Geen wonder voor een anti-huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik geniet nu even van Jaap.
denk t welquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Brian al doorhebben dat Jaap compleet gestoord is? .....
Jij ook een keer je lolletjequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
echt kinderachtige tv jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap maakt eindelijk tv............wel de verkeerde tv
Hoe gestoord is Brian zelf? Als Huub Jaap op afstand duwt, noemt Brian dat slaan? die gozer is ziek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Brian al doorhebben dat Jaap compleet gestoord is? .....
Ze zouden in dit soort situaties fysiek geweld gewoon toe moeten staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef zaadjuh het volgende:
brian wil dat huub slaat want dan is huub dr uit
leuk gevoel voor humorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Echt niet,Jaap is degene die hem elke keer aanraakt,en dingen uit zijn handen haalt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Prosac het volgende:
Huub kon er wel eens uitgaan na die duw met de vuist
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
hij mag echt weg morgen hoor
Absoluut. Dat enge lachje de hele tijd, en lekker opstoken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef zaadjuh het volgende:
brian wil dat huub slaat want dan is huub dr uit
hij ? Eens 50 procent dat we de zelfde bedoelen. Ik gok op niemandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
hij mag echt weg morgen hoor
Totaal ziek die ventquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe gestoord is Brian zelf? Als Huub Jaap op afstand duwt, noemt Brian dat slaan? die gozer is ziek.
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
jaap niet???quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat Huub zich echt voor schut zet met die uitspraken...
Ging dat varken maar dood.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef ruby het volgende:
Jaap is een echte acteur. Nu doet ie alsof ie dood gaat.
Mafkees.
vind t net n kleuterquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.
Ik niet!! Ik walg van die gast, hij kan niet eens normaal van zich af bijten en nu alleen via treiteren en dicht tegen iemand gaan staan met zijn imposante bezwete lichaam tegen en onzin uitkramen en uitlokken. Al zijn frustraties van afgelopen jaren uit hij nu op kinderachtige manier op Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
En straks weer een diepgaand gesprek bewerkstelligen met Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef gomi het volgende:
brian is de walgelijkste van de 4 die daar staan. lijkt zich er niet mee te bemoeien, maar ondertussen...
typisch walgelijk lafbekjes gedrag van hem
Schelden kan daar ook onder vallen dus schiet je niks mee op; 'fysieke dreiging' lijkt me beter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef Mika25 het volgende:
Ze moeten gewoon "uitlokken tot geweld" verbieden, dan ben je meteen van al het gezeik af...
Ach welnee, Jaap zou Huub nooit slaan. Andersom is een andere kwestie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem echt heel bedreigend.
Jaap heeft sowieso zijn laatste avond in het huis.. dat kan niet andersquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Echt niet,Jaap is degene die hem elke keer aanraakt,en dingen uit zijn handen haalt.
Ook dat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dat Huub zich echt voor schut zet met die uitspraken...
Inderdaad ik Haat hem ook nu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap doet het goed... ik haat hem!!!!
Waarom loopt hij niet weg, Eric probeert het nog.
En Brian zit er bij te kijken totdat het misgaat, hij staat te genieten gewoon
Prima toch!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef PC eend het volgende:
Lieve huub wenst japio longkanker MET longemfyseem
ze maakt t meteen uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef F1reB1rd het volgende:
Wat zal Cora trots op hem zijn
dit meen je nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Nee, want Jaap blokkeert steeds z`n weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Huub kan natuurljk ook gewoon weglopen....
En what the fuck heeft Huub weken gedaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik niet!! Ik walg van die gast, hij kan niet eens normaal van zich af bijten en nu alleen via treiteren en dicht tegen iemand gaan staan met zijn imposante bezwete lichaam tegen en onzin uitkramen en uitlokken. Al zijn frustraties van afgelopen jaren uit hij nu op kinderachtige manier op Huub.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |