Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.quote:
wordt de mijne dus nu gesloten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
Centraal.
[..]
Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.
topic stond niet meer in mijn active list. Klopte ook wel want het was al vol. Was ff deze reeks vergeten, vergeef mequote:
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
Centraal.
[..]
Wat bedoel je? ik zie die blauwe koffie&thee wel staan hoor.
Sorry, ik dacht dat je nog helemaal moest uitvogelen hoe het zat...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
NIET EERLIJK.....je was me voor....
![]()
Ja, maar ik had niet verwacht dat het je zou lukken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt de mijne dus nu gesloten...?
Jij mag de volgende openen danquote:
jaja...nou mooi is dat...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je nog helemaal moest uitvogelen hoe het zat...![]()
oh ja....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niet verwacht dat het je zou lukken!
Ik zal niet meer twijfelen aan je!
[..]
Jij mag de volgende openen dan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...nou mooi is dat......ik nog zo mijn best doen....
![]()
mwoa...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef erkel het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de ex-moedervlekken juon?
Je topic was toch lelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja.......ben niet zo blond hoor....
![]()
Omdat dit stiekem eigenlijk ook een ouwehoer topic isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom staat deze niet in CUL?
edit: KOFFIE!!!!!!!!![]()
En lief doen tegen juonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Truste! Groeten aan Poekster.
Jazeker, ik ga morgen ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou al.....![]()
heb je mijn plaatjes gekregen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...daar kan ik gewoon geen nee tegen zeggen....![]()
![]()
...tis je vergeven....
![]()
THNX!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
[..]
En lief doen tegen juon
[..]
Jazeker, ik ga morgen ff kijken
Oeh, beetje ontstoken misschienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa......die ene doet erg pijn en is erg rood....
...morgen ff de arts bellen...
lief van je om te vragen...
![]()
idd.....pfff...ik blijf bezig....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh, beetje ontstoken misschienLijkt me goed idee (arts)
![]()
Goede eigenschapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan gewoon nooit boos blijven....![]()
wtf...wat ga je nog zo laat in de stad zoeken....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Goede eigenschap![]()
Ga er weer vandoor, moet nog ff de stad in![]()
mag je opschieten want was net van plan een nieuwe bakkie te zetten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh.. de volgende koffie is van mij?![]()
![]()
![]()
alcoholquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wtf...wat ga je nog zo laat in de stad zoeken....![]()
das toch op donderdag...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dinsdag
Nog geen studentenavond toch
moet niet he....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
tjee [afbeelding]
edit: Ik merk echt dat ik minder scherp begin te worden
Ogen zakken een beetje weg, maar ik moet nog een fles rood opmaken
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag zijn de studentenavonden..![]()
Koffie in de avond? Dadelijk kun je niet meer slapen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mag je opschieten want was net van plan een nieuwe bakkie te zetten...![]()
![]()
Moe, en ik begin me klote te voelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet niet he.......lijkt wel alsof iedereen moe aan het worden is...
...en k ben dus klaar wakker....
...ik vermoed dat ik zometeen alleen overblijf....
![]()
Hoe oud is mevrouw dan wel niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...tis voor mij al enige tijd geleden he....ben al blij dat ik weet dat het zowiezo op donderdag is....
![]()
dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
hier niet.
Hier is donderdag studentenavond.
Dan kom ik ook nooit ergens binnen, want ik heb geen studentenkaart
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe oud is mevrouw dan wel niet?
Terecht! Studentenavonden zijn voor studenten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
hier niet.
Hier is donderdag studentenavond.
Dan kom ik ook nooit ergens binnen, want ik heb geen studentenkaart
Bullcrap, ik ben leeftijdsgenoot, doe het alleen wat rustiger aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht! Studentenavonden zijn voor studenten!
Hier kom je trouwens overal wel gewoon binnen, ook als je geen student bent.
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...mhhh nou voel ik me echt oud....
...34...bijna 35...
![]()
en hoe oud ben jij dan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijn
theoretisch dan
ik zal trouwens dit als een compliment opvatten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
poeeh, je had mijn moeder kunnen zijn
theoretisch dan
Oke, zit wat in. Maar het is gewoon zo dat studentenavonden veel leuker zijn dan zaterdagavonden. Vandaar snap ik het wel dat ze mensen weigeren..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bullcrap, ik ben leeftijdsgenoot, doe het alleen wat rustiger aan
Met OV kom ik overigens wel vaak binnen, dus moet ik die altijd maar lenen
Hij was neutraal maar je mag hem best als een compliment opvatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal trouwens dit als een compliment opvatten....![]()
nou.....quote:
de zaterdag avonden zijn bagger omdat er zo weinig mensen komen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, zit wat in. Maar het is gewoon zo dat studentenavonden veel leuker zijn dan zaterdagavonden. Vandaar snap ik het wel dat ze mensen weigeren..
hier meestal nog drukker dan de dinsdag en donderdagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de zaterdag avonden zijn bagger omdat er zo weinig mensen komen...
Tilburg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
waar the hell woon jij dan...
Zat ik met mijn gevoelens toch goed! Ik zei toch dat ik goed/leuk was!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou........ben op mijn 18e moeder geworden....
![]()
maar op mijn 15 zou het wel heel erg jong zijn geweest...
![]()
het zal echt niet beterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
Nou, de koffie is vervangen voor een goeie lading wijn, ik ga het op een zuipen zetten
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ik met mijn gevoelens toch goed! Ik zei toch dat ik goed/leuk was!![]()
nee, maar dan slaap ik tenminste wel fatsoenlijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het zal echt niet beterworden met zuipen he....
ik slap altijd zo onrustig als ik gedronken heb....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar dan slaap ik tenminste wel fatsoenlijk...
als ik geblowd heb slaap ik idd heerlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik heb dat echt niet, tegenovergestelde juist..
Als ik wat gedronken heb, val ik meestal als een blok in slaap
als ik geblowd heb, is het helemaal erg, maar dat doe ik ook al geruime tijd niet meer
waarom niet....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
actief word ik er sowieso niet meer van.
Maar ik ga nooit meer blowen.
hoe relaxed het ook kan zijn.
omdat ik een tijdje elke dag ape stoned en dronken ben geweest, en dat niet meer wilde.quote:
nee duh....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik een tijdje elke dag ape stoned en dronken ben geweest, en dat niet meer wilde.
Drinken stop ik niet mee, maar blowen wel.
ik voelde me er de laatste keer echt niet prettig bij.
Oh, ik ben trouwens ook lang niet meer altijd elke avond dronken hoor
gelukkig...
veel plezier....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens de nerd uit hangen. Heerlijk, wiskunde in de vroege uurtjes. Tot straks.
guud lockquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens de nerd uit hangen. Heerlijk, wiskunde in de vroege uurtjes. Tot straks.
Nee, voor mij geen wiet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee duh.......gelukkig niet zeg....
...ik blow meestal alleen in het weekend bij mijn vriendje....
..heerlijk...
![]()
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, voor mij geen wiet meer
De vorige keer was echt verschrikkelijk, ben nog nooit zo ziek geweest denk ik...
iedereen is een beetje weg he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...![]()
...
![]()
only the good ones stay.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iedereen is een beetje weg he?
Ik heb nog even 2 glazen wijn gepakt, hoef ik niet zo vaak heen en weer te lopen...
Omdat het een vat isquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
only the good ones stay.....![]()
waarom neem je niet de fles mee...?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die juon_jacket1 is ook niet op haar achterhoofd gevallen!De fles pakken eer-ik!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het een vat is
En m'n moeder gaat het niet leuk vinden als ik die meeneem
zie bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die juon_jacket1 is ook niet op haar achterhoofd gevallen!De fles pakken eer-ik!
oohhhh..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het een vat is
En m'n moeder gaat het niet leuk vinden als ik die meeneem
je bent er weer....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
ja...dat had ik je ook meteen kunnen zeggen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kudt wiskunde, frustraties op de woensdag!
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskundequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihhi!!! heb maar net weer koffie gezet...![]()
...
![]()
koffie staat bij mij altijd klaar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskunde![]()
he een nieuwequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie? Dan ga ik dan net als Lenny_Leonard de nerd uithangen en me verdiepen in de edele kunsten der wiskunde![]()
Wanneer dan? Overdag als het mooi weer is? 's Morgens vroeg als ik in bed kan liggen? 's Avonds als er goede (iig beter dan nu) programma's op tv zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...dat had ik je ook meteen kunnen zeggen.......wie gaat er ook wiskunde doen 's avonds laat...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |