Bullshit Scan!quote:
ik zou zeggen.... ga eens wat vaker langs de opticien!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:41 schreef Wireless het volgende:
[..]
Waarom niet? Huub doet niks anders.
Totaal mee oneens !!!! Huub kan schelden en pesten, maar Jaap misdraagt zich op een vieze ranzige manier. Die als aanranding gezien kan worden. Totaal niet te vergelijken. En vergeet niet wat die zieke Jaap allemaal heeft gezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nee CW, normaal zou ik dit absoluut niet goedkeuren.
Maar in dit geval wel. Huub heeft de walgelijkste beledigingen naar Jaap's hoofd gegooid. Jaap pakt hem gewoon op zijn manier terug. En lete wel: Huub is tot nu toe de enige die geweld gebruikt heeft, niet Jaap.
Nee met 200kg tegen iemand aan gaan staan rijen en spullen uit iemand zijn handen trekken is geen vorm van geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Maar in dit geval wel. Huub heeft de walgelijkste beledigingen naar Jaap's hoofd gegooid. Jaap pakt hem gewoon op zijn manier terug. En lete wel: Huub is tot nu toe de enige die geweld gebruikt heeft, niet Jaap.
Jaap heeft nooit iemand iets aangegdaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
het zou hem sieren als hij het op dezelfde manier zou doen...nu komt het heel bedreigend overquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik zet net de streams aan en het ziet er best interessant uit.. iemand een korte samenvatting?
en boeren in ze gezicht en roggelen en vies baaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
Huub vraagt steeds of Jaap hem niet aan wilt raken en hij gaat steeds met dat dikke lichaam tegen hem aan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |