quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind tosti's lekkerder dan een tosti-ijzer![]()
Gellukig, dacht dat ik de enigste was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind tosti's lekkerder dan een tosti-ijzer![]()
Kan dat gewoon? Zelfde resultaat als een pan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Djarum het volgende:
Ik heb regelmatig toen ik nog op een kamertje van 4 bij 4 woonde, eitjes gebakken op het tosti-ijzer.
oh en ook regelmatig een hamburgertje, biefstukje etc!
jaa, ideaal als je student bent en gee zin hebt om te koken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Kan dat gewoon? Zelfde resultaat als een pan?
Hmm, dat is het proberen waard!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik wil geen reclame maken, maar dit is echt lekker op je tosti:
[afbeelding]
Hiermee maak je heel snel van je tosti een soort pizza broodje. Lekker met ham en kaas en dan ik je tosti-ijzer!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Dit topic is lekkerderquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef jpg97 het volgende:
[mod modus]
dit kan ook hier: Tosti
[/mod modus]
ONZin!quote:
pestoquote:
bij de AH hadden ze dat spul niet. Iemand enig idee waar het wel te koop is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:21 schreef sjaak-ie het volgende:
Ik wil geen reclame maken, maar dit is echt lekker op je tosti:
[afbeelding]
Hiermee maak je heel snel van je tosti een soort pizza broodje. Lekker met ham en kaas en dan ik je tosti-ijzer!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Ik denk dat je brood daar heel zompig van wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
is zo'n kant en klare pasta saus niet (bijna) hetzelfde?
Bij AH hebben ze het wel, het staat bij de hagelslag ed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij de AH hadden ze dat spul niet. Iemand enig idee waar het wel te koop is?
Ow. Da's dan onze pietepeuterige dorps-AH weer, daar ontbreken wel vaker dingen. Dat wordt een ritje naar de XL.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Bij AH hebben ze het wel, het staat bij de hagelslag ed.
ja, wat calorieën extraquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Knipoogje het volgende:
Tosti met pizzakruiden, tosti met kruidenboter aan de buitenkant geeft net dat beetje extra
Schouderham bestaat niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe altijd gewoon volkorenbrood, 30 + kaas, schouderham en dan ketchup.
Lekker basic, maar ik eet het dan ook niet zo vaak.
oef...de lijn??? geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Pau100 het volgende:
Ik zag die pot Pizza Quick!! Geweldig dat was vroeger mijn favoriet. Zie het nergesn meer in de winkel. Ik ga ervoor om het te zoeken!!!
Heel veel tosti-combi's hier zijn nou niet echt de gezondste voor je lijn. heeft iemand ook gezondere ideeen?
is ook onzin.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef Camplo het volgende:
Die gesmolten kaas shit geloofik niks van. Het ziet er vettiger uit maar voor de rest geloof ik er niks van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |