ga je zoveel moeite doen en dan ga je niet eens t fukking frontje schurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Volgens mij hoort dat zo. Vraag me niet waarom maar als het echt prutswerk was dan zou ik de tweede foto nooit genomen hebben. Daarop is het namelijk wel erg duidelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef _GdR_ het volgende:
ga je zoveel moeite doen en dan ga je niet eens t fukking frontje schuren
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Nintendo heeft natuurlijk weer nieuwe games gereleased op de Virtual Console van de Wii. Dit keer 2 "gouwe ouwe" van de NES en 1 TurboGrafx spel.
* Teenage Mutant Ninja Turtles (NES),
* Ice Climber (NES)
* SPLATTERHOUSE (TurboGrafx)
Volgens mij heb in TMNT vroegah nog wel gespeeldEven kijken dus
Wat ik overigens wel jammer vind. Ik vond de stijl van de vorige Papers leuker. Mijn vrouw ook. Maar de tijd zal het leren of het wat wordt, ik heb het natuurlijk nog niet op de nieuwe manier gespeeld. Ik hoop dat N toch eens aan een demokanaal gaat denken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Die komende op de Wii verschilt ook erg. De grafische stijl is op hetzelfde gebasseerd, maar de gameplay is anders. Super Paper Mario is een platformer. De vorige Paper games op N64 en cube zijn meer een soort adventures rpg-achtig.
TMNT heeft enorm vet intromuziekjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Nintendo heeft natuurlijk weer nieuwe games gereleased op de Virtual Console van de Wii. Dit keer 2 "gouwe ouwe" van de NES en 1 TurboGrafx spel.
* Ice Climber (NES)
En je hebt er nog steeds een relatie mee??? Iemand die de zelda muziek stom vind is niet te vertrouwen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft vind de muziekjes van Zelda stom. Maar zonder geluid spelen is ook stom
.
Ik vond Paper Mario op de GC eigenlijk te saai. Het miste een dwingende plot, en de battles hadden niet heel veel diepgang. Wat dat betreft ben ik wel blij dat het nu wat actiegerichter wordt. Daar vind ik Mario toch geschikter voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Wat ik overigens wel jammer vind. Ik vond de stijl van de vorige Papers leuker. Mijn vrouw ook. Maar de tijd zal het leren of het wat wordt, ik heb het natuurlijk nog niet op de nieuwe manier gespeeld. Ik hoop dat N toch eens aan een demokanaal gaat denken.
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Sisko het volgende:
En je hebt er nog steeds een relatie mee??? Iemand die de zelda muziek stom vind is niet te vertrouwen!![]()
heb er al 1 zien liggen bij de FRSquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt de LAN adapter uit?
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
* Ice Climber (NES)
Nou die is nog steeds verrot. Wel iets minder al, maar verre van nieuwstaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef RoelRoel het volgende:
Maar hoe is het nu met je bureaustoel MaHawk?
was dat niet met een worldoverview waar je deuren en rioolputten in moest gaan om in de echte actie te komen? Volgens mij heb ik die nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!
Bwhehe m'n zus had Zelda al gekocht voor ze een Wii had kunnen vinden, helaas voor jullie is ze al bezetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoor![]()
Vrouwen die de Wii an sich leuk vinden om op te spelen heb je zo gevonden maar dat ze dan ook nog Zelda leuk vinden wordt lastiger
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) heb ik vroeger uitgespeeld. Dat spel is echt TÉ moeilijk!
Mijn vriendin heeft Zelda voor m'n Wii gekochtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je keus op vrouwengebied beperkt tot vrouwen die van games als Zelda houden dan beperk je je toch wel ernstig hoor![]()
Vrouwen die de Wii an sich leuk vinden om op te spelen heb je zo gevonden maar dat ze dan ook nog Zelda leuk vinden wordt lastiger
Dat valt wel mee, net zoals bij de PS2. Zolang er maar concurrentie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.
Die game is dan ook zo verrekte moeilijk, op de NES gaf ik het altijd na 5 minuten al opquote:
Dat zal wel de Datel Lan adapter zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
heb er al 1 zien liggen bij de FRS
Die ja, oh, in het begin vond ik het wel gaan, maar er was iets van een waterlevel dat ik te lastig vond. Grr, ik hoop dat die sterren snel wii points worden, ik wil wraakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |