Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een debiel rellerig item in nova over Ondiep.
Je daalt in mijn achting.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op SBS hadden ze tenminste nog wat tokkies in beeld.
Alleen het item over de rellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Du_ke kijkt SBS?
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit.![]()
Volgens de verslaggever bij nova was het een multiculturele aktie tegen de politie. Wat hij daarmee allemaal bedoelt is gissen, maar het komt nogal mdi-achtig over.
Stormfront kom ik echt nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op, hoe kon hij er anders een mening over hebben?
Zo komt hij ook al jaaaaaaaren op Stormfront.![]()
Bij nova lieten ze zo'n biculturele zien met zijn achterlijke blanke wijf. Dat wijf zei dat er net als in frankrijk iedere dag rellen moesten zijn en de biculturele vond het wel leuk, brandende auto's en zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je ook SBS kijken daar verwoorden ze dat veel helderer. Gewoon met z'n allen rellen tegen de politie daar komt het op neer.
Utreg is een mooie stad, maar helaas wonen (multiculturele) paupers overal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
Nou ik zie morgen wel of Utrecht afgefikt is.
Truste sletjes.
Verbitterd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef Autodidact het volgende:
Degenen die Utrecht verzieken zijn de studenten; de ballen.
I'm the deciderquote:Quote of the day
"It is far from clear exactly how dangerous a nuclear-armed Iran would be. Unlike Iraq under Saddam, Iran has a complex power structure with elements of pluralism and many checks and balances."
The Economist
Dat is wel zo. Vaak wordt Ahmedinejad lukraak geciteerd om weer eens wat anti-Westers en anti-Israelisch geluid te laten horen, ze vinden 'm geweldig....het ironische is dat hij niks te zeggen heeft over buitenlands beleid en hij gewoon gepasseerd wordtquote:
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weer hypotheekbank in de problemen
De bubbel staat op knappen...
Opzich is die kans groot. In NL was begin jaren 80 ook een flinke dip in de huizenprijzen (al kwam dat meer door gigantisch hoge rente) maar onderhand zijn de prijzen hier wer minimaal op peilquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja ach, dan stijgt de prijs toch weer vanzelf? Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |