Weer niks te beleven in het topic van FC Den Bosch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het zo leuk dat er zoveel naieve zieltjes zijn die alles klakkeloos overnemen wat de sensatie-media zegt. Geweldig.
quote:Stam en Sneijder trainden apart
Jaap Stam en Wesley Sneijder werkten dinsdag een individuele training af, zo meldt het Algemeen Dagblad. De individuele training was vooral uit voorzorg. Beide spelers worden er gewoon bij verwacht aanstaande zondag in het duel tegen PSV.
Vandaag (woensdag) was de selectie zoals gebruikelijk in een week zonder midweekse wedstrijd vrijaf. Donderdag begint de wedstrijdvoorbereiding op het duel tegen PSV.
De VI?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ligt het verzamelde sprookjes-boek van JD al in de winkel?
Neuh, daar staan nog wel enigzins waarheden in vermeldt.quote:
Het is weer mijn schuldquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef RayMania het volgende:
En afgelopen nu. Terror, doe vanaf nu normaal.
Weer over Ajax.
Ik vind die samenwerking ook niet zo nuttig. Al moet ik zeggen dat er toch wel wat talent van bijvoorbeeld GBA is afgekomen. Alleen jammer dat Dembélé niet bij Ajax terecht is gekomen, al weet je natuurlijk nooit of hij zich daar ook goed ontwikkeld zou hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat was ook geen geweldenaar toch? En Vermaelen ook toch.
quote:14/3/2007 - 'Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Dagje Volendam, altijd leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is weer mijn schuld![]()
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Avondje Volendam, nog leuker.quote:
Van Damme was gewoon goed genoeg. Hadden we nu maar wat stand-ins zoals hij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.
Ik vond Pasanen eigenlijk gewoon goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Sethje het volgende:
Ja of Pasanen die zonodig weg moest...
Jong Ajax - utrecht voor de bekerquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Soms wel, maar Pasanen is ook wel een beetje zo'n eeuwige pechvogel die altijd ongeluk over zich afroept.
Kan me alleen nog herinneren dat Nando Rafael één- of tweemaal koppend scoorde, verder heeft de wedstrijd maar weinig indruk op me gemaakt, meer het gebeuren eromheen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jong Ajax - utrecht voor de beker![]()
Hehe, Hansje jr. auw, ahh grr, dit is echt niet leuk meer. We staken de uitzending evenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
meer het gebeuren eromheen.
Boeien, niets van aantrekken. Laat ze bij Ajax maar een 'gemeenschappelijke vijand' hebben, dat werkt vaak wel goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
het is bij VI nationale-zorg-voor-onrust-in-amsterdam-dag
honden
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:23 schreef gday het volgende:
Tom de Mul inderdaad, en bijvoorbeeld ook Jelle van Damme. En oja, was Quansah niet ook van GBA?
Och ja klopt ja. Hij kwam eerst naar Ajax en werd toen gestald bij GBA inderdaad. Of zit ik er dan weer naast?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mij
Dat zou best kunnen inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef gday het volgende:
[..]
Och ja klopt ja. Hij kwam eerst naar Ajax en werd toen gestald bij GBA inderdaad. Of zit ik er dan weer naast?
Klopt, maar als we thuis gewoon gewonnen hadden (zoals ook conform het wedstrijdbeeld zou zijn geweest) was het verschil toch 6 punten minder, en als er zondag gewonnen wordt ... maar ja, dan ben je weer bezig met 'als'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik heb geen illusies meer na Heerenveen.
het had echt gekund, maar ze hebben het tegen de kleintjes laten liggen.
kampioen word je niet tegen de groten: hoe clichee wil je het hebben?
Clichés zijn leuk en aardig maar als Ajax zondag 'gewoon' wint hebben we nog altijd volop kans.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Gelijk heb je, maar ook al kunnen we geen kampioen meer worden, toch blijft het een bijzondere partij. En bij PSV verliezen is op een bepaalde manier ook erger dan bijv. uit bij Twente o.i.d. verliezen. Gewoon door de rivaliteit, vreselijk om te verliezen van PSV.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef HeatWave het volgende:
gewoon omdat ik een tering hekel heb aan dat antivoetbal van PSV alleen daarom moeten we zondag gewoon winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gelijk heb je, maar ook al kunnen we geen kampioen meer worden, toch blijft het een bijzondere partij. En bij PSV verliezen is op een bepaalde manier ook erger dan bijv. uit bij Twente o.i.d. verliezen. Gewoon door de rivaliteit, vreselijk om te verliezen van PSV.
dat dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
gewoon omdat ik een tering hekel heb aan dat antivoetbal van PSV alleen daarom moeten we zondag gewoon winnen.
ik niet...combiquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef denthemen het volgende:
Wie gaan er Zondag allemaal?
Er zijn meer spelers die Quansah heten. Die uit die documentaire was John. Geen idee waar Kwame is gevonden, maar da's een andere speler.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Quansah kwam toch rechtstreeks uit Afrika. Hij zat nog in "Daar hoorden ze engelen zingen" als 1 van de 3 slaven ehhh spelers die mochten blijven volgens mij
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!quote:
ja feyenoord is een ander verhaal. Als ik nu met de combi zou gaan moet ik 420 km met de trein,kom ik 2 keer langs mijn eigen huis..terwijl ik normaal in 20 minuten in aidshoven ben..sorry dat is me ites teveel van het goede.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:00 schreef denthemen het volgende:
ja maar dat is Feyenoord uit ook en die raakt zo uitverkocht
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:19 schreef M0NTANA het volgende:[..]
Losse kaarten heb ik goed kunnen verkopen, ga nu tóch met combi. Zo vaak winnen we niet in Eindhoven!
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Had je losse kaarten viavia? Ik had geprobeerd met psv clubcards maar was geen beginnen aan..kutzooi.
Ja in dit geval is het ook meer een persoonlijke beweegreden. Het word wel de vetste psv-ajax sinds jarenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ruim anderhalve week gelden, op een zaterdag, heeft iemand voor mij vier kaarten bij TB gehaald. Maar goed, had toch meer zin in het uitvak, ondanks alle bekende nadelen.
Qua uitslag hoop ik dat zeker, maar het zal niet de eerste keer zijn dat we verrassend (en onterecht!) van PSV verliezen, dus helemaal zeker van mijn zaak ben ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het word wel de vetste psv-ajax sinds jaren
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat zou een 0-4 in Eindhoven toch wel vetjes zijn he!
Dream onquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik ook niet, maar dromen mag af en toequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgend jaar de CL winnen ook, maar ik denk dat beide niet gebeuren.
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nja weet ik niet.. ik denk dat we (vooral door de afwezigen bij psv) toch best een aardige kans maken.. Het zal gewoon puur van de eigen metale weerbaarheid en wil om te strijden af liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als we realistisch zijn moeten we blij zijn als we een punt halen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Denk het niet, Philip Cocu is de man die uitgeschakeld moet worden en Ibrahim Afellay kan in de zone worden opgevangen door Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Heitinga op Afellay speelt.
Het laatste is wat ik eigenlijk verwacht, ja. Bovendien speelt Ajax zelf natuurlijk ook in een andere opstelling dan in de thuis wedstrijd het geval was. Heitinga op Cocu dus toch, denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:38 schreef koningdavid het volgende:
Van de thuiswedstrijd kan ik me herinneren dat Gabri op Cocu (linkshalf) speelde en Sjonnie op Afellay (nr 10) speelde.
Het zou inderdaad kunnen dat Koeman nu anders speelt met een geblesseerde Koné en Tardelli. Dat Cocu nu tweede spits gaat spelen ofzo, zoals tegen Arsenal.
Klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk gezegd denk dat ik er geen pijl op te trekken valt. Ajax is dit jaar zo wisselvallig als het weer, maar PSV is op zijn beurt wat verzwakt. Het kan echt alle kanten op. Laten we hopen dat het dit keer de goede kant is.
Acht punten, na het weekend misschien vijf, of elf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:44 schreef PyTh het volgende:
Gomes-Stekelenburg
Kromkamp-Ogararu
Da Costa-Stam
Alcides-Grygera
Salcido-Emanuelson
Culina-Gabri
Afellay-Heitinga
Simons-Sneijder
Cocu-Davids
Farfan-Babel
Kluivert(?)-Huntelaar
Het ontloopt elkaar niet veel......
Bedankt voor deze cruijffiaanse uitspraakquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Acht punten, na het weekend misschien vijf, of elf.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Als je puur naar de selectie kijkt, had Ajax minimaal gelijk moeten staan met PSV. Maar goed, voetbal wordt op GOED FATSOENLIJK BESPEELBAAR GRAS gespeeld en niet op papier, al zou dat in de Amsterdam ArenA wellicht een uitkomst zijn.
Dat is toch al jaren zo? (volgens jullie zelf)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Als je puur naar de selectie kijkt, had Ajax minimaal gelijk moeten staan met PSV. Maar goed, voetbal wordt op gras gespeeld en niet op papier, al zou dat in de Amsterdam ArenA wellicht een uitkomst zijn.
Nou, nee. Maar nu wel, kijk alleen al wat wij op de bank hebben en wat jullie op de bank hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo? (volgens jullie zelf)![]()
Nu wel ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar nu wel, kijk alleen al wat wij op de bank hebben en wat jullie op de bank hebben.
Waarvan vast geen aanvallersquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Wij hebben geluk als we 6 man op de bank hebben zitten![]()
Scherp opgemerktquote:
Heb jij geen kaart over PyThquote:
Nopequote:
Je stelt deze vraag in een Ajax-topic? Kan ik er dus vanuit gaan dat je hem graag bij Ajax terugziet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit het met Kluivert, Piet? Gaat 'ie nog verlengen?
ie of bedoel je of PSV gaat verlengen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit het met Kluivert, Piet? Gaat 'ie nog verlengen?
Liever Nwanko Kanu, minder blessuregevoelig en kan iets forceren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef twi het volgende:
Als bankzitter en stand-in, zeker.
Zoiets..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:21 schreef SiemeN het volgende:
Wanneer was dat ook alweer, ergens 1995 ofzo?.
Ja, laten we een dure, blessuregevoelige speler nemen, die hoeft tóch niet altijd te spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Kanu veel wil spelen. Kluivert kan dat niet altijd, en scihkt zich dus beter in die rol.
Nou, vermeer mag wel eens een kans krijgen eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Suggesties, HW?
Nu Mauro Rosales (eindelijk) weg is, is Maarten Stekelenburg je nieuwe zondebok?quote:
Daarom moeten we ook in het buitenland zoeken naar een _ERVAREN_ verdediger.. In ieder geval in het Grygera kaliber..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we in Nederland nog Ajax-waardige defensieve talenten rondlopen? Voorheen werd Michael Jansen (Vitesse) gevolgd, maar die lijkt na hartproblemen uit beeld. Ryan Donk (voorheen RKC Waalwijk, nu AZ) had van mij wel mogen komen, maar AZ was slagvaardiger? Worden er nu nog talentvolle verdedigers met Ajax in verband gebracht?
Geen idee hoe het zit met HeatWave, maar voor de rest zet ik m'n geld op Hedwiges Maduro als nieuwe zwarte schaap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu Mauro Rosales (eindelijk) weg is, is Maarten Stekelenburg je nieuwe zondebok?
Doe mij Olaf Lindenbergh of Michael Krohn-Dehli maar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit met HeatWave, maar voor de rest zet ik m'n geld op Hedwiges Maduro als nieuwe zwarte schaap.
Krohn-Dehli zien we niet meer terug! Zit er toevalig geen optie tot koop bij het verhuur?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe mij Olaf Lindenbergh of Michael Krohn-Dehli maar!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
We kunnen ook gewoon op Boukhari blijven zeiken, ook al speelt hij dan nu bij AZ.
Niet met je eens. Stekelenburg maakt nog (te) veel fouten, maar hij heeft ook wel degelijk punten gepakt. Ik noem een Groningen uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoezo zondebok? Kunt niet zeggen dat Stekelenburg punten pakt..
T is week in week uit dezelfde fouten.. als coach zijnde moet je dan gewoon actie ondernemen..
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we in Nederland nog Ajax-waardige defensieve talenten rondlopen? Voorheen werd Michael Jansen (Vitesse) gevolgd, maar die lijkt na hartproblemen uit beeld. Ryan Donk (voorheen RKC Waalwijk, nu AZ) had van mij wel mogen komen, maar AZ was slagvaardiger? Worden er nu nog talentvolle verdedigers met Ajax in verband gebracht?
Waarom nou Hedwiges Maduro? Hij heeft nu een dipje (ik weet het, al anderhalf jaar), maar het blijft een Nederlands talent dat we zelf opgeleid hebben en in mijn ogen nog lang niet aan zijn top zit. Op 22-jarige leeftijd heeft hij bijna alles al meegemaakt, gun hem het voordeel van de twijfel!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Krohn-Dehli zien we niet meer terug! Zit er toevalig geen optie tot koop bij het verhuur?
En ik hou het ook op Maduro.
Dat is over 2 jaar een absolute topper!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?
Ik gun het hem van harte, maar hij presteerd niks.. Als hij bij de top wil blijven moet hij snel eens iets laten zien!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom nou Hedwiges Maduro? Hij heeft nu een dipje (ik weet het, al anderhalf jaar), maar het blijft een Nederlands talent dat we zelf opgeleid hebben en in mijn ogen nog lang niet aan zijn top zit. Op 22-jarige leeftijd heeft hij bijna alles al meegemaakt, gun hem het voordeel van de twijfel!
Wellicht in de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Een kans is hij zeker waard, ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vermeer mag wel eens een kans krijgen eigenlijk.
Moeten we een lijstje gaan maken van fouten en/of twijfelgevallen? Dan kun je vast fluiten naar je compensatie..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet met je eens. Stekelenburg maakt nog (te) veel fouten, maar hij heeft ook wel degelijk punten gepakt. Ik noem een Groningen uit.
Als supertalent wil ik hem nog niet bombarderen, dat brengt (te) veel extra druk mee. Maar goed, tegen FC Twente deed hij het uitstekend, nu hopen dat Jaap Stam hem de komende anderhalf jaar nog veel bijbrengt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
What about jullie nieuwe supertalent v/d Wiel?
Klopt, als hij eenmaal de stelling van Pythagoras weet, dan kan 'ie veel makkelijker bepalen hoe ver zich een tegenstander halverwege de diagonale zijde van de driekhoek bevindt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef Ordinair het volgende:
Dat is over 2 jaar een absolute topper!(Hoop ik.) Maar die kan je nou nog lang niet elke week laten spelen. En hij moet eerst zijn school afmaken.
Hoe lang fok je al?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Moeten we een lijstje gaan maken van cruciale fouten? Dan kun je vast fluiten naar je compensatie..
[afbeelding]
Wat doet hij zo ver uit zijn goal?? (niet de eerste keer)
[afbeelding]
Hoezo positioneel verkeerd staan..
[afbeelding]
Kijk eens naar zijn armen.. hij gaat niet volledig gestrekt..
[afbeelding]
Tsja, vul het hier maar zelf in...
Zoals Foppe zei... "Een aardige keeper, maar maakt teveel fouten"
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, als hij eenmaal de stelling van Pythagoras weet, dan kan 'ie veel makkelijker bepalen hoe ver zich een tegenstander halverwege de diagonale zijde van de driekhoek bevindt.
DIe kutkikkers willen we niet zien, upload je foto's op http//xs.to/ ofzo.quote:
We moeten Milano Koenders (ook al RKC) in de gaten houden. Komt uit de Ajaxjeugd en doet het uitstekend in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.tinypic.com/quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oh haha.. okiDus jullie kunnen de gifjes niet zien?
Ik heb zo'n gevoel dat psv die wegkaapt als Gomes weg gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik hoor ook vaak de naam Tim Krul! (keeper)
Ik doelde natuurlijk op Krul als 3de keeper, Gentenaar als 1ste en Vermeer als 2de of verhuren.. (wat k eigk liever zie)quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef SiemeN het volgende:
Bovendien, waarom zouden we de 19 jarige Tim Krul halen als we Kenneth Vermeer hebben?
Gentenaar dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:39 schreef BonJovi het volgende:
Of we moeten hem een kans geven want keepers zijn meestal op hun best als ze een beetje ouder zijn.
Stekelenburgquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jaMaar welke ajacieden gaan naar Eindhoven?
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Stekelenburg
Ogararu
Stam
Grygera
Emanuelson
Gabri
Heitinga
Davids
Sneijder
Babel
Huntelaar
Gentenaar
van der Wiel
Anita
Perez
de Mul
Mitea
Manucharyan
Deze haal ik uit mijn eigen gedachtequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?
inderdaad, zou hem heel graag zien komen. Maar ze zijn hem echt aan het klaarstomen voor het eerste.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat Newcastle hem een beter salaris kan bieden dan PSV en Ajax. Ik zie 'm niet zo snel gaan daar. Hij is de beoogde opvolger van Shay Given.
Naar Eindhoven? Wellicht met een mooie strik eromheen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?
we sturen hem naar fc stockholmquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef gday het volgende:
[..]
Naar Eindhoven? Wellicht met een mooie strik eromheen.
Sinds gisterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef BonJovi het volgende:
serieus sinds wanneer?
VI.nlquote:Voorzitter Platini wil spelersverhuur inperken
15/3/2007 13:03
UEFA-voorzitter Michel Platini is van plan de verhuur van spelers aan banden te leggen. Hij wil verbieden dat een club een voetballer stalt bij een ploeg die uitkomt in dezelfde competitie.
Tijdens een bijeenkomst met Engelse media in Londen ontvouwde Platini zijn plan. 'Als een speler wordt uitgeleend aan een club, dan is het voor mij logisch dat hij is uitgesloten van deelname aan dezelfde competitie als de club die eigenaar van hem is.'
Het verbod dat Platini in gedachten heeft zou grote gevolgen hebben voor clubs en spelers in Nederland. In de Eredivisie zijn momenteel 39 voetballers op huurbasis ondergebracht bij een andere Eredivisieclub.
echt nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Mooi, nu Amerika zelf nog.
Zal best kunnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij al langer, maar gisteren is het officieel bekend gemaakt..
Dat heb je op 410-forum gelezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
Idd al veel langer. Er was hier op Fok toch ook een gast tijdens een Amerika trip daar langs geweest? Of waar heb ik dat nou gelezen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef Ordinair het volgende:
Als dat van die clausule bij Babel echt waar is denk ik zomaar dat we volgend siezoen een spitsen probleem gaan krijgen. Want bij een goed bod gaan Huntelaar en Babel wel weg. Ik hoop dat het bestuur niet zo dom is..
Als je naar het verleden kijkt, kun je bij Ajax vrij goedkoop shoppenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mja wat is een goed bod?
Eensch!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je naar het verleden kijkt, kun je bij Ajax vrij goedkoop shoppen
Ik twijfel twi, een speler of zaakwaarnemer kan het ook afdwingen in de onderhandelingen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.
Misschien, maar het statement dat Ajax niet hoeft te verkopen en dat verder bouwen op dit elftal het doel is zegt mij ook veel. Verder denk ik niet dat Van Geel zo gek is dat 'ie voor jan en alleman een betaalbare clausule in 't contract zet. Je schopt het niet zover in dit wereldje als je jezelf enj je club maar zo makkelijk opzadelt met dergelijke "gaten" in je sportieve beleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.
Ik wil eerst weer eens kampioen worden..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.
Ik wil ook de CL winnen.
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke. In ieder geval weet je dus wat er in stond.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Ajax Orlando bestond niet of nauwelijks.
Ben er een tijdje geleden geweest toen ik toch in Orlando was wegens vakantie en een Ajax Orlando-shirt wilde hebben (wat nergens in de vele sportzaken te vinden was...). Na wat zoeken bleek de 'club' gehuisvest te zijn op de 7e etage van een kantoorpand, bijna downtown Orlando.
Daar zijn we toen langsgegaan en werden we netjes ontvangen, maar kregen we te horen dat Ajax Orlando 'in real life' niet bestond, maar meer een scoutings-bedrijf was dat voor Ajax Amerikaanse voetballertjes in de gaten hield.
Af en toe brachten ze die talentjes samen en speelde ze onder de naam 'Ajax Orlando'.
Shirts voor volwassenen hadden ze dan ook niet en met een slechts Ajax Orlando T-shirt, een handvol pennen die we van de balie hadden meegenomen en een illusie armer vertrokken we weer...
USA is fake!!![]()
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Laat interpol dat maar niet horenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:
[..]
Ach, ik kan dat wel begrijpen hoor. Tot op heden is Ajax als een kleuter omgegaan met het uitgaande transferbeleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil ook de CL winnen.
Me2.. Hunter misschien naar Manchester dan..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?
Ik zie hem trouwens na dit seizoen wel naar Arse vertrekken.
Wie halen ze dan? Komt raffie terug achter Perez in de spits? Of Patrick en Kanu!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
En dan heb je het geflikker.. Alleen Mitea, Manu, Leo en De Mul nog.. Dus dan zul je weer in de jeugd moeten kijken met alsgevolg geen positief doelsaldo.
Alleen de bal tegen ADO is naar mijn mening echt toe te schrijven aan Stekelenburg.quote:
Het gaat erom hoe hij positioneel staat..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die voorzet bij Feyenoord is gewoon goed en buiten het doelgebied. Dat moet de verdediger oplossen. Bij de 2e van Excelsior komt hijn in de probleem door het gekloot van Urby.
nja volgens mij wel.. kijk maar naar de reddingen van Gomes..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die eerste is twijfelachtig. Maar omdat hij goed ingeschoten is, krijgt Steek het voordeel van de twijfel (voglens mij had hij hem ook met gestrekte arm niet gehad).
Hij tekent niet voor niets bij hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien de status van " Ajax " ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Sneu natuurlijk. En als gevolg kan Ajax ook dus niemand meer verhuren, want waar moeten ze anders heen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht belangrijk, gezien Ajax' nieuwe beleid met betrekking tot het verhuren van talenten.
[..]
VI.nl
Spelers uit eigen jeugd of in z'n algemeenheid bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Nee.. Bestuur..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Algemeen, bijvoorbeeld Mark van Bommel, Mateja Kezman, Alex en Jefferson Farfán hadden als Ajacied zijnde al veel eerder de club verlaten, maar bij PSV blijft het vaak bij interesse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Spelers uit eigen jeugd of in z'n algemeenheid bedoel je?
Ik denk dat de spelers die je nu opnoemt wel eerder bij PSV weg hadden gekunt maar zelf ook graag bij PSV wilde blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Algemeen, bijvoorbeeld Mark van Bommel, Mateja Kezman, Alex en Jefferson Farfán hadden als Ajacied zijnde al veel eerder de club verlaten, maar bij PSV blijft het vaak bij interesse.
Wij zo: "Wat ben je stoer"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Me pa net ik zou maar niet met AJAX shirt naar eindhoven gaan krijg je klappen. Ik zo echt niet kut psv-ers ben er niet bang ovor
Stoer manquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Me pa net ik zou maar niet met AJAX shirt naar eindhoven gaan krijg je klappen. Ik zo echt niet kut psv-ers ben er niet bang ovor
Omdat PSV de laatste tijd structureel bij de laatste 16 van Europa zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yooo link!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
In de tijd van Mark van Bommel en Mateja Kezman niet, eerstgenoemde werd in 2001/02 al meerdere malen in verband gebracht met o.a. Arsenal, maar vertrok pas in de zomer van 2005 naar Barça.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat PSV de laatste tijd structureel bij de laatste 16 van Europa zit.
Dit is waarom spelers niet lang bij AJAX blijven.. Bedragen van 15 miljoen euro zzijn tegenwoordig niks meer voor grote clubs.quote:Juventus: Honderd miljoen te besteden
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 15 maart om 12:31
"We willen niet alleen terug naar de nationale, maar ook naar de internationale top." Met die woorden sloot Juventus' directeur voetbalzaken Jean-Claude Blanc gisteren een persconferentie af, waarin Blanc samen met voorzitter Giovanni Cobolli Gigli het nieuwe beleidsplan van de club openbaar maakte. Om de plannen te bekostigen is er een bedrag van honderd miljoen euro vrijgemaakt voor transfers.
"We gaan een nieuwe lijn inzetten, waarin we toekomstige talenten gaan koppelen aan heuze kampioenen", ging Blanc verder."Deze lijn willen we langdurig door gaan trekken. We besteden een hoop werk aan de jeugdopleiding en het vernieuwde scoutingnetwerk in binnen- en buitenland."
Met de honderd miljoen euro die gisteren in het vooruitzicht is gesteld, kan dit nieuwe netwerk zich naar hartelust uitleven. Er moeten weer topspelers naar Turijn komen, zegt Blanc. "Dit is een belangrijke ontwikkeling. Onze huidige topspelers hebben namelijk aangegeven alleen te willen blijven bij grote aankopen, en die zullen komen. Daarnaast willen we ook onze coach, Didier Deschamps, voor de club behouden."
Namen die inmiddels al in verband zijn gebracht met Juventus zijn onder andere die van Arsenal-middenvelder Gilberto Silva, Liverpool-speler Steven Gerrard en Ajax-talent Wesley Sneijder. Zdenek Grygera (Ajax) en Hasan Salihamidzic (Bayern München) spelen volgend seizoen al zeker voor de Oude Dame.
Juventus staat momenteel eerste in de Serie B, met drie punten voorsprong op achtervolger Napoli.
AS Roma zit er ook al achteraan, dus als Ajax zijnde ben je kansloos, op alle fronten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Als verdediger zou het tof zijn als we Cicinho van Real zouden kunnen losweken. Speelt wienig bij Real maar is een goede voetballer. Ook denk ik dat hij niet zo duur is. 3 á 4 miljoen ofzo.
ajax moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren voor (de voorronde van) de CL voordat het aan spelers van het kaliber Cicinho kan gaan denken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AS Roma zit er ook al achteraan, dus als Ajax zijnde ben je kansloos, op alle fronten.
Patrick wil niet naar Ajaxquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie halen ze dan? Komt raffie terug achter Perez in de spits? Of Patrick en Kanu!!![]()
Patrick schopt ons persoonlijk naar de halve finale van de CL en dwingt daar contractverlenging mee afquote:
Mijn idee was het niet, Limburger!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren voor (de voorronde van) de CL voordat het aan spelers van het kaliber Cicinho kan gaan denken.
Niet gaan schelden he makker?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn idee was het niet, Limburger!
Oh ja, Eindhoven is Noord-Brabant, ik haal het echt altijd door elkaar.quote:
Persoonlijk zou ik dan wel voor Ajax kiezen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Ordinair het volgende:
AS Roma, laat dan maar.. Dan kiest ie natuurlijk niet voor AJAX.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh ja, Eindhoven is Noord-Brabant, ik haal het echt altijd door elkaar.
Kezman ging weg naar de bank van Chelsea en Van Bommel wou naar Borussia Dortmond (Duitse middenmotor) maar dat ging op het laatste moment niet door dus bleef hij nog een jaartje bij PSV om het jaar erop transfervrij naar Barcelona te vertrekken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de tijd van Mark van Bommel en Mateja Kezman niet, eerstgenoemde werd in 2001/02 al meerdere malen in verband gebracht met o.a. Arsenal, maar vertrok pas in de zomer van 2005 naar Barça.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn idee was het niet, Limburger!
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
Hadden we toen ook geen interesse voor de Braziliaanse verdediger middenvelder Lucas?
Zorg jij nou maar dat je Zondag met je shirtje aan naar het stadion looptquote:
Ajax wilde hem niet omdat Ajax Huntelaar, Charisteas, Rosenberg, Babel, Poepon had.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij wilde naar PSV en niet naar Ajax toen hij de keuze had.
Dat later we inderdaad maar achterwege..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan wel voor Ajax kiezen, maar dat is een ander verhaal.
Ik geloof er echt geen kont van, dat als hij op hetzelfde moment de keuze tussen Ajax en PSV had, hij naar PSV zou gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Daar had ie ook een duidelijke uitleg voor..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Ajax was ook helemaal niet geinteresseerd afgelopen zomer ...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
"Ik kan goed begrijpen dat spelers terug willen keren naar PSV na hun buitenlandse carriére. Toen ik vanuit het buitenland de keuze maakte om in Nederland te gaan voetballen is mijn keuze uitgegaan naar PSV en niet naar Ajax." "Het klimaat hier is wel wat anders dan bij Ajax. Bij PSV gaat alles gemoedelijker, rustiger ook. Je hebt ook te maken met wat minder druk."
Aldus Patrick Kluivert
Inderdaad, die liever dan Kluivert of Kanu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder proberen Arveladze nog te halen.
Weet ik niet.. zou optioneel kunnen zijn..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder proberen Arveladze nog te halen.
Waarom in godsnaam Kluivert?quote:
Exact even oud, beide van 1 juli 1976, als ik mij niet vergis. Voetballoopbaan echter totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:
Kluivert is toch net zo oud als Ruud van Nistelrooij?
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
Exact even oud, beide van 1 juli 1976, als ik mij niet vergis, voetballoopbaan echter totaal niet te vergelijken.
Omdat die niet te vergelijken isquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste toevoeging over de voetballoopbaan?
Sommige spelers worden beter naarmate ze ouder worden. Andere spelers brokkelen langzaam af vanaf 25 jaar..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.
Beide hebben van 1998 tot 2004 toch wel gezamelijk in de top gespeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Kluivert speelde al op het hoogste niveau, toen Ruud van Nistelrooij eerste divisie speelde en juist vanaf het moment toen Van Nistelrooij de wereldtop bestormde, raakte de voetballoopbaan van Kluivert in verval. Heb ik altijd een heel frappant gegeven gevonden, aangezien beide exact even oud zijn.
yap..quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beide hebben van 1998 tot 2004 toch wel gezamelijk in de top gespeeld.
Ruud bij PSV/Man U en Kluivert bij Barca
Na Barca is het (zijn fysieke gesteldheid vooral) pas snel bergafwaarts gegaan met Kluivert.
Geloof er niks van, sorry.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
"Ik kan goed begrijpen dat spelers terug willen keren naar PSV na hun buitenlandse carriére. Toen ik vanuit het buitenland de keuze maakte om in Nederland te gaan voetballen is mijn keuze uitgegaan naar PSV en niet naar Ajax." "Het klimaat hier is wel wat anders dan bij Ajax. Bij PSV gaat alles gemoedelijker, rustiger ook. Je hebt ook te maken met wat minder druk."
Aldus Patrick Kluivert
Hij staat gewoon goed hoor. Eerste paal, metertje voor zn goal. Als de bal in het doelgebied was gekomen, had hij hem gewoon gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe hij positioneel staat..
[..]
Kan je natuurlijk niet zeggen. Deze bal was volgens mij vrij hard ingeschorten en goed geplaatst. Daarbij is Gomez natuurlijk net een aap, met die lange armen van hem...quote:nja volgens mij wel.. kijk maar naar de reddingen van Gomes..
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.quote:
Om geld, om het gevoel te hebben dat een club je graag wil en uberhaupt de mogelijkheid terug te keren. Wanneer Kluivert de kans had om naar Ajax te komen en Stam de keus had om naar PSV te gaan, hadden de rollen ongetwijfeld omgekeerd geweest. Ik weet wel dat ik Stam (inmiddels) niet (meer) zou willen ruilen voor Kluivert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Aldus Patrick Kluivert
+ salarisquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Kluivert wel wil ruilen qua speeltijd, fitheid, club en goals op dit moment.
Jaap Stam is toch rood, wit en een echte ajacied?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, Jaap Stam koos voor Ajax terwijl PSV ook concrete interesse had. Uiteindelijk gaat het gewoon om geld.
laat Kanu maar komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert mag lekker in eindhoven blijven. Zit daar toch voor spek en bonen.
Vak Fquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:31 schreef BonJovi het volgende:
In welke vak zitten jullie?
Wat een player met die chicks naast emquote:
Hehe vooral die chick rechts van hem (voor de kijkers links)quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een player met die chicks naast em. Vandaar dat ie voor sloggi gevraagd is.
vooral dat bloempot kapsel van mquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een player met die chicks naast em. Vandaar dat ie voor sloggi gevraagd is.
Maar is wel trefzekerquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef stefmans het volgende:
Arverladze, die man heeft onderhand een rolator nodig.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat is het nut van die kutfoto's?
lol, ik moest serieus lachenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb Sneijder ook gevonden. Rechts naast de lerares.
Waar maak je je druk om?quote:
Het ging over Sjonnie en dus over Ajax?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Om het plaatsen van dingen die nergens over gaan.
Klopt. Zullen we alle klassenfoto's van spelers gaan plaatsen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het ging over Sjonnie en dus over Ajax?
Het is wel een echte Ajacied, maar ik denk niet dat hij nog van meerwaarde kan zijn, zeker niet als Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar beide bij Ajax blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef stefmans het volgende:
Arverladze, die man heeft onderhand een rolator nodig.
quote:Van Geel reageert op artikel VI
Amsterdam, 15 mrt 2007
Technisch directeur Martin van Geel geeft een reactie op het artikel over een vermeende ‘stammenstrijd’ bij Ajax, zoals dat deze week in Voetbal International verscheen.
,,Slecht voor Kenneth Perez, het team en de club”, is de reactie van technisch directeur Martin van Geel wanneer hem door ons wordt gevraagd naar zijn mening over het deze week verschenen artikel in Voetbal International over een vermeende stammenstrijd binnen Ajax. Hierin wordt een beeld geschetst van een grote mate van onverdraagzaamheid, met in het middelpunt Ajax-aanvaller Kenneth Perez. Martin van Geel over de inhoud van dat verhaal.
Wat dacht je toen je het artikel in VI las?
,,Het beeld dat in het artikel geschetst wordt is er een van grote onderlinge onenigheid en tweespalt en meer in het bijzonder van een speler die bij voortduring voor onrust en irritatie zorgt. Ik herken dit niet. En natuurlijk, binnen iedere selectie gebeurt er wel eens wat, maar de mate waarin het hier staat beschreven is geen weerslag van de feitelijke situatie bij Ajax.''
Laten we eens op een paar details ingaan. De aankoop van Kenneth Perez wordt in VI getypeerd als een strategische blunder. Hoe kijk jij daar tegenaan?
,,Ik ben het daar mee oneens. Kenneth Perez is een belangrijke en goede speler. Niet voor niets heeft hij in 33 wedstrijden 13 doelpunten gescoord. Tegelijkertijd is het een recht van iedere trainer, en dus ook van Henk ten Cate, om die spelers op te stellen met wie hij denkt een wedstrijd te gaan winnen. Dat zijn keuze daarbij niet altijd uitgaat naar Kenneth Perez is vervelend voor Kenneth, maar wel de realiteit waar hij op een professionele manier mee om moet gaan.''
Maar we lezen ook dat Perez zich kennelijk als een lastige, egoďstische en ongeďnteresseerde speler opstelt die voor tweespalt in de groep zorgt.
,,Ook dat is een beeld dat ik niet herken en waar ik me niet in kan vinden. Kijk, natuurlijk worstelt Kenneth met het feit dat hij niet iedere wedstrijd speelt of in de basis begint. Kenneth is een profvoetballer die graag wil spelen. En ja, het is voor hem ook niet altijd even gemakkelijk om zijn gevoelens onder stoelen of banken te steken. En dat kan ik soms nog begrijpen ook. Al zal hij zich over het algemeen natuurlijk altijd constructief en collegiaal moeten opstellen. Maar om hem af te schilderen als een egoďstische en ongeďnteresseerde lastpak gaat mij te ver en wordt ook niet door Ajax onderschreven. Ik zie vooral een speler die knokt voor zijn positie in het elftal en daar iedere dag alles voor geeft.''
Maar die in VI beschreven stammenstijd, onverdraagzaamheid en tweespalt binnen de groep dan? Dat klinkt toch zorgelijk?
,,Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Is er sprake van een groep die bestaat uit allerlei kampen die elkaar naar het leven staan en waarbij de een de ander het licht in de ogen niet gunt? Nee, absoluut niet. Is er sprake van gezonde concurrentie tussen topsporters, die soms op het scherp van de snede wordt gevoerd en waarbij soms ook harde woorden vallen? Ja, natuurlijk gebeurt dat. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Dat gebeurt overal, bij alle clubs in Nederland en daarbuiten. Wij zijn daarin geen uitzondering.''
We lezen verder dat Edgar Davids en Jaap Stam ‘genoeg zouden hebben van het cynisme en gestook’ van Kenneth Perez.
,,Dat wordt door beide spelers stellig ontkend. Wij verbazen ons erover dat dit in het artikel staat en weten niet waar het vandaan komt.''
Wat vind je ervan dat Wesley Sneijder zou hebben gezegd ‘hij eruit of ik eruit’?
,,Laat ik beginnen met te zeggen dat spelers binnen de veilige muren van een kleedkamer moeten kunnen zeggen wat ze willen zeggen. Ze moeten zich op momenten van teleurstelling, boosheid of frustratie vrij voelen hun emoties te tonen. Dat is inherent aan topsport, waarin de belangen groot zijn en de spanningen soms hoog kunnen oplopen. En als de hitte van zo’n moment eenmaal voorbij is, praat je er met elkaar over en los je het samen op. Maar de gouden regel is: wat er tussen spelers onderling of tussen spelers en staf intern besproken wordt, hoort intern te blijven. En alleen al om die reden wil ik hier inhoudelijk verder niets over zeggen.''
Wat voor gevoel houd je hier aan over?
,,Ik vind het vervelend dat er een artikel verschijnt waarin bepaalde veronderstellingen worden gedaan, waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen en die ik ook niet altijd even goed kan plaatsen. Maar ik ben ook boos omdat in het artikel tenminste de schijn ontstaat dat de vertrouwelijkheid van de kleedkamer is geschonden. Hoe je het ook wendt of keert: dit schaadt Kenneth Perez, het team en de club.''
Hoe nu verder?
,,Ik wil het niet groter maken dan het is. Ik heb aangegeven hoe ik tegen de situatie aankijk en daarmee is de kous af voor mij, maar ook voor de selectie en de technische staf. Wij richten ons op de wedstrijd tegen PSV en het verdere vervolg van de competitie. Dat is het enige dat telt.''
Vreemd.quote:Wat vind je ervan dat Wesley Sneijder zou hebben gezegd ‘hij eruit of ik eruit’?
,,Laat ik beginnen met te zeggen dat spelers binnen de veilige muren van een kleedkamer moeten kunnen zeggen wat ze willen zeggen. Ze moeten zich op momenten van teleurstelling, boosheid of frustratie vrij voelen hun emoties te tonen. Dat is inherent aan topsport, waarin de belangen groot zijn en de spanningen soms hoog kunnen oplopen. En als de hitte van zo’n moment eenmaal voorbij is, praat je er met elkaar over en los je het samen op. Maar de gouden regel is: wat er tussen spelers onderling of tussen spelers en staf intern besproken wordt, hoort intern te blijven. En alleen al om die reden wil ik hier inhoudelijk verder niets over zeggen.''
Tja er lopen zo wel meer jongens rond..Da Silva, Schaars, De Zeeuw, Dembele.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
Dat we Ryan Donk naar AZ hebben laten gaan, is toch wel een blunder.
Docu, Laudrup, (Brian). Of was het nou Grřnkjćr?quote:,,Laat ik beginnen met te zeggen dat spelers binnen de veilige muren van een kleedkamer moeten kunnen zeggen wat ze willen zeggen. Ze moeten zich op momenten van teleurstelling, boosheid of frustratie vrij voelen hun emoties te tonen.
Haal jij uit het artikel een TD die Perez tot in alle detail verdedigt en het compleet ontkend? Dan is er echt wel wat meer aan de hand hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
En waar haal jij die wijsheid vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |