Heeft ze die jurk nou al zó lang aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Soms vind ik Huub op de crazy frog lijken
Jaap is net een weekje binnen...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zeg: die 2 uur zijn voor Jaap en Cora.![]()
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Jaap wil hem niet Peter. Eric heeft Bart niet genoemd omdat hij hem in bescherming wilde nemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Mevrouw Blank voor u, verder helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Alleen als ze naar de kindjes gaat, niet als ze zich 2 uur door Wilgo uit laat wonen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vind eigelijk gewoon dat Natasia 'm verdiend
ja wat moet ie gaan doen dan?? 2 uur lang in z'n uppie ergens gaan zittenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.
ze is gewoon geil...........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Daaaaaaaaaarom!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Ik hoop dan liever op een minder plezierige reden. Dat ze per ongeluk meegekieperd wordt in de vuilniswagen of zo, of onder een grasmaaier loopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Wilgo dr zo hard neukt dat ze niet meer terug kan
Hij helpt in dit geval Jaap he, omdat jaap te snel zegt ik wil hem niet en daar naderhand weer op terugkomt. Hij adviseert Jaap niet te snel op te geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |