Ik heb geen idee hoe je het kan voelen... En nee normaalgesproken zit ze gelukkig niet met haar hand in mn broek... dat moest er ook nog eens bijkomenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef texelonia het volgende:
Hoe voel je dat iemand zwanger is dan?Of zit ze normaal ook met dr hand in je broek zodat ze het verschil kan voelen
Gisteren heb ik echt niks gedaan! S'middags nog ff een dutje gedaan en al vroeg weer naar bedquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Beaker, hoe is het met je ?
Thx, P_iglet
Ik wou dat ik dat kon! Dat accepteren ze dus echt nietquote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef p_iglet het volgende:
Beaker, je weet dat ze overwerken niet mogen verplichten als je zwanger bent?
Bij mij op het werk ook VEEEEEL tekorten op dit moment, maar ik werk dus echt niet/'nauwelijks extra.
Vandaag ben ik vrij, en vrijdagmiddag en as maandag en woensdagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
jullie zijn lief ! Dank voor de reacties, dat doet een mens goed. Ik geniet ook wel, maar het zijn van die momentjes en daar moet (moest) ik aan wennnen.
En euh Beaker, ik sluit me bij datgene wat de anderen zeggen. Zeg mij maar even na (hardop graag)
" NEE, ik kom morgen niet werken", of
"NEE, ik ga niet overwerken" en
"NEE, ik wacht niet tot April met vrije dagen opnemen, die heb ik namelijk NU nodig".
Grappig, Lishe, dat je ook bij een 2e kindje je twijfels hebt en die bevestiging nodig hebt. Begrijp ik uit je verhaal dat je vriend/man de bevalling heeft gedaan, omdat het zo snel ging ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |