En dan meteen aan de gang als motorwout zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik half mei mijn A
Niet meteen, maar redelijk vlot na je opleiding is wel realistisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan meteen aan de gang als motorwout zekerLekker realistisch
Ligt er maar net aan waar je werkt, er moet maar net een vacature zijn en tenzij je echt in een verkeersteam gaat werken mag je wss toch nog vaak zat op de auto meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet meteen, maar redelijk vlot na je opleiding is wel realistisch.
Ligt een beetje aan waar je werkt dat klopt, maar een vacature is niet nodig. De vacature 'motoragent' bestaat namelijk niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je werkt, er moet maar net een vacature zijn en tenzij je echt in een verkeersteam gaat werken mag je wss toch nog vaak zat op de auto mee
Nee ok, maar het korps gaat niet lekker voor iedereen de opleiding betalen als er al een overschot aan motorrijders is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je werkt dat klopt, maar een vacature is niet nodig. De vacature 'motoragent' bestaat namelijk niet.
Hoorde wat anders van de motoragenten in opleiding die ik laatst sprak. Misschien toeval of een verschil tussen de provincie en de randstadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef kevin85 het volgende:
Een overschot aan motorrijders op een wijkteam is er zelden..
Tering.. zonde manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lekker motorrijden weet waar je aan begint![]()
Ben er niet bang voor, als het gebeurd, gebeurd het... Dood ga je toch. Je kan je eigen ook te pletter rijden in de auto en dat gaat bij mij toch ook al 100.000km goed (checkt pols.. ja!)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lekker motorrijden weet waar je aan begint![]()
mja pliesie gaat idd yamaha rijden. mja dat zijn FJR1300s. dus zoveel sneller dan de huidige motoren zijn ze ook weer niet...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
niet te vergeten, de AT is ook pwnagequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Vooruit dan maar: Respect voor de recherche en de rest kan kapot vallen. Horeca-wouten, verkeerswouten en motorjoden zijn allemaal klootzakken en daarnaast erg dom.
beetje flauw om iemand's droom zo af te kraken. OK, Meki's Nederlands kan wel een les of wat gebruiken, nou en? Zijn intentie lijkt oprecht in ieder geval.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef TC03 het volgende:
Meki, je bent veel te dom als je politieagent wilt worden.
Je bent ook veel te dom als je niet politieagent wilt worden trouwens.
Yeahquote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Morgen meer nieuws hoe het er voor staat
je krijgt een broodje met varkensvlees voor je neus die je op moet etenquote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
je krijgt een broodje met varkensvlees voor je neus die je op moet eten
Je wil dat omdat je dan gelijk kunt staken he luie donderquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
Ik wil meedragen aan de samenleving door een politieagent te worden.
Dit omdat ik het belangrijk vind om tegen de criminaliteit tegen te gaan.
verder kan ik Allochtoonse criminelen beter aanspreken etc.
Ik wil de wijk waar ik in woon veranderen. tot weinig criminaliteit.
en als een beroep zoals politieagent wil ik dat graag.
erg grappig, weggooien in een prullenbak, kan je geen bon voor gevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alleen achter je aan zitten.
kauwgum weggoien een bon. 51 rijden waar 50 mag een bon.
meki is sowieso niet serieus te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Oh please. Iemand die zo'n tentoonstelling maakt van zijn carriereplannen kun je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki zou zijn werk als agent serieus nemen en jullie lachen hem uit? Vmboers in de house hier zeker.
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Fyodor het volgende:
Als Meki aangenomen wordt bij de politie, waar gaat het dan wel niet heen met de Nederlandse Politie?!![]()
Doet er eigenlijk niet toe, hij wordt toch afgewezen
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
das altijd wel grappug. zit je op 2 forums dezelfde onderwerpen te lezen, zie je opeens hetzelfde nog isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben jij mischien Slindenau op het tweakers forum?
Precies dezelfde domme hypcritische antwoorden
toch is het zoquote:Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Om tegenwoordig bij de politie te komen moet je of homo zijn of allochtoon...
Ik acht zijn kans dus hoog in...
Wees maar blij dat er iemand is die de criminelen wil aanpakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:04 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
Nee die krijgen van mij vrije spel
ik ga achter jou aan Slappy..
spijbelen ofzo ... maar als je maar een propje op de grond gooit heb je al een boete..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Slappy het volgende:
Ohh mijn dag bestaat uit werken en school van 8 tot 9 savond's.Dus wat is je klacht om mij op te pakken
En wat als er geen voetpad is en geen beloopbare berm?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
spijbelen ofzo ... maar als je maar een propje op de grond gooit heb je al een boete..
als je door rood gaat lopen heb je een boete
en als je op de fietspad loopt heb je ook een boete
dan zoek je maar een voetpadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En wat als er geen voetpad is en geen beloopbare berm?
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:06 schreef Slappy het volgende:
Maar Meki dan moet je hele familie een boete geven gaat dat niet te ver
Wát?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tSDan8iTqiI
Dit bewijst dat ik bij de politie ben
Dat bewijst toch niets... Ik kan zo'n filmpje ook in elkaar knutselen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
Dit bewijst dat ik bij de politie ben
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Wees maar blij dat er iemand is die de criminelen wil aanpakken.
Ik ga het doen en ik wordt het....
Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding. ik word hoofdagent of een inspecteur
Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.
Hij schrijft zelf: "Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding", dan neem ik toch aan dat je bent aangenomen of niet dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!
Iets met integriteit en jezelf serieus nemen enzo... Dat filmpje van Meki bewijst (maar weer eens) het tegendeel
Dat kan zo zijn, maar het is Meki he! Als hij zegt: op x februari begin ik in Apeldoorn aan de opleiding, dan is het in ieder geval wat geloofwaardiger... Plus dat hij een jaar geleden ofzo al er van overtuigd was dat hij aangenomen zou worden. Meki roept wel meer dingen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij schrijft zelf: "Ik ga binnenkort beginnen met de Politieopleiding", dan neem ik toch aan dat je bent aangenomen of niet dan?
Dat is helemaal waar. Al doet hij er geen goed aan om woorden als 'kk-lijers' etc. te gebruiken bij dat filmpje. Sowieso doet zijn geschiedenis op dit forum en de rest van internet er geen goed aan. Ik mag hopen dat ze bij de politie wel e.e.a. bekijkenquote:Een 'grappig' filmpje is naar mijn mening geen indicatie voor het al dan niet aangenomen zijn voor de politieschool.
Ik heb Meki wel vaker voorbij zien komen idd, alleen waarom zou hij dingen roepen als ik ga met de opleiding beginnen als dat niet zo is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar het is Meki he! Als hij zegt: op x februari begin ik in Apeldoorn aan de opleiding, dan is het in ieder geval wat geloofwaardiger... Plus dat hij een jaar geleden ofzo al er van overtuigd was dat hij aangenomen zou worden. Meki roept wel meer dingen...![]()
[..]
Dat is helemaal waar. Al doet hij er geen goed aan om woorden als 'kk-lijers' etc. te gebruiken bij dat filmpje. Sowieso doet zijn geschiedenis op dit forum en de rest van internet er geen goed aan. Ik mag hopen dat ze bij de politie wel e.e.a. bekijken
Ach een agent moet toevallig een foto van SuperMeki tegenkomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb Meki wel vaker voorbij zien komen idd, alleen waarom zou hij dingen roepen als ik ga met de opleiding beginnen als dat niet zo is?
Geen idee of de politie ook een check doet op internet, en bovendien als zij zijn nick niet weten dan denk ik dat er verder weinig aan de hand is.
"Toevallig"?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach een agent moet toevallig een foto van SuperMeki tegenkomen.
Om mezelf maar eens te quoten, ik wens je serieus heel veel goeds toe, ik ben het niet altijd met je eens maar heb wel respect voor je keuze.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben je toegelaten? Gefeliciteerd dan.
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Nogmaals ik ben al begonnen
Als dat echt zo is, gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Welk korps ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef Meki het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.
Maar dat doe je natuurlijk niet.
kan hij niet, hij is daar te dom voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, kom dan met wat feiten zodat iedereen overtuigd is.
Maar dat doe je natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welk korps ?![]()
Welke opleidingslocatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |