quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind tosti's lekkerder dan een tosti-ijzer![]()
Gellukig, dacht dat ik de enigste was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind tosti's lekkerder dan een tosti-ijzer![]()
Kan dat gewoon? Zelfde resultaat als een pan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Djarum het volgende:
Ik heb regelmatig toen ik nog op een kamertje van 4 bij 4 woonde, eitjes gebakken op het tosti-ijzer.
oh en ook regelmatig een hamburgertje, biefstukje etc!
jaa, ideaal als je student bent en gee zin hebt om te koken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Kan dat gewoon? Zelfde resultaat als een pan?
Hmm, dat is het proberen waard!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik wil geen reclame maken, maar dit is echt lekker op je tosti:
[afbeelding]
Hiermee maak je heel snel van je tosti een soort pizza broodje. Lekker met ham en kaas en dan ik je tosti-ijzer!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Dit topic is lekkerderquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef jpg97 het volgende:
[mod modus]
dit kan ook hier: Tosti
[/mod modus]
ONZin!quote:
pestoquote:
bij de AH hadden ze dat spul niet. Iemand enig idee waar het wel te koop is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik wil geen reclame maken, maar dit is echt lekker op je tosti:
[afbeelding]
Hiermee maak je heel snel van je tosti een soort pizza broodje. Lekker met ham en kaas en dan ik je tosti-ijzer!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Ik denk dat je brood daar heel zompig van wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
is zo'n kant en klare pasta saus niet (bijna) hetzelfde?
Bij AH hebben ze het wel, het staat bij de hagelslag ed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij de AH hadden ze dat spul niet. Iemand enig idee waar het wel te koop is?
Ow. Da's dan onze pietepeuterige dorps-AH weer, daar ontbreken wel vaker dingen. Dat wordt een ritje naar de XL.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Bij AH hebben ze het wel, het staat bij de hagelslag ed.
ja, wat calorieën extraquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Knipoogje het volgende:
Tosti met pizzakruiden, tosti met kruidenboter aan de buitenkant geeft net dat beetje extra
Schouderham bestaat niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe altijd gewoon volkorenbrood, 30 + kaas, schouderham en dan ketchup.
Lekker basic, maar ik eet het dan ook niet zo vaak.
oef...de lijn??? geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Pau100 het volgende:
Ik zag die pot Pizza Quick!! Geweldig dat was vroeger mijn favoriet. Zie het nergesn meer in de winkel. Ik ga ervoor om het te zoeken!!!
Heel veel tosti-combi's hier zijn nou niet echt de gezondste voor je lijn. heeft iemand ook gezondere ideeen?
is ook onzin.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef Camplo het volgende:
Die gesmolten kaas shit geloofik niks van. Het ziet er vettiger uit maar voor de rest geloof ik er niks van.
ik weet het ook niet hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is ook onzin.
Waar zou dat extra vet dan vandaan moeten komen? Uit de lucht ofzo?.
dan zou gesmolten kaas juist gezonder zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet het ook niet hoorik heb es gehoord dat dat komt doordat die vetten dan vloeibaar worden ofzo
fijn om te horen! vanavond dus frietjes!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan zou gesmolten kaas juist gezonder zijn. Want vaste vetten zijn slechter dan vloeibaar vet. Vandaar dat patatzaken die vloeibaar vet gebruiken ook een keurmerk krijgen
.
Gesmolten kaas kan dikmakender zijn omdat het moeilijker te verteren is. Je maag kan 'denken' dat het vetter is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oef...de lijn??? geen idee
ik weet ook niet of die pita broodjes dikmakender zijn dan gewoon brood. schijnt wel dat gesmolten kaas dikmakender is. alhoewel ik dat dus niet snap
ho ho ho! Vloeibaar vet is niet gezond, maar gezonderquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fijn om te horen! vanavond dus frietjes!![]()
got news for you: ketchup is niet slecht. Kijk maar eens op de fles hoeveel calorieën en vet erin zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Pau100 het volgende:
Nee gesmolten kaas is helemaal niet slechter hoor.
Ik las eens in de QuestDat een tosti hamkaas gezonder is dan gewoon een witte boterham ham/kaas. Omdat vetten juist verbranden, iets in die geest. Of zouden zij het nou helemaal mis hebben?
Alleen die corry of ketchup bij de tosti dan wel weer slechter he...
Ketchup is maar 48 kcal per 100 gram ofzo>?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Pau100 het volgende:
Nee gesmolten kaas is helemaal niet slechter hoor.
Ik las eens in de QuestDat een tosti hamkaas gezonder is dan gewoon een witte boterham ham/kaas. Omdat vetten juist verbranden, iets in die geest. Of zouden zij het nou helemaal mis hebben?
Alleen die corry of ketchup bij de tosti dan wel weer slechter he...
op mijn fles biologische ketchup van AH staat 110 kcal per 100 ml. Ik doe een theelepel ketchup bij m'n tosti, dus waar hebben we het overquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ketchup is maar 48 kcal per 100 gram ofzo>?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |