ik weet het ook niet hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is ook onzin.
Waar zou dat extra vet dan vandaan moeten komen? Uit de lucht ofzo?.
dan zou gesmolten kaas juist gezonder zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet het ook niet hoorik heb es gehoord dat dat komt doordat die vetten dan vloeibaar worden ofzo
fijn om te horen! vanavond dus frietjes!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan zou gesmolten kaas juist gezonder zijn. Want vaste vetten zijn slechter dan vloeibaar vet. Vandaar dat patatzaken die vloeibaar vet gebruiken ook een keurmerk krijgen
.
Gesmolten kaas kan dikmakender zijn omdat het moeilijker te verteren is. Je maag kan 'denken' dat het vetter is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oef...de lijn??? geen idee
ik weet ook niet of die pita broodjes dikmakender zijn dan gewoon brood. schijnt wel dat gesmolten kaas dikmakender is. alhoewel ik dat dus niet snap
ho ho ho! Vloeibaar vet is niet gezond, maar gezonderquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fijn om te horen! vanavond dus frietjes!![]()
got news for you: ketchup is niet slecht. Kijk maar eens op de fles hoeveel calorieën en vet erin zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Pau100 het volgende:
Nee gesmolten kaas is helemaal niet slechter hoor.
Ik las eens in de QuestDat een tosti hamkaas gezonder is dan gewoon een witte boterham ham/kaas. Omdat vetten juist verbranden, iets in die geest. Of zouden zij het nou helemaal mis hebben?
Alleen die corry of ketchup bij de tosti dan wel weer slechter he...
Ketchup is maar 48 kcal per 100 gram ofzo>?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Pau100 het volgende:
Nee gesmolten kaas is helemaal niet slechter hoor.
Ik las eens in de QuestDat een tosti hamkaas gezonder is dan gewoon een witte boterham ham/kaas. Omdat vetten juist verbranden, iets in die geest. Of zouden zij het nou helemaal mis hebben?
Alleen die corry of ketchup bij de tosti dan wel weer slechter he...
op mijn fles biologische ketchup van AH staat 110 kcal per 100 ml. Ik doe een theelepel ketchup bij m'n tosti, dus waar hebben we het overquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ketchup is maar 48 kcal per 100 gram ofzo>?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |