Ja ik was jullie ff kwijt, nadat t vorige topic vol zatquote:
ik herkende je wel hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik was jullie ff kwijt, nadat t vorige topic vol zat
Goed opgeletquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NIET WAAR.......alleen komt ie hier niet zo vaak....
![]()
sorry hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NIET WAAR.......alleen komt ie hier niet zo vaak....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry hoor
Ik had 'm nog niet gezien
goeie zaakquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...is je al vergeven denk ik....
![]()
Ja maar jij bent ook een DE drinker..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry hoor
Ik had 'm nog niet gezien
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een DE drinker..![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een DE drinker..![]()
![]()
ik ken 't ik ken 't,quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
Ik drink ook DE... en ondertussen blijf ik hier maar SOG vertonen
moet je ook zeker niet doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga niet nog een keer mijn MH verkooppraatje houden hoor.
nee idd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga niet nog een keer mijn MH verkooppraatje houden hoor.
Economie? Oeeeh nou gaan we over naar mijn vakgebied..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ken 't ik ken 't,
ik moet al 2 weken een PO voor eco inleveren, heb inmiddels 2 punten aftrek, maar ik verrot het nog steeds om dat ding te maken..
Ik denk steeds: ah, doe ik straks wel...
Maar ondertussen...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
haha.. van uitstel komt afstel.. daarom moet je de activiteit koffie zetten ook nooit uitstellen
als ik nou nog koffie ga drinken, weet ik zeker dat ik niet slaap straks, en ik morgen dus sowieso al niks ga doen... Jammer ook dat m'n ma een week vrij is, heb ik het huis niet alleenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
haha.. van uitstel komt afstel.. daarom moet je de activiteit koffie zetten ook nooit uitstellen
Mooizoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Economie? Oeeeh nou gaan we over naar mijn vakgebied..![]()
![]()
even kijken of de rest ook al was overgestapt op MHquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je ook zeker niet doen
Ik ben ervan op de hoogte.
Je weet zelfs (mits je die post gelezen hebt) dat ik het ook drink
Wij hadden op school altijd zo'n digitale krantenbak oid. Een soort google maar dan in alle krantenarchieven. Wellicht bij jullie op school ook op computers aanwezig, het kijken waardig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooizo
Ik moet een PO maken, over werkloosheid in NL.
Maar iik kan geen artikelen vinden.
Ik mag er 3 van internet halen, (01-01-2002 t/m nu) en ik moet er 2 uit een krant knippen
Nou lukt die artikelen van internet halen wel, maar die krantenartikelen vind ik maar niet
schiet wel lekker op dan he :'_
Eigen senseo: check.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
Als je alleen kunt chillen als je ma er niet is, wordt het tijd om op jezelf te gaan wonen. dus: koop een koffiemachine, huur een kamer/appartement en voila
ROCquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij hadden op school altijd zo'n digitale krantenbak oid. Een soort google maar dan in alle krantenarchieven. Wellicht bij jullie op school ook op computers aanwezig, het kijken waardig.![]()
nee dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
even kijken of de rest ook al was overgestapt op MH![]()
![]()
soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
Als je alleen kunt chillen als je ma er niet is, wordt het tijd om op jezelf te gaan wonen. dus: koop een koffiemachine, huur een kamer/appartement en voila
mag je best maken hoor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Dat is waar.. en eigenlijk mag ik die opmerking van ga dan op jezelf heul nog ni maken
woon jij nog thuis dan....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Dat is waar.. en eigenlijk mag ik die opmerking van ga dan op jezelf heul nog ni maken
jaquote:
en toch he..ben ik zoooo blij om geen 21 meer te zijn....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef eer-ik het volgende:
21, mooie leeftijd.
nee hoor...dat zal ik zeker niet denken....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:40 schreef MPG het volgende:
Maar goed dan dat dat vanzelf over gaat
als je oud en versleten bent, denk je nog wel eens: was ik maar 21
welterusten dan maar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
Tja.. dat kan ik nog niet beoordelen
Ik ga nu in elk geval naar bed, morgen om 7 uur rammelt de wekker weer, om 2 minuten over 7 pruttelt de senseo
![]()
ok..maar dat geldt natuurlijk alleen voor mij he...kan niet voor andere praten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er mooier aan 35 zijn dan?
welteruste, tot morgen maar weer denkquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het lijkt mij een prima leeftijd, 21. Hoe dan ook, ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken, oogjes beginnen moe te worden. Truste!
ben er nog hoor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef eer-ik het volgende:
nou ja zeg, is nou echt iedereen naar z'n mand?
das idd snel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Ik ben er weerWas even naar een 'besloten' borrel van één of andere vereniging. Nou ja, niet zo heel besloten dus
Uitgenodigd door iemand die trouwens wel lid was
![]()
Morgen weer uni koffie drinkeneen bakje van de kiosk in Grunn vind ik tot nu toe toch het beste
![]()
lam?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Ik ben er weerWas even naar een 'besloten' borrel van één of andere vereniging. Nou ja, niet zo heel besloten dus
Uitgenodigd door iemand die trouwens wel lid was
![]()
Morgen weer uni koffie drinkeneen bakje van de kiosk in Grunn vind ik tot nu toe toch het beste
![]()
I guess that's a no?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
Morgen is het weer tijd voor de studie, vandaar![]()
WAKKER WORDEN.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
Morgen is het weer tijd voor de studie, vandaar![]()
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Zo heey deze koffie topics gaan echt harstikke snel.
Dit topic is straks alweer bijna vol, en dan is het nog maar net geopend.![]()
Nou goed ik drink nu weer lekker een Max Havelaar koffie, heerlijk zeg.![]()
![]()
eer-ik nog bedankt voor mijn naamsvermelding in de ''OP''.![]()
studie is ook zeker wel belangrijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Totally wastedNeuh niet echt dus, studie heeft prioriteit laatste tijd
![]()
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben nog wakker, morgen wordt het zwaar![]()
Hoe komt het met jou morgen dan?
Ik als veroorzaker van dit koffie gebeuren moet uiteraard wel up-to-date blijven hé.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komt
Nee hoor, ik vind het vermakelijk om hier een beetje rond te hangen
goed topic
khad hem niet eens gezien....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuk dat de veroorzaker van deze ellende nog eens langs komt
Nee hoor, ik vind het vermakelijk om hier een beetje rond te hangen
goed topic
de bedoeling is om er vroeg uit te gaan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen er vroeg af of lekker uitslapen?
oh daar ben je...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik als veroorzaker van dit koffie gebeuren moet uiteraard wel up-to-date blijven hé.![]()
Je weet toch ik hou van koffie >![]()
En van dit topic en van jullie uiteraard >>![]()
![]()
voor zolang het mag durenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
puik topic
Lang ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh daar ben je......das lang geleden....
![]()
1 dag kan lang zijn hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lang ?![]()
Nee hoor, is niet lang geleden, ik was er gisteren nog, in het vorige topic.![]()
Ik kom daarnet op Fok! is die andere in één keer dicht door jullie haha.![]()
Maar goed ik ben alweer heel blij dat user eer-ik een nieuwe heeft geopend.![]()
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....quote:Maar goed ik ben alweer heel blij dat user eer-ik een nieuwe heeft geopend.
Ik ben al heel erg blij met mijn naam in de OP.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
Sander, je moet ook ff aan avatar nemen, kan je ook in de OP![]()
Maakt op zich niet uit, je naam staat zelfs vermeld in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....![]()
Lang, of andersom: jullie posten ongeloofelijk véél hiero.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
1 dag kan lang zijn hoor....![]()
[..]
ja nou...ik wilde em open maken....kreeg niet eens de kans.....![]()
ahjoh effe een klein avatartje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg blij met mijn naam in de OP.![]()
Meer hoeft voor mij niet, als het hier maar gezellig is en blijft.
En zolang de koffie maar lekker blijft.![]()
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ahjoh effe een klein avatartje...
Altijd goed
't was miscommunicatie...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Lang, of andersom: jullie posten ongeloofelijk véél hiero.![]()
![]()
Je wou er één openen, nou de volgende keer beter hoop ik voor je.![]()
wat vind je leuk?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?
Help me eens op weg wil je, laat aub eens wat voorbeeldjes zien aan me.![]()
Is dit wat? Jouw favoriete automaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zou totaal niet weten wat voor of welke avatar ?
Help me eens op weg wil je, laat aub eens wat voorbeeldjes zien aan me.![]()
Zoveel dingen vind ik leuk.quote:
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapenquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zoveel dingen vind ik leuk.
Dus de keuze is best moeilijk voor mij haha.![]()
Koffie vind ik leuk, maar ook: dieren - auto,s - politiek - muziek, vrijwel alles ok.
Duidelijker kan ik niet zijn haha.![]()
We hebben het er nog wel ff over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapen
slaap lekker....droom zacht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zal er morgen effe over nadenken, ik ga nou echt slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |