Ja inderdaad! Hij baalt dat ie zn gelijk niet krijgt waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na het telefoontje blijft Japio ineens op afstand. Duidelijk wat ze hem verteld hebben !
Ach dit laatste telefoontje over in z'n ballen getrapt zijn en psycho liedjes gaan zingen.... ze gaan 'm vast heel serieus nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij jheeft al wel 6x de regels overtreden en Huub heeft precies gehoord tijdens dat telefoontje wat hij wel en niet mag doen. Dat is aan alles te merken. Maar Jaap kan er niet nu al uitgezet worden omdat dat via de hoogste persoon moet gaan. Dus dat wordt morgen pas beslist.
inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is de kwalitieit van DGK ver gezonken. Dit is te misselijk voor woorden.......
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben achter gezegd dat ze niet meer mogen bellen zegt Jaap maar ik denk dat Jaap te horen heeft gekregen dat hij niet meer tegen Huub aan mag hangen. Dat zegt hij alleen niet, de loser
Dat vind ik haast nog erger.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat staat die smerige Brian te genieten....
En dáár gaat het om Dat mag dus niet. Simpel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
Huub vraagt steeds of Jaap hem niet aan wilt raken en hij gaat steeds met dat dikke lichaam tegen hem aan staan
Hier wil je toch niet tussen zittenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef Haroula het volgende:
Nou redactie kom op met een nieuwe bewoner. Eentje met wat meer intelligentie en natuuurlijk overwicht. Dit is peuterschoolniveau en ik ben er op uitgekeken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Rat wil Natas gauw weg hebben.
Die kan de boel sussen en dat wil rat niet.
Rat wil knokken van andere.
Die Brian zou ik zo graag een vette schop willen geven. En ik ben zoooo vredelievend. Dit haalt slechte eigenschappen in me bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat staat die smerige Brian te genieten....
Ik erger me al tijden ook Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef Loserkid het volgende:
DGK redactie, dit kost kijkers hoor, dit levert geen kijkers op....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |