Geen wonder voor een anti-huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik geniet nu even van Jaap.
denk t welquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Brian al doorhebben dat Jaap compleet gestoord is? .....
Jij ook een keer je lolletjequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
echt kinderachtige tv jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap maakt eindelijk tv............wel de verkeerde tv
Hoe gestoord is Brian zelf? Als Huub Jaap op afstand duwt, noemt Brian dat slaan? die gozer is ziek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Brian al doorhebben dat Jaap compleet gestoord is? .....
Ze zouden in dit soort situaties fysiek geweld gewoon toe moeten staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef zaadjuh het volgende:
brian wil dat huub slaat want dan is huub dr uit
leuk gevoel voor humorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Echt niet,Jaap is degene die hem elke keer aanraakt,en dingen uit zijn handen haalt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Prosac het volgende:
Huub kon er wel eens uitgaan na die duw met de vuist
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
hij mag echt weg morgen hoor
Absoluut. Dat enge lachje de hele tijd, en lekker opstoken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef zaadjuh het volgende:
brian wil dat huub slaat want dan is huub dr uit
hij ? Eens 50 procent dat we de zelfde bedoelen. Ik gok op niemandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
hij mag echt weg morgen hoor
Totaal ziek die ventquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe gestoord is Brian zelf? Als Huub Jaap op afstand duwt, noemt Brian dat slaan? die gozer is ziek.
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
jaap niet???quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat Huub zich echt voor schut zet met die uitspraken...
Ging dat varken maar dood.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef ruby het volgende:
Jaap is een echte acteur. Nu doet ie alsof ie dood gaat.
Mafkees.
vind t net n kleuterquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.
Ik niet!! Ik walg van die gast, hij kan niet eens normaal van zich af bijten en nu alleen via treiteren en dicht tegen iemand gaan staan met zijn imposante bezwete lichaam tegen en onzin uitkramen en uitlokken. Al zijn frustraties van afgelopen jaren uit hij nu op kinderachtige manier op Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
En straks weer een diepgaand gesprek bewerkstelligen met Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef gomi het volgende:
brian is de walgelijkste van de 4 die daar staan. lijkt zich er niet mee te bemoeien, maar ondertussen...
typisch walgelijk lafbekjes gedrag van hem
Schelden kan daar ook onder vallen dus schiet je niks mee op; 'fysieke dreiging' lijkt me beter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Ze moeten gewoon "uitlokken tot geweld" verbieden, dan ben je meteen van al het gezeik af...
Ach welnee, Jaap zou Huub nooit slaan. Andersom is een andere kwestie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.
Jaap heeft sowieso zijn laatste avond in het huis.. dat kan niet andersquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Echt niet,Jaap is degene die hem elke keer aanraakt,en dingen uit zijn handen haalt.
Ook dat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat Huub zich echt voor schut zet met die uitspraken...
Inderdaad ik Haat hem ook nu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap doet het goed... ik haat hem!!!!
Waarom loopt hij niet weg, Eric probeert het nog.
En Brian zit er bij te kijken totdat het misgaat, hij staat te genieten gewoon
Prima toch!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef PC eend het volgende:
Lieve huub wenst japio longkanker MET longemfyseem
ze maakt t meteen uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef F1reB1rd het volgende:
Wat zal Cora trots op hem zijn
dit meen je nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Nee, want Jaap blokkeert steeds z`n weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Huub kan natuurljk ook gewoon weglopen....
En what the fuck heeft Huub weken gedaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik niet!! Ik walg van die gast, hij kan niet eens normaal van zich af bijten en nu alleen via treiteren en dicht tegen iemand gaan staan met zijn imposante bezwete lichaam tegen en onzin uitkramen en uitlokken. Al zijn frustraties van afgelopen jaren uit hij nu op kinderachtige manier op Huub.![]()
![]()
Hij heeft niet eens goed geluisterd naar haar boodschap...die Cora is hij zo goed als kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Cora nu heel opgewonden wordt van Jaap.
Maar ja, wellicht is ze een actrice en was ze speciaal voor dat filmpje ingehuurd.
Je ziet nu wat Huub waard is.... hem hem weinig zinnigs horen zeggen... Volgens mij zou Huub eens moeten vragen hoe hij de problemen met Jaap kan oplossen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Rudieh het volgende:
hahaha ooohhh wat zielig voor jullie Huuppie he...begrijp me niet verkeerd..ik was/ben ook fan van Huub..maar hij krijgt alles gewoon nu terug op z'n bord...
Jaap verdient nu meer respect van mij...
hij moet nu doorzetten..dan flipt Huub nog wel
Wat een min mannetje die Huub! weer gezopen? Huub is zwakste schakel, verwijderen die hap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Huub tegen Jaap: er is niemand op de wereld die ik longkanker gun, maar jou wel, én emfyseem.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef SvenM het volgende:
WTF "Ik neem wel brood mee voor onderweg"
Het is denk ik al over z'n hoogtepunt heen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:35 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus, ik zet mn streams weer op t goede moment aan.
Ik vind Jaap echt heel erg eng, en Brainless misschien nog wel enger met dat vreselijke lachje![]()
Huub moet gewoon weglopen, dit kan best wel eens heel hard uit de hand lopen![]()
Die opmerking vond ik dan wel weer te ver gaan. Maar jaap is echt walgelijk bezig nu, het is gewoon niet leuk meer met zijn Godfather enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Huub tegen Jaap: er is niemand op de wereld die ik longkanker gun, maar jou wel, én emfyseem.
Ja hè!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een vreemde jongen is Jaap ... ik zit met stijgende verbazing te kijken
echt vies die jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Gadver wat een niveau nu zeg.
Boeren in iemands gezicht.
Gadver hier word ik echt misselijk van.
Wat een aso.
Dat is dan wel weer eng. Vooral als ie ook nog in je gezicht staat te boeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap komt steeds heel dichtbij, ook tijdens gewone gesprekken
Het is een kleuterschoolniveau nu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Wat een aso.
Uhh Huub zegt in dit uurtje meer zinnigs dan Jaap in zijn 11 daagse (?) verblijf heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ziet nu wat Huub waard is.... hem hem weinig zinnigs horen zeggen... Volgens mij zou Huub eens moeten vragen hoe hij de problemen met Jaap kan oplossen.
... ik denk dat hij dat zegt omdat Jaap eerder vanavond zei dat hij Huub wel wil komen bezoeken als Huub met longkanker in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Die opmerking vond ik dan wel weer te ver gaan. Maar jaap is echt walgelijk bezig nu, het is gewoon niet leuk meer met zijn Godfather enzo.
Gesellig!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè!
Intrigerend....
Ook walgelijk, en ziek, en pervers en smerig. Maar: intrigerend..
Jaap begint daarmee, Huub kopiëert. Triest allemaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Wat een aso.
Ja Huub-fans zijn eng (vooral in hun zwembroek)quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef Rudieh het volgende:
als Huub de hele keuken in Jaaps bed legt en met vilstift zn gezicht voltekent en zn beddengoed verstopt; ooooh wat is dat grappig...
maar wat Jaap nu doet is 'kinderachtig' en 'eng'
hoezo met 2 maten meten..
kut-groupies hier
Jij mag wel eens even langs de opticien voor zeer sterke brilleglazen. Je bent nagenoeg blind namelijk!quote:
Huub is ook gewoon te grazen genomen toen hij zo bezopen was..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef Rudieh het volgende:
als Huub de hele keuken in Jaaps bed legt en met vilstift zn gezicht voltekent en zn beddengoed verstopt; ooooh wat is dat grappig...
kut-groupies hier
heel intelligent jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef GothaP het volgende:
Eerlijk is eerlijk.... jaap is beter dan huub op dit moment! Vind het echt een nsb-er maar nu vind ik hem echt grappig en meer intelligent als huub.![]()
hoezoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Zielig ventje ook die brian.
Dus jij keurt deze constante fysieke dreiging goed? Ik begrijp je echt niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ach welnee, Jaap zou Huub nooit slaan. Andersom is een andere kwestie.
En na al dat gescheld van Huub, verdient hij dit.
Cross the fucking lline!!!!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub moet een paar rondjes gaan hardlopen met J.aap in zijn kielzog. Legt ie 't vanzelf wel af!!
Als Jaap dat bij Huub zou doen, dan zou dat net zo goed grappig zijn. Verschil is dat Jaap helemaal niks grappigs doet, hij is puur en alleen irritant.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef Rudieh het volgende:
kut-groupies hier
Dat bashen heeft lang genoeg geduurt.... Jaap komt zijn plekkie opeisen. Jaap zit in de Gouden Kooi zo deal with it.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Uhh Huub zegt in dit uurtje meer zinnigs dan Jaap in zijn 11 daagse (?) verblijf heeft gedaan.
brian doet ze ding , hoezo moet hij zich ermee bemoeiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zie BrianDat is waar ik me aan erger
Dat idee heb ik ook. Vraag me alleen wel af waarom ze dan nu niet ingrijpen. Als dit zo doorgaat, raken ze Huub ook kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
De redactie wil denk ik Jaap nu ook kwijt. Daarom kreeg Huub een prive telefoontje van ze. Ze weten dat Jaap over 3 weken toch sowieso exit is en dan hebben ze een bewoner minder. Dat willen ze niet, dus dan is een exit vanwege overtreding van de regels veel beter.
Jaap kan morgen zijn koffers pakken
Juist... Jaap zijn steun en toeverlaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
De redactie moet NU ingrijpen. Wat Jaap doet kan echt niet.
Intelligent ???? sorry hoor mijn dochter van 9 is intelligenter dan jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef GothaP het volgende:
Eerlijk is eerlijk.... jaap is beter dan huub op dit moment! Vind het echt een nsb-er maar nu vind ik hem echt grappig en meer intelligent als huub.![]()
Day is compleet de weg kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus jij keurt deze constante fysieke dreiging goed? Ik begrijp je echt niet.
Ik zat echt met licht trillende handjes te kijken door dit gedrag.
Waarom niet? Huub doet niks anders.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Relax...relax.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die jaap is écht gestoord, van een vieze vette klootzak zeg,
en brian kijk die rat lachen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou Huub toch wel een feestje bouwenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
De redactie wil denk ik Jaap nu ook kwijt. Daarom kreeg Huub een prive telefoontje van ze. Ze weten dat Jaap over 3 weken toch sowieso exit is en dan hebben ze een bewoner minder. Dat willen ze niet, dus dan is een exit vanwege overtreding van de regels veel beter.
ze hebben n 'klik' niet overdrijvequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist... Jaap zijn steun en toeverlaat.![]()
Dat hoop ik oprecht, want hij gaat echt veel te ver.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
dito, té walgelijk voor woordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
ja vind ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:41 schreef Carlaa het volgende:
DGK Redactie had al lang in moeten grijpen. Wanneer bijna 200 kilo zo zijn gewicht misbruikt is dat gewoon fysiek geweld.
Ik denk gewoon dat ze hopen dat Huub zijn zelfbeheersing verliest....
Nee CW, normaal zou ik dit absoluut niet goedkeuren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus jij keurt deze constante fysieke dreiging goed? Ik begrijp je echt niet.
Ik zat echt met licht trillende handjes te kijken door dit gedrag.
Hmz, slimme redenatie. Zou goed zijn voor zowel het programma als de bewoners.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Hear Hear!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat ze waarschijnlijk allebei jongentjes zijn die vroeger veel gepest zijn, de ene is in DGK populair geworden kan niet echt met zijn nieuwe rol overweg....
Huub moet ook heel goed weten hoe hij met dit gedrag van Jaap zou moeten omgaan, dat heeft hij gegarandeerd eerder meegemaakt.
en zo is het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dgk moet nu iets doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Daar zijn ze achter nog over bezigquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nee CW, normaal zou ik dit absoluut niet goedkeuren.
Maar in dit geval wel. Huub heeft de walgelijkste beledigingen naar Jaap's hoofd gegooid. Jaap pakt hem gewoon op zijn manier terug. En lete wel: Huub is tot nu toe de enige die geweld gebruikt heeft, niet Jaap.
Zeker weten. Hij jheeft al wel 6x de regels overtreden en Huub heeft precies gehoord tijdens dat telefoontje wat hij wel en niet mag doen. Dat is aan alles te merken. Maar Jaap kan er niet nu al uitgezet worden omdat dat via de hoogste persoon moet gaan. Dus dat wordt morgen pas beslist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat hoop ik oprecht, want hij gaat echt veel te ver.
Huub doet het bashen met woorden. Jaap met z'n dikke lijf. Dan volg ik Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat bashen heeft lang genoeg geduurt.... Jaap komt zijn plekkie opeisen. Jaap zit in de Gouden Kooi zo deal with it.
Bullshit Scan!quote:
ik zou zeggen.... ga eens wat vaker langs de opticien!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:41 schreef Wireless het volgende:
[..]
Waarom niet? Huub doet niks anders.
Totaal mee oneens !!!! Huub kan schelden en pesten, maar Jaap misdraagt zich op een vieze ranzige manier. Die als aanranding gezien kan worden. Totaal niet te vergelijken. En vergeet niet wat die zieke Jaap allemaal heeft gezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Maar in dit geval wel. Huub heeft de walgelijkste beledigingen naar Jaap's hoofd gegooid. Jaap pakt hem gewoon op zijn manier terug. En lete wel: Huub is tot nu toe de enige die geweld gebruikt heeft, niet Jaap.
Nee met 200kg tegen iemand aan gaan staan rijen en spullen uit iemand zijn handen trekken is geen vorm van geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Jaap heeft nooit iemand iets aangegdaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
het zou hem sieren als hij het op dezelfde manier zou doen...nu komt het heel bedreigend overquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik zet net de streams aan en het ziet er best interessant uit.. iemand een korte samenvatting?
en boeren in ze gezicht en roggelen en vies baaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
Huub vraagt steeds of Jaap hem niet aan wilt raken en hij gaat steeds met dat dikke lichaam tegen hem aan staan
Haha ik wou het net posten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef n1ek het volgende:
Het zou geen pestshow worden
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na het telefoontje blijft Japio ineens op afstand. Duidelijk wat ze hem verteld hebben !
Ieder doet het op z'n eigen manier.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou hem sieren als hij het op dezelfde manier zou doen...nu komt het heel bedreigend over
Nope Jaap is na het telefoontje duidelijk gemaakt te stoppenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
Poddommr..ik wil naar bed..maar hoop een gigantische vechtpartij........
Het is wel 190 kilo schoon aan de haak wat ie in de strijd werpt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ieder doet het op z'n eigen manier.
Huub scheldt mensen graag voor alles wat vies en vuil is uit, Jaap zet zijn lijf in. En zo bang is Huub niet voor Jaap, want anders zou hij niet duwen en hem kopstoten geven.
Hij heeft een alcohol limiet opgelegd gekregen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
Waarom drinkt Huub eigenlijk niet meer? (Ik ben er trouwens blij mee hoor..)
Zieliger dan huub en eric toen ze jaap zo pestten? Huub is een goeie gozer maar hij krijgt nu gewoon zijn verdiende loon. Als ie slim is staat ie erboven en heeft ie door dat het gepest voorbij moet zijn, mocht dat niet zo zijn dan zit ie morgen weer thuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Darklight het volgende:
Jaap is wel erg zielig bezig
Ja inderdaad! Hij baalt dat ie zn gelijk niet krijgt waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na het telefoontje blijft Japio ineens op afstand. Duidelijk wat ze hem verteld hebben !
Ach dit laatste telefoontje over in z'n ballen getrapt zijn en psycho liedjes gaan zingen.... ze gaan 'm vast heel serieus nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij jheeft al wel 6x de regels overtreden en Huub heeft precies gehoord tijdens dat telefoontje wat hij wel en niet mag doen. Dat is aan alles te merken. Maar Jaap kan er niet nu al uitgezet worden omdat dat via de hoogste persoon moet gaan. Dus dat wordt morgen pas beslist.
inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is de kwalitieit van DGK ver gezonken. Dit is te misselijk voor woorden.......
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben achter gezegd dat ze niet meer mogen bellen zegt Jaap maar ik denk dat Jaap te horen heeft gekregen dat hij niet meer tegen Huub aan mag hangen. Dat zegt hij alleen niet, de loser
Dat vind ik haast nog erger.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat staat die smerige Brian te genieten....
En dáár gaat het om Dat mag dus niet. Simpel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
Huub vraagt steeds of Jaap hem niet aan wilt raken en hij gaat steeds met dat dikke lichaam tegen hem aan staan
Hier wil je toch niet tussen zittenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef Haroula het volgende:
Nou redactie kom op met een nieuwe bewoner. Eentje met wat meer intelligentie en natuuurlijk overwicht. Dit is peuterschoolniveau en ik ben er op uitgekeken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Rat wil Natas gauw weg hebben.
Die kan de boel sussen en dat wil rat niet.
Rat wil knokken van andere.
Die Brian zou ik zo graag een vette schop willen geven. En ik ben zoooo vredelievend. Dit haalt slechte eigenschappen in me bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat staat die smerige Brian te genieten....
Ik erger me al tijden ook Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef Loserkid het volgende:
DGK redactie, dit kost kijkers hoor, dit levert geen kijkers op....
als dat bij een van de dames zou gebeuren.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dáár gaat het om Dat mag dus niet. Simpel.
1-0 voor Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
Jaap: nou gewoon sportief opvatten.
Huub: dat doe ik niet
Jaap dan ben je een loser.
Please Day, maar kopstoten? Na éen kopstoot had Huub er allang uitgelegen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ieder doet het op z'n eigen manier.
Huub scheldt mensen graag voor alles wat vies en vuil is uit, Jaap zet zijn lijf in. En zo bang is Huub niet voor Jaap, want anders zou hij niet duwen en hem kopstoten geven.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
En wat gaat Jaap doen ? Eten
Nu probeert hij nog grappig te zijn ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
Jaap: nou gewoon sportief opvatten.
Huub: dat doe ik niet
Jaap dan ben je een loser.
En ik vind dat in tegenstelling tot Day wel fysiek geweld, als mensen niet willen dat je aan ze zit en je raakt ze toch aan is het fysiek geweld, dus Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
Dast vroeg ik me dus ook al af. Bij een vrouw is dit aanranden (met slechte bedoelingen te lijf gaan). En bij wet verboden. In het kader van de wet is dat voor iedereen gelijk, de redactie kan daar niet om heen vrees ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Jaap zo wel met vrouwen in het huis om mogen gaan? ... ik kan me zo voorstellen dat hij zo steeds tegen Amanda, Sylvia of Natasia aan staat te rijden de pleuris uit zou breken. Ik vind dat het bij een man ook niet moet kunnen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef Prosac het volgende:
heeft tie nou alweer een complete bak kwark op?
Inderdaad, huub doet zijn voeten naar voeren omdat Jaap er aan komt stormen om tegen hem aan te staan. Is het schoppen volgens brian.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef Clank het volgende:
Brian weet niet hoe snel of hij moet roepen dat Huub heeft geslagen en geschopt.
Huub heeft Jaap keihard geschopt en kopstoten gegeven, terwijl de gezellige dikkerd alleen maar even wilde knuffelen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Huub geschopt?? of was het afweren?
Shovelen heet dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef obezzi het volgende:
gatver hij eet alsof hij geen tanden heeft
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap keihard geschopt en kopstoten gegeven, terwijl de gezellige dikkerd alleen maar even wilde knuffelen!
Tenminste, volgens mijn lieftallige medemod.
nee dat is dreiging en nog geen geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik vind dat in tegenstelling tot Day wel fysiek geweld, als mensen niet willen dat je aan ze zit en je raakt ze toch aan is het fysiek geweld, dus Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap keihard geschopt en kopstoten gegeven, terwijl de gezellige dikkerd alleen maar even wilde knuffelen!
Tenminste, volgens mijn lieftallige medemod.
Afweren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Huub geschopt?? of was het afweren?
Daaag doucheputje en salamadertjes !!! Wat leuk hier he ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef ruby het volgende:
Brian zegt ook wat, zo tussen neus en lippen door.
Dit snap ik dus echt niet van jullie. Geweld = geweld, klaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Please Day, maar kopstoten? Na éen kopstoot had Huub er allang uitgelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |