Je wil dat omdat je dan gelijk kunt staken he luie donderquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
Ik wil meedragen aan de samenleving door een politieagent te worden.
Dit omdat ik het belangrijk vind om tegen de criminaliteit tegen te gaan.
verder kan ik Allochtoonse criminelen beter aanspreken etc.
Ik wil de wijk waar ik in woon veranderen. tot weinig criminaliteit.
en als een beroep zoals politieagent wil ik dat graag.
erg grappig, weggooien in een prullenbak, kan je geen bon voor gevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
meki is sowieso niet serieus te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Oh please. Iemand die zo'n tentoonstelling maakt van zijn carriereplannen kun je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Fyodor het volgende:
Als Meki aangenomen wordt bij de politie, waar gaat het dan wel niet heen met de Nederlandse Politie?!![]()
Doet er eigenlijk niet toe, hij wordt toch afgewezen
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Morgen meer nieuws hoe het er voor staat
das altijd wel grappug. zit je op 2 forums dezelfde onderwerpen te lezen, zie je opeens hetzelfde nog isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?
Precies dezelfde domme hypcritische antwoorden
toch is het zoquote:Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...
Ik acht zijn kans dus hoog in...
Wees maar blij dat er iemand is die de criminelen wil aanpakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Morgen meer nieuws hoe het er voor staat
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
Nee die krijgen van mij vrije spel
ik ga achter jou aan Slappy..
spijbelen ofzo ... maar als je maar een propje op de grond gooit heb je al een boete..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Slappy het volgende:
Ohh mijn dag bestaat uit werken en school van 8 tot 9 savond's.Dus wat is je klacht om mij op te pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |