Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.quote:
wordt de mijne dus nu gesloten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
Centraal.
[..]
Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.
topic stond niet meer in mijn active list. Klopte ook wel want het was al vol. Was ff deze reeks vergeten, vergeef mequote:
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
Centraal.
[..]
Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.
Sorry, ik dacht dat je nog helemaal moest uitvogelen hoe het zat...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
NIET EERLIJK.....je was me voor....
![]()
Ja, maar ik had niet verwacht dat het je zou lukken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt de mijne dus nu gesloten...?
Jij mag de volgende openen danquote:
jaja...nou mooi is dat...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je nog helemaal moest uitvogelen hoe het zat...![]()
oh ja....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niet verwacht dat het je zou lukken!
Ik zal niet meer twijfelen aan je!
[..]
Jij mag de volgende openen dan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...nou mooi is dat......ik nog zo mijn best doen....
![]()
mwoa...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef erkel het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de ex-moedervlekken juon?
Je topic was toch lelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja.......ben niet zo blond hoor....
![]()
Omdat dit stiekem eigenlijk ook een ouwehoer topic isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom staat deze niet in CUL?
edit: KOFFIE!!!!!!!!![]()
En lief doen tegen juonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Truste! Groeten aan Poekster.
Jazeker, ik ga morgen ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou al.....![]()
heb je mijn plaatjes gekregen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...daar kan ik gewoon geen nee tegen zeggen....![]()
![]()
...tis je vergeven....
![]()
THNX!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
[..]
En lief doen tegen juon
[..]
Jazeker, ik ga morgen ff kijken
Oeh, beetje ontstoken misschienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa......die ene doet erg pijn en is erg rood....
...morgen ff de arts bellen...
lief van je om te vragen...
![]()
idd.....pfff...ik blijf bezig....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh, beetje ontstoken misschienLijkt me goed idee (arts)
![]()
Goede eigenschapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan gewoon nooit boos blijven....![]()
wtf...wat ga je nog zo laat in de stad zoeken....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Goede eigenschap![]()
Ga er weer vandoor, moet nog ff de stad in![]()
mag je opschieten want was net van plan een nieuwe bakkie te zetten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh.. de volgende koffie is van mij?![]()
![]()
![]()
alcoholquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wtf...wat ga je nog zo laat in de stad zoeken....![]()
das toch op donderdag...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dinsdag
Nog geen studentenavond toch
moet niet he....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
tjee [afbeelding]
edit: Ik merk echt dat ik minder scherp begin te worden
Ogen zakken een beetje weg, maar ik moet nog een fles rood opmaken
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag zijn de studentenavonden..![]()
Koffie in de avond? Dadelijk kun je niet meer slapen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mag je opschieten want was net van plan een nieuwe bakkie te zetten...![]()
![]()
Moe, en ik begin me klote te voelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet niet he.......lijkt wel alsof iedereen moe aan het worden is...
...en k ben dus klaar wakker....
...ik vermoed dat ik zometeen alleen overblijf....
![]()
Hoe oud is mevrouw dan wel niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...tis voor mij al enige tijd geleden he....ben al blij dat ik weet dat het zowiezo op donderdag is....
![]()
dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
hier niet.
Hier is donderdag studentenavond.
Dan kom ik ook nooit ergens binnen, want ik heb geen studentenkaart
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe oud is mevrouw dan wel niet?
Terecht! Studentenavonden zijn voor studenten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
hier niet.
Hier is donderdag studentenavond.
Dan kom ik ook nooit ergens binnen, want ik heb geen studentenkaart
Bullcrap, ik ben leeftijdsgenoot, doe het alleen wat rustiger aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht! Studentenavonden zijn voor studenten!
Hier kom je trouwens overal wel gewoon binnen, ook als je geen student bent.
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...mhhh nou voel ik me echt oud....
...34...bijna 35...
![]()
en hoe oud ben jij dan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijn
theoretisch dan
ik zal trouwens dit als een compliment opvatten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijn
theoretisch dan
Oke, zit wat in. Maar het is gewoon zo dat studentenavonden veel leuker zijn dan zaterdagavonden. Vandaar snap ik het wel dat ze mensen weigeren..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bullcrap, ik ben leeftijdsgenoot, doe het alleen wat rustiger aan
Met OV kom ik overigens wel vaak binnen, dus moet ik die altijd maar lenen
Hij was neutraal maar je mag hem best als een compliment opvatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal trouwens dit als een compliment opvatten....![]()
nou.....quote:
de zaterdag avonden zijn bagger omdat er zo weinig mensen komen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, zit wat in. Maar het is gewoon zo dat studentenavonden veel leuker zijn dan zaterdagavonden. Vandaar snap ik het wel dat ze mensen weigeren..
hier meestal nog drukker dan de dinsdag en donderdagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de zaterdag avonden zijn bagger omdat er zo weinig mensen komen...
Tilburg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
waar the hell woon jij dan...
Zat ik met mijn gevoelens toch goed! Ik zei toch dat ik goed/leuk was!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou........ben op mijn 18e moeder geworden....
![]()
maar op mijn 15 zou het wel heel erg jong zijn geweest...
![]()
het zal echt niet beterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
Nou, de koffie is vervangen voor een goeie lading wijn, ik ga het op een zuipen zetten
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ik met mijn gevoelens toch goed! Ik zei toch dat ik goed/leuk was!![]()
nee, maar dan slaap ik tenminste wel fatsoenlijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het zal echt niet beterworden met zuipen he....
ik slap altijd zo onrustig als ik gedronken heb....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar dan slaap ik tenminste wel fatsoenlijk...
als ik geblowd heb slaap ik idd heerlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik heb dat echt niet, tegenovergestelde juist..
Als ik wat gedronken heb, val ik meestal als een blok in slaap
als ik geblowd heb, is het helemaal erg, maar dat doe ik ook al geruime tijd niet meer
waarom niet....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
actief word ik er sowieso niet meer van.
Maar ik ga nooit meer blowen.
hoe relaxed het ook kan zijn.
omdat ik een tijdje elke dag ape stoned en dronken ben geweest, en dat niet meer wilde.quote:
nee duh....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik een tijdje elke dag ape stoned en dronken ben geweest, en dat niet meer wilde.
Drinken stop ik niet mee, maar blowen wel.
ik voelde me er de laatste keer echt niet prettig bij.
Oh, ik ben trouwens ook lang niet meer altijd elke avond dronken hoor
gelukkig...
veel plezier....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens de nerd uit hangen. Heerlijk, wiskunde in de vroege uurtjes. Tot straks.
guud lockquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens de nerd uit hangen. Heerlijk, wiskunde in de vroege uurtjes. Tot straks.
Nee, voor mij geen wiet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee duh.......gelukkig niet zeg....
...ik blow meestal alleen in het weekend bij mijn vriendje....
..heerlijk...
![]()
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, voor mij geen wiet meer
De vorige keer was echt verschrikkelijk, ben nog nooit zo ziek geweest denk ik...
iedereen is een beetje weg he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...![]()
...
![]()
only the good ones stay.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iedereen is een beetje weg he?
Ik heb nog even 2 glazen wijn gepakt, hoef ik niet zo vaak heen en weer te lopen...
Omdat het een vat isquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
only the good ones stay.....![]()
waarom neem je niet de fles mee...?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die juon_jacket1 is ook niet op haar achterhoofd gevallen!De fles pakken eer-ik!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het een vat is
En m'n moeder gaat het niet leuk vinden als ik die meeneem
zie bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die juon_jacket1 is ook niet op haar achterhoofd gevallen!De fles pakken eer-ik!
oohhhh..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het een vat is
En m'n moeder gaat het niet leuk vinden als ik die meeneem
je bent er weer....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
ja...dat had ik je ook meteen kunnen zeggen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kudt wiskunde, frustraties op de woensdag!
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskundequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...![]()
...
![]()
koffie staat bij mij altijd klaar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskunde![]()
he een nieuwequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskunde![]()
Wanneer dan? Overdag als het mooi weer is? 's Morgens vroeg als ik in bed kan liggen? 's Avonds als er goede (iig beter dan nu) programma's op tv zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...dat had ik je ook meteen kunnen zeggen.......wie gaat er ook wiskunde doen 's avonds laat...
![]()
![]()
Ja ik was jullie ff kwijt, nadat t vorige topic vol zatquote:
ik herkende je wel hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik was jullie ff kwijt, nadat t vorige topic vol zat
Goed opgeletquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NIET WAAR.......alleen komt ie hier niet zo vaak....
![]()
sorry hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NIET WAAR.......alleen komt ie hier niet zo vaak....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry hoor
Ik had 'm nog niet gezien
goeie zaakquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...is je al vergeven denk ik....
![]()
Ja maar jij bent ook een DE drinker..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry hoor
Ik had 'm nog niet gezien
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een DE drinker..![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
ik ken 't ik ken 't,quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
Ik drink ook DE... en ondertussen blijf ik hier maar SOG vertonen
moet je ook zeker niet doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga niet nog een keer mijn MH verkooppraatje houden hoor.
nee idd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga niet nog een keer mijn MH verkooppraatje houden hoor.
Economie? Oeeeh nou gaan we over naar mijn vakgebied..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ken 't ik ken 't,
ik moet al 2 weken een PO voor eco inleveren, heb inmiddels 2 punten aftrek, maar ik verrot het nog steeds om dat ding te maken..
Ik denk steeds: ah, doe ik straks wel...
Maar ondertussen...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
haha.. van uitstel komt afstel.. daarom moet je de activiteit koffie zetten ook nooit uitstellen
als ik nou nog koffie ga drinken, weet ik zeker dat ik niet slaap straks, en ik morgen dus sowieso al niks ga doen... Jammer ook dat m'n ma een week vrij is, heb ik het huis niet alleenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
haha.. van uitstel komt afstel.. daarom moet je de activiteit koffie zetten ook nooit uitstellen
Mooizoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Economie? Oeeeh nou gaan we over naar mijn vakgebied..![]()
![]()
even kijken of de rest ook al was overgestapt op MHquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je ook zeker niet doen
Ik ben ervan op de hoogte.
Je weet zelfs (mits je die post gelezen hebt) dat ik het ook drink
Wij hadden op school altijd zo'n digitale krantenbak oid. Een soort google maar dan in alle krantenarchieven. Wellicht bij jullie op school ook op computers aanwezig, het kijken waardig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooizo
Ik moet een PO maken, over werkloosheid in NL.
Maar iik kan geen artikelen vinden.
Ik mag er 3 van internet halen, (01-01-2002 t/m nu) en ik moet er 2 uit een krant knippen
Nou lukt die artikelen van internet halen wel, maar die krantenartikelen vind ik maar niet
schiet wel lekker op dan he :'_
Eigen senseo: check.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
Als je alleen kunt chillen als je ma er niet is, wordt het tijd om op jezelf te gaan wonen. dus: koop een koffiemachine, huur een kamer/appartement en voila
ROCquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij hadden op school altijd zo'n digitale krantenbak oid. Een soort google maar dan in alle krantenarchieven. Wellicht bij jullie op school ook op computers aanwezig, het kijken waardig.![]()
nee dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
even kijken of de rest ook al was overgestapt op MH![]()
![]()
soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
Als je alleen kunt chillen als je ma er niet is, wordt het tijd om op jezelf te gaan wonen. dus: koop een koffiemachine, huur een kamer/appartement en voila
mag je best maken hoor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Dat is waar.. en eigenlijk mag ik die opmerking van ga dan op jezelf heul nog ni maken
woon jij nog thuis dan....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Dat is waar.. en eigenlijk mag ik die opmerking van ga dan op jezelf heul nog ni maken
jaquote:
en toch he..ben ik zoooo blij om geen 21 meer te zijn....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
21, mooie leeftijd.
nee hoor...dat zal ik zeker niet denken....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef MPG het volgende:
Maar goed dan dat dat vanzelf over gaat
als je oud en versleten bent, denk je nog wel eens: was ik maar 21
welterusten dan maar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
Tja.. dat kan ik nog niet beoordelen
Ik ga nu in elk geval naar bed, morgen om 7 uur rammelt de wekker weer, om 2 minuten over 7 pruttelt de senseo
![]()
ok..maar dat geldt natuurlijk alleen voor mij he...kan niet voor andere praten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er mooier aan 35 zijn dan?
welteruste, tot morgen maar weer denkquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het lijkt mij een prima leeftijd, 21. Hoe dan ook, ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken, oogjes beginnen moe te worden. Truste!
ben er nog hoor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef eer-ik het volgende:
nou ja zeg, is nou echt iedereen naar z'n mand?
das idd snel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Ik ben er weerWas even naar een 'besloten' borrel van één of andere vereniging. Nou ja, niet zo heel besloten dus
Uitgenodigd door iemand die trouwens wel lid was
![]()
Morgen weer uni koffie drinkeneen bakje van de kiosk in Grunn vind ik tot nu toe toch het beste
![]()
lam?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Ik ben er weerWas even naar een 'besloten' borrel van één of andere vereniging. Nou ja, niet zo heel besloten dus
Uitgenodigd door iemand die trouwens wel lid was
![]()
Morgen weer uni koffie drinkeneen bakje van de kiosk in Grunn vind ik tot nu toe toch het beste
![]()
I guess that's a no?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
Morgen is het weer tijd voor de studie, vandaar![]()
WAKKER WORDEN.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
Morgen is het weer tijd voor de studie, vandaar![]()
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Zo heey deze koffie topics gaan echt harstikke snel.
Dit topic is straks alweer bijna vol, en dan is het nog maar net geopend.![]()
Nou goed ik drink nu weer lekker een Max Havelaar koffie, heerlijk zeg.![]()
![]()
eer-ik nog bedankt voor mijn naamsvermelding in de ''OP''.![]()
studie is ook zeker wel belangrijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Totally wastedNeuh niet echt dus, studie heeft prioriteit laatste tijd
![]()
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben nog wakker, morgen wordt het zwaar![]()
Hoe komt het met jou morgen dan?
Ik als veroorzaker van dit koffie gebeuren moet uiteraard wel up-to-date blijven hé.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komt
Nee hoor, ik vind het vermakelijk om hier een beetje rond te hangen
goed topic
khad hem niet eens gezien....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komt
Nee hoor, ik vind het vermakelijk om hier een beetje rond te hangen
goed topic
de bedoeling is om er vroeg uit te gaan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen er vroeg af of lekker uitslapen?
oh daar ben je...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik als veroorzaker van dit koffie gebeuren moet uiteraard wel up-to-date blijven hé.![]()
Je weet toch ik hou van koffie >![]()
En van dit topic en van jullie uiteraard >>![]()
![]()
voor zolang het mag durenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
puik topic
Lang ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh daar ben je......das lang geleden....
![]()
1 dag kan lang zijn hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lang ?![]()
Nee hoor, is niet lang geleden, ik was er gisteren nog, in het vorige topic.![]()
Ik kom daarnet op Fok! is die andere in één keer dicht door jullie haha.![]()
Maar goed ik ben alweer heel blij dat user eer-ik een nieuwe heeft geopend.![]()
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....quote:Maar goed ik ben alweer heel blij dat user eer-ik een nieuwe heeft geopend.
Ik ben al heel erg blij met mijn naam in de OP.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
Sander, je moet ook ff aan avatar nemen, kan je ook in de OP![]()
Maakt op zich niet uit, je naam staat zelfs vermeld in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....![]()
Lang, of andersom: jullie posten ongeloofelijk véél hiero.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
1 dag kan lang zijn hoor....![]()
[..]
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....![]()
ahjoh effe een klein avatartje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg blij met mijn naam in de OP.![]()
Meer hoeft voor mij niet, als het hier maar gezellig is en blijft.
En zolang de koffie maar lekker blijft.![]()
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ahjoh effe een klein avatartje...
Altijd goed
't was miscommunicatie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lang, of andersom: jullie posten ongeloofelijk véél hiero.![]()
![]()
Je wou er één openen, nou de volgende keer beter hoop ik voor je.![]()
wat vind je leuk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?
Help me eens op weg wil je, laat aub eens wat voorbeeldjes zien aan me.![]()
Is dit wat? Jouw favoriete automaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?
Help me eens op weg wil je, laat aub eens wat voorbeeldjes zien aan me.![]()
Zoveel dingen vind ik leuk.quote:
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapenquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zoveel dingen vind ik leuk.
Dus de keuze is best moeilijk voor mij haha.![]()
Koffie vind ik leuk, maar ook: dieren - auto,s - politiek - muziek, vrijwel alles ok.
Duidelijker kan ik niet zijn haha.![]()
We hebben het er nog wel ff over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapen
slaap lekker....droom zacht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapen
Hoi Juon!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou........ben op mijn 18e moeder geworden....
![]()
maar op mijn 15 zou het wel heel erg jong zijn geweest...
![]()
Niks mis met DE toch?!?!?!?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
Welkom!quote:
Goh, dat gebeurt hier nou nooit...quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
...ben al een uur aanwezig en nog niets noemenswaardigs gedaan
I'll see!quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Wel even de voorgaande 4 delen doorspitten he!?![]()
![]()
Thee is ook prima!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey OA,![]()
idd ze is 16 in November vorig jaar geworden......maareuh... ze is absoluut GEEN koffeleut....
...maar een THEELEUT....ach zo ben ik ook begonnen....
![]()
Ik ben naast koffieliefhebber ook theeliefhebber...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
idd.....tegewoordig zelfs bijna 100%........het lijkt erop dat we de thee liefhebbers hebben afgeschrikt....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben naast koffieliefhebber ook theeliefhebber...zo'n 3 dagen per jaar...
![]()
Heel soms neem ik in de middag een bakkie thee, uiteraard na de nodige koppen koffie pas...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Juon, even iets heel anders..
Hoe lang woon jij al in Nederland?
Je spreekt (Lees: schrijft) net zo goed, zo niet, beter dan de gemiddelde Nederlander...![]()
Mijn geboortejaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...thnx!....ik ben hier in 1982 gekomen....ik was toen net 10 jaar....
...maar kon al na 4 maanden behoorlijk Nederlands spreken...
...hoe jonger je bent hoe makkelijker het is
![]()
![]()
oh God...25 jaar....ik voel me oud....
idd...dat zou je wel verwachten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar!![]()
Na zo een tijd mag je ook wel goed onze taal beheersen!![]()
Is het in Frankrijk niet beter wonen trouwens?![]()
Ligt er natuurlijk ook wel aan waar...
Zo zien wij de allochtonen (quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...dat zou je wel verwachten......maar er zijn zat mensen die even lang als k hier wonen..maar praten alsof ze hier net aangekomen zijn....
![]()
ik heb tussen 1999 en 2004 weer ff in Fr. gewoond, ivm met het werk van mijn ex (toen dus nog mijn vriend......en vader van mijn kinderen...). het is idd heerlijk leven...
...maar ik ben NL echt als "mijn land" gaan zien....
en ben blij terug te zijn....
![]()
thnx...!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zo zien wij de allochtonen ()graag reageren!
![]()
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:04 schreef OA het volgende:
Môgge iedereen!![]()
Heb net 20 minuten aan een stuk zitten lezen en lachen!![]()
Wat is het weer ontzettend hard gegaan, ik had wel gedacht dat deel 4 dicht zou zijn en dat er hier 30-40 posts zouden zijn..![]()
Maar uiteraard heb ik alles met veel plezier terug gelezen!![]()
Zo, nu ga ik eerst koffie halen, want dat heb ik dus 20 minuten moeten uitstellen door jullie eeuwige geouwehoer...![]()
![]()
![]()
Vandaag deze maar snel volbaggeren en op naar deel 6 dus!![]()
![]()
GOEDEMORGEN......quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...
Je kent ons nou wel langer dan vandaag toch...
Goeiemorregeh trouwens verder!
Enne, weest welkom zeehond![]()
![]()
We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
idd...eerst verdienen....quote:We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...
Je kent ons nou wel langer dan vandaag toch...
Veel posten en vooral veel over koffie praten zijn de magische handelingen...quote:Goeiemorregeh trouwens verder!
Enne, weest welkom zeehond![]()
![]()
We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
Mijn 3e staat inmiddels te dampen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
inderdaad
Daar moet het mee lukken.
Mijn eerste bakkie is weer present
Maar jij was dan ook een stuk vroeger wakker dan ik...quote:
goedemorgen MPG...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Een goedemorgen deze morgen!
Alweer drie bakjes leut achter de kiezen
ff wat meer bakkies doen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
moge MPG.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik die blauwe banner in de OP in safari wel zie, en in FF niet?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ff wat meer bakkies doen....![]()
![]()
![]()
![]()
....je bent waarschijnlijk nog niet echt wakker...
...
![]()
okidokie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga effe beneden een bakkie doen met moeders, en daarna even de kamer stofzuigen.
Pfffff, net weer een hoop gezeur op het werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
okidokie.......tot strakjes....
![]()
ga ik ook maar wat doen....
adem in...adem uit.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Pfffff, net weer een hoop gezeur op het werk...![]()
Allerlei figuren die je op alle mogelijke manieren tegenwerken...Word je niet vrolijk van..
![]()
Geen collega's overigens, maar buitenstaanders... Klein bedrijf, dus niet zo belangrijk...![]()
Heb dus eerst maar even een loeiheet bakkie naar binnen gegoten!![]()
een hele goede morgen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer ontwaakt. Heerlijk, uit slapen doordeweeks.
Dat heb ik tijdens mijn bakkiemoment gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in...adem uit.....![]()
ik mis mijn collega's....
Ik zou toch nooit gemeen tegen jou zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goede morgen....![]()
ben je vandaag wel lief tegen me...?
Jij moet trouwens ook nog in de OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit gemeen tegen jou zijn..![]()
![]()
Even naar beneden strompelen, tijd om de oven aan te ztten voor de croissants.![]()
ze hebben mijn kontrakt niet verlengd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens mijn bakkiemoment gedaan!![]()
Werk je ergens anders, ben je ontslagen, heb je ontslag genomen???![]()
Of heb je gewoon heeeeeeeeel lang vakantie!![]()
Ik maak gewoon snel zelf de volgende en dan zet ik mezelf er gewoon bij..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Jij moet trouwens ook nog in de OP...![]()
Daarvoor moet je idd wel lief doen tegen Juon!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maak gewoon snel zelf de volgende en dan zet ik mezelf er gewoon bij..![]()
![]()
Jamaar jij kan dat niet zo goed..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....IK zou de volgende openen.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar jij kan dat niet zo goed..![]()
![]()
Jamaar je mistte alle dingen uit de OP..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...wel waar...
...kwas gister alleen net te laat...
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar je mistte alle dingen uit de OP..![]()
![]()
goedemorgen.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo, eerst maar ff een bakkie pakken voordat hier de pleuris uitbreekt!
kudt, oke hij was best mooi. En ik verwacht nou heel wat van de nieuwe die JIJ mag gaan maken van mij!quote:
DE?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Ferrox het volgende:
Zo, ik meld me hier ook maar
aangezien mijn klb topic dat geen klacht bevatte niet zo gewaardeerd werd
Ik geniet van mn DE aroma rood
ja....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kudt, oke hij was best mooi. En ik verwacht nou heel wat van de nieuwe die JIJ mag gaan maken van mij!![]()
Is idd kut..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze hebben mijn kontrakt niet verlengd.......omdat ik te lang ziek blijf....maar ach...ik wist het eigenlijk ook wel..is gewoon kut.....
![]()
Nee nee, 10 uur wakker, ff douchen rustig aan doen, je kent het wel. Straks ff werken van 13.00 tot 18.00 uur en dan daarna een bioscoopje pakken!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen.....![]()
!!!!!...net wakker...
![]()
dat was bij mij dus ook zo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Is idd kut..![]()
![]()
Ik ben nu aan m'n 3e contract voor bepaalde tijd bezig... en maar steeds zeggen dat het een vast contract wordt...![]()
In juli loopt dit contract af, maar ik heb goede hoop dat ze er weer niet naar omkijken, dus dan wordt het automatisch een vast contract!![]()
cool....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, 10 uur wakker, ff douchen rustig aan doen, je kent het wel. Straks ff werken van 13.00 tot 18.00 uur en dan daarna een bioscoopje pakken!
welkom...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Ferrox het volgende:
Zo, ik meld me hier ook maar
aangezien mijn klb topic dat geen klacht bevatte niet zo gewaardeerd werd
Ik geniet van mn DE aroma rood
Zie je PM...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja......nou durf ik niet meer....
...je hebt me helemaal onzeker gemaakt....
![]()
Lambal! Ik ben alweer hard aan het werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer ontwaakt. Heerlijk, uit slapen doordeweeks.
Ah, J_J1 gaat het weer proberen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je PM...
Gewoon alles kopiëren, plakken en klaar is Juon!![]()
mogequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Lambal! Ik ben alweer hard aan het werk
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je PM...
Gewoon alles kopiëren, plakken en klaar is Juon!![]()
GOEDEMORGEN....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, J_J1 gaat het weer proberen?
Tipje: Let op de TT
en anders kan crossover het wel fixen
[..]
moge![]()
ik doe mijn best....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
nou nou, we moeten nog 30 posts!
Gister ging het sneller hoor
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.......welek film wordt he....?
![]()
Zodra ik thuis benquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
![]()
![]()
vergeet je niet naar mijn plaatjes te kijken....?
Ik was al een tijd wakker hoor! Om 7 uur alquote:
heb ik gezien....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!
have fun.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!
Werk? Koekjesfabriek?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben![]()
M'n pc deed alleen een beetje raar toen ik die plaatjes gedownload had. En 1 plaatje is rechthoekig dus daar moet ik een stukje af knippen waarschijnlijk.
[..]
Ik was al een tijd wakker hoor! Om 7 uur al![]()
hostel, brute film.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik gezien.......echt lachen....
![]()
![]()
..vanaaf ga ik HOSTEL kijken...
..ben benieuwd...
![]()
Whehe nee alleen op zaterdagquote:
ben een echte griezel-film fan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hostel, brute film.
Megaleip, gore shit zit erin
Ook lekker op z'n tijdquote:
jaja...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe nee alleen op zaterdag
Ik zit nu op school aan een betoog te werken
katertjes kunnen ook tof zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
Koffie is tof. Al kreeg ik er vanochtend niet veel van op, want ik had een katertje.
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
Koffie is tof. Al kreeg ik er vanochtend niet veel van op, want ik had een katertje.
Jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.![]()
Ik niet, dan ga ik me kei zenuwachtig voelen ofzo, heel raarquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.![]()
Jij daar, wil jij even een kopietje maken van de OP voor me?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij daar, wil jij even een kopietje maken van de OP voor me?
Dan ram ik 'm even online, hoef ik niet zo te kutten met die quotes enzo steeds..
Die afbeeldingen in links veranderd
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | [img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img=60,60]http://forum.fok.nl/usericons/161096/philips-senseo.jpg[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img]http://forum.fok.nl/usericons/169336/bonopaars.jpg[/img] [img]http://i122.photobucket.com/albums/o268/JoosS1/boksavatar.gif[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img=60,60]http://forum.fok.nl/usericons/167671/avatar%20fok%20forum.JPG[/img] [img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img]http://www.tebruut.nl/erik/pics/2lblvlg.gif[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img]http://forum.fok.nl/usericons/27052/KDS2.gif[/img] [img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/pwan.gif[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img=60]http://www.smh.com.au/ffximage/2004/04/12/arjan_erkel.jpg[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img] [img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img][img=60,60]http://sport.paginablog.nl/sport/images/cruiff.jpg[/img][img]http://members.chello.nl/m.vankessel2/blanco.jpg[/img] Welkom bij het KOFFIE EN THEE!!!!!! topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtend bakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur \\\'s nacht om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit. Of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend [img]http://www.xs4all.nl/~litpho/smiley/coffee.gif[/img] Vertel hier over verschillende smaken en soorten koffie, cappucino, espresso, irish coffee U name it, je kunt het hier kwijt. Je kunt hier ook huilen om het feit dat we hier nog geen Starbucks hebben (het is een schande!!!) Kortom: KOFFIE!!! en thee [img]http://i9.tinypic.com/4d5dtza.png[/img] Links: [url=www.koffiethee.nl]Koffie en Thee[/url] [url=www.caffeineweb.com]Caffeineweb[/url] [url=www.starbucks.com]Starbucks[/url] [url=http://www.simonlevelt.nl/index_ns.html]Simon Levelt[/url] Filmpjes: [url=http://youtube.com/watch?v=c4fDVcl8qDI]Koffiemelk kunsten]Koffiemelk kunsten[/url] Tips en ideeen zijn van harte welkom c\_/ Dit is een vervolg op http://forum.fok.nl/topic/761945 op zeer nadrukkelijke aanvraag van [b]Sander170[/b] Voorgaande topics( van jong naar oud ) : http://forum.fok.nl/topic/987849/ http://forum.fok.nl/topic/990248/1/50 http://forum.fok.nl/topic/992486 http://forum.fok.nl/topic/994408 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |