Heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Bijdragen heet dat Meki....
Plietsies zullen wel de Nederlansche taal machtig moeten zijn.
Maar toch succes... goed plan wel.
Je zou er ook wel eens een heel andere kijk op de maatschappij door kunnen krijgen.
Lees de OP nog eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ik ben de Nederlandse taal machtig in taal en geschrift
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef cultheld het volgende:
Je doorstaat de IQ-test niet, knul.
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.
Ik jank niet zo snel. wel ga ik me best doen voor hogerop opkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Reki het volgende:
http://www.nieuws.nl/273111 pas maar op meki
Maar wel goed initiatief![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechtste idee ooit.
"He jij daar! Stem je op Wilders?"
- "ehm ja".
KNAL!
we zullen wel zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
@ TS:het is kiezen of delen,agent worden of vrienden hebben,want dat gaat niet hand in hand samen
namelijk![]()
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef longinus het volgende:
Bedenk eens goed of het een carričre kans is, van vakkenvuller naar politieagent.
Als je serieus bent zo het best een goede stap kunnen zijn.
Ik zal alleen achter je aan zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Doen!!!![]()
![]()
krijg ik dan ook een bon van je omdat ik een ´Vuile Zionist´ ben?![]()
![]()
![]()
Nou, succes met je sollicitatiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.
En ik ben serieus omdat politieagent leuke werk is beter dan AH
wat is er leuk aan om de maatschappelijke pispaal te zijn,en dat nog wel voor een hongerloontje(als je het om het geld denkt te doen kun je beter burgers gaan flippen bij de mac)quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.
En ik ben serieus omdat politieagent leuke werk is beter dan AH
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politiequote:
Zit Kevin85 bij de politie. dan kan hij mij helpenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politie![]()
jij solliciteren een bon.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
Ja, leukquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij heeft een kans toch?, jij zit toch ook bij de politie![]()
Jij ook al bij de politiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
Als jij het wordt, stop ik acuut.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
bij de mac verdien je echt wel minder dan bij de politie hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
wat is er leuk aan om de maatschappelijke pispaal te zijn,en dat nog wel voor een hongerloontje(als je het om het geld denkt te doen kun je beter burgers gaan lippen bij de mac)![]()
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit Kevin85 bij de politie. dan kan hij mij helpen
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef mcintosh het volgende:
Welke district dan ??.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!
En ik zal je gerust willen helpen, helpen om je er zsm uit te knikkeren..!![]()
Jij ook al in Amsterdam ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef mcintosh het volgende:
Meki kan er al 2 uitschakelen
Go Meki!
ben er maar trots opquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jep, bij de Amsterdamse nog wel!
En ik zal je gerust helpen, helpen om je er zsm uit te knikkeren..!![]()
Het was toch ook de bedoeling dat er een aantal uit gingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef mcintosh het volgende:
Meki kan er al 2 uitschakelen
Go Meki!
Nee, Utrecht.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef kevin85 het volgende:
D5 weer vanaf eind april.
AAplein, jij woont gebiedje meer en vaart toch?
Gezellig, zien we elkaar vast wel een keer!![]()
Denk dat ze bij jou bij een veiligheidsfouillering beginnenquote:
Pak de hooligans hard aan hequote:
ben al goedgekeurdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Denk dat ze bij jou bij een veiligheidsfouillering beginnen
- Sporttest (kracht, uithoudingsvermogen, explosieve kracht)quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef Meki het volgende:
[..]
District Bos en Lommer woon ik.
Maar ik werk in de buurt van Meer en Vaart
welke testen krijg je dan allemaal
Sorry, ben ook allochtoon, Brits - Nederlands nationaliteit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef longinus het volgende:
Dus als Meki bij de politie gaat dan kan hij de plaats innemen van twee autochtone personen, dat is weer goed voor de statistieken
Wat is de eerste test ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef kevin85 het volgende:
[..]
- Sporttest (kracht, uithoudingsvermogen, explosieve kracht)
- Taaltest ()
- Intelligentietest
- Rollenspel
- Psychologische test
- Korpsgesprek
- Antecedentenonderzoek
- Referentenonderzoek
Ik ben loyaal aan Nederland en zal me inzetten om de criminaliteit aan te pakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Sorry, ben ook allochtoon, Brits - Nederlands nationaliteit.
Zou ik wel loyaal zijn ....
Korpsgesprek.quote:
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site opquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben loyaal aan Nederland en zal me inzetten om de criminaliteit aan te pakken
Nu nog niet, over een tijdje wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Korpsgesprek.
jij zit toch dus bij de politiegebouw naast een moskee toch
Er wordt een topper binnen gehaaldquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site op![]()
Hou de vijand dichtbij was het toch, hij is binnen!quote:
Verhuizen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
Ik wil meedragen aan de samenleving door een politieagent te worden.
Dit omdat ik het belangrijk vind om tegen de criminaliteit tegen te gaan.
verder kan ik Allochtoonse criminelen beter aanspreken etc.
Ik wil de wijk waar ik in woon veranderen. tot weinig criminaliteit.
en als een beroep zoals politieagent wil ik dat graag.
Amsterdam-Amstellandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:56 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik hoor het al, gaat helemaal goed komen, spoor maar snel die sollicitatie site op![]()
Ik ben nu bezig met MBO in opleidingquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:59 schreef kevin85 het volgende:
En oja Meki..
Voor hoofdagent moet je in Amsterdam minimaal je havo-diploma hebben..
Heb je die?
Ik woon al in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef kevin85 het volgende:
MBO-4 heh?
Wat zijn de toelatingseisen?
Wij werven op dit moment politiemensen op twee niveaus:
Operationeel assistent (kader, gemengde en theoretische leerweg)
Generalist (HAVO en MBO niveau 4)
Je kan nog altijd surveillant worden Meki!
![]()
stadswacht,omgquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Bullebak het volgende:
Beter kies je voor Stadswacht! Meer op jouw niveau.
![]()
Nou, in Regio Utrecht wel hoor, verder weet ik het niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
Werken als politie agent in je eigen buurt zit er niet in!
Aha zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
Werken als politie agent in je eigen buurt zit er niet in!
Je wordt tegenwoordig altijd in een ander district ingedeeld, dan waar je woont, volgens mij!
Maar je bijdrage aan een beter samenleving is iig gewaardeerd! Succes!![]()
idd!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha zodan kent iedereen je
en in sommige gevallen komt dat slecht voor je uit dan.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Bullebak het volgende:
Beter kies je voor Stadswacht! Meer op jouw niveau.
![]()
Jij ook al bij de politiequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef Bullebak het volgende:
Als ik jou ooit op de werkvloer tegen kom, knuppel ik je neer![]()
Tuig
krijgen die gasten ook een gsm of een telefoonkaart voor 'backup' in te schakelen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Meki als stadswacht, kun je mooi de criminaliteit in je wijk aanpakken in een fltsend uniiform![]()
Nee politieagent is een leuke vak vol actie en avontuur en je doet het voor de samenlevingquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Meki als stadswacht, kun je mooi de criminaliteit in je wijk aanpakken in een fltsend uniiform![]()
Zelfs bij Police Academy zouden ze je niet aannemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee politieagent is een leuke vak vol actie en avontuur en je doet het voor de samenleving
dan zou ik dus onpartijdig zijn. In mijn werk gaat dat juist voor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef zarGon het volgende:
Maar Meki, stel je voor dat er een incident zich voordoet waarbij israeliers en palestijnen bij betrokken zijn...
Kun je dan nog wel onafhankelijk je werk doen?
Maar nu wil je wel praten met beide kantenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zou ik dus onpartijdig zijn. In mijn werk gaat dat juist voor.
Maar het belangrijkste is dat met die 2 kan praten en dan samen een dialoog kan vormen. dan heb je je werk goed gedaan
Het is dan je werk gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar nu wil je wel praten met beide kanten
heheheh
Ow, als het je werk is kun je opeens wel dialogen vormen... Je kunt het wel? Laat dat dan soms maar zien in NWSquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is dan je werk geworden
Als ik bij de VN werkte zou ik hetzelfde doen.
Nee sindsdien ik agent wil worden wil ik meer goed zijn tegen de burgers en tegen alle burgers van de wereld ook tegen Israelquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef mcintosh het volgende:
Kan je niet gewoon weer gaan bashen, ik heb al een paar keer in m'n mond overgegeven van die uitspraken van je ...
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is dan je werk geworden
Als ik bij de VN werkte zou ik hetzelfde doen.
was dat maar waarquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee sindsdien ik agent wil worden wil ik meer goed zijn tegen de burgers en tegen alle burgers van de wereld ook tegen Israel
hij kan geert wilders ook gaan beveiligen,die heeft hard bescherming nodigquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je eigenlijk niet bij de VN? Als Kofi Annan?
Neequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:20 schreef mcintosh het volgende:
Heb je trouwens wel een snor?
Sins een week of 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:23 schreef zarGon het volgende:
SInds wanneer wil je eigenlijk bij de pliesie?
(goed topic, dat wel)
Mag ik namen aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord tot sollicitatie na een overhandigen van een winkeldief
Nja, de goede eigenschappen heb je al.. jij komt er wel, zonder problemen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
Dit omdat juist 4 politiemensen mij hebben aangespoord tot sollicitatie na een overhandigen van een winkeldief
het waren vooral harde mensen die geen genade kennen.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?![]()
winkeldiefquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
je beging een winkeldiefstal en gaf jezelf daarop aan?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, de goede eigenschappen heb je al.. jij komt er wel, zonder problemen...
jij=winkeldief?(misschien snap je de formulering zo wel)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef cultheld het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Meki meer kans maakt als profvoetballer:
http://www.youtube.com/watch?v=qPYAVQlclVQ
Jij kent meki duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef erikkll het volgende:
Jongens, wees niet zo negatief ja. Meki is iig een buitenlander die werk wil verrichten en dan ook nog in het voordeel van Nederland.
Ik vind dat je dat op z'n minst moet afwachten. Als het níet goed gaat, dán pas veroordelen. Nu is het iig nog een goed idee! Ik denk dat hij prima in dialoog kan gaan met de allochtoontjes in amsterdam. (Onder de jeugd toch al gauw 50%!)
En dan denk je dat je geschikt bent ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Sins een week of 2
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaaktquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef erikkll het volgende:
Jongens, wees niet zo negatief ja. Meki is iig een buitenlander die werk wil verrichten en dan ook nog in het voordeel van Nederland.
Ik vind dat je dat op z'n minst moet afwachten. Als het níet goed gaat, dán pas veroordelen. Nu is het iig nog een goed idee! Ik denk dat hij prima in dialoog kan gaan met de allochtoontjes in amsterdam. (Onder de jeugd toch al gauw 50%!)
Jah dat denk ik wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan denk je dat je geschikt bent ?![]()
mwaah bedoelde het niet zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaakt
Lekker loyaal ben je naar je collega's![]()
Ik weet best dat 't een prutser is van hier tot tokio met z'n (voormalig?) mekishopje, en werk bij de AHquote:
Thanks meki, ik ga met een glimlach me bed inquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
aangezien ik niet bang ben voor sitauties waarin mensen zouden wegrennen
had ie in dat topic zijn 'collega's' voor corrupt uitgemaakt dan was het een ander verhaal geweest,maar moordenaars,nee,daar zijn 'onze' agenten te soft voor tov van hun amerikaanse collega'squote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En eergister open je nog een topic waarin je de politie voor moordenaars uitmaakt
Lekker loyaal ben je naar je collega's![]()
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks meki, ik ga met een glimlach me bed in![]()
truste allemaal![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
tis idd een breed werkvlak:van de ballenbak van de mac tot de afhaal chinees,en alles wat er tussen ligtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je je eens gaan verdiepen in het werk van de politie![]()
Kneus, voor 51 km/h kun je geen bekeuring uitschrijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Met een van jou reactie is Meki niet meer de grootste baggeruser in het topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Politie is ter protectie van het kapitaal.
ik werk al sinds mijn 11 jaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef _GdR_ het volgende:
doe gewoon zoals alle allochtonen. niet werken
Maar gezien je Nederlands ben jij niet geschikt om een procesverbaal uit te schrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat denk ik wel.
De Nederlandse agenten maken daar vaak genoeg ook fouten in hoor, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef optifree het volgende:
[..]
Maar gezien je Nederlands ben jij niet geschikt om een procesverbaal uit te schrijven![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amsterdam Oost en Amsterdam Zuid Oost
Dat is idd het enige wat agenten doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Ice_Ice het volgende:
ik moet er echt niet aan denken om agent te zijn. maar respect voor de mensen die elke dag gehaat over straat lopen bekeuringen uitdelen voor het op de grond gooien van een peuk, zonder licht fietsen etc. etc.
Gut een frustiquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef Ice_Ice het volgende:
ik moet er echt niet aan denken om agent te zijn. maar respect voor de mensen die elke dag gehaat over straat lopen bekeuringen uitdelen voor het op de grond gooien van een peuk, zonder licht fietsen etc. etc.
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is idd het enige wat agenten doen![]()
Omdat de meeste mensen maar kortzichtig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?![]()
Omdat je respect niet makkelijk kan verdienen maar wel ontzettend makkelijk kwijt kunt raken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar zijn ze de meeste tijd mee bezig ja. Hoe denk je anders dat het komt dat er maar weinig burgers nog respect hebben voor de politie?![]()
En blijkbaar vind een groot deel van de bevolking (het gespuis niet meegeteld) dat de politie (jullie) veelste weinig aandacht geven aan de belangrijkere zaken. Maar misschien hebben jullie daar 'te weinig tijd' voor, immers is en blijft geld incasseren voor parkeerboetes/snelheidsboetes/zonder licht e.d veelste belangrijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Omdat je respect niet makkelijk kan verdienen maar wel ontzettend makkelijk kwijt kunt raken.
That's why.
Voor jou wel, maar voor jou is werken sowieso moeilijk.quote:
Ojah..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En blijkbaar vind een groot deel van de bevolking (het gespuis niet meegeteld) dat de politie (jullie) veelste weinig aandacht geven aan de belangrijkere zaken. Maar misschien hebben jullie daar 'te weinig tijd' voor, immers is en blijft geld incasseren voor parkeerboetes/snelheidsboetes/zonder licht e.d veelste belangrijk.
In mijn ogen verdienen jullie het niet eens om maar een beetje respect te krijgen. En dat terwijl het bij mij niet eens over de boetes gaat maar over een afpersingszaak incl mishandeling.
Ik kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Maar waarschijnlijk geldt ook hierbij dat de 'slechte agenten' benadeeld worden tov de 'goede agenten'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ojah..
Nu zie ik het al, je username doet inene een belletje rinkelen..
Weet je wat het is, ik heb in mijn 2.5 jarige carriere nog nooit 1 parkeerbon of snelheidsbon uitgeschreven.
Dus dat argument gaat niet echt op.
Daarbij komt dat mensen graag de mindere dingen lezen die over de politie gaan, dat we zaken oplossen etc (zelfs mbt de georganiseerde misdaad) daar hoor je niemand over.
Kijk voor de grap eens in het topic over de aanhouding van 3 verdachten mbt die moord op de avondwinkel in Amsterdam.
Iedereen had zijn mond vol dat de politie zijn prio verkeerd neer had gelegd etc.
Nu die jongens aangehouden zijn na knap recherchewerk is het inene stil met reacties, niet interessant meer kennelijk..
Altijd de nadruk op het slechte leggen..
Ik snap wel hoe zo'n beeld ontstaat, maar geloof mij maar dat het beeld wat je schets erg onterecht is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Laat ik het er bij houden dat ik het jammer vind, dat er een hoop agenten zijn die het van groter belang vinden om parkeerbonnen e.d uit te schrijven dan het daadwerkelijke straattuig op te pakken en keihard te veroordelen (hoewel veroordelen weer bij de rechter ligt.)
Misschien moet ik zelf maar eens bij de politie gaan![]()
hou je bek kut politie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe zo'n beeld ontstaat, maar geloof mij maar dat het beeld wat je schets erg onterecht is.
Er zijn ontzettend veel verschillende functies bij de politie. En de functies die het meest er toe doen, zoals recherche werk, daar zie je op straat weinig tot niets van, terwijl zij het hartstikke druk hebben.
Jij ziet alleen de agent (misschien wel surveillant, GROOT verschil) een bon uitschrijven. Je ziet em niet reanimeren, achter een schennispleger aan zitten in een bos, posten op drugspanden etc. etc. Hoort er allemaal bij, maar dat zie je niet/minder snel.
En je zal best een specifieke zaak hebben meegemaakt waarbij het niet naar wens verliep, maar probeer daar langs te kijken.
For what it's worth.
Valt me een beetje tegen van jequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hou je bek kut politie.
whehehe belediging van ambtenaar buiten functie.![]()
nja ik was niet asociaal bezig. (ik reed wel te hard. maar dat doe OOK jij) blijf er bij dat het aan de omstandig heden ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van jeWat had je er van gevonden als iedereen je als asociale motorrijder ging uitlachen in je crash topic.
![]()
Dat dachten de NSBers ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:43 schreef Meki het volgende:
Politieagent worden is leuk omdat je het samendoet. niemand die je in de steek laat.
Klopt, maar zo is de gemiddelde agent echt niet aan het werk om mensen te naaien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ik was niet asociaal bezig. (ik reed wel te hard. maar dat doe OOK jij) blijf er bij dat het aan de omstandig heden ligt.
Tis geen bagger, het is de waarheid, kijk maar naar New Orleans, de politie was er alleen voor in de rijke wijken om het kapitaal te bewaken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een van jou reactie is Meki niet meer de grootste baggeruser in het topic
Ja, zo'n frusty straatagentenbaantje is lang niet zo geweldig als een hooggewaardeerde baan als flitssmeris, die elke ochtend netjes z'n aanhangwagentje naast de drukke wegen zet. Veiligheid voor allesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:57 schreef Catch22- het volgende:
KLPD Verkeerstoezicht lijkt me nog wel leuk om te doen, maar gewoon zo'n frusty straatagentenbaantje lijkt me echt niets
Meer het pattrouileren op de snelweg en de echte flikkers er uit pakken (rechts inhalen, bellen en daardoor afgeleid zijn, TE hard rijden wanneer het NIET kan (vooral mensen in dikke wagens die in druk verkeer met hun linkerknipperlicht aan op de linkerstrook lopen te kleven) etc etc)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, zo'n frusty straatagentenbaantje is lang niet zo geweldig als een hooggewaardeerde baan als flitssmeris, die elke ochtend netjes z'n aanhangwagentje naast de drukke wegen zet. Veiligheid voor alles
Boetes uitdelen vanwege gevaar is inderdaad terecht. KLPD schijnt bij Yamaha een serie nieuwe motoren besteld te hebben, met veeeeeeeeeeel te veel vermogen, da's dan wel weer leuk, legaal hardrijden op de snelwegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Meer het pattrouileren op de snelweg en de echte flikkers er uit pakken (rechts inhalen, bellen en daardoor afgeleid zijn, TE hard rijden wanneer het NIET kan (vooral mensen in dikke wagens die in druk verkeer met hun linkerknipperlicht aan op de linkerstrook lopen te kleven) etc etc)
flitsen enzo vind ik kansloos, maar het er uit pakken van de echte boefjes lijkt me wel leuk. Maar ik neem aan dat je dan eerst minimaal 1000 boetes voor fietsers zonder licht moet uitschrijven
quote:agent - Dag schat, ik ben thuis!
vrouw - Lekker gewerkt?
agent - Mwa, niet anders dan normaal, ik heb weer een enkele tienduizenden euro's van burgertjes afgetroggeld![]()
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn Aquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Boetes uitdelen vanwege gevaar is inderdaad terecht. KLPD schijnt bij Yamaha een serie nieuwe motoren besteld te hebben, met veeeeeeeeeeel te veel vermogen, da's dan wel weer leuk, legaal hardrijden op de snelweg
Maar die zielige flitsertjes langs de kant van de weg... Misselijker kun je me niet krijgen.
[..]
Succes alvast kerel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn A
lekker motorrijden weet waar je aan begintquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het politie corps?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef ooge het volgende:
[..]
jij solliciteren een bon.
omdat je het lokale politie corps beledigd![]()
En dan meteen aan de gang als motorwout zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet meteen, maar redelijk vlot na je opleiding is wel realistisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan meteen aan de gang als motorwout zekerLekker realistisch
Ligt er maar net aan waar je werkt, er moet maar net een vacature zijn en tenzij je echt in een verkeersteam gaat werken mag je wss toch nog vaak zat op de auto meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet meteen, maar redelijk vlot na je opleiding is wel realistisch.
Ligt een beetje aan waar je werkt dat klopt, maar een vacature is niet nodig. De vacature 'motoragent' bestaat namelijk niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je werkt, er moet maar net een vacature zijn en tenzij je echt in een verkeersteam gaat werken mag je wss toch nog vaak zat op de auto mee
Nee ok, maar het korps gaat niet lekker voor iedereen de opleiding betalen als er al een overschot aan motorrijders is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je werkt dat klopt, maar een vacature is niet nodig. De vacature 'motoragent' bestaat namelijk niet.
Hoorde wat anders van de motoragenten in opleiding die ik laatst sprak. Misschien toeval of een verschil tussen de provincie en de randstadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef kevin85 het volgende:
Een overschot aan motorrijders op een wijkteam is er zelden..
Tering.. zonde manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lekker motorrijden weet waar je aan begint![]()
Ben er niet bang voor, als het gebeurd, gebeurd het... Dood ga je toch. Je kan je eigen ook te pletter rijden in de auto en dat gaat bij mij toch ook al 100.000km goed (checkt pols.. ja!)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lekker motorrijden weet waar je aan begint![]()
mja pliesie gaat idd yamaha rijden. mja dat zijn FJR1300s. dus zoveel sneller dan de huidige motoren zijn ze ook weer niet...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
niet te vergeten, de AT is ook pwnagequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Vooruit dan maar: Respect voor de recherche en de rest kan kapot vallen. Horeca-wouten, verkeerswouten en motorjoden zijn allemaal klootzakken en daarnaast erg dom.
beetje flauw om iemand's droom zo af te kraken. OK, Meki's Nederlands kan wel een les of wat gebruiken, nou en? Zijn intentie lijkt oprecht in ieder geval.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef TC03 het volgende:
Meki, je bent veel te dom als je politieagent wilt worden.
Je bent ook veel te dom als je niet politieagent wilt worden trouwens.
Yeahquote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Morgen meer nieuws hoe het er voor staat
je krijgt een broodje met varkensvlees voor je neus die je op moet etenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
je krijgt een broodje met varkensvlees voor je neus die je op moet eten
Je wil dat omdat je dan gelijk kunt staken he luie donderquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
Ik wil meedragen aan de samenleving door een politieagent te worden.
Dit omdat ik het belangrijk vind om tegen de criminaliteit tegen te gaan.
verder kan ik Allochtoonse criminelen beter aanspreken etc.
Ik wil de wijk waar ik in woon veranderen. tot weinig criminaliteit.
en als een beroep zoals politieagent wil ik dat graag.
erg grappig, weggooien in een prullenbak, kan je geen bon voor gevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
meki is sowieso niet serieus te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Oh please. Iemand die zo'n tentoonstelling maakt van zijn carriereplannen kun je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Fyodor het volgende:
Als Meki aangenomen wordt bij de politie, waar gaat het dan wel niet heen met de Nederlandse Politie?!![]()
Doet er eigenlijk niet toe, hij wordt toch afgewezen
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
das altijd wel grappug. zit je op 2 forums dezelfde onderwerpen te lezen, zie je opeens hetzelfde nog isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?
Precies dezelfde domme hypcritische antwoorden
toch is het zoquote:Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...
Ik acht zijn kans dus hoog in...
Wees maar blij dat er iemand is die de criminelen wil aanpakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
Nee die krijgen van mij vrije spel
ik ga achter jou aan Slappy..
spijbelen ofzo ... maar als je maar een propje op de grond gooit heb je al een boete..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Slappy het volgende:
Ohh mijn dag bestaat uit werken en school van 8 tot 9 savond's.Dus wat is je klacht om mij op te pakken
En wat als er geen voetpad is en geen beloopbare berm?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
spijbelen ofzo ... maar als je maar een propje op de grond gooit heb je al een boete..
als je door rood gaat lopen heb je een boete
en als je op de fietspad loopt heb je ook een boete
dan zoek je maar een voetpadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En wat als er geen voetpad is en geen beloopbare berm?
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:06 schreef Slappy het volgende:
Maar Meki dan moet je hele familie een boete geven gaat dat niet te ver
Wát?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tSDan8iTqiI
Dit bewijst dat ik bij de politie ben
Dat bewijst toch niets... Ik kan zo'n filmpje ook in elkaar knutselen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
Dit bewijst dat ik bij de politie ben
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Wees maar blij dat er iemand is die de criminelen wil aanpakken.
Ik ga het doen en ik wordt het....
Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding. ik word hoofdagent of een inspecteur
Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.
Hij schrijft zelf: "Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding", dan neem ik toch aan dat je bent aangenomen of niet dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!
Iets met integriteit en jezelf serieus nemen enzo... Dat filmpje van Meki bewijst (maar weer eens) het tegendeel
Dat kan zo zijn, maar het is Meki he! Als hij zegt: op x februari begin ik in Apeldoorn aan de opleiding, dan is het in ieder geval wat geloofwaardiger... Plus dat hij een jaar geleden ofzo al er van overtuigd was dat hij aangenomen zou worden. Meki roept wel meer dingen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij schrijft zelf: "Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding", dan neem ik toch aan dat je bent aangenomen of niet dan?
Dat is helemaal waar. Al doet hij er geen goed aan om woorden als 'kk-lijers' etc. te gebruiken bij dat filmpje. Sowieso doet zijn geschiedenis op dit forum en de rest van internet er geen goed aan. Ik mag hopen dat ze bij de politie wel e.e.a. bekijkenquote:Een 'grappig' filmpje is naar mijn mening geen indicatie voor het al dan niet aangenomen zijn voor de politieschool.
Ik heb Meki wel vaker voorbij zien komen idd, alleen waarom zou hij dingen roepen als ik ga met de opleiding beginnen als dat niet zo is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar het is Meki he! Als hij zegt: op x februari begin ik in Apeldoorn aan de opleiding, dan is het in ieder geval wat geloofwaardiger... Plus dat hij een jaar geleden ofzo al er van overtuigd was dat hij aangenomen zou worden. Meki roept wel meer dingen...![]()
[..]
Dat is helemaal waar. Al doet hij er geen goed aan om woorden als 'kk-lijers' etc. te gebruiken bij dat filmpje. Sowieso doet zijn geschiedenis op dit forum en de rest van internet er geen goed aan. Ik mag hopen dat ze bij de politie wel e.e.a. bekijken
Ach een agent moet toevallig een foto van SuperMeki tegenkomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb Meki wel vaker voorbij zien komen idd, alleen waarom zou hij dingen roepen als ik ga met de opleiding beginnen als dat niet zo is?
Geen idee of de politie ook een check doet op internet, en bovendien als zij zijn nick niet weten dan denk ik dat er verder weinig aan de hand is.
"Toevallig"?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach een agent moet toevallig een foto van SuperMeki tegenkomen.
Om mezelf maar eens te quoten, ik wens je serieus heel veel goeds toe, ik ben het niet altijd met je eens maar heb wel respect voor je keuze.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Nogmaals ik ben al begonnen
Als dat echt zo is, gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Welk korps ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.
Maar dat doe je natuurlijk niet.
kan hij niet, hij is daar te dom voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.
Maar dat doe je natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welk korps ?![]()
Welke opleidingslocatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |