terug vind postquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef Dixidito het volgende:
tvp (geen idee wat het betekent, maar volgens mij moet je dat typen om dit topic in je actieve topics te krijgen)
nja zo vind ik elke SSX game... dus ging er al niet vanuit dat het niks zou wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Vandaag SSX gekocht en ik ben eigenlijk toch wel teleur gestelt. Ik had een beetje ala tony hawk verwacht waar je lekker relaxed kon rondboarden en ondertussen zonder al te veel moeite lekker veel air maken en daarna lekker stunten maar dat is er echt niet bij. Ook het stunten vind ik enorm beperkt. Grabs uitvoeren is nutteloos omdat het weinig punten oplevert en met je wiimote kan je maar 4 dingen doen (flip lins/rechts spin links/rechts) en ook rails pakken op verschillende manieren werkt niet echt. Ook ubertricks zijn godsonmogelijk uit te voeren want de wiimote pikt het gewoon voor geen meter op. Ook vind ik de levels niet zo gemaakt dat je echt lekker los kan gaan, rails mis je gewoon vaak tenzij je er precies op rijdt en er later opspringen gaat bijna niet en vaak verlies je enorm veel snelheid. Jumps zijn er wel genoeg maar omdat je eigenlijk maar 4 tricks gebruikt is dat ook niet echt spannend. En gouden mediales halen is vaak ook erg moeilijk omdat je geen uberticks kan doen (neem aan dat die veel punten opleveren). Het sturen werkt wel lekker mjah voor de rest vind ik dat de game een heel hol gevoel geeft. Ik heb de game nu een uur of drie gespeelt en ik heb me eigenlijk nog geen minuur vermaakt en me vooral verveelt en geergerd aan het feit dat je weinig tricks heb en die klote pleuris ubertricks niet kan uitvoeren. En de muziek vind ik ook saai. Standaard deuntje ipv muziek waarvan je echt lekker zin krijgt om te boarden.
Misschien dat het later in de game nog beter word aangezien ik pas bij het eerste toernooi ben maar dan zullen de banen wel beter moeten worden en er meer (leuke) trucks moeten komen. Ik dacht dat ik SSX echt veel vetter ging vinden dan Exite truck maar nu krijg ik toch het idee dat ik exite truck veel leuker vind, totaal geen replay value maar tenminste veel actie zolang als het duurt voordat je de game uit hebt.
15,- euroquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
RGB kabel gekocht, was uiteindelijk 15 euro. Ik zal later deze week laten weten of ik er tevreden over ben.
Zal wel zo'n third party kabel zijn.quote:
23 maart komt ie uit, maar ik had hier al gevraagd naar hands on, gfezien sommige diehard gamers alles importerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Iemand DragonBall Z al in de winkel zien liggen? Ik kan niet wachten tot ik die game heb.
Uhm, wifi is tegenwoordig niet zo duur meer om te kopen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt de LAN adapter uit?Nintendo
[..]
Zal wel zo'n third party kabel zijn.
Ik las de IGN review en ze waren best positief. En ik weet dat hij op 23 maart uitkomt, maar ik hoop dat hij iets eerder al in de winkel ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
23 maart komt ie uit, maar ik had hier al gevraagd naar hands on, gfezien sommige diehard gamers alles importeren
Ik weet het nog niet, ik las in een review dat de controls juist rot waren met de wii mote. Gezien IGN alles wat met Wii te maken heeft afzeikt weet ik nu niet of dat zo is. Die lui spelen volgens mij 15 minuten met een spel en beoordelen het dan. Ik wacht nog even tot ik meer reviews kan vinden.
Ik heb al betaalt voor de adapter en de ethernet kabeltje heb ik een tijd geleden al gekocht en netjes hier neergezet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, wifi is tegenwoordig niet zo duur meer om te kopen?
Ah, op die manier. Al blijft kabel sowieso de meest betrouwbare stabiele manier van connecten. Jammer dat ze dat niet meteen erbij hebben geleverd. Loze leidingen zat in huisquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb al betaalt voor de adapter en de ethernet kabeltje heb ik een tijd geleden al gekocht en netjes hier neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |