Jamaar jij kan dat niet zo goed..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....IK zou de volgende openen.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar jij kan dat niet zo goed..![]()
![]()
Jamaar je mistte alle dingen uit de OP..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...wel waar...
...kwas gister alleen net te laat...
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar je mistte alle dingen uit de OP..![]()
![]()
goedemorgen.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo, eerst maar ff een bakkie pakken voordat hier de pleuris uitbreekt!
kudt, oke hij was best mooi. En ik verwacht nou heel wat van de nieuwe die JIJ mag gaan maken van mij!quote:
DE?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Ferrox het volgende:
Zo, ik meld me hier ook maar
aangezien mijn klb topic dat geen klacht bevatte niet zo gewaardeerd werd
Ik geniet van mn DE aroma rood
ja....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kudt, oke hij was best mooi. En ik verwacht nou heel wat van de nieuwe die JIJ mag gaan maken van mij!![]()
Is idd kut..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze hebben mijn kontrakt niet verlengd.......omdat ik te lang ziek blijf....maar ach...ik wist het eigenlijk ook wel..is gewoon kut.....
![]()
Nee nee, 10 uur wakker, ff douchen rustig aan doen, je kent het wel. Straks ff werken van 13.00 tot 18.00 uur en dan daarna een bioscoopje pakken!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen.....![]()
!!!!!...net wakker...
![]()
dat was bij mij dus ook zo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Is idd kut..![]()
![]()
Ik ben nu aan m'n 3e contract voor bepaalde tijd bezig... en maar steeds zeggen dat het een vast contract wordt...![]()
In juli loopt dit contract af, maar ik heb goede hoop dat ze er weer niet naar omkijken, dus dan wordt het automatisch een vast contract!![]()
cool....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, 10 uur wakker, ff douchen rustig aan doen, je kent het wel. Straks ff werken van 13.00 tot 18.00 uur en dan daarna een bioscoopje pakken!
welkom...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef Ferrox het volgende:
Zo, ik meld me hier ook maar
aangezien mijn klb topic dat geen klacht bevatte niet zo gewaardeerd werd
Ik geniet van mn DE aroma rood
Zie je PM...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja......nou durf ik niet meer....
...je hebt me helemaal onzeker gemaakt....
![]()
Lambal! Ik ben alweer hard aan het werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En Lenny is ook weer ontwaakt. Heerlijk, uit slapen doordeweeks.
Ah, J_J1 gaat het weer proberen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je PM...
Gewoon alles kopiëren, plakken en klaar is Juon!![]()
mogequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Lambal! Ik ben alweer hard aan het werk
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je PM...
Gewoon alles kopiëren, plakken en klaar is Juon!![]()
GOEDEMORGEN....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, J_J1 gaat het weer proberen?
Tipje: Let op de TT
en anders kan crossover het wel fixen
[..]
moge![]()
ik doe mijn best....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
nou nou, we moeten nog 30 posts!
Gister ging het sneller hoor
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.......welek film wordt he....?
![]()
Zodra ik thuis benquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
![]()
![]()
vergeet je niet naar mijn plaatjes te kijken....?
Ik was al een tijd wakker hoor! Om 7 uur alquote:
heb ik gezien....quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!
have fun.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Norbit, met Eddie Murphy. Moet over 5 minuten weg, neem ff snel een bakkie!
Werk? Koekjesfabriek?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben![]()
M'n pc deed alleen een beetje raar toen ik die plaatjes gedownload had. En 1 plaatje is rechthoekig dus daar moet ik een stukje af knippen waarschijnlijk.
[..]
Ik was al een tijd wakker hoor! Om 7 uur al![]()
hostel, brute film.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik gezien.......echt lachen....
![]()
![]()
..vanaaf ga ik HOSTEL kijken...
..ben benieuwd...
![]()
Whehe nee alleen op zaterdagquote:
ben een echte griezel-film fan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hostel, brute film.
Megaleip, gore shit zit erin
Ook lekker op z'n tijdquote:
jaja...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe nee alleen op zaterdag
Ik zit nu op school aan een betoog te werken
katertjes kunnen ook tof zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
Koffie is tof. Al kreeg ik er vanochtend niet veel van op, want ik had een katertje.
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
Koffie is tof. Al kreeg ik er vanochtend niet veel van op, want ik had een katertje.
Jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.![]()
Ik niet, dan ga ik me kei zenuwachtig voelen ofzo, heel raarquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vind koffie altijd een prima drank als ik een kater heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |