jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
op tijd ?
het geslachtsdeel van Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Frasier het volgende:
Wie is Jan Lul? Nieuwe bewoner?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
Heeft Sylvia de jurk van Amanda aan?
Zei Natasia dat ook ???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Prosac het volgende:
Ze (SHE en Natasia) hadden wel gelijk vanmiddag. Brian begint wat betreft groepsgedrag op Bart te lijken. Bemoeit zich nergens meer mee (behalve het kneden van Jaap) en zondert zich constant af. Als ik de streams openzet, is Brian altijd iets anders aan het doen dan de rest
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh dank je nu snap ik het. Brian zegt dat ie last van zijn rug heeft. Maar tis zijn ruggengraat..
Dank ..... Dit verklaard een boel![]()
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
...en is jaap helemaal neit meer in beeld.
Ze heeft er ook een net topje onderaan. Bij Amanda moest je haar tieten zien.quote:
Ik zie het niet als weglopen in discussies, ik zie het als discussies aangaan, zoveel tegengas krijgen dat je er niet tegenop kan, nogmaals proberen je point te maken, bespot worden, daarna maar weggaan, en ook nog eens uitgejauwd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter ff een serieuze vraag. Als jij een persoon als jaap in het dagelijks leven zou meemaken, hoe zou jij dan reageren. Hij loopt weg in discussies en is zijn excuses meent hij niet, zoals je vanavond in de uitzendingen heb kunnen zien.
Ik zou hem negeren uit de weg gaan, dat kan in de buitenwereld namelijk heel makkelijk, maar als je in zo'n huis zit kan je gewoon niet om zo'n persoon heen en dan kan ik me voorstellen dat je zo gaat reageren. Ik moet zeggen dat ik Huub ook soms te ver vind gaan erin, maar ik kan het ook wel begrijpen. En vlak jaap niet uit, hij is op het moment erg achterbaks bezig, is misschien niet zijn schuld, maar komt door zijn"vriendje" Brian.
Dit was erg offtopic, maar ben toch benieuwd naar je mening.
Ontopic:
Waarom moeten ze op de bank blijven zitten.
Hij denkt dat het helpt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef Copycat het volgende:
Is ie nu weer die googletekst over toondoofheid aan het bestuderen?
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Je ziét gewoon ook aan Amanda dat ze zich weinig wast. Ze is een beetje vettig.![]()
Hij zit bij de febo. Begrijp ik netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat opzich natuurlijk weer een hele prestatie is.
Brian raakt de grip op het spel kwijt. Hij weet dat ie zwakker staat met Japio en Natas, hij rekent Amanda al niet eens meer als 1 van zijn groep. daarbij hoop kritiek van achterban, dus hij vraagt zich nu af wat ie nog moet bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef Prosac het volgende:
Ze (SHE en Natasia) hadden wel gelijk vanmiddag. Brian begint wat betreft groepsgedrag op Bart te lijken. Bemoeit zich nergens meer mee (behalve het kneden van Jaap) en zondert zich constant af. Als ik de streams openzet, is Brian altijd iets anders aan het doen dan de rest
Uw wil is wetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Als iedereen in de woonkamer moet blijven, waarom zit brian in de slaapkamer en is jaap helemaal neit meer in beeld.
Good point!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Je ziét gewoon ook aan Amanda dat ze zich weinig wast. Ze is een beetje vettig.![]()
Wat een vulgaire TT trouwens.
thx voor je antwoordquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als weglopen in discussies, ik zie het als discussies aangaan, zoveel tegengas krijgen dat je er niet tegenop kan, nogmaals proberen je point te maken, bespot worden, daarna maar weggaan, en ook nog eens uitgejauwd worden.
Maar goed, zo kijkt iedereen met zijn eigen ogen naar beelden.
Dat excuses niet menen vind ik kwalijk en getuigen van een gebrek aan invoelingsvermogen.
Hoe ik zou reageren als ik zo iemand zo tegenkomen weet ik eigenlijk niet, 1 op 1 zou ik graag een goed gesprek met hem voeren, in groepen zou ik het echt niet weten.
Ontopic: Er komt vast nog wel wat in de huiskamer.
Staat haar veel beterquote:
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef Sug4r het volgende:
Heeft Sylvia de jurk van Amanda aan?
Hij doucht elke dag, alleen laten ze dat niet zien. En daar ben ik eigenlijk heel dankbaar voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef Frasier het volgende:
Hoelang heeft Jaap zich dan al niet gewassen?
Als het Brian het maar niet isquote:
Heeft ze die jurk nou al zó lang aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Soms vind ik Huub op de crazy frog lijken
Jaap is net een weekje binnen...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zeg: die 2 uur zijn voor Jaap en Cora.![]()
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Jaap wil hem niet Peter. Eric heeft Bart niet genoemd omdat hij hem in bescherming wilde nemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
En Eric moet niet zeiken over Bart, hij heeft hem de afgelopen weken nauwelijks genoemd.
Mevrouw Blank voor u, verder helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dit moet een running gag zijn! Zeker de vijfde keer vandaag dat die opmerking voorbij komt
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
Natasia, met haar zieligste stemmetje meteen: "Ik wil naar Wilgooo. Ik wil naar Wilgooo."
Niet geven aan die trut.
Alleen als ze naar de kindjes gaat, niet als ze zich 2 uur door Wilgo uit laat wonen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef partyyboyy het volgende:
Ik vind eigelijk gewoon dat Natasia 'm verdiend
ja wat moet ie gaan doen dan?? 2 uur lang in z'n uppie ergens gaan zittenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik stem voor. Intieme momenten tussen die 2 horen niet op camera.
ze is gewoon geil...........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Daaaaaaaaaarom!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ze heeft Wilgo al bij haar verjaardag gezien
Ik hoop dan liever op een minder plezierige reden. Dat ze per ongeluk meegekieperd wordt in de vuilniswagen of zo, of onder een grasmaaier loopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Wilgo dr zo hard neukt dat ze niet meer terug kan
Hij helpt in dit geval Jaap he, omdat jaap te snel zegt ik wil hem niet en daar naderhand weer op terugkomt. Hij adviseert Jaap niet te snel op te geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |