jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
op tijd ?
het geslachtsdeel van Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Frasier het volgende:
Wie is Jan Lul? Nieuwe bewoner?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
Heeft Sylvia de jurk van Amanda aan?
Zei Natasia dat ook ???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Prosac het volgende:
Ze (SHE en Natasia) hadden wel gelijk vanmiddag. Brian begint wat betreft groepsgedrag op Bart te lijken. Bemoeit zich nergens meer mee (behalve het kneden van Jaap) en zondert zich constant af. Als ik de streams openzet, is Brian altijd iets anders aan het doen dan de rest
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh dank je nu snap ik het. Brian zegt dat ie last van zijn rug heeft. Maar tis zijn ruggengraat..
Dank ..... Dit verklaard een boel![]()
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
...en is jaap helemaal neit meer in beeld.
Ze heeft er ook een net topje onderaan. Bij Amanda moest je haar tieten zien.quote:
Ik zie het niet als weglopen in discussies, ik zie het als discussies aangaan, zoveel tegengas krijgen dat je er niet tegenop kan, nogmaals proberen je point te maken, bespot worden, daarna maar weggaan, en ook nog eens uitgejauwd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter ff een serieuze vraag. Als jij een persoon als jaap in het dagelijks leven zou meemaken, hoe zou jij dan reageren. Hij loopt weg in discussies en is zijn excuses meent hij niet, zoals je vanavond in de uitzendingen heb kunnen zien.
Ik zou hem negeren uit de weg gaan, dat kan in de buitenwereld namelijk heel makkelijk, maar als je in zo'n huis zit kan je gewoon niet om zo'n persoon heen en dan kan ik me voorstellen dat je zo gaat reageren. Ik moet zeggen dat ik Huub ook soms te ver vind gaan erin, maar ik kan het ook wel begrijpen. En vlak jaap niet uit, hij is op het moment erg achterbaks bezig, is misschien niet zijn schuld, maar komt door zijn"vriendje" Brian.
Dit was erg offtopic, maar ben toch benieuwd naar je mening.
Ontopic:
Waarom moeten ze op de bank blijven zitten.
Hij denkt dat het helpt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef Copycat het volgende:
Is ie nu weer die googletekst over toondoofheid aan het bestuderen?
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Je ziét gewoon ook aan Amanda dat ze zich weinig wast. Ze is een beetje vettig.![]()
Hij zit bij de febo. Begrijp ik netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.
Brian raakt de grip op het spel kwijt. Hij weet dat ie zwakker staat met Japio en Natas, hij rekent Amanda al niet eens meer als 1 van zijn groep. daarbij hoop kritiek van achterban, dus hij vraagt zich nu af wat ie nog moet bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Prosac het volgende:
Ze (SHE en Natasia) hadden wel gelijk vanmiddag. Brian begint wat betreft groepsgedrag op Bart te lijken. Bemoeit zich nergens meer mee (behalve het kneden van Jaap) en zondert zich constant af. Als ik de streams openzet, is Brian altijd iets anders aan het doen dan de rest
Uw wil is wetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Als iedereen in de woonkamer moet blijven, waarom zit brian in de slaapkamer en is jaap helemaal neit meer in beeld.
Good point!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Je ziét gewoon ook aan Amanda dat ze zich weinig wast. Ze is een beetje vettig.![]()
Wat een vulgaire TT trouwens.
thx voor je antwoordquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als weglopen in discussies, ik zie het als discussies aangaan, zoveel tegengas krijgen dat je er niet tegenop kan, nogmaals proberen je point te maken, bespot worden, daarna maar weggaan, en ook nog eens uitgejauwd worden.
Maar goed, zo kijkt iedereen met zijn eigen ogen naar beelden.
Dat excuses niet menen vind ik kwalijk en getuigen van een gebrek aan invoelingsvermogen.
Hoe ik zou reageren als ik zo iemand zo tegenkomen weet ik eigenlijk niet, 1 op 1 zou ik graag een goed gesprek met hem voeren, in groepen zou ik het echt niet weten.
Ontopic: Er komt vast nog wel wat in de huiskamer.
Staat haar veel beterquote:
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
Heeft Sylvia de jurk van Amanda aan?
Hij doucht elke dag, alleen laten ze dat niet zien. En daar ben ik eigenlijk heel dankbaar voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?
Als het Brian het maar niet isquote:
Heeft ze die jurk nou al zó lang aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Soms vind ik Huub op de crazy frog lijken
Jaap is net een weekje binnen...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zeg: die 2 uur zijn voor Jaap en Cora.![]()
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Jaap wil hem niet Peter. Eric heeft Bart niet genoemd omdat hij hem in bescherming wilde nemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Mevrouw Blank voor u, verder helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Alleen als ze naar de kindjes gaat, niet als ze zich 2 uur door Wilgo uit laat wonen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vind eigelijk gewoon dat Natasia 'm verdiend
ja wat moet ie gaan doen dan?? 2 uur lang in z'n uppie ergens gaan zittenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.
ze is gewoon geil...........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Daaaaaaaaaarom!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Ik hoop dan liever op een minder plezierige reden. Dat ze per ongeluk meegekieperd wordt in de vuilniswagen of zo, of onder een grasmaaier loopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Wilgo dr zo hard neukt dat ze niet meer terug kan
Hij helpt in dit geval Jaap he, omdat jaap te snel zegt ik wil hem niet en daar naderhand weer op terugkomt. Hij adviseert Jaap niet te snel op te geven.quote:
Ja, want waarom heeft Wilgo anders al krijtstreeppakken gekochtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Natasia krijgt hem sowieso. Punt.
Al bepaald door achter he.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef AnTjUh het volgende:
hoe kan t zo zijn dat natas vanmiddag al wist dat deze stemming eraan kwam en dat ze tegen brian zei dat er iets voor haar aankwam?
is alles al in kannen en kruiken ofzo?
Misschien op de hei...gitaar mee en zijn toondoofheid bestuderen.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja wat moet ie gaan doen dan?? 2 uur lang in z'n uppie ergens gaan zitten
Volgens mij baalde ze enorm. Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen voor haar moest stemmen. Niet dat de hele groep ook de kans zou krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef farceman het volgende:
Eet mijn toetsenbord op als het niet naar Natasia zal gaan!
Is al lang afgesproken !
SHE zouden ballen hebben als ze Natasia blokkeren
Feboquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia liep toch al enkele dagen te verkondigen dat er een stemming zou komen die ze echt wel zou willen krijgen... ???
Ik meen toch een denigrerende toon in zijn stem te horen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
Dus dit is niet om te walgen.
Ja, ze wist dit al lang. Blijkbaar had ze weer wat tegoed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef pronkjewail het volgende:
Ik hoop ZO dat de stemming niet naar Nasty gaat. Ik gun het haar gewoon totaal niet. En al helemaal niet na al dat geslijm van haar van de afgelopen dagen. Ze wist dat deze stemming eraan zat te komen, ze heeft het er zelfs al met Wilgo over gehad en ze heeft haar uiterste best gedaan om haar huisgenoten mild te stemmen.
zit wat inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij baalde ze enorm. Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen voor haar moest stemmen. Niet dat de hele groep ook de kans zou krijgen
Ze heeft dit achter gevraagd, en die besloot toen om er een algemeeen iets van te maken, denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia liep toch al enkele dagen te verkondigen dat er een stemming zou komen die ze echt wel zou willen krijgen... ???
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dan liever op een minder plezierige reden. Dat ze per ongeluk meegekieperd wordt in de vuilniswagen of zo, of onder een grasmaaier loopt.
Dat zijn mensen die om elkaar geven, niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, ze vechten echt om Sylvia he.... ik word gek van dat geslijm
Of dat ze ongesteld is.........of zou Wilgo een goede kapitein zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze wist dit al lang. Blijkbaar had ze weer wat tegoed.
Ik hoop dat ze doen alsof ze het krijgt, en als ze dan al bijna van d'r stoel sopt van anticipatie, die twee uur ineens, niet naar iemand anders, maar gewoon door de shredder gaat.![]()
Hmmm....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij baalde ze enorm. Ik denk dat ze had verwacht dat iedereen voor haar moest stemmen. Niet dat de hele groep ook de kans zou krijgen
Helemaal niet, laat m lekker aan t strand gaan zitten ofzo, voor je t weet kom ik m tegen op de heiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien op de hei...gitaar mee en zijn toondoofheid bestuderen.......![]()
Ach hebben wij het ook wat rustiger en geen slapeloze nachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef CartWOman het volgende:
PMS en een fles wijn, en wat doen ZIJ?? Slapen...![]()
En ze besloten tevens een half uur van tevoren een filmpje voor Eric te tonen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft dit achter gevraagd, en die besloot toen om er een algemeeen iets van te maken, denk ik.
Goeie gedachte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft dit achter gevraagd, en die besloot toen om er een algemeeen iets van te maken, denk ik.
Ga je toch lekker naast hem zitten, misschien kunnen jullie nog wat bewerkstelligen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal niet, laat m lekker aan t strand gaan zitten ofzo, voor je t weet kom ik m tegen op de hei![]()
Ben bang dat je gelijk heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef rooie3 het volgende:
Terwijl Natas al wist dat dit eraan kwam.
Dus krijgt ze hem.
Maar voor de spanning effe twee dagen tv spelen.
Na een paar maanden onthouding (dat pikkie van Ton de Tuinman stelde echt te weinig voor) laat Natasia zich dat echt niet onthouden hoor. Wilgo moet door de rode zee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of dat ze ongesteld is.........of zou Wilgo een goede kapitein zijn...![]()
amanda wil ook graag en die kan echt wel hard en eigenwijs zijn.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk heeft.
Maar ik hoop, tegen beter weten in, dat de redaktie geen invloed heeft en Huub en Eric gewoon gaan blokkeren.
Natasia heeft haar toerrekkie dus komt er ook uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eric en Amanda zijn de vorige keer eruit geweest, Huub geen "echte"reden, dus Natasia krijgt em, simpel toch?
vergeet niet dat Syl niet naar carnaval mochtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eric en Amanda zijn de vorige keer eruit geweest, Huub geen "echte"reden, dus Natasia krijgt em, simpel toch?
We krijgen gewoon twee dagen dat iedereen het wil.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk heeft.
Maar ik hoop, tegen beter weten in, dat de redaktie geen invloed heeft en Huub en Eric gewoon gaan blokkeren.
Of perongeluk opgehangen of vergast wordt? Of gaat dat te ver?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dan liever op een minder plezierige reden. Dat ze per ongeluk meegekieperd wordt in de vuilniswagen of zo, of onder een grasmaaier loopt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naast hem zitten, misschien kunnen jullie nog wat bewerkstelligen...![]()
Ssttt, niet verder vertellen, maar sommige vrouwen zijn juist dan zeer hitsig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Na een paar maanden onthouding (dat pikkie van Ton de Tuinman stelde echt te weinig voor) laat Natasia zich dat echt niet onthouden hoor. Wilgo moet door de rode zee.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Hoezo Huub geen echte redenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Tot ze voor een keuze wordt gesteld, dan zal ze het voor Natasia niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda wil ook graag en die kan echt wel hard en eigenwijs zijn.......
Ze is gewoon een dom wiijf!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze die 2 uur aan Wilgo wil besteden en niet aan haar Kids.
Schat, je hebt mij toch ( voor 2 uur)quote:
Dacht ik ook, maar ik denk dat ze nu geen zin heeft in rellen. Daarbij komt ook dat het tussen haar en Natas steeds beter gaat dus ik denk niet dat Syl em deze keer gaat blokkeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:15 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
vergeet niet dat Syl niet naar carnaval mocht
Dat hoop ik ook! Laat Natasia het maar eens voelen hoe het is om een stemming niet te krijgen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef snetje het volgende:
natasia krijgt hem echt niet van syl ! .... die is de carnaval nog niet vergeten![]()
Syl heeft haar 12 uur gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef snetje het volgende:
natasia krijgt hem echt niet van syl ! .... die is de carnaval nog niet vergeten![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze die 2 uur aan Wilgo wil besteden en niet aan haar Kids.
Ik hoop dat amanda's ogen open gaan. Die gozer is echt Nena obsessedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is zowaar ff oprecht en serieus, over Hedda.
Brian focust zich vooral op Nena.
Het gaat niet om het zien.....het gaat om HET intieme moment.....ZONDER camera´s..........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoezo Huub geen echte reden![]()
Natasia heeft Wilgo pas nog gezien dat is pas geen "echte" reden
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is gewoon een dom wiijf!![]()
Kan ze 2 uur krijgen denkt ze alleen aan Wilgo's pikkie!
blokkade hoeft niet perse van Syl te komen, kan ook door Huub of Erik gedaan wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik denk dat ze nu geen zin heeft in rellen. Daarbij komt ook dat het tussen haar en Natas steeds beter gaat dus ik denk niet dat Syl em deze keer gaat blokkeren.
Ja maar daar is die 12 uur tussen gekomen en die heeft ze wel gekregen ( gelukkig! )quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef snetje het volgende:
Kan haar dat jeuken. Brian heeft ook geneukt met die griekse zonder condoom, en dat maakt haar nu uiteindelijk ook niet uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat amanda's ogen open gaan. Die gozer is echt Nena obsessed
is dat zo.............nou ik was al een beetje klaar met dgk, als dit naar natsa gaat ben ik echt klaar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef 2live het volgende:
natasia zei vandaag al dat Huub instemde maar dat ze vreesde voor eric, dus huub is nu gewoon aan het lullen.
Hoe wist Staas dat dit er aan zat te komen? Febo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef 2live het volgende:
natasia zei vandaag al dat Huub instemde maar dat ze vreesde voor eric, dus huub is nu gewoon aan het lullen.
Alleen nu overdrijft hij, door te suggereren dat hij misschien wel niet meer in DGK terugkomt na die 2 uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
Huub is Brian echt zwaar aan het fucken, nu.
Dat komt nooit unaniem rond... daar zijn ze niet groot genoeg voor, een ander iets gunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, je hebt mij toch ( voor 2 uur)
Ja dat snap ik wel maar wil daar niet aan denkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het zien.....het gaat om HET intieme moment.....ZONDER camera´s..........
ze wil dus hard genomen worden..snap je het![]()
Dat denk ik dus ook. Als Syl de harde bitch speelt die ze moet spelen dan blokt ze, maar ik denk niet dat ze dat kan. Toen met die vlieglessen was ze ook heel snel om (bart toen trouwens ook).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja maar daar is die 12 uur tussen gekomen en die heeft ze wel gekregen ( gelukkig! )
Als ze dat had gezegd, had ze hem denk ik wel gekregen, nu zijn ze stom als ze hem aan haar geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef pronkjewail het volgende:
Die 12 uur van Sylvia was voor haar de laatste kans voor haar om met haar vader te praten voordat hij zou overlijden. Ik vind dat dat buiten dit soort stemmingen gaat. Laatste keer met je vader praten vs 2 uur sex is gewoon niet te vergelijken.
Ik hoop dat Sylvia tegenstemt, net als Huub en Eric. Alleen al vanwege het feit dat ze het wil voor sex met Wilgo. Ze had ook kunnen zeggen dat ze 2 uur alleen met haar kindjes wil zijn, zonder camera...
Daarom schreef ik het al wat kleiner........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar wil daar niet aan denken![]()
Japio syndroom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef CartWOman het volgende:
Goed spel van Huub, ik eet m'n laars op als dit niet is gestuurd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Hoe wist Staas dat dit er aan zat te komen? Febo?
die heeft ze toch al goed ondergebracht !! daar kunnen haar zussen achteraan rennen .....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Alle leuke dingen gun ik Sylquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind dat Syl ze moet krijgen
Ja, nogal. Alleen heeft Brian dat niet in de gatenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen nu overdrijft hij, door te suggereren dat hij misschien wel niet meer in DGK terugkomt na die 2 uur.
Nee, ik ben niet in 2 uur te lijmen, ik zit niet in DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit in 2 uur nog te lijmen..........![]()
Tuurlijk; heeft ze voor zichzelf aangevraagd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Hoe wist Staas dat dit er aan zat te komen? Febo?
Preciesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:22 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dacht dat het speciaal voor haar was, zo leek het wel toen ze daar gisteren over sprak.
Brian adviseerde haar vanmiddag dan ook om flink te slijmen bij eric en huub.
En Sylvia dan...als zij eruit moet dan is het als er iemand dood gaat, die wil nu wel eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in 2 uur te lijmen, ik zit niet in DGK![]()
On topic: volgens mij krijgt niemand die 2 uur trouwens.... er is ook niemand die m verdient
Eens... (al eerder gemled) maar niemand gaat ergens heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in 2 uur te lijmen, ik zit niet in DGK![]()
On topic: volgens mij krijgt niemand die 2 uur trouwens.... er is ook niemand die m verdient
Ik gun het Syl omdat ze dan even 2 uur met een vriend kan praten over allesquote:
Idd, hij zit alleen maar Brian te fucken hier volgens mij. En ik denk dat hij 'm toch wel aan Eric geeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
Ik hoop dat Huub hem aan Eric geeft.....als kadootje omdat hij hem er in heeft gelaten!
Wat wat kan Huub die Nena schelen!
Ik geloof niks van zijn verhaal!!
oeiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
Wat is nou 2 uur als je elkaar maanden niet gezien heb...ik ben dan nog maar net met het voorspel begonnen...
Huub heeft zijn kadootje al gegeven hoor, Erik is naar de premiere van voetbalvrouwen geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
Ik hoop dat Huub hem aan Eric geeft.....als kadootje omdat hij hem er in heeft gelaten!
Neuh, zonder mayo.quote:
Eric is net weg gemogen met Amanda en dat was alleen om haar als backup te krijgen...en hij kan straks iets terug doen wanneer er een stemming komt voor Ericquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
Ja okay, Syl is de enige die ik het wel gun.... en die het ook verdient trouwens, een moeder die 2 uur liever aan dr neukertje dan aan dr kinderen besteedt is het iig niet waard.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gun het Syl omdat ze dan even 2 uur met een vriend kan praten over alles
Een wip is een wip, is een wip, is een wip.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
verbaast dat jullie nou nog echt? hoe lang kijken jullie al DGK? we weten toch hoe Natasia in elkaar zit!quote:
Sylvia is ook degene die het het meest verdient, maar helaas wil ze niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gun het Syl omdat ze dan even 2 uur met een vriend kan praten over alles
die 12 uur staat los van dit soort akkefietjes en niemand die dit beter weten dan huub en sylvia ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Syl heeft haar 12 uur gehad.
Die gaat echt niet tegenstemmen.
Ze wilde wel, maar ze vond dat ze dat niet kon maken ivm de 12 uurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia is ook degene die het het meest verdient, maar helaas wil ze niet.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
Wat is nou 2 uur als je elkaar maanden niet gezien heb...ik ben dan nog maar net met het voorspel begonnen...
Als we de geruchten moeten geloven was het oorsprongelijk de bedoeling dat Eveline en Sylvia de "bitches" zouden zijn. Maar dat is anders gelopen. En nu kan je dat niet meer terugdraaien, Sylvia als sympatieke wijze vrouw scoort gewoon beter bij het publiek.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef Charmian het volgende:
Als Syl de harde bitch speelt die ze moet spelen dan blokt ze,
24 heftige 5 minutes heeft ook wel ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Sug4r het volgende:
Maar 2 keer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Vluggertje op het aanrecht, met een beetje mazzel haal je dan de twee keer.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Vluggertje op het aanrecht, met een beetje mazzel haal je dan de twee keer.![]()
Krijg je dat als je gaat of als je niet wilt komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef My_ het volgende:
Hahaha, ¤100,- voor de mensen die naar het feest willen van Huub er Eric
Nou, dan ga ik toch lekker niet!![]()
tuurlijk niet ! huub zit gewoon brian weer te bashenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef Brulkip het volgende:
En op 1 uur en 59 minuten haar kinderen gedag zeggen......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Oh ja...naar dat voetbal gebeuren...was ik ff vergeten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eric is net weg gemogen met Amanda en dat was alleen om haar als backup te krijgen...en hij kan straks iets terug doen wanneer er een stemming komt voor Eric
Ik wil dat Sylvia hem krijgt![]()
Dus gaan ze twee dagen slijmen,slijmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als we de geruchten moeten geloven was het oorsprongelijk de bedoeling dat Eveline en Sylvia de "bitches" zouden zijn. Maar dat is anders gelopen. En nu kan je dat niet meer terugdraaien, Sylvia als sympatieke wijze vrouw scoort gewoon beter bij het publiek.
En ze zal heus niet blokkeren. Zoals Huub al zei, deze stemming is te belangrijk om zomaar weg te gooien, dus als het er uiteindelijk op aan komt dan gaat ie gewoon naar NatasJa en de geloofwaardigheid van het 'stemmings concept' van DGK zal nog kleiner worden dan het al is...
Excuses, ik had er HIJ bij moeten zetten.quote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, Syl is de enige die ik het wel gun.... en die het ook verdient trouwens, een moeder die 2 uur liever aan dr neukertje dan aan dr kinderen besteedt is het iig niet waard.
LoL!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Krijg je dat als je gaat of als je niet wilt komen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Excuses, ik had er HIJ bij moeten zetten.![]()
Zie je nu...dan had ik het toch goed gehoord dat ze niet wilde!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia is ook degene die het het meest verdient, maar helaas wil ze niet.
En nog net een kus bij het afscheidquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Het kwartje viel net ff te laatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef My_ het volgende:
[..]
LoL!
Huub en Eric zeiden dat de mensen die wilden komen ¤ 100,- moesten betalen!!![]()
Proestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
leuk, en niet toepasselijk, dat woord 'mama' op de cover
Neanderthaler.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia wilt zo graag neuken heh.. kinderen boeien niet ze wilt gewoon neuken..ik denk dat zij de 2 uur wel gaat krijgen![]()
Homofoob !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun hem Eric niet
Ik gun het Syl...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun hem Eric niet
ja ik ben inderdaad wat mensen schuwquote:
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Huub en Erik liggen in een deuk hoe ze Brian te pakken hebben genomen met het Nena verhaal.
Er is helemaal geen brief van Nena.
HAHAHAHAHAHAHA! Die vraag zegt genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Ning het volgende:
Brian ze moeder was vandaag bij de febo. Om wat zakelijke dingen te regelen. Natasia vraagt of hij haar ook gezien heeft. Nee natuurlijk niet zei hij
Met alle aandacht die jij als sexbom krijgt begrijp ik dat wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja ik ben inderdaad wat mensen schuw
het klonk idd heel vanzelfsprekend, alsof het bijna niet anders kon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA! Die vraag zegt genoeg lijkt me...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!![]()
Brian is helemaal gek geworden na het verhaal van Huub!
Heerlijk....zal hem mores leren!
Jankbal!![]()
![]()
Bedankt kan nu weer niet slapen !!quote:
Kan je net zo goed niet onder de douche gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer Amanda zich doucht maakt ze zelfzelf alleen maar nat...ze wast zichzelf niet![]()
Ik heb haar nog nooit een stukje zeep zien vast houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer Amanda zich doucht maakt ze zelfzelf alleen maar nat...ze wast zichzelf niet![]()
heeft ie de snippers van Jaaps brieven in de bosjes gevonden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Natas: ik heb nu nieuwe stukjes gevonden om een gedicht te schrijven.
Ik geloofde het ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!![]()
Brian is helemaal gek geworden na het verhaal van Huub!
Heerlijk....zal hem mores leren!
Jankbal!![]()
![]()
Een wattenstaafje is genoeg..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit een stukje zeep zien vast houden.
Wat bedoel je meisje van de overkant?quote:
Dat is een snelkookpanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef Loserkid het volgende:
Wat is dat ronde ding naast de magnetron lijkt op een kluisdeurtje
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
heeft ie de snippers van Jaaps brieven in de bosjes gevonden?
Heeeeee betrapt Appel. Je kan 100 cp's overmaken op mijn bankrekeningquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef Apple-tje het volgende:
- leest als een debiel de laatste cossen door om te kijken of ze 100 CP's gewonnen heeft -
Wat blijkt, mevrouwtje die niet genoemd mag worden heeft een dealtje bij de buren geregeld om haar niet-te-stillen jeuk te bevredigen! Ik zeg, je gaat maar lekker zelf krabben, natasJA!
Wat een deceptie, kga naar m'n nest!
Gegroet!
Pipo de Clown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |