van overlekken de kleuren zal ik weinig last hebben, omdat ik kleurenblind ben en dicht op mekaar lijkende kleuren toch al niet kan onderscheiden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.
Maar verder ben ik er prima tevreden mee hoor.
Was dat die Piranha kabel? Lag die idd al bij de Makro? Want geen enkele andere winkel heeft m voor zover ik kan vinden... allemaal rond de 30e pas. Goede kwaliteit verder?quote:
Yup, 14 ex BTWquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Had je die trouwens bij de Makro gehaalt? anders rij ik daar vanmiddag ook ff langs
Ik moet m nog aansluitenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Was dat die Piranha kabel? Lag die idd al bij de Makro? Want geen enkele andere winkel heeft m voor zover ik kan vinden... allemaal rond de 30e pas. Goede kwaliteit verder?
CRT's moeten +- 30 minuten opwarmen. Dat je vlekken krijgt kan ook liggen aan niet magnetische afgeschermde apparaten in de buurt van de tv. En over filters/digitale effecten: Schakel ALLES uit. Je krijgt het beste beeld als je niets aan het input signaal veranderd.. Dus geen mpeg filtering, dynamisch contrast of wat dan ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.
Maar verder ben ik er prima tevreden mee hoor.
Ik heb al zo'n laadstation.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, 14 ex BTWPiranha.
Binnenkort komt er meer van Piranha binnen zoals een laadstation, maar daar stond gister nog geen datum voor...
GP Powerbanksquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef BMH het volgende:
Ik heb al zo'n laadstation.
[afbeelding]
Maar dan natuurlijk niet van trust
Ik zou als ik jou was eens checken of ik niet 2 grote boxen of iets anders magnetisch naast me TV hebt staan.. dat is namelijk meestal de oorzaak van dit soort vlekkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt.
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?quote:
Bij de Albert Heyn hadden ze laatst wel goedkope aanbieding van die GP powerbanks, oplader + 2 batterijen voor 9,99... Nog 2 losse batterijen erbij halen bij een Radiobeurs/speciaalzaak en je bent klaar voor 15 euro ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
[..]
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?
welke zijnh et beste? en het best betaalbaar?
mijn batterij van de wiimote is voor het eerst op :p
na 24 uur ongeveer spelen...
dus ga maar eens naar oplader en oplaadbare batterijen zoeken
Ik heb bij bigdennis.com setje oplaadbare batterijen (2100 mah) incl. high speed charger besteld van Varta.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
[..]
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?
welke zijnh et beste? en het best betaalbaar?
Het oog wil ook wat natuurlijk. Als dat laadstation van Piranha mijn WiiMotes meteen netjes kan opbergen ben ik zeker wel geinteresseerd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef BMH het volgende:
Ik heb al zo'n laadstation.
[afbeelding]
Maar dan natuurlijk niet van trust
Ik zag hem gisteren nog liggen in een Free Record Shop in Utrecht.quote:
Gamespy zegt volgens gamed.nl zelf dat er per game één friendcode komt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik hoorde iets anders. Volgens mij was het zo dat Battle Revolution een aparte friendcode heeft, ja, maar dat is omdat die game nog met het DS-systeem voor online games werkt; de Wii-versie was niet op tijd klaar voor de release van december in Japan. Andere games zouden wel gewoon 1 gezamenlijke code hebben...
Dit gaat over Super Paper Mario, of Galaxy?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:18 schreef linebear het volgende:
Het nieuwste broertje in de Mario familie is nog niet verschenen maar onder de indruk zijn we alvast wel. Nadat screenshots en gameplay filmpjes er op zijn minst mooi uitzagen doet Nintendo er nog een schepje bovenop.
Wat blijkt namelijk, je zou deze game met twee spelers kunnen spelen. Dat is toch wel opmerkelijk te noemen aangezien Mario in het verleden altijd puur singleplayer was.
Deze informatie staat netjes te lezen op de officiële website van Nintendo. Het is nog niet gekend of het gaat over co-op of over multiplayer in splitscreen. Co-op lijkt in ieder geval de meest voor de hand liggende keuze.
Dat copy pasten ook zonder quote-tags en bronvermeldingquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit gaat over Super Paper Mario, of Galaxy?
Ben benieuwd. Gaat Gamespy dan nog iets doen om alle Wii Friend codes van een groepje vrienden te zien of niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Gamespy zegt volgens gamed.nl zelf dat er per game één friendcode komt.
Hij ligt hier in Hilversum al in de gamewinkel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren nog liggen in een Free Record Shop in Utrecht.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:41 schreef WooZ het volgende:
Net de eerste level gedaan van ElebitsEledees, en het is leuker dan ik dacht
ja illigaal ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
import Wii?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
Rel.quote:[ Tijs ] zegt (19:39):
WII IS GEWOON EEN GAMECUBE MET DE NADELEN ERVAN
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in euquote:[Europe] Trauma Center: Second Opinion daté
Posté par luigi le 15/03/07 @ 16:55
Nintendo a enfin dévoilé la date Européenne de Trauma Center: Second Opinion. Il va falloir être un peu patient, il sera dans les bacs le 26 juillet 2007. Tout comme sur DS, il faudra opérer les patients, cette fois-ci avec la Wiimote, le Nunchak servira à choisir les outils chirurgicaux.
Dat betekend dat ze dit keer maar 9 maanden nodig hadden om "color" te vertalen naar "colour"quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef depax het volgende:
wow werd tijd dit:
[..]
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in eu
DS ? Wii hoor..quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
Een game van de psp die doorgepoort werd naar de ps2 en nu naar de wii.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Binnenkort komt ook Mercury Meltdown Revolution, die gaat ook zeer tof worden denk ik. Weer zo'n 'kantel het speelveld' game, maar dan wel met een originele insteek.
"We zijn aan het winnen"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
Fanboysquote:
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
ga je zoveel moeite doen en dan ga je niet eens t fukking frontje schurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Volgens mij hoort dat zo. Vraag me niet waarom maar als het echt prutswerk was dan zou ik de tweede foto nooit genomen hebben. Daarop is het namelijk wel erg duidelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef _GdR_ het volgende:
ga je zoveel moeite doen en dan ga je niet eens t fukking frontje schuren
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Nintendo heeft natuurlijk weer nieuwe games gereleased op de Virtual Console van de Wii. Dit keer 2 "gouwe ouwe" van de NES en 1 TurboGrafx spel.
* Teenage Mutant Ninja Turtles (NES),
* Ice Climber (NES)
* SPLATTERHOUSE (TurboGrafx)
Volgens mij heb in TMNT vroegah nog wel gespeeldEven kijken dus
Wat ik overigens wel jammer vind. Ik vond de stijl van de vorige Papers leuker. Mijn vrouw ook. Maar de tijd zal het leren of het wat wordt, ik heb het natuurlijk nog niet op de nieuwe manier gespeeld. Ik hoop dat N toch eens aan een demokanaal gaat denken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Die komende op de Wii verschilt ook erg. De grafische stijl is op hetzelfde gebasseerd, maar de gameplay is anders. Super Paper Mario is een platformer. De vorige Paper games op N64 en cube zijn meer een soort adventures rpg-achtig.
TMNT heeft enorm vet intromuziekjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Nintendo heeft natuurlijk weer nieuwe games gereleased op de Virtual Console van de Wii. Dit keer 2 "gouwe ouwe" van de NES en 1 TurboGrafx spel.
* Ice Climber (NES)
En je hebt er nog steeds een relatie mee??? Iemand die de zelda muziek stom vind is niet te vertrouwen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft vind de muziekjes van Zelda stom. Maar zonder geluid spelen is ook stom
.
Ik vond Paper Mario op de GC eigenlijk te saai. Het miste een dwingende plot, en de battles hadden niet heel veel diepgang. Wat dat betreft ben ik wel blij dat het nu wat actiegerichter wordt. Daar vind ik Mario toch geschikter voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Wat ik overigens wel jammer vind. Ik vond de stijl van de vorige Papers leuker. Mijn vrouw ook. Maar de tijd zal het leren of het wat wordt, ik heb het natuurlijk nog niet op de nieuwe manier gespeeld. Ik hoop dat N toch eens aan een demokanaal gaat denken.
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Sisko het volgende:
En je hebt er nog steeds een relatie mee??? Iemand die de zelda muziek stom vind is niet te vertrouwen!![]()
heb er al 1 zien liggen bij de FRSquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt de LAN adapter uit?
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
* Ice Climber (NES)
Nou die is nog steeds verrot. Wel iets minder al, maar verre van nieuwstaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef RoelRoel het volgende:
Maar hoe is het nu met je bureaustoel MaHawk?
was dat niet met een worldoverview waar je deuren en rioolputten in moest gaan om in de echte actie te komen? Volgens mij heb ik die nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!
Bwhehe m'n zus had Zelda al gekocht voor ze een Wii had kunnen vinden, helaas voor jullie is ze al bezetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoor![]()
Vrouwen die de Wii an sich leuk vinden om op te spelen heb je zo gevonden maar dat ze dan ook nog Zelda leuk vinden wordt lastiger
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!
Mijn vriendin heeft Zelda voor m'n Wii gekochtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoor![]()
Vrouwen die de Wii an sich leuk vinden om op te spelen heb je zo gevonden maar dat ze dan ook nog Zelda leuk vinden wordt lastiger
Dat valt wel mee, net zoals bij de PS2. Zolang er maar concurrentie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.
Die game is dan ook zo verrekte moeilijk, op de NES gaf ik het altijd na 5 minuten al opquote:
Dat zal wel de Datel Lan adapter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
heb er al 1 zien liggen bij de FRS
Die ja, oh, in het begin vond ik het wel gaan, maar er was iets van een waterlevel dat ik te lastig vond. Grr, ik hoop dat die sterren snel wii points worden, ik wil wraakquote:
de ratio zal 1/4 zijn (1 punt = 4 sterren dus 4000 sterren en je hebt 1000 punten :s )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Je hebt waarschijnlijk heel veel/belachelijk veel sterren nodig voor de benodigde punten. Je kunt dus beter punten aanschaffen.
Ik heb iets van 7000 sterren, ik mag hopen dat het wat waard is op de VC. Maar Nintendo is erg traag met het omzetten, terwijl ze juist op deze manier mensen zoals ik over de streep kunnen trekken om ook VC spellen te kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Je hebt waarschijnlijk heel veel/belachelijk veel sterren nodig voor de benodigde punten. Je kunt dus beter punten aanschaffen.
Mwoah de mensen met genoeg sterren om fatsoenlijk te shoppen op het VC kanaal zijn toch al mensen met een aardige Nintendo collectie. Die hoeft Nintendo niet meer over de streep te trekken. Wat ze beter hadden kunnen naar mijn mening is Super Mario Bros gratis te download aanbieden. Mensen hoeven geen nieuwe controller te kopen, mensen weten direct wat het VC kanaal is en het kost Nintendo maar erg weinig extra. Ze hadden er ook een kraskaartje van 800 punten in kunnen stoppen zodat iedereen direct weet hoe de punten toegevoegd moeten worden en vervolgens kunnen ze van die punten ook alleen maar spellen kopen die te spelen zijn met de Wii mote.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb iets van 7000 sterren, ik mag hopen dat het wat waard is op de VC. Maar Nintendo is erg traag met het omzetten, terwijl ze juist op deze manier mensen zoals ik over de streep kunnen trekken om ook VC spellen te kopen.
HAHA, hoe herkenbaar, dat is precies de rede waarom ik dit spel vroeger uitgespeeld heb!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Inderdaad wat een KUT game..... Vroeger (lang geleden) toen ik mijn spelletjes nog van mijn ouders kreeg moest ik eerst deze game uitspelen voordat ik een nieuwe kreeg.......
Ik had met kerst inderdaad wel iets van een gratis spel verwacht, het had niet eens mario hoeven zijn. Maar volgens mij loopt de VC wel, als ik het allemaal zo hoor. En misschien dat ik ook nog eens naar de VC side gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
Mwoah de mensen met genoeg sterren om fatsoenlijk te shoppen op het VC kanaal zijn toch al mensen met een aardige Nintendo collectie.
Als Nintendo de VC echt had willen promoten dan hadden ze dat moeten doen denk ik
And you know what pisses me off, they 'r turtles for fuck sake, they can't even swim.quote:
Holy fuck...staat er 666 op zijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W2QxLpS3aIM![]()
Daarom mag er in Duitsland alleen groen bloed op het scherm verschijnen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
Where is the escape buttonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef _GdR_ het volgende:
Nouja, voor mij scheelt het wel dat hij het niet leuk vind. Kan ik gewoon ongestoord hele dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
hij ziet dan hoeveel uur sex hij gemist heeft en denkt: "wat heeft link wat ik niet heb"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Hij checkt wel elke dag hoelang ik gespeeld heb.
gelukkig, daar kan geen wiimote tegen opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef k_i_m het volgende:
Sex overslaan is natuurlijk niet aan de orde.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Hij checkt wel elke dag hoelang ik gespeeld heb.
Bij de Xbox 360 kunnen mensen zien wanneer je online speelt, hoeveel uur en met welke games. DAT is pas kut.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Nee, meer zovan; Goh, ik dacht dat je vandaag dit en dat zou doen. Maar dat heb je zeker ook niet gedaan he, als je zolang hebt zitten spelen. En dat klopt dan meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |