Hoi Juon!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou........ben op mijn 18e moeder geworden....
![]()
maar op mijn 15 zou het wel heel erg jong zijn geweest...
![]()
Niks mis met DE toch?!?!?!?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een DE drinker..![]()
![]()
Welkom!quote:
Goh, dat gebeurt hier nou nooit...quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
...ben al een uur aanwezig en nog niets noemenswaardigs gedaan
I'll see!quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Wel even de voorgaande 4 delen doorspitten he!?![]()
![]()
Thee is ook prima!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey OA,![]()
idd ze is 16 in November vorig jaar geworden......maareuh... ze is absoluut GEEN koffeleut....
...maar een THEELEUT....ach zo ben ik ook begonnen....
![]()
Ik ben naast koffieliefhebber ook theeliefhebber...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
idd.....tegewoordig zelfs bijna 100%........het lijkt erop dat we de thee liefhebbers hebben afgeschrikt....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben naast koffieliefhebber ook theeliefhebber...zo'n 3 dagen per jaar...
![]()
Heel soms neem ik in de middag een bakkie thee, uiteraard na de nodige koppen koffie pas...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Juon, even iets heel anders..
Hoe lang woon jij al in Nederland?
Je spreekt (Lees: schrijft) net zo goed, zo niet, beter dan de gemiddelde Nederlander...![]()
Mijn geboortejaar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...thnx!....ik ben hier in 1982 gekomen....ik was toen net 10 jaar....
...maar kon al na 4 maanden behoorlijk Nederlands spreken...
...hoe jonger je bent hoe makkelijker het is
![]()
![]()
oh God...25 jaar....ik voel me oud....
idd...dat zou je wel verwachten...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar!![]()
Na zo een tijd mag je ook wel goed onze taal beheersen!![]()
Is het in Frankrijk niet beter wonen trouwens?![]()
Ligt er natuurlijk ook wel aan waar...
Zo zien wij de allochtonen (quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...dat zou je wel verwachten......maar er zijn zat mensen die even lang als k hier wonen..maar praten alsof ze hier net aangekomen zijn....
![]()
ik heb tussen 1999 en 2004 weer ff in Fr. gewoond, ivm met het werk van mijn ex (toen dus nog mijn vriend......en vader van mijn kinderen...). het is idd heerlijk leven...
...maar ik ben NL echt als "mijn land" gaan zien....
en ben blij terug te zijn....
![]()
thnx...!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zo zien wij de allochtonen ()graag reageren!
![]()
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:04 schreef OA het volgende:
Môgge iedereen!![]()
Heb net 20 minuten aan een stuk zitten lezen en lachen!![]()
Wat is het weer ontzettend hard gegaan, ik had wel gedacht dat deel 4 dicht zou zijn en dat er hier 30-40 posts zouden zijn..![]()
Maar uiteraard heb ik alles met veel plezier terug gelezen!![]()
Zo, nu ga ik eerst koffie halen, want dat heb ik dus 20 minuten moeten uitstellen door jullie eeuwige geouwehoer...![]()
![]()
![]()
Vandaag deze maar snel volbaggeren en op naar deel 6 dus!![]()
![]()
GOEDEMORGEN......quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...
Je kent ons nou wel langer dan vandaag toch...
Goeiemorregeh trouwens verder!
Enne, weest welkom zeehond![]()
![]()
We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
idd...eerst verdienen....quote:We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je ons wel niet voor aan...
Je kent ons nou wel langer dan vandaag toch...
Veel posten en vooral veel over koffie praten zijn de magische handelingen...quote:Goeiemorregeh trouwens verder!
Enne, weest welkom zeehond![]()
![]()
We zullen eens zien of jij een plek in de OP verdient
Mijn 3e staat inmiddels te dampen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
inderdaad
Daar moet het mee lukken.
Mijn eerste bakkie is weer present
Maar jij was dan ook een stuk vroeger wakker dan ik...quote:
goedemorgen MPG...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Een goedemorgen deze morgen!
Alweer drie bakjes leut achter de kiezen
ff wat meer bakkies doen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
moge MPG.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik die blauwe banner in de OP in safari wel zie, en in FF niet?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ff wat meer bakkies doen....![]()
![]()
![]()
![]()
....je bent waarschijnlijk nog niet echt wakker...
...
![]()
okidokie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga effe beneden een bakkie doen met moeders, en daarna even de kamer stofzuigen.
Pfffff, net weer een hoop gezeur op het werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
okidokie.......tot strakjes....
![]()
ga ik ook maar wat doen....
adem in...adem uit.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Pfffff, net weer een hoop gezeur op het werk...![]()
Allerlei figuren die je op alle mogelijke manieren tegenwerken...Word je niet vrolijk van..
![]()
Geen collega's overigens, maar buitenstaanders... Klein bedrijf, dus niet zo belangrijk...![]()
Heb dus eerst maar even een loeiheet bakkie naar binnen gegoten!![]()
een hele goede morgen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer ontwaakt. Heerlijk, uit slapen doordeweeks.
Dat heb ik tijdens mijn bakkiemoment gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
adem in...adem uit.....![]()
ik mis mijn collega's....
Ik zou toch nooit gemeen tegen jou zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goede morgen....![]()
ben je vandaag wel lief tegen me...?
Jij moet trouwens ook nog in de OP...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit gemeen tegen jou zijn..![]()
![]()
Even naar beneden strompelen, tijd om de oven aan te ztten voor de croissants.![]()
ze hebben mijn kontrakt niet verlengd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens mijn bakkiemoment gedaan!![]()
Werk je ergens anders, ben je ontslagen, heb je ontslag genomen???![]()
Of heb je gewoon heeeeeeeeel lang vakantie!![]()
Ik maak gewoon snel zelf de volgende en dan zet ik mezelf er gewoon bij..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Jij moet trouwens ook nog in de OP...![]()
Daarvoor moet je idd wel lief doen tegen Juon!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maak gewoon snel zelf de volgende en dan zet ik mezelf er gewoon bij..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |