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iemand ervaring met "eitjes" (zo noemde de assistente van de huisarts ze, tenminste) die je vaginaal moet inbrengen ?
Zou tegen schimmelinfectie helpen ????
Vrolijke reeksquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ik heb wel genoeg info en uiteraard ga ik even de vrolijke reeks schimmelinfectie deel 4 bekijken.
Dank u vriendelijk voor de info, ladies !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |