Ja inderdaad, maar dat hij juist aan meedoet vind ik wel weer positief van hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ik verwacht toch elk moment een ruzie of zo. Ik vind het ongelooflijk dat Jaap hier aan mee doet.![]()
Vreemd, ik denk juist altijd dat van die rechtse types wel een hele slechte jeugd moeten hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Giel suf, zo stereotype links en krakerstypeje..zo boring dus. Slechte jeugd ofzo ik weet het niet.
Welnee man.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal liefhebbers van dit soort reality shows. Aangezien Giel dat dus duidelijk niet is, voelen we dat ook een klein beetje als een aanval op ons.
tja.. voor zijn eigen bestwil. Misschien dat sommige opmerkingen van Huub er voor Jaap aanleiding toe geven, maar het is niet dat ze hem in de zeik nemen. Pure motivatiequote:ik verwacht toch elk moment een ruzie of zo. Ik vind het ongelooflijk dat Jaap hier aan mee doet.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd, ik denk juist altijd dat van die rechtse types wel een hele slechte jeugd moeten hebben gehad.
inderdaad, een van de weinige keren waar ik eric en huub jaap niet zie afzeiken maar eigenlijk proberen te helpen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
tja.. voor zijn eigen bestwil. Misschien dat sommige opmerkingen van Huub er voor Jaap aanleiding toe geven, maar het is niet dat ze hem in de zeik nemen. Pure motivatie
ff normaal doen aubquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee man.
Alsof niet al járen duidelijk is dat RL-shows een niche vormen in TV-land. Ik vind het simpelweg flauw en makkelijk. De reden dat we het er hier over hebben, is omdat we de streams volgen waar zíj het er over hebben. De reden is niét omdat we er ondersteboven van zijn. Ik niet tenminste.
Edoch:
[afbeelding]
Ja, want dan doe je al gek genoeg!quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Billie....................je hebt straks wel een Magnum verdiend![]()
![]()
maar niet op een vervelende manierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Billie....................je hebt straks wel een Magnum verdiend![]()
![]()
De Real-life programma's zitten idd in een niche, maar ook in het verdomhoekje. In Engeland worden er dagelijks vier tabloids volgeschreven over BB en aanverwanten; in Nederland heeft Giel Beelen er geen goed woord voor over. rare mensen, zegt'ie. Hij stond nota bene zelf naakt op Pinkpop de Sugarbabes aan te kondigen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee man.
Alsof niet al járen duidelijk is dat RL-shows een niche vormen in TV-land. Ik vind het simpelweg flauw en makkelijk. De reden dat we het er hier over hebben, is omdat we de streams volgen waar zíj het er over hebben. De reden is niét omdat we er ondersteboven van zijn. Ik niet tenminste.
Edoch:
[afbeelding]
Je luistert liever naar Edwin 'het is schandalig dat ik zoveel belasting moet betalen' Evers?quote:
ik welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je luistert liever naar Edwin 'het is schandalig dat ik zoveel belansting moet betalen' Evers?
Hey Kicken, Hoe-istie?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef maikel112 het volgende:
Ik zap altijd naar andere zender als Giel op de lijn is, en later schakel ik weer terug naar 3FM, kan die gast niet uitstaan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:57 schreef Prosac het volgende:
zegt Palma nou net tegen Amanda "je hebt je string verkeerd om aan?"
nog ergerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een modje mag ook wel eens iemand doodwensen toch![]()
Vind ik ook, als ik die ROTKOP VAN GIEL BEELEN zie moet ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef maikel112 het volgende:
Ik zap altijd naar andere zender als Giel op de lijn is, en later schakel ik weer terug naar 3FM, kan die gast niet uitstaan.
O, is Giel nu ineens het links geweten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je luistert liever naar Edwin 'het is schandalig dat ik zoveel belansting moet betalen' Evers?
Denk je? Jaap is geen kind. Ze maken hem vooral belachlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:51 schreef Ionesco het volgende:
[..]
inderdaad, een van de weinige keren waar ik eric en huub jaap niet zie afzeiken maar eigenlijk proberen te helpen.
Eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De Real-life programma's zitten idd in een niche, maar ook in het verdomhoekje. In Engeland worden er dagelijks vier tabloids volgeschreven over BB en aanverwanten; in Nederland heeft Giel Beelen er geen goed woord voor over. rare mensen, zegt'ie. Hij stond nota bene zelf naakt op Pinkpop de Sugarbabes aan te kondigen!
Kom op Beelen, kijk eens goed naar dit 'glazen huis', en zie wat er mis mee is. Daar mag je 's morgens best wat aandacht aan besteden. Wat minder Natasia op de weg, wat meer Syl.![]()
mwoa.. heb de hele sessie gevolgd en vind het toch vooral hulp voor hem op hun eigen manier. De Haagen Dasz vind ik dan wel beetje jammer in het geheel. Maar Brian vond ik gisteren ook nogal kinderlijk spreken met Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Denk je? Jaap is geen kind. Ze maken hem vooral belachlijk.
Leer spellen manquote:Index / De Gouden Kooi
[COS # 815] Chiel Bele is een laffe hond!
Ga het voorál ook serieus nemen, zo'n maffe smiley met een kreet vol spelfouten ernaast.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:58 schreef neferhone het volgende:
[..]
nog erger![]()
wist niet dat het een mod was
![]()
Echt?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef mootie het volgende:
Heeft Syl Amanda's jurkje aan?
Waar zie je me dat zeggen dan? Ik heb alleen veel meer moeite met dat gezever van Edwin Evers, terwijl ik weet dat hij heel erg veel fans heeft. Ik zet zelf 's morgens 3FM aan als Giel er op is. Om 9 uur gaat 3FM er meteen weer af.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, is Giel nu ineens het links geweten?![]()
Heeft-ie toch een mooie carrière afgelegd, sinds zijn verklaring dat "Mein Kampf" het beste boek ooit geschreven was.![]()
Ik op zich ook wel, het zit wel binnen de grenzen van leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:06 schreef Ionesco het volgende:
ik vind eigenlijk het wel leuk om te zien zo hoe eric en huub japio helpen
Zeker weten ja. Dit was een half uurtje in de maling nemen zonder dat Jaap het in de gaten had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Denk je? Jaap is geen kind. Ze maken hem vooral belachlijk.
het helpt dat ik het pas sinds vrijdag zo een beetje volg, dat pestgeschiedenis heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, het zit wel binnen de grenzen van leuk.
Alleen met de pestvoorgeschiedenis erbij geeft het toch nog een onprettige ondertoon.
Ik had het ook niet in de gaten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja. Dit was een half uurtje in de maling nemen zonder dat Jaap het in de gaten had.
is de gitaarleraar, en tis een manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef itsme het volgende:
wie is die buitenlander bij de rat?
man of vrouw?
Mij ook. Eric zei net anytime toen jaap hem bedankte. en dat aqua jogging heel goed was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in de gaten.![]()
Er zat toch ook wel wat oprecht meelevends in, leek mij.
gitaarleraarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef itsme het volgende:
wie is die buitenlander bij de rat?
man of vrouw?
Hij zei direct erachteraan, 'nee dank je'!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:09 schreef itsme het volgende:
moet je ook iets drinken vraagt eric aan Jaap.
jaap: nee
Onbeschoft zeg. nee dank je
ik denk er meteen aan als stream 1 en 2 op brian staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeet om 1 uur altijd om stream 3 en 4 ook aan te klikken.
Vandaag nog redelijk op tijd trouwens.
De hele toon waarop Huub alles zei viel toch niet echt serieus te nemen dacht ik zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in de gaten.![]()
Er zat toch ook wel wat oprecht meelevends in, leek mij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag Brian van stream 1 en 2 af ?
n00bs moeten doot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 maart 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga het vooral ook serieus nemen, zo'n maffe smiley met een kreet vol spelfouten ernaast.![]()
*knip*
De beginnende user kan wel denken dat je dyslectisch bent![]()
ook wel een beetje ja, maar ik vond dat hij meer een typetje neerzette dan daadwerkelijk puur Jaap in de zeik nam.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De hele toon waarop Huub alles zei viel toch niet echt serieus te nemen dacht ik zo
Dat vond ik ook! Helemaal met het ijs als afsluitertje, dan kan je toch niet anders concluderen dat dit gewoon een Jaap-voor-lul-zet-actie is!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De hele toon waarop Huub alles zei viel toch niet echt serieus te nemen dacht ik zo
Thanks! Natasia is veel beterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag Brian van stream 1 en 2 af ?
Ziet Brian dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia scheert het okselhaar van Huub.
GIEL BEELEN IS EEN GROOT MIETJEquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef metallicelmo het volgende:
Giel Beelen rulez!
Ja, maar wel in correct Nederlands, aub.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een modje mag ook wel eens iemand doodwensen toch![]()
ja echt wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Moet een man ook al kaal onder de armen?
als metreosexueel moet dat wel jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, maar wel in correct Nederlands, aub.
Dus: Giel moet dood, in plaats van Giel moedt dood.
Dank u.
Wie zei dat, en noemde hij/ zij er ook een dag bij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
Er komt dus toch een nieuwe bewoonster...
Verschrikkelijk.....quote:
Ellie!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
Er komt dus toch een nieuwe bewoonster...
sylvia zag dat een meisje/vrouw werdt gefotografeerd voor de poortquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wie zei dat, en noemde hij/ zij er ook een dag bij?
zijn ze heel precies met scheren overal, maar het haar op hun hoofd zit voor geen meter..quote:
Gelukkig ben ik een Spits-sexueel, dan hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
als metreosexueel moet dat wel ja
en ze moest verborgen worden voor syl en natasiaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef Casshern het volgende:
[..]
sylvia zag dat een meisje/vrouw werdt gefotografeerd voor de poort
Al jarenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zien we die foto vanmiddag wel op FOK!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef Casshern het volgende:
[..]
sylvia zag dat een meisje/vrouw werdt gefotografeerd voor de poort
over dat glazen huis gesproken: midden in de nacht regelt Giel een hoer die zichzelf voor de camera's moet bevredigen, neeee, dat is stijlvol! uitslover die gozer, teveel kapsones gekregen, vroeger mocht ik hem nog wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De Real-life programma's zitten idd in een niche, maar ook in het verdomhoekje. In Engeland worden er dagelijks vier tabloids volgeschreven over BB en aanverwanten; in Nederland heeft Giel Beelen er geen goed woord voor over. rare mensen, zegt'ie. Hij stond nota bene zelf naakt op Pinkpop de Sugarbabes aan te kondigen!
Kom op Beelen, kijk eens goed naar dit 'glazen huis', en zie wat er mis mee is. Daar mag je 's morgens best wat aandacht aan besteden. Wat minder Natasia op de weg, wat meer Syl.![]()
Precies. Het gaat mij ook veel te ver. Mannen die een beetje borsthaar ook wegscheren vind ik helemaal....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.....
Zijn allemaal smoothies tegenwoordig.
Wat is er mis met een man met okselhaar of ben ik gewoon een oud gebouw aan het worden?
De mijne moet ik wél harsen op zijn rug, want anders lijkt hij op een oerang-oetang zegt ie..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Zal mij ook niet lukken om mijn vriend zn okselhaar te scheren! Die is doodsbang voor dat soort acties, scheren, maskertjes, scrubben ;-(
rughaar moet toch wel geschoren hopelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het gaat mij ook veel te ver. Mannen die een beetje borsthaar ook wegscheren vind ik helemaal....
zie mijn bovenstaande melding.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
rughaar moet toch wel geschoren hopelijk![]()
Heeeeeeel soms krijg ik hem onder de douche te pakken met een klodder scrub, dan ben ik weer weken blij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
De mijne moet ik wél harsen op zijn rug, want anders lijkt hij op een oerang-oetang zegt ie..
( Ja het is nog een surinamer ook, dus denk niet dat ik discrimineer, dat doet hij zelf al).
Dus harsen op de rug doe ik voor hem, voor de rest niets.
ik vindt dat echt ranzig, net zoals borsthaar en zo..;) maar goed de 1 vindt het geen probleem en de ander welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Ik vind okselhaar wel bij een man horen ;-/
ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.....
Zijn allemaal smoothies tegenwoordig.
Wat is er mis met een man met okselhaar of ben ik gewoon een oud gebouw aan het worden?
HIj denkt dat hij boven alles staat, en daarom doet hij dan ook net dat DGK bewoners gewoon een stel niet bestaande mensen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
over dat glazen huis gesproken: midden in de nacht regelt Giel een hoer die zichzelf voor de camera's moet bevredigen, neeee, dat is stijlvol! uitslover die gozer, teveel kapsones gekregen, vroeger mocht ik hem nog wel.
laat me raden: je bent 19..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Casshern het volgende:
[..]
ik vindt dat echt ranzig, net zoals borsthaar en zo..;) maar goed de 1 vindt het geen probleem en de ander wel
quote:
Dat was juist 'vroeger'. Ver vóór het glazen huis heeft hij idd als experiment een keer een hoer in de studio uitgenodigd om hem te pijpen. Asociaal ja... bijna net zo erg als wat Huub flikt, met allemaal camera's erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
over dat glazen huis gesproken: midden in de nacht regelt Giel een hoer die zichzelf voor de camera's moet bevredigen, neeee, dat is stijlvol! uitslover die gozer, teveel kapsones gekregen, vroeger mocht ik hem nog wel.
toppertje lijkt me datquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:22 schreef maikel112 het volgende:
Nieuwe bewoner gearriveerd!
Giel Belen douched niet eens, en hij was ene keer naakt op teevee en hij had een enorme duidelijk nooit geschoren bush haar op zijn kleine pik zitten.quote:
Met dieren hebben ze weinig op inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten die pad wel terugzetten bij een vijver.![]()
Ik weet dat toevallig als oud medewerker van de paddenwacht, bij het water gaan ze paren, en in het najaar trekken ze weer terug.
Maar goed, salamanders worden ook afgeslacht, dus voor deze lieve pad heb ik weinig hoop.
Mannen die okselhaar en borsthaar weghalen vind ik idd super verwijfd ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
tja, als er een paardenstaart onder zijn armen zou hangen dan zou het wat mij betreft wat getrimd moeten worden, maar helemaal er af vind ik persoonlijk erg wijvig.
Ik dacht dat Huub en Eric juist complimenten kregen van de dierenbescherming (of andere diervriendelijke organisatie) voor de manier waarop ze met die salamanders omsprongen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, salamanders worden ook afgeslacht, dus voor deze lieve pad heb ik weinig hoop.
In de slaapkamer dacht ik.quote:
Ik help elk jaar bij de paddentrek.. dus ik weet ook goed hoe padden aanvoelen, beetje ruw inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie nu wat een leuke diertjes padden zijn, je kan ze zo oppakken en terugzetten.
Bij kikkers is dat moeilijker, die hebben langere poten waardoor ze zelfs uit een emmer kunnen klimmen/ springen, en ze zijn veel glibberiger.
Padden voelen ruw aan.
die pad is toch al mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
verandert de kikker straks in een mooie man?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef 2live het volgende:
verandert de kikker straks in een mooie man?
Dat heb je te hard gezegd, nu is het weer over...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Prosac het volgende:
een unicum, 3 verschillende momenten op de streams
saai he? Tijd voor een nieuwe bewoner...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat een vriendjes in de villa zeg. Tijd voor 'non stop rocken' Huub.
Goed idee, meteen af van haar trashy image...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Wat nou als ze Amanda eens een leuke korte bob aanmeten, haar goudbruin verfen?
ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
[..]
mooi in al zijn lelijkheid, ik ben er nu al aan gehecht
![]()
Dat was altijd al overduidelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Prosac het volgende:
Is Palma ook een niet een beetje het zichtbare "achter", aangezien ze regelmatig ook bewoners corrigeert en nu ook Huub zegt dat hij zijn microfoontje moet verhangen
Nee dan lijkt haar gezicht nog ronder. Het gaat alleen maar haar vorm accentueren en haar gezicht is niet al te smal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
er werd gewoon gebeld via de keukentelefoonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Prosac het volgende:
Is Palma ook een niet een beetje het zichtbare "achter", aangezien ze regelmatig ook bewoners corrigeert en nu ook Huub zegt dat hij zijn microfoontje moet verhangen
maar er moet toch iets van te maken zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee dan lijkt haar gezicht nog ronder. Het gaat alleen maar haar vorm accentueren en haar gezicht is niet al te smal.
Psiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:31 schreef Gigageil het volgende:
Eerlijk gezegd begint dat manwijf me nou ook we de keel uit te hangen met haar "Ik doe dit niet meer, en ik doe dat niet meer.......
Is ze nou personeel of niet ?
![]()
Nou ja zeg. Kan je toch ook normaal zeggen tegen me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij zei direct erachteraan, 'nee dank je'!
Ik ben geen Jaap fan, maar je moet wel goed op blijven letten heah!![]()
Wat leuk...quote:
Graag ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag het kort.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
19 jaar?quote:
Jaap zegt wel vaker ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef My_ het volgende:
Jaap zit in de sauna?!
Hij had gezworen dat hij dat _noooooit_ zou doen!
Welcome in the crazy world of COS!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
" Chiel Bele is een laffe hond " staat er in de TT en vervolgens zie ik reacties die nergens over gaan![]()
![]()
of zelf ff bijkleuren, dat ga ik nu doen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
Huub is al behoorlijk aan het bijkleuren.
Het feit dat ik dit tik maakt dat ik me maar eens bezig moet gaan houden met nuttige taken..![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Psies![]()
Opbokken met die Palma, ik vind het een vervelende bemoeial.
Ga ramen lappen muts.
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELENquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Welcome in the crazy world of COS!
Die Beelen is het niet waard om z'n naam goed te spellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Yep, klopt, af en toe hobbelt hier ook weleens een kikker binnen, lastig vangen, ze springen zo schattigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zien jullie nu wat een leuke diertjes padden zijn, je kan ze zo oppakken en terugzetten.
Bij kikkers is dat moeilijker, die hebben langere poten waardoor ze zelfs uit een emmer kunnen klimmen/ springen, en ze zijn veel glibberiger.
Padden voelen ruw aan.
ik heb vandaag geleerd dat je het als L-O-S-E-R schrijftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Bij ons zitten ze ook wel eens binnen, maar dan in de bek van onze poesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, klopt, af en toe hobbelt hier ook weleens een kikker binnen, lastig vangen, ze springen zo schattig![]()
padden hebben we ook, vochtige plekken in de tuin.
Vind het leuke beestjes en ben met je eens dat de diervriendelijkheid daar echt laag is.
Méén je dat nou joh? Oei, dat is dan wel een behoorlijke blunder, om de naam van zo'n bekende belangrijke DJ fout te schrijven!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand weet wie Chiel Bele is! Ik weet niet welke flapdrol zoooo graag een nieuwe COS aan wou maken dat hij in alle haast vergeten is er een spellingcheck overheen te gooien, maar je schrijft het als: GIEL BEELEN![]()
![]()
![]()
Dit is geen kikker, dit is een pad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef waxmask het volgende:
Ik heb ook af en toe kikkertjes binnen...
Vooral het achterste gedeelte in zo'n lekker sausje....
Ga ergens anders lopen zeiken,familie van BEELEN zeker ????????????quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten die pad wel terugzetten bij een vijver.![]()
Ik weet dat toevallig als oud medewerker van de paddenwacht, bij het water gaan ze paren, en in het najaar trekken ze weer terug.
zeer ernstig inderdaad...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Méén je dat nou joh? Oei, dat is dan wel een behoorlijke blunder, om de naam van zo'n bekende belangrijke DJ fout te schrijven!
Onze kat denkt van wel,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is geen kikker, dit is een pad.
Ik weet eigenlijk niet of die smakelijk zijn.
Misschien kan Jaap ff...
Je kan wel paddenlikken, schijnt leuk effect te geven...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is geen kikker, dit is een pad.
Ik weet eigenlijk niet of die smakelijk zijn.
Misschien kan Jaap ff...
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia maakte nu een opmerking om Huub er even aan te herinneren dat hij de band met Sylvia nooit moet vergeten. Zo leg ik het tenminste uit.
Als je 200 kg weegt val je al af als je opstaat en een rondje loopt...afvallen is niet zo moeilijk met dat gewicht..het word pas interessant als hij 120 kilo is of Jaap dan nog zo gemotiveerd is omdat het niet zo snel gaat, of hij dan nog in het huis zit en of hij zich niet helemaal klemeet als hij alle reacties op zijn persoonlijkheid op de forums heeft gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef maikel112 het volgende:
Toch denk ik dat het Jaap wel gaat lukken flink wat af te vallen!
Tuurlijk gaat 'm dat lukken. Als het hem onder deze omstandigheden niet lukt met alle (sociale) controle en facilteiten dan gaat he je nooit meer lukken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef maikel112 het volgende:
Toch denk ik dat het Jaap wel gaat lukken flink wat af te vallen!
padden trek is inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:48 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zeiken,familie van BEELEN zeker ????????????
Natasia had het er met Huub over dat hun band zoveel beter werd enzo. Dat ze steeds meer praten. Daarna zei Sylvia opeens: "Ze hebben het wel lange tijd heel vreemd gevonden dat ik in het begin al zo veel met je praatte."quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?
Ga er ook vanuit dat Huub dat nooit zal doen.
Af! Artistieke vrijheid.quote:
Lijkt mij meer een opmerking dat ze bedoelt dat zij het dus gewoon goed had gezien, terwijl nu bijv. Natasia, die Syl verachte, het ineens ook ziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia had het er met Huub over dat hun band zoveel beter werd enzo. Dat ze steeds meer praten. Daarna zei Sylvia opeens: "Ze hebben het wel lange tijd heel vreemd gevonden dat ik in het begin al zo veel met je praatte."
Dat leek een beetje te zijn bedoeld als een soort van herinnering.
zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
padden trek is inmaar die moet wel terug gezet worden
![]()
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een opmerking dat ze bedoelt dat zij het dus gewoon goed had gezien, terwijl nu bijv. Natasia, die Syl verachte, het ineens ook ziet.
ik vertrouw haar nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.
quote:
Het is ook allemaal nep, want toen het Natasia duidelijk werd dat Huub eruit stemmen niet ging lukken, kreeg ze bijna een paniekaanval. Zo leuk vindt ze hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sylvia en Huub inzien, dat het allemaal alleen maar taktiek is. Natasia is een koud, berekenend, gevoelloos, egocentrisch, griezelig sekreet.
bagger liedjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub, zingend: "Ik vin oe sexy wat vinnie von mie?"
Nee, maar tijd om een zorgvuldig gekozen TT met je triggerhappy vingertjes te vernaggelen, heb je helaas wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet eens tijd om hier te posten verdorie
En nog steeds staat het met CH in plaats van Gquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar tijd om een zorgvuldig gekozen TT met je triggerhappy vingertjes te vernaggelen, heb je helaas wel.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog steeds staat het met CH in plaats van G
Ik hoop met je mee. Soms twijfel ik daar aan. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat dit alleen tactiek is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Soms twijfel ik daar aan. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat dit alleen tactiek is?
Ik weet ook niet of je bij een sluipwesp van een taktiek kan spreken. Het is meer instinct. Maar gevaarlijk is het wèl.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.
Daar heeft ze Brian, onze 'master' mind toch voor?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik acht Natasia niet in staat tot het bedenken van enige vorm van tactiek trouwens.
Gisteren in de uitzending bleek dat ze dat heel goed kan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:19 schreef Darklight het volgende:
Dat hebben ze echt wel in de gaten
Denk ik
Idd gisteren op de jappen zeiden Huub, Syl en Erik er ook wat van... toen Natasja eindelijk wegging.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.
ze hebben het dus echt wel door.
Natasia is een warme , gevoelige , extraverte moeder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze probeert het wel idd, maar de tactiek slaat nooit ergens op en is gedoemd te mislukken. Zo ook die van gisteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending bleek dat ze dat heel goed kan.
Om misselijk van te worden zelfs.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natasia is een warme , gevoelige , extraverte moeder.
Zij was wel degene die tegen Brian zei dat als hij die 12 uur niet zou geven Huub sowieso zou blijven. Eric zou dan gelijk naar Huub gaan trekken. Daar had ze wel een punt vond ik. Het maakte uiteindelijk niks uit omdat Eric Huub erin hield maar op dat moment was het wel strategisch bedacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze probeert het wel idd, maar de tactiek slaat nooit ergens op en is gedoemd te mislukken. Zo ook die van gisteren.
Mag Gert ook eens even relluhquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. nu is de TT wel met een G en mist er een N
Van mij wel ja, maar een andere mod zit de TT steeds te veranderen volgens mijquote:
Ach, uiteindelijk is het cirkeltje weer rondt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij wel ja, maar een andere mod zit de TT steeds te veranderen volgens mij
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het cirkeltje weer rond.
Nog 10 posts en ik open niét de volgende.![]()
Blank is ze al, en blond is een kwestie van andere extensions.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Prospera het volgende:
Brian krijgt zangles en hij zingt vals
Wat raar, ik zie Natas in haar chocobruine topje nu nog zwarter dan ze is.
Als ze blank en blond zou zijn, dan zou ze een stuk minder imponerend overkomen![]()
En dat is vast een racistische uitspraak![]()
Goed zo. Ik acht Natasia wel slim genoeg en erg goed in staat om te slijmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
vanmorgen zei eric tegen huub: ik vind natasia wat te aardig doen de laatste tijd.
ze hebben het dus echt wel door.
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Eric vertelt dat hij een broek van een ex vriendje aan heeft.
Sylvia: "Ik heb zoiets wel eens na een one night stand. Dan zie ik opeens dat ik blauwe sokken aan heb en ik heb zelf niet eens blauwe sokken."
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.![]()
QEDquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En grote mannensokken passen haar niet. Dat zou haar meteen opgevallen zijn. Zie je wel, Sylvia is lesbisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |